Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Nederlandse competities » Ajax

Deze normale topic is open en bestaat uit 248 pagina's: 1 2 3 4 ... 244 245 246 247 248

ter Stegen komt nu dus ook? Handelen doen ze daar wel maar of het een team zal zijn...

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Hypo666crisy schreef op 31 juli 2026 om 10:27:

ter Stegen komt nu dus ook? Handelen doen ze daar wel maar of het een team zal zijn...

Al weer?? Hoe vaak is voor Ter Stegen nu al niet het licht op groen gesprongen in Amsterdam?

+1/-0

Goeie, maar het lijkt toch echt een kwestie van tijd nu.
Dan hebben ze wel een goeie natuurlijk mits die fit blijft.

Nog steeds vertrouwen in onze mensen maar er mag wel wat vaart in het hele proces denk ik dan.

+1/-0

Jordi Cruijff en Michel lijken alles op komend seizoen te zetten.

Ze halen veel ervaring binnen en jeugdige talenten als Baas en Steur lijken daarvoor plaats te moeten maken.

Wanneer PSV komend seizoen kampioen wordt dan lijken ze een flinke tik uit te kunnen delen.

+2/-0

Ik heb het even opgezocht, en die Ter Stegen heeft 12 wedstrijden gekeept in de laatste 2,5 jaar. Eerst maar eens kijken of hij nog in staat is zijn niveau te halen. De keeper die hij ooit was bij Barcelona zou natuurlijk wel een fantastische doelman zijn voor Ajax. Maar als hij die keeper nog was, zou hij dan haalbaar zijn geweest voor de Amsterdammers?

+3/-0

Julian Brandt naar 020. Dat is een knap staaltje. Begint toch een aardig ploegje te worden zo.

+1/-1

Ja? En wat doen ze dan met Gloukh? En Ouazane? Zetten ze Brandt achterin dan? Dit is niks man, wederom een wanhopige geldsmijterij om straks weer pas op te plaats te maken.

+2/-0

Haroldinho schreef op 31 juli 2026 om 20:43:

Julian Brandt naar 020. Dat is een knap staaltje. Begint toch een aardig ploegje te worden zo.

Mwa. Ben nog niet onder de indruk. Ik vind het erg lijken op het jaar dat Feyenoord allemaal oude spelers kocht. Makaay, Hofland, Mols.

Voornamelijk vergane glorie. Leonardo lijkt een goede aankoop. Ter Stegen (weinig gekeept), Blind, Brandt (oud], Nigeriaan lijkt mij 2e keuze, een moeilijk mannetje ook om in de selectie te hebben. Wolves zijn erg blij ervanaf te zijn.

Ik zie er nog geen toppers bij zitten.

+1/-0

Passievrucht schreef op 31 juli 2026 om 21:13:

Haroldinho schreef op 31 juli 2026 om 20:43:

Mwa. Ben nog niet onder de indruk. Ik vind het erg lijken op het jaar dat Feyenoord allemaal oude spelers kocht. Makaay, Hofland, Mols.

Voornamelijk vergane glorie. Leonardo lijkt een goede aankoop. Ter Stegen (weinig gekeept), Blind, Brandt (oud], Nigeriaan lijkt mij 2e keuze, een moeilijk mannetje ook om in de selectie te hebben. Wolves zijn erg blij ervanaf te zijn.

Ik zie er nog geen toppers bij zitten.

Van Dortmund naar ajax als je transfervrij naar verluid ook naar Engeland of Italië had gekund? Al jaren geen international meer? Eerst zien.

+1/-0

Stewart mag de verdediging van PSV wel even flink versterken als je nu kijkt wat voor aanvallende power Ajax binnen haalt. De strijd om de titel gaat sowieso spannender worden met een veel sterker en ervarender Ajax met een goede trainer. Ze komen altijd weer terug. Ik vraag me wel af waar ze ineens de financiën vandaan halen? Het beleid oogt daarin risicovol dus er moet geleverd worden. Toch is dit ook goed voor de Eredivisie.

+1/-0

Nu halen ze toch die Julian Brandt binnen die naar Engeland of Spanje wilde.
Oh zie nu pas dat dit er al stond.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 248 pagina's: 1 2 3 4 ... 244 245 246 247 248

PSV Forum » Nederlandse competities » Ajax