Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Algemeen PSV Forum » Nieuwe trainer

Deze normale topic is open en bestaat uit 28 pagina's: 1 2 3 4 ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 ... 24 25 26 27 28

Mijn god, van Peter Bosz naar van Gaal naar Faber.

Ik denk Fraser of Schreuder bovenaan staan aangezien ze blijkbaar al in gesprek zijn met kandidaat 1.
Bosz ligt vast, van Gaal is 4 jaar te laat en ik denk dat PSV het liefst een NL trainer heeft.

 

+1/-1

open/sluit de onderstaande quote:

11 Sir Tinus schreef op 30 januari 2020 om 13:13:

Mijn god, van Peter Bosz naar van Gaal naar Faber.

Ik denk Fraser of Schreuder bovenaan staan aangezien ze blijkbaar al in gesprek zijn met kandidaat 1.
Bosz ligt vast, van Gaal is 4 jaar te laat en ik denk dat PSV het liefst een NL trainer heeft.



Fraser vinden ze te jong en onervaren. Schreuder zit net bij Hoffenheim. Het feit dat er al gesproken is dan is de kans groot dat het een trainer is die werkloos is. Frank Rijkaard wordt veel genoemd op de herdgang maar daar heb ik niks mee. Maar het zal ongetwijfeld een grote naam zijn.

 

+1/-0

Frank Rijkaard? Traint die nog dan?

Ik hoop niet op een grote naam. Ik hoop op een creatieve naam. En iemand zonder PSV verleden.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Souza Faria 11 schreef op 30 januari 2020 om 19:18:

open/sluit de onderstaande quote:

11 Sir Tinus schreef op 30 januari 2020 om 13:13:

Mijn god, van Peter Bosz naar van Gaal naar Faber.

Ik denk Fraser of Schreuder bovenaan staan aangezien ze blijkbaar al in gesprek zijn met kandidaat 1.
Bosz ligt vast, van Gaal is 4 jaar te laat en ik denk dat PSV het liefst een NL trainer heeft.



Fraser vinden ze te jong en onervaren. Schreuder zit net bij Hoffenheim. Het feit dat er al gesproken is dan is de kans groot dat het een trainer is die werkloos is. Frank Rijkaard wordt veel genoemd op de herdgang maar daar heb ik niks mee. Maar het zal ongetwijfeld een grote naam zijn.



Schreuder mag misschien wel vertrekken, doet het heel slecht daar.

* van Gaal heeft al NEE gezegd
* bosz heeft bijgetekend en gaat een Bundesliga club niet verlaten voor PSV
* Cocu aub niet, afbraak voetbal
* Fraser nog te onervaren
* rijkaard wil nooit meer trainen

Blijven er voor mij 2 opties over:

* Schmidt of Koster

 

+2/-0

Ik heb zomaar het idee dat ze met Frank de Boer bezig zijn.

 

+1/-0

Ik zou het gewoon zonder trainer proberen.
We hebben genoeg spelers in het veld die
dit aankunnen..

Nee zonder gekheid.. ik vind fraser met assistent fred wel grappig

De boer nooooit , heeft zelf aangegeven alleen van ajax te houden. En v basten al heeeelemaal niet

Andere namen: v gaal

Ik noem een andere naam: v bronckworst

Dit zou ik ook zeker toejuichen

 

+1/-1

Frank de Boer heeft, volgens mij nog toen hij bij Ajax zat, de deur naar PSV al eens op een kier gezet. Van welke club hij houdt, vind ik niet zo belangrijk. Stevens hield ook van PSV, maar dat werd niet bepaald een succes. Qua rust zou ik hem wel zien passen bij ons. Vond alleen dat, toen het minder liep met Ajax, hij in interviews te vaak naar buiten wees en te weinig naar binnen. Zolang dat voor de interviews is, oké, maar het is zo belangrijk om eerlijk en scherp te kunnen reflecteren. Al heeft hij dat misschien ook veel beter onder de knie, nu.

 

+1/-0

Ik zie eigenlijk geen enkele Nederlander als serieuze kandidaat. Peter Bosz zou fantastisch zijn, maar is onhaalbaar nadat hij zijn contract in Leverkusen heeft verlengd. Er werd (en wordt nog altijd) gezeken over het voetbal onder Cocu. Waarom is Fraser dan een optie voor diegenen?

 

+1/-0

Ik hoop niet dat PSV alleen naar Nederlandse trainers kijkt. Een Belg als Vanhaezebroeck lijkt me zeer capabel. De Duitser Roger Schmidt ook. Koster en Fraser komen denk ik tekort voor de top.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

tijn0 schreef op 31 januari 2020 om 08:11:

Frank de Boer heeft, volgens mij nog toen hij bij Ajax zat, de deur naar PSV al eens op een kier gezet. Van welke club hij houdt, vind ik niet zo belangrijk. Stevens hield ook van PSV, maar dat werd niet bepaald een succes. Qua rust zou ik hem wel zien passen bij ons. Vond alleen dat, toen het minder liep met Ajax, hij in interviews te vaak naar buiten wees en te weinig naar binnen. Zolang dat voor de interviews is, oké, maar het is zo belangrijk om eerlijk en scherp te kunnen reflecteren. Al heeft hij dat misschien ook veel beter onder de knie, nu.



Het klopt, wat betreft Frank de Boer https://www.ad.nl/nederlands-voetbal/de-boer-tuurlijk-kan-ik-trainer-zijn-van-psv-of-feyenoord~a4b95dc5/link.

Het zou niet eens een gekke optie zijn. Verder meng ik mezelf niet in de discussie, ik ben benieuwd.

 

+1/-0

Frank de boer zou mijn inziens prima bij Psv passen.
Het is een beschaafde man die zich goed kan verwoorden tegenover de pers
En ook heeft hij bij Ajax prima resultaten geboekt. Hij heeft nu ook buitenlandse ervaring opgedaan in Italië, Engeland en nu de Verenigde Staten.
Ik zie het wel zitten in hem!

 

+1/-1

Ik niet. Een Ajax-trainer die zijn ploeg saai laat voetballen. Je moet het maar kunnen. Of durven.

 

+1/-1

open/sluit de onderstaande quote:

James Sonny Crockett schreef op 31 januari 2020 om 17:42:

Ik niet. Een Ajax-trainer die zijn ploeg saai laat voetballen. Je moet het maar kunnen. Of durven.



Waar hij eerder was is niet belangrijk. En of hij saai voetbal laat spelen is helemaal onbelangrijk.
Als hij ons maar kampioen maakt.

Overigens denk ik niet dat hij komt en is het misschien zelfs beter een buitenlander te strikken.
Al kan ik zo gauw geen namen noemen.

 

+2/-0

Lijkt me dat PSV voor Roger Schmidt gaat. Men heeft aangegeven ook over de landsgrenzen te kijken. Schmidt is vrij, ervaren en heeft het grote geld al opgehaald in China.

Hij is een adept van het Red Bull concept. Schmidt is de trainer die RB Salzburg omhoog bracht, die de ideeen van Hasenhuttl in de praktijk wist te brengen.

Die methode past perfect bij PSV. Jonge, talentvolle groep, kleine competitie, goede opleiding maar qua technisch beleid zoekende. Met Schmidt haal je een duidelijke visie in huis terwijl de talenten voorradig zijn. Omdat hij al vrij is heeft hij de tijd om de selectie en speelstijl te evalueren.

Kortom: juiste man op juiste plek op juiste moment.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

VHTLsaw schreef op 31 januari 2020 om 20:43:

open/sluit de onderstaande quote:

James Sonny Crockett schreef op 31 januari 2020 om 17:42:

Ik niet. Een Ajax-trainer die zijn ploeg saai laat voetballen. Je moet het maar kunnen. Of durven.



Waar hij eerder was is niet belangrijk. En of hij saai voetbal laat spelen is helemaal onbelangrijk.
Als hij ons maar kampioen maakt.

Overigens denk ik niet dat hij komt en is het misschien zelfs beter een buitenlander te strikken.
Al kan ik zo gauw geen namen noemen.



Cocu heeft ons ook kampioen gemaakt. Wil je die terug?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

James Sonny Crockett schreef op 01 februari 2020 om 04:16:

open/sluit de onderstaande quote:

VHTLsaw schreef op 31 januari 2020 om 20:43:

open/sluit de onderstaande quote:

James Sonny Crockett schreef op 31 januari 2020 om 17:42:

Ik niet. Een Ajax-trainer die zijn ploeg saai laat voetballen. Je moet het maar kunnen. Of durven.



Waar hij eerder was is niet belangrijk. En of hij saai voetbal laat spelen is helemaal onbelangrijk.
Als hij ons maar kampioen maakt.

Overigens denk ik niet dat hij komt en is het misschien zelfs beter een buitenlander te strikken.
Al kan ik zo gauw geen namen noemen.



Cocu heeft ons ook kampioen gemaakt. Wil je die terug?


Ik zou op dit moment Cocu graag terug zien. Met hem waren de resultaten prima in orde en kan me ook nog een goede champions league campagne herinneren en een Kampioenswedstrijd tegen Ajax :)

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

de Edammer schreef op 01 februari 2020 om 08:52:

open/sluit de onderstaande quote:

James Sonny Crockett schreef op 01 februari 2020 om 04:16:

open/sluit de onderstaande quote:

VHTLsaw schreef op 31 januari 2020 om 20:43:

open/sluit de onderstaande quote:

James Sonny Crockett schreef op 31 januari 2020 om 17:42:

Ik niet. Een Ajax-trainer die zijn ploeg saai laat voetballen. Je moet het maar kunnen. Of durven.



Waar hij eerder was is niet belangrijk. En of hij saai voetbal laat spelen is helemaal onbelangrijk.
Als hij ons maar kampioen maakt.

Overigens denk ik niet dat hij komt en is het misschien zelfs beter een buitenlander te strikken.
Al kan ik zo gauw geen namen noemen.



Cocu heeft ons ook kampioen gemaakt. Wil je die terug?


Ik zou op dit moment Cocu graag terug zien. Met hem waren de resultaten prima in orde en kan me ook nog een goede champions league campagne herinneren en een Kampioenswedstrijd tegen Ajax :)




Doe mij maar Schmidt, Duitse degelijkheid , harder trainen en no nonsense.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Gladbach/Psvfan schreef op 01 februari 2020 om 09:02:

open/sluit de onderstaande quote:

de Edammer schreef op 01 februari 2020 om 08:52:

open/sluit de onderstaande quote:

James Sonny Crockett schreef op 01 februari 2020 om 04:16:

open/sluit de onderstaande quote:

VHTLsaw schreef op 31 januari 2020 om 20:43:

open/sluit de onderstaande quote:

James Sonny Crockett schreef op 31 januari 2020 om 17:42:

Ik niet. Een Ajax-trainer die zijn ploeg saai laat voetballen. Je moet het maar kunnen. Of durven.



Waar hij eerder was is niet belangrijk. En of hij saai voetbal laat spelen is helemaal onbelangrijk.
Als hij ons maar kampioen maakt.

Overigens denk ik niet dat hij komt en is het misschien zelfs beter een buitenlander te strikken.
Al kan ik zo gauw geen namen noemen.



Cocu heeft ons ook kampioen gemaakt. Wil je die terug?


Ik zou op dit moment Cocu graag terug zien. Met hem waren de resultaten prima in orde en kan me ook nog een goede champions league campagne herinneren en een Kampioenswedstrijd tegen Ajax :)




Doe mij maar Schmidt, Duitse degelijkheid , harder trainen en no nonsense.




Denk dat onze staf nog nooit van hem gehoord heeft. Maar zou een mooie keus zijn zekers.

 

+1/-0

Roger Schmidt lijkt me ook een goede keuze en die is vrij dus zou nu al kunnen beginnen. Misschien zijn ze aan het kijken of hij dus nu al gaat starten of deze zomer? Als ik de persconferentie van gisteren over de nieuwe trainer hoorde ligt het wel tot de mogelijkheid dat de trainer nog dit lopende seizoen zou beginnen?

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 28 pagina's: 1 2 3 4 ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 ... 24 25 26 27 28

PSV Forum » Algemeen PSV Forum » Nieuwe trainer