Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Selectie seizoen 22/23

Deze normale topic is open en bestaat uit 24 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 20 21 22 23 24

Voor de oudgedienden; zou Saviola dan ook eindelijk komen??

 

+4/-0

Defour gespot bij Topsupport!

 

+2/-1

open/sluit de onderstaande quote:

SteemzeN schreef op 28 juni 2022 om 00:15:

Defour gespot bij Topsupport!



Deze?

https://www.transfermarkt.nl/steven-defour/profil/spieler/33866link

Dat zou een mooie aanvulling zijn voor het veteranen team :)

Dit bericht is gewijzigd op 28 juni 2022, 13:09:00.

 

+1/-0

Leuk en aardig dit soort geruchten, James zou natuurlijk fantastisch zijn. Een waardige opvolger van Mario Götze.. Maar ben bang dat dit te mooi klinkt om waar te kunnen zijn.

Hoe staan we ervoor?

De doelmannen zijn klaar. Met Benitez een duidelijke nummer 1. Drommel wat meer in de luwte erachter. En dat aangevuld met Waterman en Peersman.

Verdedigend hebben we nog geen uitgaande transfers, en met Hoever een nieuwe back gehaald. Weet iemand of hij een vaste kant heeft, of is dit een multifunctionele speler? Met Derrick Luckassen hebben we er op dit moment ook centraal weer een extra optie bij, al heb ik niet het idee dat iemand op hem zit te wachten. Ik verwacht nog wel wat uitgaande actie eigenlijk, want met Sambo en Oppegard hebben we nog 2 extra opties erbij en hebben we (zelfs zonder Teze) al 6 spelers voor de backpositie. Centraal zijn we met Ramalho, Teze en Obispo nog wat onderbezet, tenzij Luckassen opeens wel toegevoegde waarde blijkt te hebben. Dan kan hij de periode overbruggen tot Boscagli weer fit is. Een versterking aantrekken van buitenaf klinkt aan de ene kant aantrekkelijk, aan de andere kant is dat ook een steek in de rug van Obispo en Teze. Zeker in Teze zie ik het persoonlijk wel zitten. Obispo moet me nog overtuigen, zowel qua fysieke gesteldheid (vaak geblesseerd) alsook qua kwaliteit.

Op het middenveld moet duidelijk wat gebeuren. Hier is Götze verdwenen en dit was eigenlijk al onze minst bezette linie. Met Sangaré, Guti en Veerman heb je 3 spelers met het juiste niveau. Van Ginkel leek vorig jaar overal een stap te laat, ik heb mijn twijfels of hij het komend seizoen wél gaat kunnen. Doan zou je nog als middenvelder kunnen zien, maar die speelde vorig jaar eigenlijk steeds vanaf rechts. Met enkel de jonge Simons erbij, gaan we het in mijn ogen niet redden. We hebben hier zowel in de breedte als ook qua kwaliteit 1 goede aankoop nodig, en als Sangaré of Guti vertrekken zelfs 2 of 3.

In de aanval is de status van Vinicius mij nog onduidelijk. We hebben reeds afscheid genomen van Zahavi en Romero, dus die nieuwe nummer 9 moet er gaan komen. Met Gakpo, Madueke, Vertessen, Doan, Bakayoko en (waarschijnlijk) Savinho hebben we voldoende kwalitatieve opties voor de flanken, maar we hebben natuurlijk die geweldenaar op 9 nodig en eigenlijk ook nog de back-up, tenzij we voldoende vertrouwen hebben in Fofana of het anders met noodverbanden als Madueke of Vertessen willen oplossen.

Al met al ziet het er op dit moment niet heel slecht uit, maar dat komt vooral omdat Sangaré en Gakpo er nog zijn. Mochten deze jongens vertrekken, dan is er in mijn ogen direct alarmfase 1. Ik ben benieuwd wat er de komende week allemaal gaat gebeuren! Als we De Jong, James en Timber halen, ziet het er gelijk weer een stuk rooskleuriger uit.

 

+1/-0

Met de terugkeer van Luuk snel afscheid nemen van van Ginkel, zal behoorlijk op de begroting drukken qua salaris en heeft vorig seizoen helemaal niks laten zien. Bedankt voor bewezen diensten en lekker ballen in Arnhem.

 

+1/-1

We hebben nu nog een centrale verdediger (Marlon mits haalbaar?) nodig en een centrale middenvelder (Wijnaldum mits haalbaar?). Het lijkt me dat dan de selectie een eind rond is, behoudens een buitenkans.
Als Sangare of Gakpo vertrekt zul je daar ook spelers voor terug moeten halen.
Luckassen, Vinicius, Guti, Doan, Max, Van Ginkel en Drommel mogen van mij verkocht worden. Afhankelijk van wat er verkocht wordt zal je hier ook wat bij moeten halen (vooral breedte).

 

+1/-0

Ik zou Guti en Max er bij houden. En Doan ook het liefst, maar die staat volgens mij op het punt van vertrekken.

 

+1/-0

Grootste uitdaging voor onze trainer wordt om iedereen tevreden te houden met een sterke selectie van 28 man.
Hij heeft van Schmidt kunnen leren hoe je dat doet. Hopelijk heeft hij opgelet.

 

+1/-0

Leuk dat veel mensen hier superenthousiast worden van de komst van een gemankeerde spits, een leuke clubspeler (geen idee waar die moet gaan spelen trouwens) en een speler die misschien drie wedstrijden op het hoogste niveau heeft gespeeld die Götze moet vervangen. Mag toch hopen dat in ieder geval de verdediging een topper erbij krijgt, een technisch vaardige spits erbij zou ook geen overbodige luxe zijn.

 

+1/-2

Het zijn voetbalsupporters, die worden enthousiast van de beste kopper van de wereld, het grootste Nederlandse voetbaltalent van zijn leeftijd, en de topscorer van een concurrent.

 

+6/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Zizou schreef op 04 juli 2022 om 00:11:

Leuk dat veel mensen hier superenthousiast worden van de komst van een gemankeerde spits, een leuke clubspeler (geen idee waar die moet gaan spelen trouwens) en een speler die misschien drie wedstrijden op het hoogste niveau heeft gespeeld die Götze moet vervangen. Mag toch hopen dat in ieder geval de verdediging een topper erbij krijgt, een technisch vaardige spits erbij zou ook geen overbodige luxe zijn.


En een nieuwe doelman. Wat betreft die verdediger denk ik dat er weinig kans is. Boscagli is nu uiteraard geblesseerd, maar als iedereen fit is heb je al aardig wat kwantiteit en ook wel kwaliteit. Er zal eerst iemand weg gaan voordat er een nieuwe komt. Obispo, Boscagli, Teze, Ramalho, Vos en Hoever centraal is al flink wat volk.
Voor de backs is er met Mwene, Sambo, Max en Junior ook al een aardige lijst, en dan kun je nog schuiven ook. Ik verwacht weinig achterin voordat verkocht wordt.

 

+1/-0

Hoever is als rechtsback gehaald, terwijl Dennis Vos gewoon bij de selectie van Jong PSV blijft. Vier centrale verdedigers, waaronder eentje die nog zwaar geblesseerd is, is zowel qua kwaniteit en kwaliteit gewoon te weinig

 

+1/-0

PSV gaat het dit jaar niet winnen op pure kwaliteit, net zoals voorgaande jaren, maar de wapens die we aan het verzamelen zijn bieden toch veel hoop en houvast op de korte en langere termijn. Ruud heeft aangegeven 3 spitsen te willen en 4 vleugelaanvallers, Brands heeft altijd als stokpaardje gehad 6 middenvelders voor 3 posities en achterin hebben we tig backs en zoeken ze nog naar een (tijdelijke) oplossing voor de CV positie aangezien de eerste 3 maanden Boscagli niet beschikbaar is. Het feit dat Luuk nu komt voor verrtek van het trainingskamp en dat Til een deadline heeft gekregen van PSV zegt ook wel iets. PSV wilde op kamp zo compleet mogelijk zijn dus ik verwacht ook niet veel meer zodra er niets vertrekt.

Vorig jaar hadden we door blessures veel te veel spelers nodig en ik ga ervan uit dat het dit jaar veel minder is. Dus ik wil een groep van 18 veldspelers die samen de kern gaan vormen en allemaal mogelijk 25+ wedstrijden gaan spelen.


Hoever
Teze
Ramalho
Obispo
Max
Mauro

Sangaré
Guti
Veerman
Til
Xavi
Van Ginkel

Gakpo
Luuk
Madueke
Vertessen
Vinicius
Savio

Alle posities zijn dan dubbel bezet met een 1 op 1 vervanger of een multifunctionele speler. Als we door blessures dan spelers te kort komen dan kom je bij de categorie Bakayoko, Ledezma, Sambo, Mwene, Oppegard, Seelt etc. Die groep heb je wel nodig maar bepalen in mijn visie niet de kwaliteit van de selectie.

Ik ben dik tevreden en denk dat we in ieder geval een 50/50 kans hebben op de JCS, behalen CL, overwinteren in Euopa, de beker en de schaal. Hoeveel meer geld we er ook in pompen, die kans gaat niet veel groter worden met een Ajax/Benfica/Rangers en vele anderen die in de weg kunnen staan.

 

+1/-0

Als we dan toch een beetje gaan dagdromen over Wijnaldum, laten we dan Gakpo en Sangare verkopen en naast Wijnaldum ook zijn maatje Depay terughalen. Schijnt maar 20M te kosten.

 

+0/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ricardo Izecson Santos schreef op 04 juli 2022 om 11:21:

Hoever is als rechtsback gehaald, terwijl Dennis Vos gewoon bij de selectie van Jong PSV blijft. Vier centrale verdedigers, waaronder eentje die nog zwaar geblesseerd is, is zowel qua kwaniteit en kwaliteit gewoon te weinig


Je gaat ervan uit dat Luckassen vertrekt?

 

+1/-0

Ik hoop dat psv ook nog een aanvaller aantrekt zodat Luuk scherp gehouden word en voor als er een blessure is wat ik niet hoop natuurlijk

 

+2/-0

Je hebt genoeg opties achter De Jong. Een centrumverdediger is nog wel nodig. Huur, mogelijk met optie tot koop, zou daar een uitkomst zijn. Eigenlijk heb je daarna niets meer nodig, mits er geen sterkhouders vertrekken.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

James Sonny Crockett schreef op 04 juli 2022 om 22:37:

Je hebt genoeg opties achter De Jong. Een centrumverdediger is nog wel nodig. Huur, mogelijk met optie tot koop, zou daar een uitkomst zijn. Eigenlijk heb je daarna niets meer nodig, mits er geen sterkhouders vertrekken.




Genoeg opties achter de jong? Ja middelmaat zoals carlos vinicius daarmee hou je de jong echt niet scherp dat deed hij bij zahavi ook niet. Zahavi wist dat er geen aanvaller was die beter dan hem was en hij zijn plaats moest afstaan.

 

+1/-0

Openda lijkt me prima en dan heb je ook een ander soort spits en nog een topper centraal achterin. Ik zou Sambo een jaar verhuren aan een Heerenveen of Utrecht ofzo. Als Max blijft Oppergaard ook.

 

+2/-0

Openda is wel een beetje hetzelfde profiel als Vertessen.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 24 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 20 21 22 23 24

PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Selectie seizoen 22/23