Peejay
Fan van PSV
Mister PSV
Brons PSV Netwerk Cup Indoor 2006
Brons PSV Netwerk Cup 2004 op 't veld
Uit: -
Vak: Noord - S
Forumreacties: 4.779
Reg.: 11 januari 2002
Favoriete opstelling: 4-5-1
Man van de Wedstrijd PSV-Excelsior Rotterdam: -
open/sluit de onderstaande quote:open/sluit de onderstaande quote:open/sluit de onderstaande quote:Transfer88 schreef op 23 december 2025 om 18:29:
open/sluit de onderstaande quote:
Niveau Nieuwkoop, Smal. De spijker op z.n kop. Gelukkig ben jij geen scout bij mijn club.
Ik vraag toch gewoon of dat iets zou kunnen zijn? Je kunt ook zeggen, nee ik denk dat hij kwaliteit te kort komt voor PSV. Waarom weer zo'n denigrerende toevoeging?
Kan ik ook zeggen maar doe ik niet. Hou niet van vaag gedoe al ben ik een vage kennis. Als je in de war raakt van een dergelijke benadering, zou ik zeggen zoek een brave website waar iedereen elkaar ontziet. Weet niet wie je bent, meld je in mijn prive-account en we kunnen bellen maar als je dit niet kunt handelen, wat doe je hier in cognito?
Hendrikus
Fan van PSV
Debutant Oranje
Uit: Helmond
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 395
Reg.: 16 januari 2021
Favoriete opstelling: geen
open/sluit de onderstaande quote:Kan ik ook zeggen maar doe ik niet. Hou niet van vaag gedoe al ben ik een vage kennis. Als je in de war raakt van een dergelijke benadering, zou ik zeggen zoek een brave website waar iedereen elkaar ontziet. Weet niet wie je bent, meld je in mijn prive-account en we kunnen bellen maar als je dit niet kunt handelen, wat doe je hier in cognito?open/sluit de onderstaande quote:
Hendrikus
Fan van PSV
Debutant Oranje
open/sluit de onderstaande quote:open/sluit de onderstaande quote:
Ontopic:
Bart van Rooij heeft, naar mijn mening, niet het niveau wat PSV zou moeten nastreven als basisspeler, maar als reserve voor de rechtsback zou hij het best wel kunnen redden.
Corinthians
Fan van PSV
Basisspeler Oranje
Vak: -
Forumreacties: 48
Reg.: 2 november 2018
open/sluit de onderstaande quote:romario35 schreef op 23 december 2025 om 16:37:
open/sluit de onderstaande quote:Corinthians schreef op 23 december 2025 om 07:14:
Braziliaanse competitie is ten einde:
…..Yuri Alberto…
Beste spits op dit moment om te halen.
En ja, die hebben we nodig.
Als we de geruchten moeten geloven dan is er opnieuw belangstelling voor Pepi.
Misschien moeten we dan toch nog een spits halen
Peejay
Fan van PSV
Mister PSV
open/sluit de onderstaande quote:open/sluit de onderstaande quote:open/sluit de onderstaande quote:
Ontopic:
Bart van Rooij heeft, naar mijn mening, niet het niveau wat PSV zou moeten nastreven als basisspeler, maar als reserve voor de rechtsback zou hij het best wel kunnen redden.
Ik vind hem bij Twente zich behoorlijk goed staande houden. Maar dan krijg je natuurlijk weer het Maher en Ramselaar fenomeen dat "goed" bij een subtopper niet perse goed in de echte top is. Was ook maar een balletje opgooien.
Maar dan loop je met Sano ook hetzelfde risico, leuk spelen met NEC waar niets moet en veel mag of echt wekelijks presteren bij PSV?
StephanPSV
Legende
Forumreacties: 2.105
Reg.: 6 april 2008
Favoriete opstelling: 4-3-3
Bart van Rooij is niet het niveau wat PSV moet nastreven. Als je iemand aankoopt doe dat dan niet voor de breedte, maar alleen echte versterkingen. Voor de rechtsback is het beter om in de zomer (ook) de rechtsbackpositie te evalueren. Blijft Dest? Hoe ontwikkelt Sildillia zich in de 2e seizoenshelft, waar hij in de spaarzame kansen die hij kreeg het niet geweldig deed?
Ik verwacht dat PSV meer voor buitenkansjes gaat deze winterstop waarbij wordt voorgesorteerd op een vertrek van spelers in de zomer. Het is in ieder geval goed dat Veerman blijft. Kun je in de zomer verder kijken.
Peejay
Fan van PSV
Mister PSV
romario35
Fan van PSV
Mister PSV
Uit: Utrecht
Vak: Zuid - CC
Forumreacties: 222
Reg.: 1 januari 2006
Man van de Wedstrijd PSV-Excelsior Rotterdam: Dennis Man
open/sluit de onderstaande quote:StephanPSV schreef op 26 december 2025 om 11:30:
Bart van Rooij is niet het niveau wat PSV moet nastreven. Als je iemand aankoopt doe dat dan niet voor de breedte, maar alleen echte versterkingen. Voor de rechtsback is het beter om in de zomer (ook) de rechtsbackpositie te evalueren. Blijft Dest? Hoe ontwikkelt Sildillia zich in de 2e seizoenshelft, waar hij in de spaarzame kansen die hij kreeg het niet geweldig deed?
Ik verwacht dat PSV meer voor buitenkansjes gaat deze winterstop waarbij wordt voorgesorteerd op een vertrek van spelers in de zomer. Het is in ieder geval goed dat Veerman blijft. Kun je in de zomer verder kijken.
BasArnhem
Fan van PSV
Sterspeler Oranje
Uit: Arnhem
Forumreacties: 1.608
Reg.: 18 juli 2017
Om te stellen dat een speler als El Karouani bij PSV waarschijnlijk goed mee kan komen, hoef je geen helderziende te zijn. PSV had ook niet voor niets interesse in deze jongen vorige winter. Maar kijkend naar de clubs waarmee je moet concurreren, zou je deze jongen een (voor PSV-begrippen) topsalaris moeten bieden om hem vast te leggen, terwijl je in feite goed bezet bent op de backposities. Daarnaast zou het me niet verbazen als deze jongen liever een buitenlands avontuur aan gaat.
Bart van Rooij vind ik zelf een interessante speler, maar ik verwacht inderdaad dat zijn plafond niet hoog genoeg is om écht bij PSV door te breken.
romario35
Fan van PSV
Mister PSV
Ik las zojuist dat Sigur naar Celtic vertrekt.
Jammer, ik had Sigur graag bij PSV gezien. Hij kan op 2, 6 en 8 spelen en had een goede vervanger voor Veerman, Dest of Mauro kunnen zijn.
Ik kan me wel voorstellen dat Sigur met het oog op het komende WK gewoon basisspeler wil zijn.
Nu hoeft PSV wat mij betreft niemand meer aan te trekken deze maand.
StephanPSV
Legende
Forumreacties: 2.105
Reg.: 6 april 2008
Met de blessure van Pepi lijkt het erop dat PSV een nieuwe spits gaat halen. Het eerdere experiment met Perisic in de spits was minder, maar met Til (en de combinatie met Saibari) werkt tot nu toe erg goed. In Jong PSV lijken niet echt alternatieven voorhanden. Van Duiven wordt toch als niet goed genoeg beschouwd (anders was ie wel bij het eerste betrokken). Wie zien jullie als een ideale versterking voor de nummer 9?
In de Nederlandse competitie zie ik alleen Lauritsen als een optie, ook omdat het een goed breekijzer is, om van de bank te komen. Wie zou PSV op het lijstje hebben staan? Gaan ze voor huur ter overbrugging richting de zomer of wordt er gekozen voor koop?
the alchemist
Fan van PSV
Sterspeler WK
Derde plek PSV Netwerk VoVo 2015/2016
Runner-up PSV Netwerk VoVo 2014/2015
Winnaar Europees Klassement PSV Netwerk VoVo 2015/2016
Derde plaats PSV.Supporters.nl VoVo Algemeen Klassement 2021/2022
Winnaar Supporters.nl VoVo Eredivisie 2022/2023
Winnaar PSV.Supporters.nl VoVo Eredivisie 2022/2023
Derde plaats PSV.Supporters.nl VoVo 2022/2023
Uit: Vlissingen
Forumreacties: 2.555
Reg.: 23 juni 2013
Het voetballende en veel bewegende tandem Saibari/Til liep ontzettend goed,zelfs zo goed dat een meer statische maar veel scorende spits als Pepi buiten de selectie werd gehouden.
Daar ook Van Duiven niet bij het eerste werd betrokken laat volgens mij duidelijk de voorkeur zien hoe Bosz het het liefst ziet(voetballend met veel beweging).
Met dit gegeven(aanname)lijkt me Lauritsen geen optie(ook hebben we Uneken nog).
Terug naar het beweeglijke,is Til als diepste met een van de Berg als aansluitend ook een optie.(veel lopende spelers)
Heel bepalend blijft echter het aanbod op de markt met vooral eventuele buitenkansjes.
We gaan het zien.
romario35
Fan van PSV
Mister PSV
Het lijkt mij dat het geen speler mag zijn die Pepi over twee a drie maanden in de weg gaat zitten.
Boadu zal volgend seizoen wel weer weg zijn en Plea kan (mocht hij op een goed niveau terugkomen) uitwijken naar een andere positie.
Je zal dus of een speler moeten huren voor de resterende maanden van dit seizoen, een speler moeten halen die ook op de vleugels of als aanvallende middenvelder kan spelen of een speler moeten halen die als aanspeelpunt en breekijzer kan dienen.
Ik zie Lauritsen als meest reële optie.
Depay, Yuri Alberto, Zirkzee, Beier, Malen, Fabio Silva, Piroe, Dallinga, Guiu, Tel, Bonny en Ohio zijn misschien ook nog namen die zullen vallen.
Yuri Alberto zou Pepi in de weg komen te zitten en hij lijkt me ook niet haalbaar. Beier, Malen en Zirkzee lijken me ook onhaalbaar. Malen is ook niet echt een spits. Depay kan ook een probleem gaan vormen, zeker wanneer Pepi en Van Bommel weer terug zijn.
Kaio Jorge is momenteel de topscorer in Brazilië. Zo’n speler is echter nauwelijks haalbaar en je haalt hem niet wanneer je Pepi nog onder contract hebt.
Dit bericht is gewijzigd op 11 januari 2026, 16:47:30.
Hendrikus
Fan van PSV
Debutant Oranje
Nikiforov 3
Fan van PSV
Sterspeler Oranje
Vak: Oost - X
Forumreacties: 654
Reg.: 27 juli 2017
Lauritsen is in alle opzichten een hele logische optie. Betaalbaar, ander type spits dan je al hebt en ook op lange termijn bruikbaar als breekijzer. Dan houd je ook je opties vrij richting de zomer. Kans is groot dat Pepi na de zomer vertrekt, Boadu zal waarschijnlijk niet worden verlengd. Als Bosz doorgaat dan heb je met Plea, Til en Lauritsen een mooie variatie.
Andere mogelijkheid is een allround aanvaller die ook op de vleugels kan spelen. Ik vind de spoeling daar ook dun. Driouech komt structureel tekort. Bajraktarevic is wisselvallig en Perisic is toch net wat minder aanwezig en beslissend dan vorig jaar. Een extra opties zou ook daar helemaal niet gek zijn. Tenzij we de eigen jeugd kansen gaan geven.
Peejay
Fan van PSV
Mister PSV
open/sluit de onderstaande quote:Nikiforov 3 schreef op 11 januari 2026 om 19:59:
Lauritsen is in alle opzichten een hele logische optie. Betaalbaar, ander type spits dan je al hebt en ook op lange termijn bruikbaar als breekijzer. Dan houd je ook je opties vrij richting de zomer. Kans is groot dat Pepi na de zomer vertrekt, Boadu zal waarschijnlijk niet worden verlengd. Als Bosz doorgaat dan heb je met Plea, Til en Lauritsen een mooie variatie.
Andere mogelijkheid is een allround aanvaller die ook op de vleugels kan spelen. Ik vind de spoeling daar ook dun. Driouech komt structureel tekort. Bajraktarevic is wisselvallig en Perisic is toch net wat minder aanwezig en beslissend dan vorig jaar. Een extra opties zou ook daar helemaal niet gek zijn. Tenzij we de eigen jeugd kansen gaan geven.
Uit: Dongen
Forumreacties: 2.173
Reg.: 8 oktober 2005
Uit: Eindhoven Rockcity
Vak: Oost - V
Forumreacties: 2.108
Reg.: 30 augustus 2005
open/sluit de onderstaande quote:vaio schreef op 12 januari 2026 om 08:13:
Lozano maakte bij ons met zijn laatste terugkeer eigenlijk ook al niets meer klaar. Een veel te laag rendement.Zou liever voor een andere optie gaan.
Forumreacties: 5
Reg.: 16 september 2025
open/sluit de onderstaande quote:EHVDGXT schreef op 12 januari 2026 om 18:43:
Lozano maakte bij ons met zijn laatste terugkeer eigenlijk ook al niets meer klaar. Een veel te laag rendement.Zou liever voor een andere optie gaan.
Eens. Hoewel het gezien de historie natuurlijk leuk zou zijn en waarschijnlijk, zeker nu hij bij San Diego weg moet, ook wel haalbaar, zou ik er als PSV zijnde niet aan beginnen. Laatste periode hier heeft duidelijk gemaakt dat Lozano niet meer de Lozano van jaren terug is.
Nikiforov 3
Fan van PSV
Sterspeler Oranje
Vak: Oost - X
Forumreacties: 654
Reg.: 27 juli 2017
open/sluit de onderstaande quote:Jaybee schreef op 12 januari 2026 om 19:22:
open/sluit de onderstaande quote:EHVDGXT schreef op 12 januari 2026 om 18:43:
Eens. Hoewel het gezien de historie natuurlijk leuk zou zijn en waarschijnlijk, zeker nu hij bij San Diego weg moet, ook wel haalbaar, zou ik er als PSV zijnde niet aan beginnen. Laatste periode hier heeft duidelijk gemaakt dat Lozano niet meer de Lozano van jaren terug is.
Hij was in zn laatste periode belangrijk genoeg
PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Selectie 2025/2026