romario4wethoudervanjuine
Fan van PSV
Mister PSV
Vak: -
Forumreacties: 39.431
Reg.: 24 mei 2001
Favoriete opstelling: geen
Toch nog even over de maatregelen.
Ik zie dat Nederlanders goed luisteren. Er zijn geen koopavonden nu, winkels netjes dicht om vijf.
Met het oog op de feestdagen ben ik net de niet essentiële (maar wel nodige) cadeautjes gaan shoppen.
Het was ongekend druk!
Tja het virus wordt pas na vijf actief en men wil veel beweging proberen te verminderen en al zeker grote groepen mensen op het zelfde moment niet bij elkaar laten komen.
Deze regel is daar geknipt voor zag ik
Zijn die OMT leden wereldvreemd of zo?
Albert Trestena
Fan van PSV
Legende
Uit: Hillegom
Forumreacties: 2.818
Reg.: 26 april 2007
Favoriete opstelling: 4-3-3
Dat is dezelfde logica als dat we niet doordeweeks mogen trainen met ons kleine team na vijven, maar wel in het weekend competitie mogen spelen tegen wildvreemden. Zelfs hier is er na achten nog nauwelijks iemand in de supermarkt, maar ik ben mijn rustige winkeluurtjes weer kwijt. Ze zouden juist alles in de spitstijden dicht moeten gooien, of een werkendenuurtje van 2100-2200.
Remigio
Fan van PSV
Mister PSV
Winnaar Fair Play Award PSV Netwerk Cup 2004
Uit: Amsterdam
Forumreacties: 6.153
Reg.: 26 maart 2000
De zogenaamde 'experts' spreken elkaar ook al tegen:
"Alle kinderen tussen de 5 en 11 jaar zouden een vaccin tegen corona moeten kunnen krijgen. Dat zeggen zowel de Vereniging van Jeugdartsen (AJN) als verschillende kinderartsen tegen Nieuwsuur. Diverse kinderartsen wijzen op de voordelen van vaccinatie, ook bij gezonde jonge kinderen. Daarin wijken deze kinderartsen af van het standpunt van de Nederlandse Vereniging voor Kindergeneeskunde (NVK)."
romario4wethoudervanjuine
Fan van PSV
Mister PSV
Forumreacties: 39.431
Reg.: 24 mei 2001
Zelfs Fauci, uiteraard nog heel voorzichtig, laat de eerste positieve geluiden horen over de ontwikkelingen van het virus
https://twitter.com/AP/status/1467617414217093122link
Benieuwd hoe de nieuwsgaring hieromtrent bij ons zal zijn de komende tijd.
FlorisTHFC
Legende
Winnaar Algemeen Klassement PSV Netwerk VoVo 2016/2017
Winnaar Relatief Klassement PSV Netwerk VoVo 2011/2012
Winnaar PSV Netwerk VoVo 2008/2009
Winnaar Relatief Klassement Soccer Netwerk VoVo 2012/2013
Winnaar Europees Klassement Soccer Netwerk VoVo 2016/2017
Uit: Philips Stadion
Vak: Oost - V
Forumreacties: 10.231
Reg.: 22 juni 2008
Albert Trestena
Fan van PSV
Legende
Als omikron doet wat we allemaal hopen, is het de laatste booster.
Sowieso is een jaarlijkse prik te overzien. Het argument dat het een experimenteel vaccin is, is langzamerhand ook steeds minder waar.
Enige bezwaar zit 'm in dat je móét prikken om te reizen, maar volgens mij is dat altijd al zo geweest voor verre reizen met enge ziektes, en nu dan voor alle reizen. Soit.
Nikiforov 3
Fan van PSV
Basisspeler Oranje
Vak: Oost - X
Forumreacties: 627
Reg.: 27 juli 2017
open/sluit de onderstaande quote:tijn0 schreef op 08 december 2021 om 08:31:
Als omikron doet wat we allemaal hopen, is het de laatste booster.
Sowieso is een jaarlijkse prik te overzien. Het argument dat het een experimenteel vaccin is, is langzamerhand ook steeds minder waar.
Enige bezwaar zit 'm in dat je móét prikken om te reizen, maar volgens mij is dat altijd al zo geweest voor verre reizen met enge ziektes, en nu dan voor alle reizen. Soit.
Helemaal met je eens. Daarnaast mag je wel meer dingen niet als reizen... Als het aan het kabinet ligt niet eens meer werken, naar school, naar de winkel etc.
Te bizar voor woorden dit. Wat ik nog erger vind is dat er nog veel mensen het er ook nog mee eens zijn ook. Schouderophalend een prikverplichting een goed idee vinden...
the alchemist
Fan van PSV
Sterspeler EK
Derde plek PSV Netwerk VoVo 2015/2016
Runner-up PSV Netwerk VoVo 2014/2015
Winnaar Europees Klassement PSV Netwerk VoVo 2015/2016
Derde plaats PSV.Supporters.nl VoVo Algemeen Klassement 2021/2022
Winnaar Supporters.nl VoVo Eredivisie 2022/2023
Winnaar PSV.Supporters.nl VoVo Eredivisie 2022/2023
Derde plaats PSV.Supporters.nl VoVo 2022/2023
Forumreacties: 2.508
Reg.: 23 juni 2013
De vraag stellen vind ik logisch en zelfs interessant. Bryan Roy een podium geven niet zo sterk 😅. Die man is krankjorum, los van of hij soms een punt heeft.
Als vaccineren tot hartfalen leidt, zelfs al is het maar in een klein aantal gevallen, dan lijkt me dat relevante info.
Wat een vaccinatiepas betreft: bijzondere tijden vragen om bijzondere maatregelen. Liberale partijen gebruiken dat soort maatregelen heus niet voor de lol, het gaat tegen hun waarden in. Ik vertrouw hierin op anderen om een juiste beslissing. Dat is niet schouderophalend, het is: ik doe mee, en hopelijk is alles dan weer z.s.m. normaal.
Klompje
Fan van PSV
Mister PSV
Derde plek PSV Netwerk Battle 2007
Uit: Gent
Vak: Noord - SS
Forumreacties: 13.072
Reg.: 23 juli 2000
Armada Sur
Fan van PSV
Basisspeler Oranje
Forumreacties: 89
Reg.: 14 oktober 2017
Geen euro extra voor de ‘helden van de zorg’ maar gelukkig heeft ons geweldige kabinet wel nog wat geld op de plank liggen voor een doek met wat verf…
https://nos.nl/artikel/2408714-familie-rothschild-akkoord-topstuk-rembrandt-naar-nederlandlink
Albert Trestena
Fan van PSV
Legende
PSV Forum » Maatschappelijke discussies » Corona