Skipper
Fan van PSV
Debutant Oranje
Vak: Oost - X
Forumreacties: 1.166
Reg.: 8 november 2019
Favoriete opstelling: geen
open/sluit de onderstaande quote:Asmo schreef op 31 augustus 2021 om 12:38:
Allerlei transfernieuws, maar niks over Ihattaran. Ik vrees dat zijn transfer naar Juventus/Sampdoria niet door gaat. Om wat voor reden dan ook. Hij zal waarschijnlijk geen zin hebben, hij kwam niet door de keuring of hij wil transfervrij vertrekken.
Peejay
Fan van PSV
Mister PSV
Brons PSV Netwerk Cup Indoor 2006
Brons PSV Netwerk Cup 2004 op 't veld
Uit: -
Vak: Noord - S
Forumreacties: 4.761
Reg.: 11 januari 2002
open/sluit de onderstaande quote:Asmo schreef op 31 augustus 2021 om 12:38:
Allerlei transfernieuws, maar niks over Ihattaran. Ik vrees dat zijn transfer naar Juventus/Sampdoria niet door gaat. Om wat voor reden dan ook. Hij zal waarschijnlijk geen zin hebben, hij kwam niet door de keuring of hij wil transfervrij vertrekken.
Uit: Eindhoven
Vak: Noord - T
Forumreacties: 943
Reg.: 19 februari 2006
open/sluit de onderstaande quote:Zizou schreef op 30 augustus 2021 om 21:25:
De 'kenners' weten het weer goed, en lopen te juichen als PSV een miljoen of 20 verdampt dankzij het Duitse gedrocht. En voordat ik hier een relaas lees van wat voor snotneus Mo wel niet is, hij kwam superfit terug van vakantie en wat doet Herr Schmidt, hem totaal negeren. Hij zal wel weer nog een handvol vriendjes binnenhalen en volgend jaar lachend weglopen naar een Herta BSC, zonder titel, PSV achterlatend met een hoop middenmoot.
BasArnhem
Fan van PSV
Basisspeler Oranje
Uit: Arnhem
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 1.489
Reg.: 18 juli 2017
Het blijft eeuwig zonde. De aanpak van Schmidt matchte op dit moment gewoonweg niet met Ihattaren. Misschien denkt hij later nog eens terug aan zijn "onbezonnen" periode bij PSV. Dat hij er harder voor had moeten werken. De laatste jaren tot aan het overlijden van zijn vader ging, qua voetbal, alles voor hem van een leien dakje. Beste jeugdspeler, sterke entree in PSV1, grote toekomst voor zich. Maar toen Van Bommel verdween en er een trainer voor terugkwam waar iedereen weer op 0 moest beginnen, bleek hij daar teveel moeite mee te hebben.
Ik kreeg net een pushmelding van FotMob over de transfer, die zal dus echt wel rond zijn. De app had het over een transfersom van 12 miljoen, dat geloof ik nooit. Die geluiden van 5/6/7 miljoen klinken al als een prachtige transfersom voor iemand die het zo heeft laten liggen.
Anyway, ik wens Mo veel succes. Juventus is natuurlijk een Europes topclub. Hopelijk brengt een nieuwe omgeving hem de impulsen die hij nodig heeft. Een jaartje wennen aan Italië bij een andere club lijkt me ook prima. Als voetballiefhebber hoop ik dat hij zijn talent waar gaat maken, dat is ook goed voor het Nederlands elftal. Maar als hij dat doet, zal toch ergens ook wel de pijn blijven dat het er bij PSV de afgelopen jaren niet uitgekomen is.
shevchenko
Fan van PSV
Legende
Forumreacties: 1.651
Reg.: 13 april 2006
open/sluit de onderstaande quote:Ehv040 schreef op 31 augustus 2021 om 13:53:
En als jij al blij bent dat hij super fit terug komt, zegt ook wel veel.
Want dat is dan ook het enige positieve aan hem de afgelopen tijd. Hij kwam super fit terug; applaus.
Het was een gruwelijke rotte appel in de selectie, blij dat hij weg is.
FlorisTHFC
Legende
Winnaar Algemeen Klassement PSV Netwerk VoVo 2016/2017
Winnaar Relatief Klassement PSV Netwerk VoVo 2011/2012
Winnaar PSV Netwerk VoVo 2008/2009
Winnaar Relatief Klassement Soccer Netwerk VoVo 2012/2013
Winnaar Europees Klassement Soccer Netwerk VoVo 2016/2017
Uit: Philips Stadion
Vak: Oost - V
Forumreacties: 10.231
Reg.: 22 juni 2008
Ik denk dat hij zelf ook wel spijt heeft van bepaalde acties. Laten we voor die jongen zelf hopen dat hij er ook iets van geleerd heeft en dat hij zich ontwikkelt naar behoren want het is heel zonde. Eerlijk gezegd denk ik dat Italie op zijn leeftijd geen goede move is (te hoog niveau) en dat hij de Bakkali/Labyad/Aissati route gaat volgen, but we'll see.
DieKaleMan
Fan van PSV
Sterspeler WK
Uit: Wist ik het maar
Vak: -
Forumreacties: 85
Reg.: 18 augustus 2011
Als je het bericht in de Televaag mag geloven hebben we er toch wel goed aan gedaan hem weg te doen.
Nog geen minuut gespeeld omdat hij niet conditioneel in orde is/was en nu ook weer terug naar Utrecht (privé dingetje volgens het bericht). Hij is wel consequent om de lijn die hij bij PSV deed door te zetten, dat dan weer wel.
Ricardo Izecson Santos
Fan van PSV
Mister PSV
Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2006 op 't veld
Uit: Helmond
Forumreacties: 17.027
Reg.: 30 juni 2003
https://www.ad.nl/nederlands-voetbal/grote-zorgen-rond-ihattaren-keert-hij-nog-terug-bij-sampdoria~ac0c5f3e/link
Maar het was allemaal de schuld van Schmidt
Skipper
Fan van PSV
Debutant Oranje
Forumreacties: 1.166
Reg.: 8 november 2019
open/sluit de onderstaande quote:Ricardo Izecson Santos schreef op 15 oktober 2021 om 13:38:
https://www.ad.nl/nederlands-voetbal/grote-zorgen-rond-ihattaren-keert-hij-nog-terug-bij-sampdoria~ac0c5f3e/link
Forumreacties: 333
Reg.: 24 oktober 2005
11 Sir Tinus
Fan van PSV
Legende
Uit: Valkenswaard
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 20.909
Reg.: 15 april 2005
Koen073
Fan van PSV
Debutant Oranje
Forumreacties: 416
Reg.: 23 september 2019
open/sluit de onderstaande quote:Skipper schreef op 15 oktober 2021 om 13:46:
open/sluit de onderstaande quote:Ricardo Izecson Santos schreef op 15 oktober 2021 om 13:38:
Ja, het ligt aan Schmidt! Net zoals het nu ook aan Sampdoria en Juventus ligt.
Het ligt in elk geval niet aan Ihattaren zelf. Onbegrijpelijk dat hij niet elke week speelt, want hij is technisch beter dan alle spelers bij Sampdoria en eigenlijk in de Serie A.
Forumreacties: 943
Reg.: 19 februari 2006
Hypo666crisy
Fan van PSV
Basisspeler Oranje
Uit: Noordwijk (ZH)
Forumreacties: 340
Reg.: 6 februari 2018