Ricardo Izecson Santos
Fan van PSV
Mister PSV
Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2006 op 't veld
Uit: Helmond
Vak: Oost - X
Forumreacties: 17.027
Reg.: 30 juni 2003
Favoriete opstelling: geen
open/sluit de onderstaande quote:11 Sir Tinus schreef op 22 juni 2021 om 10:19:
Ik snap dus echt niets meer van die puzzle maar als ik het goed begrijp zijn er nog 10 scenario's over waar 5x de nummer 3 van poule F op ons wacht. Maar van die 5 andere scenario's is er geen 1 realistisch.
Ricardo Izecson Santos
Fan van PSV
Mister PSV
Ricardo Izecson Santos
Fan van PSV
Mister PSV
Uitslagen vallen zelfs dermate goed uit dat de meeste toplanden zelfs in de halve finale nog aan de andere kant van het schema zitten. Italië, België, Spanje en de nummers 1 en 3 van F zitten allemaal in de andere helft. Nederland hoeft het slechts te doen met Engeland of de nummer 2 van F.
Dit wel er van uitgaande dat Portugal dadelijk niet met 3+ doelpunten verschil verliest van Frankrijk.
Voor het EK dacht ik het al, ook al is dit Nederlands elftal zo goed niet, ze gaan wel ver komen. Maar dat ze zoveel geluk zouden hebben? Dat wordt minstens halve finale. Maar ik voorspel finale tegen Frankrijk waarbij ze dan verliezen. Nederland is het Kroatie van dit EK.
Ik heb tegenwoordig niets met Oranje meer dus ik baal er van. Dat wordt nog 4 wedstrijden irritatie. Dom gejubel en getoeter, vuurwerk etc. Terwijl het allemaal weinig voorstelt. Maar voor objectiveit en nuance is bij de "Oranjegekte" geen plaats. Gewoon verstand op nul en meedoen.
11 Sir Tinus
Fan van PSV
Legende
Uit: Valkenswaard
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 20.909
Reg.: 15 april 2005
Dit is allemaal nog het Ronald Koeman geluk toch? De loting was nog in zijn periode en het pakt weer helemaal uit zoals je in het meest gunstige scenario zelf uit tekent. Ik schaam me er bijna voor als we de halve finale halen terwijl Belgie met ook 3 groepswinsten via Portugal Italie en Frankrijk naar de finale moet zien te komen.
Robmeister
Fan van PSV
Debutant Oranje
Vak: -
Forumreacties: 20
Reg.: 13 november 2019
open/sluit de onderstaande quote:11 Sir Tinus schreef op 24 juni 2021 om 11:19:
Dit is allemaal nog het Ronald Koeman geluk toch? De loting was nog in zijn periode en het pakt weer helemaal uit zoals je in het meest gunstige scenario zelf uit tekent. Ik schaam me er bijna voor als we de halve finale halen terwijl Belgie met ook 3 groepswinsten via Portugal Italie en Frankrijk naar de finale moet zien te komen.
Ricardo Izecson Santos
Fan van PSV
Mister PSV
open/sluit de onderstaande quote:Skipper schreef op 24 juni 2021 om 11:52:
De UEFA moet ook van dit bizarre aantal poules af. Ga dan terug naar 16 teams of vergroot het naar 32; dan heb je gewoon poules van 4 en de nummers 1 en 2 gaan door. Nu heb je meer rekenkracht nodig dan een bitcoin miner om te snappen welke nummer 3 doorgaat en tegen wie moet spelen.
11 Sir Tinus
Fan van PSV
Legende
Het is dat we niet genoeg goede landen hebben voor een 32 teams toernooi, zeker niet omdat dan ook min of meer de kwalificatie komt te vervallen.
Ierland
Noord-Ierland
Noorwegen
Griekenland
Bulgarije
Servië
Roemenië
Kosovo
Bovenstaande 8 landen erbij zou het niveau wel flink naar beneden halen en je hebt 3 speeldagen en 6 wedstrijden extra nodig. Wel gewoon duidelijke poules met duidelijke afvallers.
Ricardo Izecson Santos
Fan van PSV
Mister PSV
open/sluit de onderstaande quote:11 Sir Tinus schreef op 24 juni 2021 om 11:19:
Skipper
Fan van PSV
Debutant Oranje
Forumreacties: 1.166
Reg.: 8 november 2019
open/sluit de onderstaande quote:Ricardo Izecson Santos schreef op 24 juni 2021 om 12:04:
open/sluit de onderstaande quote:Skipper schreef op 24 juni 2021 om 11:52:
De UEFA moet ook van dit bizarre aantal poules af. Ga dan terug naar 16 teams of vergroot het naar 32; dan heb je gewoon poules van 4 en de nummers 1 en 2 gaan door. Nu heb je meer rekenkracht nodig dan een bitcoin miner om te snappen welke nummer 3 doorgaat en tegen wie moet spelen.
Terug naar 16 zal sowieso niet meer gaan gebeuren. Als je dit al niks vindt, bereid je maar vast voor op het WK in 2026. Er doen 48 landen mee, 16 poules van 3 en alle nummers 1 en 2 gaan door.
11 Sir Tinus
Fan van PSV
Legende
Het speelschema van het WK 2026 is wel lollig ja. Dat wordt een draak van een WK waar je niet gelijk kan spelen en waar je afhankelijk bent wanneer je vrij loot (speeldag 1 2 of 3).
https://www.wk2026voetbal.nl/wk-2026-speelschema-groot.jpglink
Klompje
Fan van PSV
Mister PSV
Derde plek PSV Netwerk Battle 2007
Uit: Gent
Vak: Noord - SS
Forumreacties: 13.072
Reg.: 23 juli 2000
open/sluit de onderstaande quote:11 Sir Tinus schreef op 24 juni 2021 om 12:15:
Het speelschema van het WK 2026 is wel lollig ja. Dat wordt een draak van een WK waar je niet gelijk kan spelen en waar je afhankelijk bent wanneer je vrij loot (speeldag 1 2 of 3).
https://www.wk2026voetbal.nl/wk-2026-speelschema-groot.jpglink
B O M M E L
Fan van PSV
Mister PSV
Uit: Belfast
Forumreacties: 20.754
Reg.: 6 februari 2000
B O M M E L
Fan van PSV
Mister PSV
Uit: Belfast
Forumreacties: 20.754
Reg.: 6 februari 2000
Uit: Rotterdam (geboren Brabander)
Forumreacties: 1.088
Reg.: 8 januari 2008
DieKaleMan
Fan van PSV
Sterspeler WK
Uit: Wist ik het maar
Forumreacties: 85
Reg.: 18 augustus 2011
Uit: Rotterdam (geboren Brabander)
Forumreacties: 1.088
Reg.: 8 januari 2008
Nou Denzel, Donyell, Cody welkom thuis. EK voorbij, maar voor PSV is het prima. Kunnen zij evt nog alle drie meedoen tegen galatasaray. Iig Cody Gakpo.
Aah Sadilek mag invallen, toch nog iets leuks. Misschien maakt hij wel de 0-3 dan lach ik me toch even rot.
Wat een wissels trouwens van de Boer zeg. Die gast moeten ze toch meteen ontslaan...
Dit bericht is gewijzigd op 27 juni 2021, 19:51:51.
Voetbalvisie
Fan van PSV
Basisspeler Oranje
Uit: Lissabon
Forumreacties: 341
Reg.: 28 juli 2017
Nu je dus in de 8e (!) finale eruit bent gevlogen tegen notabene Tsjechie, heb je dus helemaal niets gehad aan je hele 5-3-2 systeem. Deze uitschakeling heb je dus volledig over jezelf afgeroepen en mag zelfs als 'terecht' bestempeld worden vanwege het feit dat je anti-voetbal wilde gaan spelen.
De Boer is dit gehele EK ingegaan om geen verdere gezichtsverlies te lijden en heeft gedurende dit gehele proces juist alles eraan gedaan om precies dat te veroorzaken. Tijdens de aanloop naar dit gehele EK is er zo veel fout gegaan, dat er in mijn optiek veel te weinig onderbouwing kan zijn om hem aan te houden en zou de KNVB dus zelf de beslissing al dienen te maken. Mochten ze dit niet doen, voorspel ik weinig goeds voor het aanstaande WK.
Uit: Dongen
Forumreacties: 1.971
Reg.: 8 oktober 2005
open/sluit de onderstaande quote:Ricardo Izecson Santos schreef op 23 juni 2021 om 19:19:
Nederland tegen Tsjechië dus en daarna tegen de winnaar van Wales - Denemarken. Dit moet haast wel de makkelijkste route ooit zijn naar de halve finale
PSV Forum » Oranje & overige interlands » Nederlands elftal