Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Oranje & overige interlands » Nederlands elftal

Deze normale topic is open en bestaat uit 19 pagina's: 1 2 3 4 ... 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

Arsene Wenger

 

+2/-0

Peter Bosz.
A3 Koster.

 

+1/-0

Na alle kritiek vorig jaar van die Mijnwals-commissie dat er geen donkere bondscoach werd aangesteld kun je nu wel invullen dat Henk ten Cate de nieuwe bondscoach gaat worden

 

+1/-0

Of Gio inderdaad.... je kan er de klok op gelijk zetten.

 

+1/-0

Ik hoorde ook al Sarina Wiegman geopperd worden; het is dat er op niveau geen Surinaamse vrouw coach is anders werd zij het.
Van mij mag de volgende bondscoach een Oegandese transgender zijn die zich in zijn/haar/hen vrije tijd als unicorn identificeert, zolang we maar de beste persoon voor de job nemen. Dus niet omdat iemand toevallig past qua politieke correctheid want daar win je geen prijzen mee.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Skipper schreef op 30 juni 2021 om 08:39:

Ik hoorde ook al Sarina Wiegman geopperd worden; het is dat er op niveau geen Surinaamse vrouw coach is anders werd zij het.
Van mij mag de volgende bondscoach een Oegandese transgender zijn die zich in zijn/haar/hen vrije tijd als unicorn identificeert, zolang we maar de beste persoon voor de job nemen. Dus niet omdat iemand toevallig past qua politieke correctheid want daar win je geen prijzen mee.



Wiegman mogen ze van mij best bondscoach maken voor 1 jaar. Echter, alleen onder de voorwaarde dat we Qatar boycotten. Kan heel de wereld zien hoe begaan wij zijn met inclusiviteit :kots :kots :kots :kots :kots

Na dat jaartje kunnen we weer mooi verder gaan met normaal doen..

 

+1/-0

We kunnen ook wachten tot de EK-winnaar bekend is,om vervolgens de winnende coach van het betreffende land tot een overstap te verleiden.

 

+2/-0

Ik vind het best een aantrekkelijke klus. We hebben veel kwaliteit die nog niet aan het einde van hun carière is en met 2 goede wedstrijden in de kwalificatie zit je al op het WK binnen 14 maanden. En als je dan overleeft mag je nog een EK doen ook want de kwalificatie is zo breed dat je zelfs met 9 man kunt plaatsen.

NL trainers die beschikbaar zijn;
- Van der Looij (heeft niemand het over gehad en met een goede reden maar het is niet ondenkbaar)
- Cocu (niets laten zien buiten het veilige huisje, wel 3x kampioen in pakweg 5 jaar en bekend met Gini/Memphis)
- Gio (niets laten zien buiten Feyenoord en zelfs bij Feyenoord eigenlijk ontslagen tot Advocaat hem redde)

Allemaal coaches die de grootste zwakte van De Boer in ieder geval niet hebben. Communicatief prima, goed met spelers en Gio/Cocu hebben op het hoogste niveau gepresteerd, ook qua EK/WK.

NL trainers die niet beschikbaar zijn;
- Ten Hag (mijn favoriet omdat het Ajax ver terug zou werpen)
- Van Gaal (ik zou het niet doen)
- Bosz (uitgesloten)
- Slot (te vroeg)
- Fräser (te licht)
- Vd Brom (aub niet)
- Stam (had gekund mits hij ergens iets had gepresteerd)
- Keizer (wie?)
- Van Marwijk (had gekund)
- Advocaat (want hij is echt echt echt echt gestopt, toch?)
- Schreuder (ideale assistent naast een manager)

Ik zie het eigenlijk niet zo in buitenlandse coaches die te ver van de NL cultuur staan. De Boer deed iets geks met het systeem en het land was te klein. Wij zijn gewoon een eigenwijs land en ik denk dat je beter iemand kunt nemen die het niet alleen voor de eigen onderneming doet maar ook voor het land en de spelers. Als we nu echt niemand kunnen krijgen ok maar zo slecht zou Cocu of Gio nou ook weer niet zijn.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

11 Sir Tinus schreef op 30 juni 2021 om 11:38:

Ik vind het best een aantrekkelijke klus. We hebben veel kwaliteit die nog niet aan het einde van hun carière is en met 2 goede wedstrijden in de kwalificatie zit je al op het WK binnen 14 maanden. En als je dan overleeft mag je nog een EK doen ook want de kwalificatie is zo breed dat je zelfs met 9 man kunt plaatsen.

NL trainers die beschikbaar zijn;
- Van der Looij (heeft niemand het over gehad en met een goede reden maar het is niet ondenkbaar)
- Cocu (niets laten zien buiten het veilige huisje, wel 3x kampioen in pakweg 5 jaar en bekend met Gini/Memphis)
- Gio (niets laten zien buiten Feyenoord en zelfs bij Feyenoord eigenlijk ontslagen tot Advocaat hem redde)

Allemaal coaches die de grootste zwakte van De Boer in ieder geval niet hebben. Communicatief prima, goed met spelers en Gio/Cocu hebben op het hoogste niveau gepresteerd, ook qua EK/WK.

NL trainers die niet beschikbaar zijn;
- Ten Hag (mijn favoriet omdat het Ajax ver terug zou werpen)
- Van Gaal (ik zou het niet doen)
- Bosz (uitgesloten)
- Slot (te vroeg)
- Fräser (te licht)
- Vd Brom (aub niet)
- Stam (had gekund mits hij ergens iets had gepresteerd)
- Keizer (wie?)
- Van Marwijk (had gekund)
- Advocaat (want hij is echt echt echt echt gestopt, toch?)
- Schreuder (ideale assistent naast een manager)

Ik zie het eigenlijk niet zo in buitenlandse coaches die te ver van de NL cultuur staan. De Boer deed iets geks met het systeem en het land was te klein. Wij zijn gewoon een eigenwijs land en ik denk dat je beter iemand kunt nemen die het niet alleen voor de eigen onderneming doet maar ook voor het land en de spelers. Als we nu echt niemand kunnen krijgen ok maar zo slecht zou Cocu of Gio nou ook weer niet zijn.


Je vindt het best een interessante klus.
Vervolgens geef je een opsomming van wie allemaal niet voldoen.
En bij gebrek aan beter,zou eventueel Cocu of Gio kunnen.


Dus eigenlijk een verkapte sollicitatie van je!😉😁😁

 

+1/-0

Ik ben beschikbaar en ik doe het voor de helft.

 

+1/-0

Lees en hoor nergens de naam Cocu.
Samen met Gio en Cocu lijkt mij een sterk duo. Internationaal veel respect en een duidelijke visie. Geen Amsterdamse bril op.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Skipper schreef op 30 juni 2021 om 08:39:

Ik hoorde ook al Sarina Wiegman geopperd worden; het is dat er op niveau geen Surinaamse vrouw coach is anders werd zij het.
Van mij mag de volgende bondscoach een Oegandese transgender zijn die zich in zijn/haar/hen vrije tijd als unicorn identificeert, zolang we maar de beste persoon voor de job nemen. Dus niet omdat iemand toevallig past qua politieke correctheid want daar win je geen prijzen mee.



Nou juist.. precies dat..

 

+1/-0

Al die bekende namen, het kan mij niet echt bekoren. Bij het AD stonden er 8 namen in een poll-lijstje. Ik zou van geen enkele naam enthousiast worden. Gaan we nou weer met Louis van Gaal aankomen? Was een prima trainer hoor, maar al 3x met pensioen gegaan. Straks komt iemand nog op het idee om Rinus Michels op te graven...

En dan de open deuren: Ten Hag en Bosz die altijd genoemd worden. Cocu en Van Bronckhorst die vrij zijn. En op een of andere manier komt de naam Henk ten Cate ook altijd weer ter sprake. Geen idee waar hij de laatste 10 jaar heeft uitgehangen, maar in ieder geval niet binnen het gezichtsveld van de meeste Nederlanders.

Wat mij betreft gaan we een keer voor een doordachte, verrassende keuze. Een vakman die zich al ruimschoots bewezen heeft. Of dat dan een buitenlander is, of een trainer die het op een iets lager niveau heel goed heeft gedaan, maakt mij niet zozeer uit. Een grote naam is leuk. Daar kijken spelers tegen op, wordt dan gezegd. Ik heb liever iemand die kwalitatief goed werk levert. Iemand tegen wie de spelers op gaan kijken door zijn kwaliteiten. Frank de Boer zal voor de meeste voetballers die met hem gewerkt hebben behoorlijk van zijn voetstuk gevallen zijn ondanks zijn grote loopbaan als speler.

 

+1/-0

Martinez overnemen van de Belgen?

 

+1/-0

Cocu en Van Bronckhorst passen voor mij in het rijtje van trainers als Frank de Boer. Goede prestaties in Nederland en daarna er niets van gebakken in het buitenland. Wat mij betreft wordt het een ervaren coach, die het ook heeft laten zien in andere landen. Erik ten Hag is in dat opzicht ook geen kandidaat.

 

+1/-0

Had Bosz graag gezien. Zou nu voor Van Gaal gaan. Eigenlijk treurig dat je weer terug naar the well moet, maar hij is de beste.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

James Sonny Crockett schreef op 01 juli 2021 om 06:47:

Had Bosz graag gezien. Zou nu voor Van Gaal gaan. Eigenlijk treurig dat je weer terug naar the well moet, maar hij is de beste.



Het was toch Bert van Marwijk,die het tot de finale op een WK schopte. :)

 

+1/-0

Zal best, maar Bertje haalt het niet bij Loewie.

 

+1/-0

Ik zou juist een buitenlandse coach wel eens verfrissend vinden.
Die kan ook eens een selectie samenstellen onafhankelijk van de hele lobby om (voormalige) spelers van een bepaalde club in de selectie te lobbyen.
Ook mag er best wel eens met een frisse blik naar het systeem gekeken worden. Er lijkt in NL nu alleen 4-3-3 en 5-3-2 te bestaan en verder niks.

 

+1/-0

Dus de knvb geeft aan weer werk te willen maken van Van Gaal,hoe voorspelbaar.
Ondanks bewezen te hebben een vakman te zijn,vind ik dit toch weer van weinig creativiteit getuigen.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 19 pagina's: 1 2 3 4 ... 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

PSV Forum » Oranje & overige interlands » Nederlands elftal