Klompje
Fan van PSV
Mister PSV
Derde plek PSV Netwerk Battle 2007
Uit: Gent
Vak: Noord - SS
Forumreacties: 13.073
Reg.: 23 juli 2000
Favoriete opstelling: geen
Brenetjes
Mister PSV
Geen lid meer
Skipper
Fan van PSV
Debutant Oranje
Vak: Oost - X
Forumreacties: 1.166
Reg.: 8 november 2019
Ik hoorde ook al Sarina Wiegman geopperd worden; het is dat er op niveau geen Surinaamse vrouw coach is anders werd zij het.
Van mij mag de volgende bondscoach een Oegandese transgender zijn die zich in zijn/haar/hen vrije tijd als unicorn identificeert, zolang we maar de beste persoon voor de job nemen. Dus niet omdat iemand toevallig past qua politieke correctheid want daar win je geen prijzen mee.
Koen073
Fan van PSV
Debutant Oranje
Forumreacties: 416
Reg.: 23 september 2019
open/sluit de onderstaande quote:Skipper schreef op 30 juni 2021 om 08:39:
Ik hoorde ook al Sarina Wiegman geopperd worden; het is dat er op niveau geen Surinaamse vrouw coach is anders werd zij het.
Van mij mag de volgende bondscoach een Oegandese transgender zijn die zich in zijn/haar/hen vrije tijd als unicorn identificeert, zolang we maar de beste persoon voor de job nemen. Dus niet omdat iemand toevallig past qua politieke correctheid want daar win je geen prijzen mee.
the alchemist
Fan van PSV
Sterspeler EK
Derde plek PSV Netwerk VoVo 2015/2016
Runner-up PSV Netwerk VoVo 2014/2015
Winnaar Europees Klassement PSV Netwerk VoVo 2015/2016
Derde plaats PSV.Supporters.nl VoVo Algemeen Klassement 2021/2022
Winnaar Supporters.nl VoVo Eredivisie 2022/2023
Winnaar PSV.Supporters.nl VoVo Eredivisie 2022/2023
Derde plaats PSV.Supporters.nl VoVo 2022/2023
Vak: -
Forumreacties: 2.508
Reg.: 23 juni 2013
11 Sir Tinus
Fan van PSV
Legende
Uit: Valkenswaard
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 20.909
Reg.: 15 april 2005
Ik vind het best een aantrekkelijke klus. We hebben veel kwaliteit die nog niet aan het einde van hun carière is en met 2 goede wedstrijden in de kwalificatie zit je al op het WK binnen 14 maanden. En als je dan overleeft mag je nog een EK doen ook want de kwalificatie is zo breed dat je zelfs met 9 man kunt plaatsen.
NL trainers die beschikbaar zijn;
- Van der Looij (heeft niemand het over gehad en met een goede reden maar het is niet ondenkbaar)
- Cocu (niets laten zien buiten het veilige huisje, wel 3x kampioen in pakweg 5 jaar en bekend met Gini/Memphis)
- Gio (niets laten zien buiten Feyenoord en zelfs bij Feyenoord eigenlijk ontslagen tot Advocaat hem redde)
Allemaal coaches die de grootste zwakte van De Boer in ieder geval niet hebben. Communicatief prima, goed met spelers en Gio/Cocu hebben op het hoogste niveau gepresteerd, ook qua EK/WK.
NL trainers die niet beschikbaar zijn;
- Ten Hag (mijn favoriet omdat het Ajax ver terug zou werpen)
- Van Gaal (ik zou het niet doen)
- Bosz (uitgesloten)
- Slot (te vroeg)
- Fräser (te licht)
- Vd Brom (aub niet)
- Stam (had gekund mits hij ergens iets had gepresteerd)
- Keizer (wie?)
- Van Marwijk (had gekund)
- Advocaat (want hij is echt echt echt echt gestopt, toch?)
- Schreuder (ideale assistent naast een manager)
Ik zie het eigenlijk niet zo in buitenlandse coaches die te ver van de NL cultuur staan. De Boer deed iets geks met het systeem en het land was te klein. Wij zijn gewoon een eigenwijs land en ik denk dat je beter iemand kunt nemen die het niet alleen voor de eigen onderneming doet maar ook voor het land en de spelers. Als we nu echt niemand kunnen krijgen ok maar zo slecht zou Cocu of Gio nou ook weer niet zijn.
the alchemist
Fan van PSV
Sterspeler EK
open/sluit de onderstaande quote:11 Sir Tinus schreef op 30 juni 2021 om 11:38:
Ik vind het best een aantrekkelijke klus. We hebben veel kwaliteit die nog niet aan het einde van hun carière is en met 2 goede wedstrijden in de kwalificatie zit je al op het WK binnen 14 maanden. En als je dan overleeft mag je nog een EK doen ook want de kwalificatie is zo breed dat je zelfs met 9 man kunt plaatsen.
NL trainers die beschikbaar zijn;
- Van der Looij (heeft niemand het over gehad en met een goede reden maar het is niet ondenkbaar)
- Cocu (niets laten zien buiten het veilige huisje, wel 3x kampioen in pakweg 5 jaar en bekend met Gini/Memphis)
- Gio (niets laten zien buiten Feyenoord en zelfs bij Feyenoord eigenlijk ontslagen tot Advocaat hem redde)
Allemaal coaches die de grootste zwakte van De Boer in ieder geval niet hebben. Communicatief prima, goed met spelers en Gio/Cocu hebben op het hoogste niveau gepresteerd, ook qua EK/WK.
NL trainers die niet beschikbaar zijn;
- Ten Hag (mijn favoriet omdat het Ajax ver terug zou werpen)
- Van Gaal (ik zou het niet doen)
- Bosz (uitgesloten)
- Slot (te vroeg)
- Fräser (te licht)
- Vd Brom (aub niet)
- Stam (had gekund mits hij ergens iets had gepresteerd)
- Keizer (wie?)
- Van Marwijk (had gekund)
- Advocaat (want hij is echt echt echt echt gestopt, toch?)
- Schreuder (ideale assistent naast een manager)
Ik zie het eigenlijk niet zo in buitenlandse coaches die te ver van de NL cultuur staan. De Boer deed iets geks met het systeem en het land was te klein. Wij zijn gewoon een eigenwijs land en ik denk dat je beter iemand kunt nemen die het niet alleen voor de eigen onderneming doet maar ook voor het land en de spelers. Als we nu echt niemand kunnen krijgen ok maar zo slecht zou Cocu of Gio nou ook weer niet zijn.
11 Sir Tinus
Fan van PSV
Legende
Uit: Valkenswaard
Forumreacties: 20.909
Reg.: 15 april 2005
lang geleden
Fan van PSV
Sterspeler Oranje
Uit: Heesch
Forumreacties: 100
Reg.: 27 november 2014
Uit: Dongen
Forumreacties: 1.971
Reg.: 8 oktober 2005
open/sluit de onderstaande quote:Skipper schreef op 30 juni 2021 om 08:39:
BasArnhem
Fan van PSV
Basisspeler Oranje
Uit: Arnhem
Forumreacties: 1.489
Reg.: 18 juli 2017
Al die bekende namen, het kan mij niet echt bekoren. Bij het AD stonden er 8 namen in een poll-lijstje. Ik zou van geen enkele naam enthousiast worden. Gaan we nou weer met Louis van Gaal aankomen? Was een prima trainer hoor, maar al 3x met pensioen gegaan. Straks komt iemand nog op het idee om Rinus Michels op te graven...
En dan de open deuren: Ten Hag en Bosz die altijd genoemd worden. Cocu en Van Bronckhorst die vrij zijn. En op een of andere manier komt de naam Henk ten Cate ook altijd weer ter sprake. Geen idee waar hij de laatste 10 jaar heeft uitgehangen, maar in ieder geval niet binnen het gezichtsveld van de meeste Nederlanders.
Wat mij betreft gaan we een keer voor een doordachte, verrassende keuze. Een vakman die zich al ruimschoots bewezen heeft. Of dat dan een buitenlander is, of een trainer die het op een iets lager niveau heel goed heeft gedaan, maakt mij niet zozeer uit. Een grote naam is leuk. Daar kijken spelers tegen op, wordt dan gezegd. Ik heb liever iemand die kwalitatief goed werk levert. Iemand tegen wie de spelers op gaan kijken door zijn kwaliteiten. Frank de Boer zal voor de meeste voetballers die met hem gewerkt hebben behoorlijk van zijn voetstuk gevallen zijn ondanks zijn grote loopbaan als speler.
Klompje
Fan van PSV
Mister PSV
Derde plek PSV Netwerk Battle 2007
Uit: Gent
Vak: Noord - SS
Forumreacties: 13.073
Reg.: 23 juli 2000
FlorisTHFC
Legende
Winnaar Algemeen Klassement PSV Netwerk VoVo 2016/2017
Winnaar Relatief Klassement PSV Netwerk VoVo 2011/2012
Winnaar PSV Netwerk VoVo 2008/2009
Winnaar Relatief Klassement Soccer Netwerk VoVo 2012/2013
Winnaar Europees Klassement Soccer Netwerk VoVo 2016/2017
Uit: Philips Stadion
Vak: Oost - V
Forumreacties: 10.231
Reg.: 22 juni 2008
Cocu en Van Bronckhorst passen voor mij in het rijtje van trainers als Frank de Boer. Goede prestaties in Nederland en daarna er niets van gebakken in het buitenland. Wat mij betreft wordt het een ervaren coach, die het ook heeft laten zien in andere landen. Erik ten Hag is in dat opzicht ook geen kandidaat.
James Sonny Crockett
Fan van PSV
Legende
Uit: Tilburg
Forumreacties: 14.196
Reg.: 30 november 2007
the alchemist
Fan van PSV
Sterspeler EK
open/sluit de onderstaande quote:James Sonny Crockett schreef op 01 juli 2021 om 06:47:
Had Bosz graag gezien. Zou nu voor Van Gaal gaan. Eigenlijk treurig dat je weer terug naar the well moet, maar hij is de beste.
James Sonny Crockett
Fan van PSV
Legende
Uit: Tilburg
Forumreacties: 14.196
Reg.: 30 november 2007
Skipper
Fan van PSV
Debutant Oranje
Vak: Oost - X
Forumreacties: 1.166
Reg.: 8 november 2019
Ik zou juist een buitenlandse coach wel eens verfrissend vinden.
Die kan ook eens een selectie samenstellen onafhankelijk van de hele lobby om (voormalige) spelers van een bepaalde club in de selectie te lobbyen.
Ook mag er best wel eens met een frisse blik naar het systeem gekeken worden. Er lijkt in NL nu alleen 4-3-3 en 5-3-2 te bestaan en verder niks.
the alchemist
Fan van PSV
Sterspeler EK