Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Algemeen PSV Forum » Nieuwe trainer

Deze normale topic is open en bestaat uit 28 pagina's: 1 2 3 4 ... 7 8 9 10 11 12 13 14 15 ... 24 25 26 27 28

open/sluit de onderstaande quote:

Souza Faria 11 schreef op 01 februari 2020 om 10:07:

open/sluit de onderstaande quote:

Gladbach/Psvfan schreef op 01 februari 2020 om 09:02:

open/sluit de onderstaande quote:

de Edammer schreef op 01 februari 2020 om 08:52:

open/sluit de onderstaande quote:

James Sonny Crockett schreef op 01 februari 2020 om 04:16:

open/sluit de onderstaande quote:

VHTLsaw schreef op 31 januari 2020 om 20:43:

open/sluit de onderstaande quote:

James Sonny Crockett schreef op 31 januari 2020 om 17:42:

Ik niet. Een Ajax-trainer die zijn ploeg saai laat voetballen. Je moet het maar kunnen. Of durven.



Waar hij eerder was is niet belangrijk. En of hij saai voetbal laat spelen is helemaal onbelangrijk.
Als hij ons maar kampioen maakt.

Overigens denk ik niet dat hij komt en is het misschien zelfs beter een buitenlander te strikken.
Al kan ik zo gauw geen namen noemen.



Cocu heeft ons ook kampioen gemaakt. Wil je die terug?


Ik zou op dit moment Cocu graag terug zien. Met hem waren de resultaten prima in orde en kan me ook nog een goede champions league campagne herinneren en een Kampioenswedstrijd tegen Ajax :)




Doe mij maar Schmidt, Duitse degelijkheid , harder trainen en no nonsense.




Denk dat onze staf nog nooit van hem gehoord heeft. Maar zou een mooie keus zijn zekers.


Lijkt me sterk dat ze nog nooit van deze man hebben gehoord. Hij is ook in beeld geweest bij Ajax en ook voor Oranje.

 

+1/-1

open/sluit de onderstaande quote:

James Sonny Crockett schreef op 01 februari 2020 om 04:16:

open/sluit de onderstaande quote:

VHTLsaw schreef op 31 januari 2020 om 20:43:

open/sluit de onderstaande quote:

James Sonny Crockett schreef op 31 januari 2020 om 17:42:

Ik niet. Een Ajax-trainer die zijn ploeg saai laat voetballen. Je moet het maar kunnen. Of durven.



Waar hij eerder was is niet belangrijk. En of hij saai voetbal laat spelen is helemaal onbelangrijk.
Als hij ons maar kampioen maakt.

Overigens denk ik niet dat hij komt en is het misschien zelfs beter een buitenlander te strikken.
Al kan ik zo gauw geen namen noemen.



Cocu heeft ons ook kampioen gemaakt. Wil je die terug?



Wat een rare vraag. :huh

Natuurlijk mag die van mij terug. Hij had ook nooit weg hoeven gaan van mij.
Wie ons elke vijf jaar drie keer kampioen maakt is uitermate geschikt.
Hoe is volmaakt onbelangrijk. Wat de een mooi voetbal vindt, vindt de ander saai. So what.

Die Roger Schmidt ken ik niet, maar ik reken er op dat PSV goed om zich heen kijkt en hem indien geschikt ook polst.

 

+2/-1

Oké. Dan kijken wij anders tegen bepaalde zaken aan. Duidelijk.

 

+1/-0

Ik vind dit Schmidt wel interessant maar toch ook echt nog wel een behoorlijke gok. Enige 2 prijzen op zijn CV is de dubbel die hij met Red Bull Salzburg pakte in een jaar waarin ze met relatief weinig punten kampioen werden. Moniz werd daar zelfs ook 1x kampioen, maar die zou ik toch ook echt niet willen.

 

+1/-0

Ik vind Roberto Martínez een interessante optie. Het contract van de Belgische bondscoach loopt na het EK af. België werd onder zijn leiding 3e op het WK met mooi voetbal.

 

+2/-0

België kon mooi voetbal spelen en derde worden omdat ze een uitmuntende selectie hadden. En Red Bull Salzburg wordt onder elke trainer kampioen, want die hebben minstens drie keer meer geld te besteden dan elke andere Oostenrijkse club. Da’s dus een prestatie van niks.

 

+1/-1

Wilmots had ook een prima selectie, maar kon geen potten breken bij de Belgen. Met Martínez was België ineens het eerste land dat zich plaatste voor het WK. Toen Martínez bij Everton zat, prezen ze hem al om zijn aanvallende stijl. In zijn eerste jaar loodste hij die club naar de 5e plek. In de media komt hij over als een warm en positief mens, een echte motivator en een absolute vakidioot.

 

+3/-0

Vijfde worden met Everton, met aanvallend voetbal, is inderdaad een heel knappe prestatie. Ik heb wel grote twijfels of hij België wil inruilen voor de slangenkuil die PSV momenteel is.

 

+1/-0

Het Eindhovens dagblad komt inmiddels met de 'onthulling' dat PSV met een nieuwe trainer in gesprek is. Tsja, was ook te verwachten lijkt me...🙄

 

+1/-0

Hebben wij helemaal geen insiders meer die iets te melden hebben tav dit onderwerp?

 

+1/-0

Nou ik vind het opzich wel nieuws want dat betekent dat waarschijnlijk 'nr 1' op het lijstje haalbaar lijkt. Ze hebben namelijk geen tijd gehad om al 3 a 4 kandidaten af te tasten en door te schakelen en ze zijn nu dus 'in gesprek'.

Dat geeft mij persoonlijk wel vertrouwen in de zoektocht. Van mij hoeft het ook niet per het nieuwe seizoen te zijn. Zolang Faber ook vast blijft houden aan dezelfde spelers als van Bommel maakt het niet uit wie er voor de groep staat.

 

+1/-0

Ik zou de nieuwe trainer wel pas met ingang van het nieuwe seizoen aan de slag laten gaan. Laat Faber maar het menselijk schild zijn. Die kan zich na dit seizoen weer concentreren op de jeugdopleiding. Zo kan de nieuwe trainer zich op zijn gemak gaan oriënteren op de club en de groep en kan hij na de zomer hopelijk aan de slag met een nieuwe en frisse groep.

 

+1/-0

Dat is natuurlijk ook wel zo, het was meer uit onvrede over de opstelling van gisteren. Daarnaast wil je niet met een nieuwe trainer onnodig krasjes oplopen richting een frisse en nieuwe start.

 

+1/-0

Het zou wel goed zijn als er binnen afzienbare tijd duidelijk is wie de nieuwe trainer wordt volgend seizoen, zodat hij - samen met de TD - de selectie voor volgend jaar vorm kan gaan geven.
Ik neem aan dat de eerste keus iemand is die gepokt en gemazeld is en daarom goed weet wat er nodig is.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Gica_Popescu schreef op 03 februari 2020 om 10:33:

Het Eindhovens dagblad komt inmiddels met de 'onthulling' dat PSV met een nieuwe trainer in gesprek is. Tsja, was ook te verwachten lijkt me...🙄




Wat mij verbaasd heeft is vooral de toevoeging, dat daardoor het opstappen van Gerbrands en de Jong meer schade toebrengt.....

Lijkt mij meer manier om Toon/John een positieve boost te geven zodat de supporters niet (verder) gaan morren over hun vertrek.

Dat ze met een nieuwe trainer bezig, lijkt mij evident.

 

+2/-0

Lijkt me niet heel raar als de nieuwe trainer er zelf niet om staat te springen dat als degenen waarmee hij in gesprek is en hem aan willen stellen opeens opstappen. Dan bedenk ik me ook nog een paar keer of ik dan wel wil tekenen.

 

+1/-0

Hoe eerder beginnen hoe beter.

1. Er zit nu een interimmer op de trainersstoel, met een adviseur die (hopelijk, want anders ben ik erg teleurgesteld in Hiddink) tegen een muur oploopt, want deze trainer maakt dezelfde verkeerde keuzes als de vorige.
2. Er zit nu een interimmer op de positie van hoofd opleidingen, die alleen maar op de toko mag passen.

Feitelijk staat de hele organisatie nu stil. Dus hoe eerder er een nieuwe trainer is, des te beter.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

James Sonny Crockett schreef op 03 februari 2020 om 11:00:

Ik zou de nieuwe trainer wel pas met ingang van het nieuwe seizoen aan de slag laten gaan. Laat Faber maar het menselijk schild zijn. Die kan zich na dit seizoen weer concentreren op de jeugdopleiding. Zo kan de nieuwe trainer zich op zijn gemak gaan oriënteren op de club en de groep en kan hij na de zomer hopelijk aan de slag met een nieuwe en frisse groep.



Als we nog langer zo doormodderen denk ik dat we aan het eind van dit seizoen spelers kwijt gaan raken. Mo, Denzel,Cody en Donyell willen zo'n seizoen niet meer mee maken, lijkt mij duidelijk ze staan niet stil maar hollen achteruit . Zsm een coach aanstellen zodat je snel op kunt bouwen en dat je klaar bent voor het nieuwe seizoen , ingespeeld en al met een basis.

Of het moet natuurlijk zo zijn dat de coach waarmee ze in gesprek zijn nog actief bezig is of op een schopstoel zit maar dat zou niet netjes zijn . Ik denk dat het iemand is die al langs de kant staat , ik ben benieuwd.

Dit bericht is gewijzigd op 3 februari 2020, 15:58:27.

 

+2/-0

Als je geen Europees hoofdtoernooi haalt moet je pas zorgen maken over spelers die willen vertrekken. Dan moeten we ook nog eens verkopen en dan kom je nooit uit die negatieve spiraal.

Daarom is het zo belangrijk om te cheeren voor Ajax Feyenoord en AZ (nr 1 2 3) zodat 4e worden genoeg is voor in te stromen in de laatste(?) voorronde. Dus meer tijd om de selectie rond te krijgen. En de wedstrijd tegen Willem II is wel echt een must win met de uitwedstrijden tegen AZ Vitesse Groningen en Heerenveen en thuis tegen Feyenoord voor de boeg.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

UsWilly schreef op 03 februari 2020 om 15:51:

open/sluit de onderstaande quote:

James Sonny Crockett schreef op 03 februari 2020 om 11:00:

Ik zou de nieuwe trainer wel pas met ingang van het nieuwe seizoen aan de slag laten gaan. Laat Faber maar het menselijk schild zijn. Die kan zich na dit seizoen weer concentreren op de jeugdopleiding. Zo kan de nieuwe trainer zich op zijn gemak gaan oriënteren op de club en de groep en kan hij na de zomer hopelijk aan de slag met een nieuwe en frisse groep.



Als we nog langer zo doormodderen denk ik dat we aan het eind van dit seizoen spelers kwijt gaan raken. Mo, Denzel,Cody en Donyell willen zo'n seizoen niet meer mee maken, lijkt mij duidelijk ze staan niet stil maar hollen achteruit . Zsm een coach aanstellen zodat je snel op kunt bouwen en dat je klaar bent voor het nieuwe seizoen , ingespeeld en al met een basis.

Of het moet natuurlijk zo zijn dat de coach waarmee ze in gesprek zijn nog actief bezig is of op een schopstoel zit maar dat zou niet netjes zijn . Ik denk dat het iemand is die al langs de kant staat , ik ben benieuwd.




Als er duidelijkheid is over de nieuwe trainer, kan hij achter de schermen natuurlijk wel al aan de gang. Gesprekjes voeren met individuele spelers, de groep doorlichten, zich verdiepen in scouting en jeugdopleiding. Maak van een hopeloos seizoen maar het beste en richt je blik op volgend seizoen. Voor dit seizoen is het vooralsnog hopen op wat meer positiviteit. Wat er nu staat mist alles; kwaliteit, een duidelijke lijn, vertrouwen en beleving. Zo'n diep dal heb ik haast nooit gezien. Letterlijk elke tegenstander is een enorme berg die je moet beklimmen, waardoor kwaliteitsgebrek niet het excuus mag zijn. Ja, dat kom je tekort (zoals ik zelf ook aan geef), maar ook een sub par PSV moet tegenstanders als NAC en Twente kunnen verslaan.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 28 pagina's: 1 2 3 4 ... 7 8 9 10 11 12 13 14 15 ... 24 25 26 27 28

PSV Forum » Algemeen PSV Forum » Nieuwe trainer