Vak: -
Forumreacties: 333
Reg.: 24 oktober 2005
Favoriete opstelling: geen
open/sluit de onderstaande quote:OrangeBanana schreef op 15 september 2020 om 13:35:
Deze bron meldt nu een principe akkoord over een twee jarig contract, met een jaarsalaris van 1.5 miljoen Euro.
Forumreacties: 333
Reg.: 24 oktober 2005
Dat zou best een stunt zijn. Een Youtube-filmpje zegt natuurlijk niet zo heel veel, maar deze aanvaller heeft toch wel het een en ander in zijn mars: https://www.youtube.com/watch?v=O3kSpnD9rSIlink
EDIT: De voorpagina van PSV Netwerk meldt het nu ook: https://psv.supporters.nl/nieuws/artikel/47753/%27PSV-bereikt-akkoord-met-Eran-Zehavi-over-tweejarig-contract%27link
open/sluit de onderstaande quote:luukske95 schreef op 15 september 2020 om 13:57:
Zag voorbij komen dat hij daar 10 miljoen verdiende, zou hij echt zoveel gaan inleveren?
Las ook dat hij was opgepakt 4 dagen geleden.
11 Sir Tinus
Fan van PSV
Legende
Uit: Valkenswaard
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 20.909
Reg.: 15 april 2005
open/sluit de onderstaande quote:Jasper_PSV schreef op 15 september 2020 om 14:55:
Wellicht is dit ook wel een signaaltje naar Romero en Piroe, dat PSV toch nog vertrouwen heeft? Als PSV nu 5 a 8 mil zou neertellen voor een jonge spits, dan kon je Romero en Piroe 100% afschrijven. Als deze gast voor twee jaar komt, kan die dit jaar basis spelen naast Malen, wellicht volgend jaar als vervanger van Malen (die blijft toch alleen nog dit seizoen, denk ik zo) met een van die twee naast hem.
OrangeBanana
Fan van PSV
Debutant Oranje
Forumreacties: 5
Reg.: 15 september 2020
open/sluit de onderstaande quote:11 Sir Tinus schreef op 15 september 2020 om 15:15:
Het zal wel aan mij liggen, maar ik ken die gast niet eens en ik zie ook niet zo snel waarom mensen hier enthoussiast van worden to be honest.
11 Sir Tinus
Fan van PSV
Legende
Israëlische competitie en ploeg en de Chinese competitie is toch niet zo n hoog niveau? Daarnaast is hij 33 en lijkt hij me op zoek naar een laatste uitdaging maar hij komt niet over als een voorbeeldige prof als ik jouw woorden goed interpreteer.
Hoe graag wil hij naar PSV, is het een match met de jonge jongens hier, hoe is zijn verstandhouding met Schmidt en wat doet ie als geen basisplaats heeft? Madueke Gakpo Ihattaren en Malen zijn onze levenslijn op dit moment.
Haroldinho
Fan van PSV
Mister PSV
Uit: Rotterdam
Vak: Noord - RR
Forumreacties: 2.073
Reg.: 23 september 2002
open/sluit de onderstaande quote:rafa schreef op 15 september 2020 om 13:47:
Dat zou best een stunt zijn. Een Youtube-filmpje zegt natuurlijk niet zo heel veel, maar deze aanvaller heeft toch wel het een en ander in zijn mars: https://www.youtube.com/watch?v=O3kSpnD9rSIlink
EDIT: De voorpagina van PSV Netwerk meldt het nu ook: https://psv.supporters.nl/nieuws/artikel/47753/%27PSV-bereikt-akkoord-met-Eran-Zehavi-over-tweejarig-contract%27link
OrangeBanana
Fan van PSV
Debutant Oranje
Forumreacties: 5
Reg.: 15 september 2020
open/sluit de onderstaande quote:11 Sir Tinus schreef op 15 september 2020 om 16:09:
Israëlische competitie en ploeg en de Chinese competitie is toch niet zo n hoog niveau? Daarnaast is hij 33 en lijkt hij me op zoek naar een laatste uitdaging maar hij komt niet over als een voorbeeldige prof als ik jouw woorden goed interpreteer.
Hoe graag wil hij naar PSV, is het een match met de jonge jongens hier, hoe is zijn verstandhouding met Schmidt en wat doet ie als geen basisplaats heeft? Madueke Gakpo Ihattaren en Malen zijn onze levenslijn op dit moment.
11 Sir Tinus
Fan van PSV
Legende
James Sonny Crockett
Fan van PSV
Legende
Uit: Tilburg
Forumreacties: 14.196
Reg.: 30 november 2007
open/sluit de onderstaande quote:11 Sir Tinus schreef op 15 september 2020 om 15:15:
Het zal wel aan mij liggen, maar ik ken die gast niet eens en ik zie ook niet zo snel waarom mensen hier enthoussiast van worden to be honest.
Forumreacties: 9.244
Reg.: 14 april 2008
open/sluit de onderstaande quote:James Sonny Crockett schreef op 15 september 2020 om 17:42:
Dit dus.
Revolinho
Mister PSV
Uit: Den Haag
Forumreacties: 4.085
Reg.: 1 september 2004
Giancarlo Antognoni
Fan van PSV
Mister PSV
Uit: Eindhoven
Forumreacties: 4.304
Reg.: 13 december 2002
11 Sir Tinus
Fan van PSV
Legende
Ik weet het niet, het klinkt voor mij als een sprookje. De meest trefzekere spits na Ronaldo Kane en Messi die min of meer transfervrij op te pikken is met een salaris zo hoog dat hij dat in de top 5 competities bij elke club kan verdienen die hier de missing link is tussen meedoen om 3e of 4e plaats of kampioen worden.
Maarja, niet geschoten is altijd mis. Ik heb veel vertrouwen in de 6 a 8 aanvallers die over blijven maar als Schmidt dat niet heeft dan moet er toch iets bij en dan liever geen spits die 5 a 10 miljoen kost.
Scorendemiddenvelderaub
Fan van PSV
Mister PSV
Geen lid meer
open/sluit de onderstaande quote:11 Sir Tinus schreef op 15 september 2020 om 19:41:
Ik weet het niet, het klinkt voor mij als een sprookje. De meest trefzekere spits na Ronaldo Kane en Messi die min of meer transfervrij op te pikken is met een salaris zo hoog dat hij dat in de top 5 competities bij elke club kan verdienen die hier de missing link is tussen meedoen om 3e of 4e plaats of kampioen worden.
Maarja, niet geschoten is altijd mis. Ik heb veel vertrouwen in de 6 a 8 aanvallers die over blijven maar als Schmidt dat niet heeft dan moet er toch iets bij en dan liever geen spits die 5 a 10 miljoen kost.
Revolinho
Mister PSV
Uit: Den Haag
Forumreacties: 4.085
Reg.: 1 september 2004
open/sluit de onderstaande quote:11 Sir Tinus schreef op 15 september 2020 om 19:41:
PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » [Beleid] Selectie seizoen 2020/21