Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Selectie 2026/2027

Deze normale topic is open en bestaat uit 11 pagina's: 1 2 3 4 ... 7 8 9 10 11

En Veerman gaan we meer missen dan velen hier denken. Maakte zoals zo vaak gisteren weer het verschil op het middenveld. Ziet de diepte en ziet de ruimtes. Benieuwd wie zijn rol gaat overnemen.

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Almere vak V schreef op 16 augustus 2026 om 14:02:

En Veerman gaan we meer missen dan velen hier denken. Maakte zoals zo vaak gisteren weer het verschil op het middenveld. Ziet de diepte en ziet de ruimtes. Benieuwd wie zijn rol gaat overnemen.

Veerman is in de Eredivisie een klasse apart. Daar krijgt hij ruim de ruimte om te voetballen en krijgen zijn medespelers meer ruimte om aangespeeld of weggestuurd te worden. Op het CL niveau laat zijn handelingssnelheid hem een beetje in de steek en zijn de ruimtes veel kleiner die worden weggegeven.

Voor PSV is de tijd aangebroken naar een dynamischer middenveld over te schakelen. 3 middenvelders die door elkaar heen lopen en continu de bal willen hebben en er dan iets goeds mee doen. Ben benieuwd of PSV het nog nodig acht om een vervanger te halen of dat dit met Sano al is opgevuld en we simpelweg al vele middenvelders hebben. Misschien haalt PSV Nejasmic nog wel op bij NEC om de 6 positie verder te versterken.

+2/-0

Als hij door de keuring komt natuurlijk dat is bij psv tegenwoordig niet meer een 100% zekerheid. Joey bedankt en succes in Dortmund.

Ik hoop dat de zaakwaarnemers van Obispo,Flamingo, Gasiorowski, Driouch, Nagalo, Sildillia, Babadi ook nog een club voor hun speler vinden.

Tevens mag van mij Wanner ook wel vertrekken voegt niets toe en een bod op Man of Bajraktarevic moet PSV ook overwegen om te accepteren.

Wel te hopen dat Derst en Perisic blijven.

PSV moet schoon schip maken. Het was gisteren niet best en het wordt een zwaar seizoen als er niet snel vers bloed bij komt in elke linie. Anders is AJAX de nieuwe kampioen van Nederland dit seizoen.

+1/-1

We raken helaas de goede spelers altijd kwijt terwijl we Driouech, Obispo en Nagalo op de valreep toch niet verkochten.

Met de verkoop van Saibari en Veerman komt er ook heel veel geld binnen voor vers bloed. PSV krijgt een andere selectie. Nieuwe spelers moeten opstaan en de spelers die blijven zullen ook opstaan. We hebben met Mijnans, Sano en Kostic 3 nieuwe jongens die een directe versterking zijn. Maar we hebben nog wel een extra goede spits nodig, het liefst 2 nieuwe centrale verdedigers en een vervanger voor Veerman. Die gaan we echt missen.

+1/-0

Rickardoko schreef op 16 augustus 2026 om 18:48:

We raken helaas de goede spelers altijd kwijt terwijl we Driouech, Obispo en Nagalo op de valreep toch niet verkochten.

Met de verkoop van Saibari en Veerman komt er ook heel veel geld binnen voor vers bloed. PSV krijgt een andere selectie. Nieuwe spelers moeten opstaan en de spelers die blijven zullen ook opstaan. We hebben met Mijnans, Sano en Kostic 3 nieuwe jongens die een directe versterking zijn. Maar we hebben nog wel een extra goede spits nodig, het liefst 2 nieuwe centrale verdedigers en een vervanger voor Veerman. Die gaan we echt missen.

Vervanger Veermand heet Sano.
Aanvaller: Bouhamdi of Til als backup spits gebruiken tot Plea weer terug is. Noodoplossing: van Nistelrooy gebruiken.

Verdediging: ik laat me verrassen.

+1/-0

Ik ben benieuwd of men Veerman gaat vervangen, of dat Sano al is gehaald om te anticiperen op het vertrek van Veerman.

Dat de prioriteit centraal in de verdediging ligt, zal ook voor de directie nu wel duidelijk zijn. Ik ben benieuwd! Ik moet zeggen dat ik nog niet al te veel vertrouwen heb dat we het zo goed op de rit gaan krijgen dat we weer duidelijk de beste gaan zijn. Gelukkig hebben Ajax en Feyenoord gisteren onverwacht gemorst, heeft onze valse start tegen Fortuna niet lang tot een achterstand geleid.

+1/-0

BasArnhem schreef op 17 augustus 2026 om 10:59:

Gelukkig hebben Ajax en Feyenoord gisteren onverwacht gemorst, heeft onze valse start tegen Fortuna niet lang tot een achterstand geleid.

Feyenoord stortte volledig in na een uur spelen en mocht de handjes dichtknijpen dat het bij 2-2 bleef. Kwamen uiteraard vorige week al goed weg dat de 1-1 werd afgekeurd. Onze vrienden uit Amsterdam werden weer eens gematst met een niet rode kaart. Anders weet ik ook niet of het bij 2-2 blijft. Uiteraard hielp de (volledig terechte) rode kaart ze vorige week wel aan de 3 punten. Heb nog niemand gehoord op het Ajax forum in het "Gelijk speelveld" topic hoezeer Ajax weer geholpen wordt. Maar dat schijnt niet helemaal de strekking van het topic te zijn. ;)

Bottom line. Alledrie de zogenaamde topclubs spelen op dit moment ruk. Degene die het als eerste op de rit krijgt is spekkoper gok ik.

Wat mij op dit moment vooral stoort is de plichtmatigheid waar PSV mee lijk te spelen. Afgelopen zaterdag sta je na 5 minuten met 0-1 voor. Als je nog 10 minuten doordrukt staat het 0-2 of 0-3. Niks is minder waar. Afgezien van een kopbal van Perisic zijn we niet meer in de buurt geweest de eerste helft.
Vervolgens kunnen we wel weer gaan lopen zeiken op Flamingo. Maar niemand die voorin druk zet. Niemand die probeert de voorzet eruit te halen. Voor mij totaal onbegrijpelijk als je wij dit al weten. Dan zou je verwachten dat die op het veld dat ook wel doorhadden.
Dan wordt het uiteraard 1-1. En binnen 2 minuten hebben we de bal aan de andere kant weer in het mandje liggen. Waarom niet meteen vanaf het begin zo voetballen? Voor mij totaal onbegrijpelijk en bloedirritant. Maak het jezelf makkelijk. Zeker in deze fase van de competitie.

+2/-0

Behoudens een korte periode in de tweede helft heb ik ook heel weinig pressing gezien. Ik denk dat je je rot schrikt als je wedstrijden die we onlangs hebben gespeeld naast een wedstrijd legt van een jaar of 2/3 geleden.

+1/-0

Wel opvallend dat vorig seizoen ontzettend getrokken werd aan Marvin Young van Sparta, maar deze naam voor versterking CV nergens meer voorbij komt. Nog altijd pas 20 jaar en dit seizoen wederom prima gestart.

+2/-0

Kiezel schreef op 17 augustus 2026 om 13:40:

Wel opvallend dat vorig seizoen ontzettend getrokken werd aan Marvin Young van Sparta, maar deze naam voor versterking CV nergens meer voorbij komt. Nog altijd pas 20 jaar en dit seizoen wederom prima gestart.

Dat is inderdaad opvallend. maar Young lijkt me nou niet de ervaren rot waaraan Yarek of Flamingo zich op kunnen trekken, dus wat dat betreft snap ik wel dat de interesse momenteel even minder is. Wel een interessante speler overigens.

+1/-0

James Sonny Crockett schreef op 17 augustus 2026 om 11:38:

Behoudens een korte periode in de tweede helft heb ik ook heel weinig pressing gezien. Ik denk dat je je rot schrikt als je wedstrijden die we onlangs hebben gespeeld naast een wedstrijd legt van een jaar of 2/3 geleden.

Combi van fitheid en realisme. Als je met deze elf pressing gaat spelen wordt het echt open huis. De belangrijkste spelers daarvoor zijn weg. De Jong, Boscagli en Schouten in het moment kiezen en daarbij de dynamiek van Tillman en Saibari. Die invulling zal van Sano en Geertruida worden verwacht. Pepi blijft een probleem. Ik denk oprecht dat Bosz blij is als er een club komt met 30 miljoen om dat op te lossen.

+2/-0

Nikiforov 3 schreef op 17 augustus 2026 om 15:42:

Combi van fitheid en realisme. Als je met deze elf pressing gaat spelen wordt het echt open huis. De belangrijkste spelers daarvoor zijn weg. De Jong, Boscagli en Schouten in het moment kiezen en daarbij de dynamiek van Tillman en Saibari. Die invulling zal van Sano en Geertruida worden verwacht. Pepi blijft een probleem. Ik denk oprecht dat Bosz blij is als er een club komt met 30 miljoen om dat op te lossen.

Met Til in de spits hebben we prima wedstrijden gespeeld. Dat was uiteraard in tandem met Saibari maar als Pepi niet een spits is voor jouw spelopvatting, waarom stel je hem dan op? En voordat het over de financieele boeg wordt gegooid: Bosz is trainer. Die hoort de beste 11 op te stellen. Ik geloof ook niet dat Bosz spelers alleen op zou stellen om ze vervolgens te verkopen.

+2/-0

James Sonny Crockett schreef op 17 augustus 2026 om 17:53:

Nikiforov 3 schreef op 17 augustus 2026 om 15:42:

Met Til in de spits hebben we prima wedstrijden gespeeld. Dat was uiteraard in tandem met Saibari maar als Pepi niet een spits is voor jouw spelopvatting, waarom stel je hem dan op? En voordat het over de financieele boeg wordt gegooid: Bosz is trainer. Die hoort de beste 11 op te stellen. Ik geloof ook niet dat Bosz spelers alleen op zou stellen om ze vervolgens te verkopen.

Til en Saibari stonden beiden afwisselend voorin. Til was in die zin meer een hangende spits eigenlijk

+1/-0

Romano meldt: Geertruida naar PSV. Huur met optionele koopoptie (naar verluidt 15 mln)

Dan zouden we Veerman en Saibari inruilen voor Mijnans, Sano, Geertruida en Kostic.

Ik mis eigenlijk alleen nog een dribbelende verschilmaker voorin. Verder prima deals. Als Stewart nu ook nog de net wat mindere goden (Driouech, Sildillia, Flamingo, Bajrakterovic) kan slijten en daar frisse jonge vervangers (behalve voor Driouech - daar mag Bouhamdi zich bewijzen) voor weet terug te halen, dan ben ik dik tevreden.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 18 augustus 2026, 21:38:24.

+1/-0

Geertruida is voor PSV gewoon een erg goede speler die de achterhoede sowieso flink sterker maakt. Naast hem zou ik nog graag een goede verdediger erbij zien komen. Flamingo zou ik als je hem goed kan verkopen ook weg doen. Het middenveld vind ik afwachten. Ik verwacht een basis met Mijnans, Sano en Til. Voorin zal misschien ook nog wat bijkomen. Wie weet gaat Stewart nog verrassen. Ook Kostic zie ik heel belangrijk worden.

+1/-0

Met de komst van Geertruida komt er een broodnodige kwalitatieve injectie voor de verdediging. Nu nog een topper erbij voor centraal en we kunnen kijken naar wat verkopen van overbodige spelers. Wellicht is er dan nog ruimte voor wat buitenkansjes om de selectie verder te versterken.

+1/-0

Yarek zal zich ook een stuk comfortabeler voelen tussen Kostic en Geertruida dan tussen Fernandez en Flamingo, laten we dat niet vergeten.

+3/-0

Marciano_Vink schreef op 18 augustus 2026 om 21:25:

... Als Stewart nu ook nog de net wat mindere goden (Driouech, Sildillia, Flamingo, Bajrakterovic) kan slijten en daar frisse jonge vervangers (behalve voor Driouech - daar mag Bouhamdi zich bewijzen) voor weet terug te halen, dan ben ik dik tevreden.

Ik vond Bassey als rechtsback gedurende de oefencampagne wel een lichtpuntje.
Die zou ik bij het 1e halen, mocht Sildillia weggaan.
Flamingo weg -> Merien als vervanger.

Voor Driouech en Bajrakterovic Bouhamdi als vervanger, zoals je al zei.

+1/-0

Marciano_Vink schreef op 18 augustus 2026 om 21:25:

Dan zouden we Veerman en Saibari inruilen voor Mijnans, Sano, Geertruida en Kostic.

Feitelijk ruilen we Veerman, Saibari, Salah-Edinne en Schouten in voor dit
viertal. Dus kwantitatief gaan we er op vooruit doordat we ook een aantal jeugdspelers hebben doorgeschoven. Kwalitatief zou ik durven zeggen dat we een aardig jasje uit doen als het hierbij blijft.

+1/-0

Als je Schouten als uitgaand ziet, dan kun je Ruben van Bommel wel als inkomend zien. Salah-Eddine heeft netto ook maar 11 wedstrijden gespeeld. Ook Pepi heeft minder dan de helft gespeeld afgelopen jaar.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 11 pagina's: 1 2 3 4 ... 7 8 9 10 11

PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Selectie 2026/2027