Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Selectie seizoen 23/24

Deze normale topic is open en bestaat uit 30 pagina's: 1 2 3 4 ... 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30

open/sluit de onderstaande quote:

Rickardoko schreef op 27 augustus 2023 om 20:34:

We kunnen rekening houden met minstens 1 en anders 2 grote uitgaande transfers. Bakayoko en Sangare zullen dit zijn. Veel zal ook afhangen of PSV zich gaat plaatsen voor de Champions League.

Qua ingaande transfers zullen er denk ik nog 3 nieuwelingen gaan komen. Een centrale verdediger en ik verwacht Vranckx en Lozano. Dan denk ik dat PSV een behoorlijk goede ploeg krijgt.



Ik hoop dat Stewart een goede lijst heeft klaarliggen, en de contacten al zijn gelegd, want wat denk je dat we kunnen halen als:
1. CL wordt gehaald (hoeveel komt er dan binnen, 70 miljoen, of is dat pas volgend jaar?)
2. Sangare wordt verkocht (voor 30-37 miljoen)
3. Bakayoko wordt verkocht (voor 25-30 miljoen)

Dan kunnen we op de laatste dag toch wel flink wat halen … dus ik hoop dat de nodige voorbereidingen zijn gedaan.

 

+1/-0

Die 60-70 miljoen is volgend jaar pas. Nu zou het zo'n 30 miljoen extra zijn

 

+1/-0

Lozano op een haar na rond volgens Rik.
Salaris 2,9 miljoen en transfer 12,5 miljoen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ricardo Izecson Santos schreef op 29 augustus 2023 om 13:02:

Die 60-70 miljoen is volgend jaar pas. Nu zou het zo'n 30 miljoen extra zijn[/quote

Psv heeft zijn begroting afgesteld op europa league deelname dus 8 miljoen ongeveer.
Dus als ze cl halen zou er 17 tot 22 miljoen extra inkomsten komen sowieso.

 

+1/-0

Ik weet niet of het nog steeds zo is, maar vroeger was het zo dat een groot deel van de CL-inkomsten ook alweer via premies uitstroomde naar spelers en staf. Dus het bedrag wat we binnenhalen, zal zeker niet het bedrag zijn wat we nu 'netto' extra uit kunnen geven. Daarnaast hadden we vorig jaar een tekort van meer dan 40 miljoen te dichten, en ik kan me niet voorstellen dat dat nu helemaal niet meer aan de orde is. Oftewel, het zou mij ernstig verbazen als de rekensommen die hier gemaakt worden ook de realiteit weergeven.

Persoonlijk hoop ik, uiteraard, op CL-kwalificatie en ik zou ook prima kunnen leven met een verkoop van Sangaré. Ibi heeft zeker zijn waarde voor PSV gehad, maar is ook gewoon toe aan een stap hogerop. Verder hebben we met Schouten al ingespeeld op zijn vertrek en zie ik een eventuele komst van Vrankx en/of Debast ook nog heel erg zitten.

De "ruil" Bakayoko - Lozano zie ik enerzijds wel zitten, wetende wat de kwaliteiten van Chucky zijn. Anderzijds vind ik dat Bakayoko nog moet 'ontploffen' bij ons. Aan alles zie je dat hij een ruwe diamant is. Het zou mooi zijn als hij bij ons zijn geweldige fysiek weet te koppelen aan rendement. Het zou zonde zijn als deze jongen vertrekt voordat hij echt doorgebroken is.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

BasArnhem schreef op 29 augustus 2023 om 15:12:

De "ruil" Bakayoko - Lozano zie ik enerzijds wel zitten, wetende wat de kwaliteiten van Chucky zijn. Anderzijds vind ik dat Bakayoko nog moet 'ontploffen' bij ons. Aan alles zie je dat hij een ruwe diamant is. Het zou mooi zijn als hij bij ons zijn geweldige fysiek weet te koppelen aan rendement. Het zou zonde zijn als deze jongen vertrekt voordat hij echt doorgebroken is.



Vraag is ook of Baka dusdanig geslepen kan worden dat hij meer waard gaat worden dan wat er nu geboden wordt / geboden gaat worden, of dat hij misschien z’n plafond al bereikt heeft.

In die zin zou ik het snappen als er nu gekozen wordt voor zekere euro’s ipv dat er gegokt gaat worden op potentieel.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

vaio schreef op 29 augustus 2023 om 19:21:

open/sluit de onderstaande quote:

BasArnhem schreef op 29 augustus 2023 om 15:12:

De "ruil" Bakayoko - Lozano zie ik enerzijds wel zitten, wetende wat de kwaliteiten van Chucky zijn. Anderzijds vind ik dat Bakayoko nog moet 'ontploffen' bij ons. Aan alles zie je dat hij een ruwe diamant is. Het zou mooi zijn als hij bij ons zijn geweldige fysiek weet te koppelen aan rendement. Het zou zonde zijn als deze jongen vertrekt voordat hij echt doorgebroken is.



Vraag is ook of Baka dusdanig geslepen kan worden dat hij meer waard gaat worden dan wat er nu geboden wordt / geboden gaat worden, of dat hij misschien z’n plafond al bereikt heeft.

In die zin zou ik het snappen als er nu gekozen wordt voor zekere euro’s ipv dat er gegokt gaat worden op potentieel.



Terecht punt. Denk dat hij qua voetbal nog niet aan zijn plafond zit, maar qua tranfersom (ervan uitgaande dat hij bij vertrek nu ergens tussen de 25 en 30 miljoen oplevert) denk ik niet dat hij zomaar heel veel meer zal opbrengen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

BasArnhem schreef op 29 augustus 2023 om 15:12:
[...]
Daarnaast hadden we vorig jaar een tekort van meer dan 40 miljoen te dichten, en ik kan me niet voorstellen dat dat nu helemaal niet meer aan de orde is. Oftewel, het zou mij ernstig verbazen als de rekensommen die hier gemaakt worden ook de realiteit weergeven.
[...]


Dat gat is toch gedicht met de verkoop van Gakpo? Vervolgens zijn daarna o.a. nog Madueke, Guti, Simons, Max, Romero en Mwene verkocht. Samen ook al goed voor 50 miljoen. Maar er is deze zomer ook al 50 miljoen uitgegeven (incl. Lozano). Ik verwacht dus dat om het gat te dichten groepsfase CL moet worden gehaald OF Sangaré worden verkocht OF Bakayoko worden verkocht. Als twee van de drie gebeurd is er al ruimte voor een extra aankoop.

De wedstrijd morgen is dus cruciaal voor de verdere mogelijkheden van PSV. Daarbij komt dat als PSV morgen verliest, andere clubs weten dat PSV binnen 2 dagen een grote verkoop moet doen en dan daalt de prijs. Dubbel ongunstig dus.

 

+2/-0

Met het verschil dat de aankopen over het aantal jaren worden verspreid dat de contracten worden getekend, dus er zal bij lange na niet voor 50 miljoen aan aankopen de boeken in gaan. Daarnaast dreigde afgelopen seizoen een negatief eigen vermogen (en dus onder toezicht komen van de KNVB). Daar is nu geen sprake van, dus ook als de groepsfase niet wordt gehaald is een grote verkoop helemaal niet meteen nodig.

Als we die stemmingmakerij gewoon lekker verder aan de telegraaf over laten, die zijn daar heer en meester in.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Brenetjes schreef op 29 augustus 2023 om 23:13:

Met het verschil dat de aankopen over het aantal jaren worden verspreid dat de contracten worden getekend, dus er zal bij lange na niet voor 50 miljoen aan aankopen de boeken in gaan. Daarnaast dreigde afgelopen seizoen een negatief eigen vermogen (en dus onder toezicht komen van de KNVB). Daar is nu geen sprake van, dus ook als de groepsfase niet wordt gehaald is een grote verkoop helemaal niet meteen nodig.

Als we die stemmingmakerij gewoon lekker verder aan de telegraaf over laten, die zijn daar heer en meester in.



Ik weet niet hoe jij een aankoop gaat spreiden over de komende jaren?!
Een speler staat als een “asset” op de balans van de vereniging, maar zal gewoon afgetikt moeten worden en heeft zodoende gewoon een impact op het eigen vermogen/cash flow.
Ja, de kosten (oa afschrijving van de speler) kan gespreid worden over de levensduur, maar dat is nu niet van grootste belang …
Al met al moet de club gewoon het geld nu hebben om de aankopen te doen, tenzij ze een financierder vinden, of een afspraak met de verkopende partij mbt betaling in termijnen.

 

+1/-0

Veel zal toch afhangen van vanavond welke spelers er nog gaan, maar vooral welke spelers er gaan komen. Als je Champions League speelt ben je toch stukken aantrekkelijker voor spelers. Tot dusverre is het nog relatief stil gelukkig en komt er nog best weinig naar buiten en dat is natuurlijk fijn.

Ik verwacht dat Sangare en Bakayoko zullen vertrekken. Lozano zal dan wel komen, en Vranckx en Debast dan? Of komt er toch nog een verrassing uit de hoge hoed?

Het zijn iig spannende dagen op transfergebied. Zaterdag maken we de definitieve balans op. Hopelijk is die positief. Ik blijf overigens wel van mening dat we allang Ramalho hadden moeten vervangen. Hopelijk lukt dat alsnog.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

StephanPSV schreef op 30 augustus 2023 om 08:45:

Veel zal toch afhangen van vanavond welke spelers er nog gaan, maar vooral welke spelers er gaan komen. Als je Champions League speelt ben je toch stukken aantrekkelijker voor spelers. Tot dusverre is het nog relatief stil gelukkig en komt er nog best weinig naar buiten en dat is natuurlijk fijn.

Ik verwacht dat Sangare en Bakayoko zullen vertrekken. Lozano zal dan wel komen, en Vranckx en Debast dan? Of komt er toch nog een verrassing uit de hoge hoed?

Het zijn iig spannende dagen op transfergebied. Zaterdag maken we de definitieve balans op. Hopelijk is die positief. Ik blijf overigens wel van mening dat we allang Ramalho hadden moeten vervangen. Hopelijk lukt dat alsnog.



Eerlijk gezegd geloof ik dat vanavond niet meer van invloed is op de huidige situatie. Ik vermoed dat alle zaken al achter de schermen zijn afgehandeld. Spelers zijn waarschijnlijk al verkocht en vervangers zijn wellicht al aangetrokken. Nu draait het alleen nog om de officiële presentatie, die hoogstwaarschijnlijk na vanavond zal plaatsvinden. Dit wordt gedaan om de rust te bewaren gezien de wedstrijd vanavond.

Men kan niet op de laatste twee dagen ineens van koers veranderen natuurlijk. Een onderhandeling duurt vaak lang, zowel tussen speler, zaakwaarnemer en club. Daarna moet er een medische keuring plaatsvinden en dit alles gaan ze niet pas in gang zetten na de wedstrijd van vanavond.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 30 augustus 2023, 09:13:12.

 

+2/-0

Ik kan me voorstellen dat bepaalde transfers uitonderhandeld zijn, maar desondanks alleen doorgang vinden als er wel of niet CL gehaald wordt. Het zou wel mooi zijn als tijdens de halftime show Chucky en friends het veld op komen voor een aantal contracten.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kleine1 schreef op 30 augustus 2023 om 06:45:

open/sluit de onderstaande quote:

Brenetjes schreef op 29 augustus 2023 om 23:13:

Met het verschil dat de aankopen over het aantal jaren worden verspreid dat de contracten worden getekend, dus er zal bij lange na niet voor 50 miljoen aan aankopen de boeken in gaan. Daarnaast dreigde afgelopen seizoen een negatief eigen vermogen (en dus onder toezicht komen van de KNVB). Daar is nu geen sprake van, dus ook als de groepsfase niet wordt gehaald is een grote verkoop helemaal niet meteen nodig.

Als we die stemmingmakerij gewoon lekker verder aan de telegraaf over laten, die zijn daar heer en meester in.



Ik weet niet hoe jij een aankoop gaat spreiden over de komende jaren?!
Een speler staat als een “asset” op de balans van de vereniging, maar zal gewoon afgetikt moeten worden en heeft zodoende gewoon een impact op het eigen vermogen/cash flow.
Ja, de kosten (oa afschrijving van de speler) kan gespreid worden over de levensduur, maar dat is nu niet van grootste belang …
Al met al moet de club gewoon het geld nu hebben om de aankopen te doen, tenzij ze een financierder vinden, of een afspraak met de verkopende partij mbt betaling in termijnen.



Het gaat alleen helemaal niet over de cashflow, maar over de begroting en het gat dat eventueel gedicht moet worden. PSV heeft niet opeens 50 miljoen euro extra aan afschrijvingen (inclusief de transfer van Lozano). Nu gaan beweren dat PSV opeens móet verkopen en de prijzen daardoor dalen als de Champions League niet wordt gehaald is gewoon bewust plaatsen van desinformatie. Bizar dat dit door de mods wordt toegestaan.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Albert Trestena schreef op 30 augustus 2023 om 09:58:

Ik kan me voorstellen dat bepaalde transfers uitonderhandeld zijn, maar desondanks alleen doorgang vinden als er wel of niet CL gehaald wordt. Het zou wel mooi zijn als tijdens de halftime show Chucky en friends het veld op komen voor een aantal contracten.



Ik geloof niet dat transfers zoals die van Lozano nog beïnvloed gaan worden door wel of niet CL spelen. Napoli heeft ook al de portemonnee getrokken en 25M betaald voor Lindstrom als opvolger van Lozano, dat zouden ze ook niet zomaar doen om hem op de bank te zetten.

Je kan als club ook niet vooraf rekening houden met beide scenario's. Dat je een set spelers in gedachten hebt die je aantrekt als je WEL CL haalt en een alternatieve set spelers achter de hand hebt op het moment dat je GEEN CL haalt.

Persoonlijk verwacht ik geen veranderingen ondanks de uitkomst vanavond.

 

+1/-0

Sambo gaat waarschijnlijk wel vertrekken. Morgen meer nieuws vermoedelijk.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Passievrucht schreef op 30 augustus 2023 om 10:35:

open/sluit de onderstaande quote:

Albert Trestena schreef op 30 augustus 2023 om 09:58:

Ik kan me voorstellen dat bepaalde transfers uitonderhandeld zijn, maar desondanks alleen doorgang vinden als er wel of niet CL gehaald wordt. Het zou wel mooi zijn als tijdens de halftime show Chucky en friends het veld op komen voor een aantal contracten.



Ik geloof niet dat transfers zoals die van Lozano nog beïnvloed gaan worden door wel of niet CL spelen. Napoli heeft ook al de portemonnee getrokken en 25M betaald voor Lindstrom als opvolger van Lozano, dat zouden ze ook niet zomaar doen om hem op de bank te zetten.

Je kan als club ook niet vooraf rekening houden met beide scenario's. Dat je een set spelers in gedachten hebt die je aantrekt als je WEL CL haalt en een alternatieve set spelers achter de hand hebt op het moment dat je GEEN CL haalt.

Persoonlijk verwacht ik geen veranderingen ondanks de uitkomst vanavond.



Dat zou ik helemaal niet zo raar vinden. Er is wel vaker een kettingreactie van last-minute transfers op de laatste dag. Bij een desinvestering is het altijd afwachten of de kopende partij de financiering rond krijgt. Voor Napoli is 9 miljoen aan boekwaarde op de bank ook geen ramp. Het zou juist slecht beleid zijn om er 100% vanuit te gaan dat hij verkocht wordt.

 

+1/-0

Er moet schijnbaar nog veel gebeuren, maar ik betwijfel of dat allemaal wel uit gaat komen. Als dat wel zo is, dan wordt het waarschijnlijk de drukste slotdag ooit (voor zover ik me kan heugen).

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Brenetjes schreef op 30 augustus 2023 om 10:33:

open/sluit de onderstaande quote:

Kleine1 schreef op 30 augustus 2023 om 06:45:

open/sluit de onderstaande quote:

Brenetjes schreef op 29 augustus 2023 om 23:13:

Met het verschil dat de aankopen over het aantal jaren worden verspreid dat de contracten worden getekend, dus er zal bij lange na niet voor 50 miljoen aan aankopen de boeken in gaan. Daarnaast dreigde afgelopen seizoen een negatief eigen vermogen (en dus onder toezicht komen van de KNVB). Daar is nu geen sprake van, dus ook als de groepsfase niet wordt gehaald is een grote verkoop helemaal niet meteen nodig.

Als we die stemmingmakerij gewoon lekker verder aan de telegraaf over laten, die zijn daar heer en meester in.



Ik weet niet hoe jij een aankoop gaat spreiden over de komende jaren?!
Een speler staat als een “asset” op de balans van de vereniging, maar zal gewoon afgetikt moeten worden en heeft zodoende gewoon een impact op het eigen vermogen/cash flow.
Ja, de kosten (oa afschrijving van de speler) kan gespreid worden over de levensduur, maar dat is nu niet van grootste belang …
Al met al moet de club gewoon het geld nu hebben om de aankopen te doen, tenzij ze een financierder vinden, of een afspraak met de verkopende partij mbt betaling in termijnen.



Het gaat alleen helemaal niet over de cashflow, maar over de begroting en het gat dat eventueel gedicht moet worden. PSV heeft niet opeens 50 miljoen euro extra aan afschrijvingen (inclusief de transfer van Lozano). Nu gaan beweren dat PSV opeens móet verkopen en de prijzen daardoor dalen als de Champions League niet wordt gehaald is gewoon bewust plaatsen van desinformatie. Bizar dat dit door de mods wordt toegestaan.



:huh
:nee

 

+1/-0

Nou.. nog met schorre stem alweer vooruit aan het kijken en aan het bedenken hoe vandaag en morgen ons psv verder gaat transformeren. De boyz hebben gisteravond 30 mio opgehaald, verder worden er nog uitgaande transfer mogelijkheden verwacht voor Baka en Sangaré.

Sanchez, Debast, Lozano, Vranckx, Gerrit.. er worden nogal wat namen genoemd.

Ik ben super benieuwd waar we morgenavond om 00.00 staan en met welke selectie we de eerste helft van dit seizoen de wei in gaan..

 

+2/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 30 pagina's: 1 2 3 4 ... 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30

PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Selectie seizoen 23/24