Passievrucht
Fan van PSV
Legende
Uit: Deurne
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 539
Reg.: 17 augustus 2005
Favoriete opstelling: geen
open/sluit de onderstaande quote:BasArnhem schreef op 18 augustus 2023 om 14:29:
Pepi voor 10, Lang voor 15 en Schouten voor 15? Dan zit je al op 40 miljoen (oké, een deel daarvan zijn bonussen maar dat geld zul je toch ook ergens moeten hebben liggen).
Ricardo Izecson Santos
Fan van PSV
Mister PSV
Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2006 op 't veld
Uit: Helmond
Vak: Oost - X
Forumreacties: 17.027
Reg.: 30 juni 2003
open/sluit de onderstaande quote:Zizou schreef op 18 augustus 2023 om 14:38:
Ik vind het positief dat eindelijk de portemonnee weer eens wordt getrokken. Het geld zal wel ergens liggen. De laatste jaren hebben we door (te) zuinig te doen spelers als Rodriguez en Openda niet kunnen halen.
Passievrucht
Fan van PSV
Legende
open/sluit de onderstaande quote:Psvfan1982 schreef op 18 augustus 2023 om 14:14:
Waarom is iedereen zo positief over psv maar misschien zie ik het verkeerd maar hebben feyenoord en ajax veel beter ingekocht en nog betere spelers op het oog.
open/sluit de onderstaande quote:Psvfan1982 schreef op 18 augustus 2023 om 14:14:
Psv heeft nog steeds een groot verdedigings probleem en er lijkt geen oplossing aan te komen.
Psv gaat het met deze verdedigers niet redden tegen de rangers en van een teveel geblesseerde dest wordt men ook niet beter van.
Feyenoord heeft op dit moment gewoon een betere verdediging en aanval met giminez en paixao.
Psvfan1982
Fan van PSV
Mister PSV
Geen lid meer
Nu is het toch wel duidelijk genoeg meneer Steward en meneer Brands deze verdediging kan totaal niet meer.
Ramalho en van Aanholt kunnen beter verkocht worden. Teze is leuke back-up maar ook niet meer.
Mwene gaat al weg en laat nog maar een paar spelers gaan zoals El ghazi, vertessen en ramalho.
Tijd voor ervaring en vervanging in de verdediging.
Is het geld er niet verkoop dan maar bakayoko of sangare en haal daar spelers voor terug op plekken die dringend nodig zijn.
Ricardo Izecson Santos
Fan van PSV
Mister PSV
Psvfan1982
Fan van PSV
Mister PSV
Geen lid meer
Kleine1
Fan van PSV
Debutant Oranje
Uit: Tilburg
Vak: -
Forumreacties: 375
Reg.: 27 oktober 2019
open/sluit de onderstaande quote:nilgo schreef op 18 augustus 2023 om 19:00:
Hoop echt dat PSV Sangaré behoudt. Gaat echt een wereld van verschil maken als PSV hem verliest. In negatieve zin.
James Sonny Crockett
Fan van PSV
Legende
Uit: Tilburg
Forumreacties: 14.196
Reg.: 30 november 2007
Is Teze centraal en Mwene of Sambo rechtsback nu echt niet mogelijk? Het wordt toch wel tijd om Ramalho uit het elftal te halen. Die 3 fouten binnen een minuut vanavond (slechte inspeelpass, er uit gelopen worden door die Vitesse speler en uiteindelijk bijna een eigen goal) was toch wel het absolute dieptepunt.
Albert Trestena
Fan van PSV
Legende
Uit: Hillegom
Forumreacties: 2.818
Reg.: 26 april 2007
Favoriete opstelling: 4-3-3
Ricardo Izecson Santos
Fan van PSV
Mister PSV
Mwene was geblesseerd. Van de Blaak heeft vrijdag een hele wedstrijd met Jong PSV gespeeld. Volgens mij is de regel dat je dan niet meer bij de wedstrijdselectie van de A-ploeg mag zitten, maar dat weet ik niet helemaal zeker. Maar gezien het feit dat Sambo de enige verdediger op de bank was, had ik Van de Blaak ook wel logisch gevonden.
Marciano_Vink
Fan van PSV
Sterspeler EK
Uit: Etten-Leur
Forumreacties: 324
Reg.: 16 juni 2013
Peejay
Fan van PSV
Mister PSV
Brons PSV Netwerk Cup Indoor 2006
Brons PSV Netwerk Cup 2004 op 't veld
Uit: -
Vak: Noord - S
Forumreacties: 4.761
Reg.: 11 januari 2002
open/sluit de onderstaande quote:Ricardo Izecson Santos schreef op 20 augustus 2023 om 14:22:
Mwene was geblesseerd. Van de Blaak heeft vrijdag een hele wedstrijd met Jong PSV gespeeld. Volgens mij is de regel dat je dan niet meer bij de wedstrijdselectie van de A-ploeg mag zitten, maar dat weet ik niet helemaal zeker. Maar gezien het feit dat Sambo de enige verdediger op de bank was, had ik Van de Blaak ook wel logisch gevonden.
Jordy de Wijs
Fan van PSV
Basisspeler PSV
Uit: Gennep
Vak: Oost - W
Forumreacties: 19
Reg.: 30 juni 2022
Favoriete opstelling: 4-3-3
Psvfan1982
Fan van PSV
Mister PSV
Geen lid meer
Ricardo Izecson Santos
Fan van PSV
Mister PSV
Vennerode
Fan van PSV
Mister PSV
Uit: Singapore
Forumreacties: 5.353
Reg.: 25 april 2001
open/sluit de onderstaande quote:Jordy de Wijs schreef op 23 augustus 2023 om 14:07:
Rik Elfrink meld zojuist dat PSV zich weer gemeld heeft voor Jarrad Branthwaite. Ik persoonlijk ben zeker niet zo gecharmeerd van deze jongen. Mag hopen dat dit niet als dé versterking gezien wordt maar meer als iemand voor naast dé nieuwe rechter centrale man.
Passievrucht
Fan van PSV
Legende
Ik zou eerlijk gezegd best het vertrouwen hebben in Lange Gerrit. Er bestaat nogal een verschil of je naast Ramalho of Obispo staat, of dat je je positie inneemt tussen Boscagli en Dest.
Gezien bovenstaande feit, plus het feit dat hij slechts 20 jaar was, heeft hij het alsnog aardig gedaan.
Afgelopen dinsdag werd ook duidelijk hoeveel terrein Teze moest bestrijken om Ramalho te assisteren. Een fout van Teze ligt daardoor snel op de loer, terwijl het in feite niet primair aan hem ligt, maar aan zijn naaste collega.
Guppie
Fan van PSV
Sterspeler WK
Vak: Noord - PR
Forumreacties: 325
Reg.: 25 oktober 2012
open/sluit de onderstaande quote:Passievrucht schreef op 25 augustus 2023 om 09:38:
Ik zou eerlijk gezegd best het vertrouwen hebben in Lange Gerrit. Er bestaat nogal een verschil of je naast Ramalho of Obispo staat, of dat je je positie inneemt tussen Boscagli en Dest.
Gezien bovenstaande feit, plus het feit dat hij slechts 20 jaar was, heeft hij het alsnog aardig gedaan.
Afgelopen dinsdag werd ook duidelijk hoeveel terrein Teze moest bestrijken om Ramalho te assisteren. Een fout van Teze ligt daardoor snel op de loer, terwijl het in feite niet primair aan hem ligt, maar aan zijn naaste collega.
PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Selectie seizoen 23/24