Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Selectie seizoen 23/24

Deze normale topic is open en bestaat uit 30 pagina's: 1 2 3 4 ... 12 13 14 15 16 17 18 19 20 ... 26 27 28 29 30

Ze komen dadelijk na alle mooie namen gewoon met Wijnaldum aan.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Yonci schreef op 04 augustus 2023 om 07:04:

Ze komen dadelijk na alle mooie namen gewoon met Wijnaldum aan.



En dat zou helemaal niet erg zijn. Als dan Vranckx ook nog komt, en een centrale verdediger.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Yonci schreef op 04 augustus 2023 om 07:04:

Ze komen dadelijk na alle mooie namen gewoon met Wijnaldum aan.



Je "klinkt" alsof je dat een teleurstelling zou vinden?

In mijn ogen zou Gini een toegevoegde waarde zijn. Kent het klappen van de zweep, heeft bij de (inter)nationale top gespeeld, heeft gewerkt met toptrainers.
Een modelprof en zeker een voorbeeld voor onze jeugd om tegenop te kijken.

 

+1/-0

Geen teleurstelling, maar vindt het wel een hele grote gok.
De laatste wedstrijden van Gini waren zwaar onder de maat, in de Europa leauge finale was zijn invalbeurt zelfs heel slecht.

Als ik Wijnaldum hoor , denk ik aan de onvermoeibare soms geniale speler uit zijn PSV tijd. De vraag is of hij dat nog is.
Er zijn meer voorbeelden van spelers die terugkwamen en het niet meer konnen opbrengen.
Aan de andere kant, als hij op 75% van zijn top kan komen, is hij voor PSV absoluut een meerwaarde.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Yonci schreef op 04 augustus 2023 om 08:34:

Geen teleurstelling, maar vindt het wel een hele grote gok.
De laatste wedstrijden van Gini waren zwaar onder de maat, in de Europa leauge finale was zijn invalbeurt zelfs heel slecht.

Als ik Wijnaldum hoor , denk ik aan de onvermoeibare soms geniale speler uit zijn PSV tijd. De vraag is of hij dat nog is.
Er zijn meer voorbeelden van spelers die terugkwamen en het niet meer konnen opbrengen.
Aan de andere kant, als hij op 75% van zijn top kan komen, is hij voor PSV absoluut een meerwaarde.



Als die transfervrij komt, is dat helemaal geen grote gok. Een uitstekende voetballer die je er goed bij kunt hebben in dit jonge elftal. Uiteraard zal er nog een middenvelder bij moeten komen, want als je voor 3 posities slechts 4 of 5 spelers hebt, is dat te weinig.

 

+1/-0

Wijnaldum is natuurlijk wel een enorm dure speler, die met zijn salaris weer zwaar op de begroting zal drukken en waar je nooit meer een euro aan gaat verdienen. En dan is het de vraag of hij nog fit en hongerig genoeg is om ons elftal bij de hand te nemen, of dat hij, op z'n Van Ginkels, het tempo helaas niet meer kan bijbenen. Wat mij betreft dus zeker wel een grote gok om hem erbij te halen.

Vorig jaar had PSV met Simons, Sangaré, Veerman, Guti en Til eigenlijk maar 5 serieuze opties voor het middenveld. Maar wel spelers die topfit waren en eigenlijk nooit met pijntjes afwezig waren. Dat moet ook wel, met zo'n lage bezetting met zoveel wedstrijden. Dat betekent dat PSV nu echt gedwongen is om ook weer topfitte spelers te halen, en geen spelers die eerst weer maanden moeten optrainen voor ze 90 minuten kunnen voetballen, laat staan 2x per week.

We wachten nog maar even af. Voor de korte termijn lijkt duidelijk dat we het met de 11 namen moeten doen die afgelopen zondag speelden en die vanavond zullen starten. Waarbij je dan met Pepi, El-Ghazi, Teze en Mwene slechts 4 serieuze wissels hebt. Maar wie weet gaat de kurk opeens van de fles en hebben we er binnen een paar dagen 2 of 3 spelers bij.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

BasArnhem schreef op 04 augustus 2023 om 10:59:

Wijnaldum is natuurlijk wel een enorm dure speler, die met zijn salaris weer zwaar op de begroting zal drukken en waar je nooit meer een euro aan gaat verdienen. En dan is het de vraag of hij nog fit en hongerig genoeg is om ons elftal bij de hand te nemen, of dat hij, op z'n Van Ginkels, het tempo helaas niet meer kan bijbenen. Wat mij betreft dus zeker wel een grote gok om hem erbij te halen.



Ik denk ook niet dat je hem moet zien als de grote verlosser, die een elftal bij de hand gaat nemen. Maar als extra optie is dit zeker geen gok. Hij heeft Premier league gespeeld, Ligue 1, Serie A en heeft afgelopen jaar gevoetbald, dat was bij van Ginkel wel heel anders. Die speelde slechts 19 wedstrijden in 5 jaar Premier League.

Hij zal niet goedkoop zijn als we kijken naar Salaris, maar vorige jaren hadden we ook een paar grootverdieners. De salarissen van de huurspelers waren ook fors (Silva, Hoover en Hazard).
- Hoever 2M pond, Max 1.6M pond, Hazard, 1.6M, Silva 2.2M, Ginkel 1.5M, Simons 1M, Gakpo - 3M

Kortom, in mijn ogen moet er dan nog steeds wat bij, maar nog steeds geen grote gok.

 

+1/-0

https://www.footmercato.net/a63942199076248444-le-psv-fonce-sur-aster-vranckxlink

Ziet er naar uit dat Aster Vranckx wel gaat rondkomen.

 

+1/-0

Wijnaldum mag van mij komen, alleen al als persoonlijkheid/ervaringsman in de groep. Maar volgens mij heeft ie al eens aangegeven dan áls ie al terugkomt naar Nederland, het naar Rotterdam wordt en niet naar Eindhoven. Dus het zou mij verbazen...

Ondertussen word ik wel steeds ongeduldiger/bezorgder. Ja we moeten vertrouwen houden, nee we willen geen paniekaankopen. Maar op dit moment lijkt er echt helemaal níets concreet. Ik zie nu alweer een verloren kwalificatie aankomen, om nog maar niet te spreken over de rest van het seizoen.

/pessimist

Edit: Vranckx dus mogelijk wel concreet, zou mooi zijn :)

 

+1/-0

Toch niet.

 

+1/-0

Meer stootkracht voorin, meer bite en balans op het middenveld en meer rust achterin.

 

+2/-0

De beste aanwinst van dit seizoen is misschien wel Boscagli. God wat was die goed vandaag. Rustig aan de bal, voetballens ontzettend sterk, en die pass op Saibari? Smullen! Welcome back Ollie

 

+6/-0

Die was inderdaad goed. Ramalho wel snel vervangen door een nieuwe aankoop.
Lang gaat er genoeg maken, maar Simons was wel echt van uitzonderlijke klasse. Dat is Lang niet.

 

+1/-0

Hallo allemaal,
Ik weet niet zo goed waar ik dit neer moet zetten..
Ik wilde graag een nieuwe themesong voorstellen voor
Als Noa scoort.
A lalala Long van Bob Marley 🙂.

 

+2/-0

Sanchez wil graag naar psv.

Het enigste wat mogelijk is dat tottenham hem goedkoper of transfervrij laat gaan en sanchez salaris inlevert of psv moet cl halen.

Als sanchez goed seizoen(en) draait verkoop je hem gemakkelijk aan een buitenlandse club.

 

+1/-0

Nieuws gemist waarin Stewart zegt dat het financieel niet haalbaar is?

 

+1/-0

Nieuws niet gemist maar er gaan nog veel spelers weg zoals ramalho, teze mwene,sangare, til, vertessen, El ghazi en drommel.

Verder mogelijk ook nog veerman, saibari en bakayoko.

En de transfermarkt duurt nog even dus wie weet.

 

+1/-0

Ik heb schijnbaar wel het nieuws gemist dat er nog veel spelers zoals ramalho, teze mwene,sangare, til, vertessen, El ghazi en drommel. En mogelijk ook nog veerman, saibari en bakayoko.

 

+2/-0

Dat kan het is tenslotte vakantie.

We zien wel wat er nog gaat gebeuren

 

+1/-0

Kom anders eens met die nieuwsberichten dat zij allemaal gaan vertrekken? Vooralsnog is er concrete interesse in Sangaré, verder speelt er helemaal niks

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 30 pagina's: 1 2 3 4 ... 12 13 14 15 16 17 18 19 20 ... 26 27 28 29 30

PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Selectie seizoen 23/24