Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Selectie seizoen 23/24

Deze normale topic is open en bestaat uit 30 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 ... 26 27 28 29 30

Hij heeft toch gewoon gelijk dat minstens de helft van de lijst die je noemt (wel respect voor alle tijd die je daar in gestopt hebt) gewoon totaal financieel onhaalbaar is?

 

+1/-0

Ik ben voorstander van meer Nederlandse spelers zoals van den Boomen, maar ook Sydney van Hooydonk vind ik een zeer interessante speler als Silva weggaat.
Verder interessante opties: Karim Rekik, Stijn Spierings, Mees Hilgers en Milan van Ewijk

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 5 mei 2023, 19:31:34.

 

+2/-0

Dan is toch dit mijn lijstje maar (Eredivisie):

Sahraoui (SC Heerenveen)
Tobias Lauritsen (Sparta Rotterdam)
Nestory Irankunda (Adelaide United)

Halilovic (SC Heerenveen)
Kitolano (Sparta Rotterdam)
Branco Van Den Boomen (FC Toulouse)

Gijs Smal (FC Twente)
Xavier Mbuyamba (FC Volendam)
Milan Van Ewijk (SC Heerenveen)

Ivan Pandur (Fortuna Sittard)

 

+1/-0

Ik hoop dat we een keer op tijd een redelijke selectie bij elkaar kunnen krijgen, zodat we klaar zijn als die voorrondes beginnen …
Zou fijn zijn als we een keer de poule fase halen.

 

+1/-0

Ik word niet per se heel vrolijk van de namen die ik voorbij zie komen. We lijken een beetje te scouten á la AZ en das leuk maar ik denk niet dat je er kampioen mee word.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

James Sonny Crockett schreef op 07 mei 2023 om 11:10:

Ik word niet per se heel vrolijk van de namen die ik voorbij zie komen. We lijken een beetje te scouten á la AZ en das leuk maar ik denk niet dat je er kampioen mee word.


Ik denk dat met dergelijke namen en de extra kwaliteiten van Xavi, Veerman en vd Boomen (als die komt) en Boscagli en Mauro als ze helemaal fit zijn het wel genoeg is. We zijn nu al aan een aardige serie bezig. Jammer alleen dat we met Jarred wel één van de beste spelers verliezen straks.

 

+1/-0

Noa Lang en De Vrij zijn kwalitatief goede aanwinsten

 

+2/-0

De Vrij gaat zijn contract bij Inter verlengen en Lang is niet te betalen

 

+1/-0

Als je in staat was geweest om iemand met de ervaring en statuur van Stefan de Vrij aan de selectie toe te voegen, dan was dat natuurlijk heel mooi geweest. Echter, hij heeft geen PSV-verleden en een overstap naar PSV zou voor hem dan ook niet de meest voor de hand liggende stap zijn. Als ik lees dat hij zijn contract bij Inter kan verlengen, dan zie ik geen enkele reden voor hem om PSV ook maar te overwegen. Noa Lang is een grossmaul die in een goed-draaiend Brugge leuke dingen liet zien, maar die vast niet staat te springen om naar PSV te komen, want hij droomde veel groter. Daarbij ben ik ook niet overtuigd van zijn toegevoegde waarde.

Verder zijn de namen die ik de laatste week voorbij hoor komen mijns inziens niet de namen die van PSV weer een topclub maken. Milan van Ewijk, Branco van den Boomen, Stijn Spierings, Etienne Vaessen, Tobias Lauritzen... het is selectie-opvulling waarvan er misschien wel iemand uiteindelijk in staat blijkt basisspeler te kunnen worden, maar die niet de kwaliteitsimpuls brengen die we nodig hebben om volgend jaar wel net dat beetje extra te hebben wat we dit jaar op momenten misten.

Ik hoop dat er achter de schermen andere dingen besproken worden dan die via Elfrink doorsijpelen naar de media. Doorselecteren is prima, maar dan moet je wel kwalitatief betere optie ervoor in de plaats krijgen, anders blijf je doorselecteren. Vooralsnog heb ik alle vertrouwen in het project PSV en ik verwacht dat Brands en Stewart er voor gaan zorgen dat we op tijd klaar gaan zijn voor de Europese kwalificatiewedstrijden. Dat waren we afgelopen jaar overigens ook wel redelijk, en zeker het jaar ervoor waren we misschien wel op ons best in juli/augustus.

 

+1/-0

Als Inter de CL misloopt is die verlenging verre van zeker. Club Brugge gaat wrs 4e worden en Lang is inmiddels flink in waarde gedaald. Denk dat dit wel het niveau is dat je moet nastreven komende transferwindow.

Eens met BasArnhem, rest vd namen is allemaal opvulling, die spelers kunnen ook bij FC Utrecht oid opduiken.

 

+1/-0

En wat je niet kan betalen

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

BasArnhem schreef op 09 mei 2023 om 13:34:

Verder zijn de namen die ik de laatste week voorbij hoor komen mijns inziens niet de namen die van PSV weer een topclub maken. Milan van Ewijk, Branco van den Boomen, Stijn Spierings, Etienne Vaessen, Tobias Lauritzen... het is selectie-opvulling waarvan er misschien wel iemand uiteindelijk in staat blijkt basisspeler te kunnen worden, maar die niet de kwaliteitsimpuls brengen die we nodig hebben om volgend jaar wel net dat beetje extra te hebben wat we dit jaar op momenten misten.

Ik hoop dat er achter de schermen andere dingen besproken worden dan die via Elfrink doorsijpelen naar de media. Doorselecteren is prima, maar dan moet je wel kwalitatief betere optie ervoor in de plaats krijgen, anders blijf je doorselecteren. Vooralsnog heb ik alle vertrouwen in het project PSV en ik verwacht dat Brands en Stewart er voor gaan zorgen dat we op tijd klaar gaan zijn voor de Europese kwalificatiewedstrijden. Dat waren we afgelopen jaar overigens ook wel redelijk, en zeker het jaar ervoor waren we misschien wel op ons best in juli/augustus.



PSV is al 2 jaar op rij ruim op tijd voor de CL kwalificatie klaar, maar het heeft in die periode ook niet bepaald meegezeten met blessures of het terugkeren van blessures. We hoeven niet eerst te verkopen omdat we dat in de winter hebben nagelaten en volgens mij is er geen enkele vorm van luiheid of onkunde. Ik heb er eigelijk wel vertrouwen in. Earnie heeft een boodschappenlijstje, een gevulde beurs, sportief perspectief mbt CL voorronde en een frisse blik.

Wat je zegt over al die spelers waaraan we gelinkt worden is het wel heel dubbel. Het is niet voor niets dat het allemaal bekende spelers zijn die ook voor een Rik of Marco eenvoudig te checken is bij hun management. Zeker als die er nog veel belang bij hebben. Dat zijn niet de spelers die onze lat hoger leggen maar meer spelers die de breedte van de selectie eventueel kunnen aansterken. Van de andere kant moet je dan wel keuzes maken want je kunt niet een te brede selectie hebben.

Ruud was duidelijk over Sambo, die krijgt een kans. Als je hem een kans geeft dan ga je hem niet naast een aankoop van 5 a 6 miljoen zetten zoals een v Ewijk. Dan laat je lekker de ervaren Mwene het uitvechten met Sambo en kun je aan het einde van de transfermarkt nog iets doen als blijkt dat Sambo niet aan kan haken. Achterin hebben we nog 4 CV's onder contract en 2 talenten. Op de backs hebben we ook genoeg keuze als Mauro fit is. Zoveel concrete vacatures zijn er niet eens om per 1 juni op te vullen zeg maar.

Jarred en Fabio kopen is onmogelijk lijkt het. Beide zijn gewoon heel belangrijk voor PSV voor dat wat ze op dit moment kosten. Ondanks dat je er niet beter van wordt op de lange termijn is ze vervangen met vergelijkbare (kwaliteit) spelers nooit een zekerheid. Je kunt wel zeggen we gaan ze niet huren maar we gaan een Peppi kopen voor 10 miljoen of een CV uit Mexico voor 9 miljoen maar dan heb je echt geen zekerheid dat die hetzelfde kunnen brengen dan wat die gasten nu doen. Ik ben echt een Jarred fan, die gast is voor de Eredivisie gemaakt om in 2 jaar naar de PL te verkassen. Hij kan rechts en links, aanvallend koppen, defensief koppen, compact verdedigen en met ruimte in de rug allemaal geen probleem. Maarja.. ga je daar 10+ voor betalen? Lastig. En Fabio komt in een jaar gewoon aan 35+ wedstrijden en die zal er 20 maken en ik sluit niet uit dat hij Luuk uit de basis speelt. Maarja voor een wisselspeler ga je ook niet de hoofdprijs betalen. Als je ervoor kiest om niet meer te huren dan moet je eigenlijk door deze een streep zetten en kleur bekennen met de vervangers. Die moet je vóór het trainingskamp in juli aan boord hebben.

Waar ik me het meeste zorgen over maak is hoe we spelers kunnen verkopen om ruimte (en vacatures) vrij te maken om te kunnen investeren. Wie gaat ons 'verlossen' en wie gaat dat doen vóór bv het eerste trainingskamp? Wie gaat Teze vroeg in de window benaderen of Ramalho of Guti? Obispo is nog geblesseerd en zal nog wel blijven en Boscagli staat er ook niet super goed op lijkt me.

De enige naam die ik nu gehoord heb die qua profiel perfect zou passen als aanvulling voor ons middenveld is vd Boomen. Transfervrij, back-up Veerman, zou ook met Veerman kunnen spelen, productiviteit en prima leeftijd. Ja het klinkt wellicht als een luxe want hij zal de 5e of 6e middenvelder zijn maar dit jaar hebben we echt geluk gehad qua blessure op het middenveld en daar wil ik niet nog een jaar op gokken. Guti en Sangaré moeten dan ook nog vervangen worden. Dan heb je 5 middenvelders en Xavi.

 

+1/-0

Indien Guti en Sangare vertrekken zou ik Matusiwa graag zien komen. Weliswaar een product van 020, maar gezien ons verleden met ex 020 zie ik dit sowieso niet als een issue.
Ludovit Reis vind ik overigens ook een prima optie. Is nog jong, speelt bij jong oranje. In Duitsland weliswaar 2e Bundesliga (komend seizoen waarschijnlijk Bundesliga.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

psv para siempre schreef op 15 mei 2023 om 14:33:

Indien Guti en Sangare vertrekken zou ik Matusiwa graag zien komen. Weliswaar een product van 020, maar gezien ons verleden met ex 020 zie ik dit sowieso niet als een issue.



Had ik ook in gedachten, maar zie:
https://www.footballtransfers.com/nl/transfernieuws/fr-ligue-1/2023/05/azor-matusiwa-wil-nadenken-over-transfer-van-stade-de-reims-naar-ajaxlink

"Volgens het algoritme van FootballTransfers bedraagt de Expected Transfer Value (xTV) van Matusiwa 22 miljoen euro."

Voor wat het waard is natuurlijk, maar een bedrag van meer dan 10 miljoen gaat PSV neem ik aan niet betalen voor Matusiwa, als ze al interesse hebben…

Dan zie ik meer in een ‘package deal’ met de transfervrije Van den Boomen & Spierings. Deze beide heren spelen al enkele jaren samen bij Toulouse, dus ik neem aan dat ze elkaar wel goed aanvoelen/aanvullen in het veld. Dat lijkt me voor zowel de club als de betreffende spelers wel een pluspunt.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

rafa schreef op 16 mei 2023 om 14:42:

open/sluit de onderstaande quote:

psv para siempre schreef op 15 mei 2023 om 14:33:

Indien Guti en Sangare vertrekken zou ik Matusiwa graag zien komen. Weliswaar een product van 020, maar gezien ons verleden met ex 020 zie ik dit sowieso niet als een issue.



Had ik ook in gedachten, maar zie:
https://www.footballtransfers.com/nl/transfernieuws/fr-ligue-1/2023/05/azor-matusiwa-wil-nadenken-over-transfer-van-stade-de-reims-naar-ajaxlink

"Volgens het algoritme van FootballTransfers bedraagt de Expected Transfer Value (xTV) van Matusiwa 22 miljoen euro."

Voor wat het waard is natuurlijk, maar een bedrag van meer dan 10 miljoen gaat PSV neem ik aan niet betalen voor Matusiwa, als ze al interesse hebben…

Dan zie ik meer in een ‘package deal’ met de transfervrije Van den Boomen & Spierings. Deze beide heren spelen al enkele jaren samen bij Toulouse, dus ik neem aan dat ze elkaar wel goed aanvoelen/aanvullen in het veld. Dat lijkt me voor zowel de club als de betreffende spelers wel een pluspunt.



Packagedeal lijkt me sterk als ze beide transfervrij zijn.

 

+1/-0

Van den Boomen, van Bommel, en eventueel Spierings (geen sprekende naam, maar wel waanzinnige stats), zouden een goede start zijn van de transferwindow, dan kunnen we daarna (verkoop Sangare en misschien Guti) op het gemakje de verdediging versterken

 

+1/-0

Haal van Ewijk ook maar op bij Heerenveen. Die knul heeft zich goed ontwikkelt.

 

+1/-0

Zet eerst maar eens een streep door je transferplannen. Geen voorronde CL.

 

+1/-0

VCL of niet maakt weinig verschil. De voorronde levert weinig op en CL kun je niet van uit gaan.

Edit: qua transfers dan.

 

+2/-0

De as die wat mij betreft moet blijven is: Benitez, Boscagli, van Aanholt, Mauro Junior, Guti, Veerman, Til, Simons, Bakayoko, de Jong en El Ghazi.

Sangare zal zeker verkocht worden. Brantwaithe, Silva en Hazard zullen vertrekken.

Obispo zal wel blijven maar ik vind hem niks met zijn fouten. Teze, tsja kun je ook niet veel mee. Mwene is te vervangen en Ramalho voegt ook niets toe.

Prioriteiten zijn rechtsback (van Ewijk), 2 centrale verdedigers (Lyanco, Southampton is gedegradeerd), vervanger Sangare (Spierings en van den Boomen).
Vervanger Gakpo en Madueke (Lang en Danjuma).
2e spits (Pepi?)
2e keeper (Vaessen?)

Basis volgend seizoen:

Benitez
Van Ewijk, Lyanco, Boscagli, van Aanholt
Guti, Veerman, Simons
Danjuma, de Jong, Lang

Dan staat er volgens mij een behoorlijke selectie.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 30 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 ... 26 27 28 29 30

PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Selectie seizoen 23/24