Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Selectie seizoen 23/24

Deze normale topic is open en bestaat uit 30 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 26 27 28 29 30

De kracht van Wijnaldum toen hij bij PSV speelde was zijn uitstekende fysiek in combinatie met zijn loopvermogen om vanaf het middenveld in scoringspositie te komen. Nu, vele jaartjes ouder en een zware blessure verder, is het nog maar de vraag of hij in staat is om te brengen wat PSV nodig heeft. Of je zou hem in een andere rol moeten zien, meer als '6', waar we ook Veerman al voor hebben.

Stefan de Vrij vind ik een lastige. Is natuurlijk meer een Feyenoorder dan een PSV'er, dus een transfer naar ons ligt niet direct voor de hand. Is hij nog goed genoeg voor de top eredivisie? Wellicht wel, maar wel iemand die én duur is én geen restwaarde meer vertegenwoordigt.

Ik hoop dat Bosz en de TD een paar goede gesprekken hebben gehad en dat we de komende weken verrast worden door een slagvaardig PSV dat een aantal sterke jongens haalt voor in de aanval en (centraal) in de verdediging.

 

+3/-0

Gini dus ook in beeld, volgens Rik. Logisch hoor wel. Idealiter speel je met een verdedigende middenvelder, aanvallende middenvelder en een allrounder. Veerman zal dan de 10 worden, Xavi linksbuiten en Gini de allround 8. Zolang Sangare en Guti er nog zitten heb je je 6 nog.

Centraal achterin zullen nu Boscagli en Teze staan, dus daar is nog wel wat nodig. Verwacht ook een exit van Ramalho die niks te zoeken heeft bij Bosz. Van Ewijk zou prima zijn als rechtsachter, maar 6 miljoen is een hoop geld en ik vraag me af of je dan niet beter voor Sambo kan kiezen. Linksback zit je met PvA wel oke. Zou graag een rechtsvoor zien met een goede voorzet.

 

+1/-0

Wijnaldum word ik niet erg enthousiast van moet ik eerlijk zeggen. Verwacht dat hij eerder naar Fey gaat als hij terug naar NL komt en wat mij betreft prima. Stop dat geld maar in een jongere speler

 

+1/-0

Abroad, er is ook een balans te bewaken in de selectie. Talent versus ervaring en het kennen van de klappen van de zweep.
Dan is Gini met Fey - Psv - NCU - Liv - PSG - ASR en NL elftal natuurlijk wel een speler die dat met zich mee brengt.
Ik zie het risico ook, maar stem toch VOOR 😉

 

+4/-0

Wijnaldum had je kunnen zien aankomen, maar zeker gezien zijn salaris heb ik daar twijfels bij. Lees net trouwens dat Sam Lammers naar Rangers vertrekt. Op zich wel een type spits dat ik graag zie. Onbegrijplijk dat hij vertrok bij PSV, was gewoon de eerste spits.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

JorisDeDraak schreef op 11 juni 2023 om 14:48:

Vorig jaar noemde ik hem al, maar Jason Denayer ging transfervrij van Lyon naar een Arabische club, rare move die hem het WK heeft gekost. Hij is nu weer transfervrij en heeft met Bosz gewerkt bij Lyon, nog altijd maar 27.
Zou hem graag zien ipv een Ramalho en via PSV kan hij zich weer in de nationale ploeg spelen.



Tja Denayer, beetje rare speler, ziet er meer uit als een rugby speler. Alsnog beter dan Ramalho natuurlijk.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Zizou schreef op 13 juni 2023 om 21:59:

Wijnaldum had je kunnen zien aankomen, maar zeker gezien zijn salaris heb ik daar twijfels bij. Lees net trouwens dat Sam Lammers naar Rangers vertrekt. Op zich wel een type spits dat ik graag zie. Onbegrijplijk dat hij vertrok bij PSV, was gewoon de eerste spits.



Hij was ook de beoogde eerste spits. Alleen begon hij zelf opeens moeilijk te doen over zijn contract ondanks dat er al een mondeling akkoord was over een verlenging en er al meerdere keren een afspraak was gemaakt om de handtekening te zetten. Dus dan maar voor 10 miljoen op de bank laten zitten bij Atalanta in plaats van een jaar later transfervrij de deur uit laten lopen.

 

+1/-0

Het trio zou gespot zijn op een vlucht van Alicante naar Nederland vandaag.
Voor wie zouden ze die kant op zijn gegaan?

 

+1/-0

Clubs in de buurt van Alicante zijn Valencia, Villareal en Almeria.
Bij Valencia heb je Kluivert die al eens met Bosz hebben samengewerkt. Daarnaast loopt er een jonge Amerikaanse middelvelder rond, Musah, die misschien een link heeft met Stewart?
Bij Villareal ligt Danjuma het meest voor de hand, maar die is denk ik te duur als je de berichten daarover leest (als huren geen optie is).
Almeria heeft geen spelers met een directe link met één van de drie heren, maarja dat zegt eigenlijk niks.
Misschien waren ze wel gewoon op mannenweekend :D

Dit bericht is gewijzigd op 15 juni 2023, 00:03:27.

 

+2/-0

En je hebt natuurlijk nog Hercules Alicante.. maar aangezien die zijn afgezakt naar het derde niveau, verwacht ik niet dat daar potentiële versterkingen rondlopen voor PSV. Maar goed om te horen dat de heren op pad zijn. Als ze met 3 man sterk op locatie naar iemand toegaan, dan zou je verwachten dat die interesse zeer concreet is en dat het om een haalbare speler gaat. Wie weet volgt er snel nieuws!

 

+2/-0

Gezien de clubs die in de buurt liggen zou Kluivert de meest waarschijnlijke zijn lijkt me ja. Ook omdat hij een paar dagen terug een interview heeft gegeven dat hij zeker open staat voor een terugkeer naar Nederland. Al meldt die Fabrizio Romano dat hij op het punt staat om een contract in Engeland te tekenen.

 

+1/-0

willen we Noa Lang? ik denk niet dat ie bij Ons PSV past.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

LangeNelis035 schreef op 14 juni 2023 om 23:47:

Clubs in de buurt van Alicante zijn Valencia, Villareal en Almeria.
Bij Valencia heb je Kluivert die al eens met Bosz hebben samengewerkt. Daarnaast loopt er een jonge Amerikaanse middelvelder rond, Musah, die misschien een link heeft met Stewart?
Bij Villareal ligt Danjuma het meest voor de hand, maar die is denk ik te duur als je de berichten daarover leest (als huren geen optie is).
Almeria heeft geen spelers met een directe link met één van de drie heren, maarja dat zegt eigenlijk niks.
Misschien waren ze wel gewoon op mannenweekend :D



Musah zou verrassend en mooi zijn

En zie net berichtgeving Dolberg voor 4.5m naar Anderlecht. Dat had ik PSV graag zien doen. Fantastische prijs als dat klopt en een spits die echt kan voetballen …

Dit bericht is gewijzigd op 15 juni 2023, 19:16:29.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Hedges2.0 schreef op 15 juni 2023 om 18:29:

willen we Noa Lang? ik denk niet dat ie bij Ons PSV past.



Prima voetballer en logische opvolger van Gakpo. Praat idd als een Mocro uit R'dam Zuid maar is het echt zo'n lastige jongen? Vraag me af of ie bij zijn vorige clubs het te bont heeft gemaakt.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Zizou schreef op 15 juni 2023 om 20:21:

open/sluit de onderstaande quote:

Hedges2.0 schreef op 15 juni 2023 om 18:29:

willen we Noa Lang? ik denk niet dat ie bij Ons PSV past.



Prima voetballer en logische opvolger van Gakpo. Praat idd als een Mocro uit R'dam Zuid maar is het echt zo'n lastige jongen? Vraag me af of ie bij zijn vorige clubs het te bont heeft gemaakt.



Eens dat het een prima voetballer is. Zijn statistieken in Belgie qua goals/assist vind ik daarentegen niet heel indrukwekkend. Daar staan wel veel gele en rode kaarten tegenover (23 geel. 3 rood in 3 seizoenen). Hij speelt niet voor niks nog bij Brugge en is voor 'slechts' 12 miljoen te koop. Daar zit ook wat karakterkorting op.

Ik zie op de voorpagina wat argumenten over karakter terugkomen net als dat we wel een 'ettertje' kunnen gebruiken. Daar ben ik het compleet mee oneens. Dit is niet het karakter wat ik bij PSV wil zien en wat nodig is. Wij hebben karakter en leiderschap a la Cocu, Guardado, van Bommel, Timmy Simons, Moreno nodig, geen achterbuurtmentaliteit. Zonder dat soort leiders gaan types als Lang de norm worden in de kleedkamer en de uitstraling van PSV naar buiten toe bepalen en dat roept weerstand.

 

+12/-0

Ik drop hem gewoon. Davinson Sanchez wil vertrekken bij Tottenham. Speelde toch ook onder Bosz? 1-jarig contract en laat PSV nou een slechte achterhoede hebben.

 

+4/-0

Zou een geweldige versterking zijn ja. Vrees alleen dat hij zowel qua transfersom als salaris niet te betalen zal zijn.

 

+1/-0

Zou idd echt een mooie aanwinst zijn maar, eens, financieel lastig

 

+1/-0

Sambo op de radar van Ajax. Steijn heeft dat goed gezien. Eens kijken of Sambo zijn eigen woorden (dat contract komt goed) een vervolg geeft.

Zou heel zonde zijn als hij vertrekt

 

+2/-0

Anders is de vraag of we hem voor paar miljoen naar Ajax moeten laten gaan of dat we hem dan maar volgend jaar gratis moeten laten gaan. Dortmund heeft dat ook gehad met een speler die naar Bayern wilde. Die hebben zich toen gewoon principieel opgesteld en ik dacht 30 miljoen laten lopen. Wat is wijsheid

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 30 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 26 27 28 29 30

PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Selectie seizoen 23/24