Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Selectie seizoen 23/24

Deze normale topic is open en bestaat uit 30 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 26 27 28 29 30

Moet nu dus ruimte worden gemaakt in de selectie. Deels in het salarishuis maar dus ook vooral voor transfersommen (getuige het in de etalage zetten van Sangaré). Dat kan betekenen dat dit dus de selectie is waar we het seizoen mee in gaan. Laten we hopen van niet, want er is nog wel het één en ander nodig.

 

+1/-2

open/sluit de onderstaande quote:

James Sonny Crockett schreef op 08 juli 2023 om 10:30:

Moet nu dus ruimte worden gemaakt in de selectie. Deels in het salarishuis maar dus ook vooral voor transfersommen (getuige het in de etalage zetten van Sangaré). Dat kan betekenen dat dit dus de selectie is waar we het seizoen mee in gaan. Laten we hopen van niet, want er is nog wel het één en ander nodig.



Er gebeurd nog amper wat op de transfer markt en toch heeft PSV al enkele spelers gehaald, heb een beetje geduld, die verdedigers komen ook wel maar niet alles kan in 24 uur lijkt mij.

 

+1/-0

Ik vind het wel een beetje zorgelijk, dat verhaal Sangare. Tuurlijk moet er op alle linies wat bij, maar waarom je bestaand kapitaal uitgeven aan de linie waar het (relatief) het minst nodig is? Ik zou zeggen, focus met je zak geld op de middenveld/verdediging, en ALS je Sangare verkoopt, ga dan verder naar aanval. Mocht er dan niemand voor Sangare komen, dan is de rest in ieder geval beter in balans.

 

+1/-0

Hoe kom je er in hemelsnaam bij dat het in de aanval niet nodig was? Je begon het seizoen met één spits en drie rechtsbuitens.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ricardo Izecson Santos schreef op 08 juli 2023 om 16:26:

Hoe kom je er in hemelsnaam bij dat het in de aanval niet nodig was? Je begon het seizoen met één spits en drie rechtsbuitens.


Dat zeg ik niet hé :)
Relatief het minst. We moeten overal mensen hebben, maar verdediging en middenveld hebben wat mij betreft prioriteit.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ricardo Izecson Santos schreef op 08 juli 2023 om 16:26:

Hoe kom je er in hemelsnaam bij dat het in de aanval niet nodig was? Je begon het seizoen met één spits en drie rechtsbuitens.




Mee eens. Aanval was dringend versterking nodig.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

psv-freak schreef op 08 juli 2023 om 17:55:

open/sluit de onderstaande quote:

Ricardo Izecson Santos schreef op 08 juli 2023 om 16:26:

Hoe kom je er in hemelsnaam bij dat het in de aanval niet nodig was? Je begon het seizoen met één spits en drie rechtsbuitens.


Dat zeg ik niet hé :)
Relatief het minst. We moeten overal mensen hebben, maar verdediging en middenveld hebben wat mij betreft prioriteit.



Natuurlijk moe(s)t er ook prioriteit bij de aanval liggen. Je had notabene geen enkele linksbuiten, terwijl je nu al tien verdedigers rond hebt lopen.

Niet dat ik overigens zeg dat die verdedigers van het niveau zijn dat je bij PSV moet willen. Dat zijn er hooguit vier of vijf.

 

+1/-0

Psv moet nu eerst verkopen voordat er nieuwe spelers komen.

Deze spelers staan op de nominatie om weg te mogen gaan bij een goed bod.

Drommel
Obispo
Ramalho
Baumgartl
Mwene
Sangare
Till
Bakayoko
Saibari
Vertessen
Misschien wel Veerman.

 

+1/-1

open/sluit de onderstaande quote:

alexpsv schreef op 11 juli 2023 om 11:58:

Psv moet nu eerst verkopen voordat er nieuwe spelers komen.

Deze spelers staan op de nominatie om weg te mogen gaan bij een goed bod.

Drommel
Obispo
Ramalho
Baumgartl
Mwene
Sangare
Till
Bakayoko
Saibari
Vertessen
Misschien wel Veerman.



Ja? Wie zijn je bronnen of heb je een dagje mee mogen lopen met Marcel en Earnest?

 

+1/-0

Als je gewoon psv sites in de gaten houdt dan kan je gewoon lezen dat psv eerst spelers moet verkopen en sangare, bakayoko, veerman zijn in trek bij clubs op dit moment.

Maar we zien wel wie er weggaan en komen.

 

+1/-0

Bod van Nottingham Forest op Sangare. Ben erg benieuwd of dit wat wordt. Zou mooi zijn om snel duidelijkheid te hebben, want ik verwacht sowieso dat hij deze zomer wel gaat. Maar voor minder dan 37 miljoen, zijn transferclausule, niet doen. Op deze manier kan PSV zich hopelijk snel versterken op het middenveld en uiteindelijk ook achterin. Nog een paar verdedigers lozen zou ook wel helpen in het verder versterken van de selectie.

 

+1/-1

Ik ben heel benieuwd wat PSV wil en kan nu Simons weg is. Nu doet de selectie een behoorlijke jas uit.

PSV zoekt een vervanger voor Guti
Nieuwe centrale verdediger
Vervanger Simons

Hoeveel geld is er nog beschikbaar?

Ik zie Bosz hoe graag ik het ook wil niet kampioen worden. Er is gewoon geld nodig om de ploeg sterker te maken.

 

+1/-0

Gaat weer dezelfde kant op als elk seizoen.
Eerst schermen met de meest veelbelovende namen die telkens (om begrijpelijke redenen) niet komen.
In de tussentijd halen ze bij ons de beste spelers weg.
PSV kan vervolgens niets doen omdat er eerst verkocht moet worden.
Kortom, Nottingham biedt straks 27 (met bonus max 30) voor Sangare en die vertrekt ook "want anders kunnen we geen vervanger voor Xavi halen, we hebben geld nodig".
Het vinden van fatsoenlijke vervangers lukt niet echt, medio augustus gaan we weer zoeken naar vage huurconstructies en net voor het einde van de transferperiode haalt bijv. Roma nog even Veerman weg..........
Weer geen CL en weer een jaar kijken naar afdankertjes van Engelse en Duitse staartclubs en PSV-onwaardige spelers als Obispo, Teze, Ramalho enz.

 

+1/-0

Het "geluk" is nu dat je de enige persoon die je per definitie niet kwijt wil raken al voor aanvang van het seizoen verliest. Dat geeft tegelijkertijd aan dat je nog een behoorlijke kwaliteitsimpuls kunt gebruiken. Een nieuwe Xavi vinden is al enorm lastig. Voor 6 miljoen is dat ogenschijnlijk onmogelijk.

 

+1/-0

PSV heeft jarenlang een veel te grote broek aangehad. Dat, in combinatie met het aantrekken van een aantal matige spelers voor veel te veel geld en hoge salarissen, heeft gezorgd voor de financiële situatie waarin we nu verkeren. Kut, maar er zijn wel tekenen van herstel:

1: We hebben voor komend jaar het huishoudboekje hersteld. De verkoop van Gakpo heeft het gat voor 2022 gedicht, de verkoop van Madueke hebben we kunnen herinvesteren in 2 nieuwe spelers (Lang en Pepi).

2: de salarishuishouding is een heel stuk beter: Gakpo, Noni, Guti, Simons. Allemaal topverdieners. Mochten Sangare en Ramalho vertrekken; dan zijn er 6 hele grote salarissen verdwenen. (en ja, zijn er nu 2 voor teruggekomen) we mogen dus aannemen dat de salarispost omlaag gaat

Wat verwacht ik dat we nog in kas hebben?
- een plukje geld (3-5 mln) uit de transfer van Madueke
- 4 mln uit de transfer van Guti
- 1,5 uit de transfer van Seelt
- 6 mln uit de transfer van Xavi
Laten we dat voor het gemak optellen tot 15 mln

Er staan nog een paar spelers op de nominatie om te vertrekken:
- 35 mln Sangare
- 5 mln Vertesen (ik denk dat die vertrekt)
- 5-10 mln overige verkoop (categorie Baumgartl, Ramalho etc)

Opgeteld zo’n 65 miljoen die we kunnen gebruiken om de selectie op orde te brengen. Lastig, maar als we naar Feyenoord kijken moet het kunnen.

In Champions League deelname ligt onze kans om nog een extra slag te maken.

Tot slot; Bosz staat erom bekend om jeugd echt de kans te geven. Als ik de verhalen mag geloven zou Tygo Land wel eens een verrassing kunnen zijn voor komend jaar (ook dat kan pure winst betekenen)

 

+1/-0

Tsja. Opnieuw beginnen nu.

Benitez, Drommel, Waterman - Niets meer aan doen. Als Drommel weg wil prima, lekker Waterman als tweede doelman neerzetten. Geld uitgeven aan een reservekeeper als je zóveel kwaliteit mist op het veld is geen prioriteit.

Rechtsback: Mwene, Sambo
Linksback: van Aanholt (huur), Mauro jr
Centraal: Teze, Obispo, Boscagli, Ramalho, Baumgartl.

Wauw. Huilen. Mwene is een prima back-up-back, Sambo heeft nog niets bewezen, Van Aanholt is OK maar geen topper en Mauro is altijd geblesseerd. Centraal is het huilen met Teze, Obispo die nog net tegen het ondergrensje aantikken, Boscagli waarvan het de vraag is hoe hij het doet na z'n blessure en Ramalho en Baumgartl die rijp zijn voor de derde klasse.

Middenveld: Sangaré, Til, Veerman.

Nou, het goede nieuws is dat je middenveld staat. Je hebt geen wissels daar, maar goed, het staat. Sangaré op 6, Til op 10 en Veerman op 8.

Spits: De Jong, Pepi
Flanken: Vertessen, El Ghazi, Bakayoko, Lang, Saibari.

Lang is een fijne aankoop, maar er moet voorin ook niemand geblesseerd raken. Het is een beetje armoedig allemaal.

Prioriteiten:
Achterin 2 man verkopen en 3 nieuwe halen
Op het middenveld 2 man erbij
Voorin een flankspeler erbij

Realistisch? Niet echt.

Opstelling nu dan:

Benitez
Mwene, Teze, Boscagli, van Aanholt
Til, Sangare, Veerman
Lang, de Jong, Bakayoko

Ik denk dat we het hiermee RKC en Fortuna Sittard best lastig kunnen maken.

 

+1/-0

Met een dergelijke selectie moet je strijden voor Europees voetbal. Gelukkig gaat er nog wel het één en ander bij komen.

 

+2/-0

Tuurlijk komt er nog wat bij, maar het moet wel snel gebeuren. Over drie weken moeten we er al staan.

 

+1/-0

De Ketelaere dus in beeld als opvolger. Dat zal geen koop zijn, wat je probleem voor opvolging van Simons alleen maar vooruit schuift. De ene halve constructie vervang je door de ander. Laten we hopen dat er ook naar meer permanente oplossingen wordt gekeken.

 

+1/-0

Zal zeker huur worden.
Maar psv heeft geen keuze denk ik.
Ik denk dat Steward de rommel van afgelopen seizoenen niet in deze zomer krijgt opgeruimd.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 30 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 26 27 28 29 30

PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Selectie seizoen 23/24