Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Selectie seizoen 23/24

Deze normale topic is open en bestaat uit 30 pagina's: 1 2 3 4 ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 ... 26 27 28 29 30

open/sluit de onderstaande quote:

Marciano_Vink schreef op 16 juli 2023 om 10:59:
Opgeteld zo’n 65 miljoen die we kunnen gebruiken om de selectie op orde te brengen. Lastig, maar als we naar Feyenoord kijken moet het kunnen.



Er zijn nog heel wat aankopen nodig, dus dan kun je het niet allemaal gaan zoeken in de categorie Lang. Dan moet je het dus in een andere prijsklasse gaan zoeken, zoals inderdaad bij Feyenoord.

 

+1/-0

PSV zal denken dat het een jaar is met mogelijkheden. Feyenoord heeft al twee sterkhouders verloren en Ajax blijft (ook) rommelig.

Met Simons + het geld van bijv Sangare in andere posities had PSV een goede kans zou je denken.

Nu zullen ze het anders moeten invullen en zie ik ze wel weer een creatieve speler huren om een soortgelijk plaatje te bewerkstelligen.

 

+1/-0

Je hele middenveld is straks weg en verdediging heeft dringend een topper nodig. Ik zie het nog niet positief in.

 

+1/-0

Een goede trainer moet al veel meer uit deze selectie kunnen halen dan RvN.

Verdedigend gaat Bosz voorlopig terug naar een centrum Teze - Boscagli wat onder Schmidt vrij aardig functioneerde. Sambo/Mauro en Van Aanholt als backs dat is minimaal acceptabel.

Middenveld is zorgelijk en heeft minimaal twee versterkingen nodig om Guti en Simons te vervangen.

Ik ben zeker niet uberpositief maar een trainer met een duidelijk plan kan een wereld van verschil maken, zie Slot bij Feyenoord.

 

+2/-0

Niet met dit materiaal. Das veel te mager. Maar zoals gezegd: er gaat nog veel gebeuren.

 

+1/-0

Ben wel benieuwd waarop je dit baseert........
Vooralsnog zie ik exact hetzelfde "patroon" als eerdere jaren.
Als het weer die kant opgaat hoor je straks alleen maar "dit, dat en gunt lukte niet", gaan we weer een paar afdankertjes huren en kijken we weer naar dezelfde gemankeerde spelers achterin.
Of gelooft er iemand in Teze, Obispo, Boscagli, Mauro, Mwene als verdedigers in de CL?
De enige redelijke is Van Aanholt, de rest is brandhout of veel te lang uit de roulatie geweest.

 

+1/-0

Beetje hoop. En ik verwacht geen renovatie in de verdediging, daarvoor moet er nog het een en ander vertrekken. Voorlopig moet het vizier gericht worden op het middenveld. Daar is heel wat nodig.

 

+1/-0

Ik lees nu weer dat uit data blijkt dat de Feyenoord spelers veel fitter zijn dan de Ajax spelers... had het gevoel dat we bij PSV al een geruime tijd achterliepen (niet op data gebasseerd).... maar ipv alleen op nieuwe spelers te richten, weet iemand waar de huidige selectie staat mbt fitheid?

Bij Ajax gaat de zweep erover las ik.... hoop bij ons ook? Fitheid lijkt me een vereiste voor het spel welke Bosz wilt spelen.

Weet iemand hier iets over?

 

+1/-0

Der Timo gratis und für nichts nach Schalke 04. Ruimte in het salarishuis voor defensieve versterking.

 

+1/-0

Sambo voor de leeuwen gooien als rechtsback, heb echt vertrouwen in die gozer. Zie het echter wel gebeuren dat ze straks van Ewijk voor 7 miljoen gaan kopen van Heerenveen, en er centraal weer achter de feiten aan wordt gelopen.

 

+1/-0

Volgens mij las ik vorig jaar ergens in een artikel dat op basis van de data van SciSports Mwene een waardevollere rechtsback was dan Van Ewijk en dat Mwene ook nog een hogere "potentie" zou hebben. Dat zou een investering in Van Ewijk niet echt heel logisch maken.

Op het moment dat je Mwene goed weet te verkopen, zou je Van Ewijk kunnen halen en dan mogen hij en Sambo het samen uitvechten. Nu hebben we met Sambo en Mwene 2 jongens die op rechtsback uit de voeten kunnen. Dat is al meer dan we vorig seizoen hadden. Ik heb Van Ewijk dus ook echt niet hoog op de lijst staan, ondanks dat dat misschien wel een van de haalbaardere namen is die ik PSV heb horen noemen.

Ik hoop dat met het aanstaande vertrek van Baumi er ruimte komt om een versterking voor het centrum te halen. Door de blessures van Obispo en Mauro weet je zeker dat je hun deze transferperiode niet gaat verkopen. Dan is het afwachten / hopen of er nog iemand voor Ramalho of Teze komt, als je verder wilt doorselecteren.

 

+1/-0

Afwachten/hopen dat er nog iemand voor Ramalho/Teze komt?????
Als de verdediging niet op de schop gaat, is je seizoen op voorhand al een fiasco.
Tegen dat geklungel is geen kruid gewassen dat heb je vorig jaar kunnen zien. Dramatisch
Met een fatsoenlijke verdediging hadden we nu allemaal een grijns op ons gezicht gehad.....zelfs zonder Gakpo en Madueke.

 

+1/-0

Haal Aster Vranckx en Donny van de Beek maar op. Dan zit je op het middenveld voorlopig goed.
Verder is gewoon centraal in de verdediging 1 kei een must. Wie dat moet zijn weet ik op het moment niet.
Maar svp alleen directe versterkingen zoals Lang eerder en Pepi vind ik ook een goede aankoop.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

StephanPSV schreef op 19 juli 2023 om 19:50:

Haal Aster Vranckx en Donny van de Beek maar op. Dan zit je op het middenveld voorlopig goed.
Verder is gewoon centraal in de verdediging 1 kei een must. Wie dat moet zijn weet ik op het moment niet.
Maar svp alleen directe versterkingen zoals Lang eerder en Pepi vind ik ook een goede aankoop.



Wat zie jij toch in die Donny Vd Beek? Die jongen heeft nog nergens iets gepresteerd!
Dat is toch echt wel de laatste die ik erbij zou willen hebben …

Ik las ook ergens dat we een bod zouden willen doen op Stengs … ik denk dat dat maar weer van die fabeltjes zijn, maar ook die zie ik liever niet komen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kleine1 schreef op 19 juli 2023 om 20:49:

open/sluit de onderstaande quote:

StephanPSV schreef op 19 juli 2023 om 19:50:

Haal Aster Vranckx en Donny van de Beek maar op. Dan zit je op het middenveld voorlopig goed.
Verder is gewoon centraal in de verdediging 1 kei een must. Wie dat moet zijn weet ik op het moment niet.
Maar svp alleen directe versterkingen zoals Lang eerder en Pepi vind ik ook een goede aankoop.



Wat zie jij toch in die Donny Vd Beek? Die jongen heeft nog nergens iets gepresteerd!
Dat is toch echt wel de laatste die ik erbij zou willen hebben …

Ik las ook ergens dat we een bod zouden willen doen op Stengs … ik denk dat dat maar weer van die fabeltjes zijn, maar ook die zie ik liever niet komen.



Prima nummer 10, mid 20, scorend vermogen, paar jaar geleden erg goed bij Ajax en op basis daarvan bij ManU beland, waar hij mislukt is. Wel ervaring, ook bij het Nederlands elftal.
Mits Sangare vertrekt heb je dan een heerlijk middenveld met Vranckx, Veerman en Van de Beek. Combinatie van talent en ervaring, dus prima in evenwicht.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

StephanPSV schreef op 19 juli 2023 om 20:53:

open/sluit de onderstaande quote:

Kleine1 schreef op 19 juli 2023 om 20:49:

open/sluit de onderstaande quote:

StephanPSV schreef op 19 juli 2023 om 19:50:

Haal Aster Vranckx en Donny van de Beek maar op. Dan zit je op het middenveld voorlopig goed.
Verder is gewoon centraal in de verdediging 1 kei een must. Wie dat moet zijn weet ik op het moment niet.
Maar svp alleen directe versterkingen zoals Lang eerder en Pepi vind ik ook een goede aankoop.



Wat zie jij toch in die Donny Vd Beek? Die jongen heeft nog nergens iets gepresteerd!
Dat is toch echt wel de laatste die ik erbij zou willen hebben …

Ik las ook ergens dat we een bod zouden willen doen op Stengs … ik denk dat dat maar weer van die fabeltjes zijn, maar ook die zie ik liever niet komen.



Prima nummer 10, mid 20, scorend vermogen, paar jaar geleden erg goed bij Ajax en op basis daarvan bij ManU beland, waar hij mislukt is. Wel ervaring, ook bij het Nederlands elftal.
Mits Sangare vertrekt heb je dan een heerlijk middenveld met Vranckx, Veerman en Van de Beek. Combinatie van talent en ervaring, dus prima in evenwicht.



Type Vd Beek heb je al met Til. Zelfde loop- en scorend vermogen. Zinloos om daar een tweede van te halen die een vermogen verdient en weinig restwaarde heeft.
We moeten ophouden in die categorie te scouten. Dat heeft ons de afgelopen jaren nauwelijks iets gebracht. We zijn ons continue aan het focussen op in het buitenland mislukte grootverdieners en zien de pareltjes in eigen land a la Micky van de Ven over het hoofd.

 

+4/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Nikiforov 3 schreef op 19 juli 2023 om 21:04:

open/sluit de onderstaande quote:

StephanPSV schreef op 19 juli 2023 om 20:53:

open/sluit de onderstaande quote:

Kleine1 schreef op 19 juli 2023 om 20:49:

open/sluit de onderstaande quote:

StephanPSV schreef op 19 juli 2023 om 19:50:

Haal Aster Vranckx en Donny van de Beek maar op. Dan zit je op het middenveld voorlopig goed.
Verder is gewoon centraal in de verdediging 1 kei een must. Wie dat moet zijn weet ik op het moment niet.
Maar svp alleen directe versterkingen zoals Lang eerder en Pepi vind ik ook een goede aankoop.



Wat zie jij toch in die Donny Vd Beek? Die jongen heeft nog nergens iets gepresteerd!
Dat is toch echt wel de laatste die ik erbij zou willen hebben …

Ik las ook ergens dat we een bod zouden willen doen op Stengs … ik denk dat dat maar weer van die fabeltjes zijn, maar ook die zie ik liever niet komen.



Prima nummer 10, mid 20, scorend vermogen, paar jaar geleden erg goed bij Ajax en op basis daarvan bij ManU beland, waar hij mislukt is. Wel ervaring, ook bij het Nederlands elftal.
Mits Sangare vertrekt heb je dan een heerlijk middenveld met Vranckx, Veerman en Van de Beek. Combinatie van talent en ervaring, dus prima in evenwicht.



Type Vd Beek heb je al met Til. Zelfde loop- en scorend vermogen. Zinloos om daar een tweede van te halen die een vermogen verdient en weinig restwaarde heeft.
We moeten ophouden in die categorie te scouten. Dat heeft ons de afgelopen jaren nauwelijks iets gebracht. We zijn ons continue aan het focussen op in het buitenland mislukte grootverdieners en zien de pareltjes in eigen land a la Micky van de Ven over het hoofd.



Aan welke middenvelders en centrale verdedigers in de Nederlandse competitie die een directe versterking zijn en ons richting de Champions League schieten denk je dan? Want om dat te halen is wel erg essentieel. Je hebt juist een mooie mix van ervaring en talent nodig.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

StephanPSV schreef op 19 juli 2023 om 22:05:

open/sluit de onderstaande quote:

Nikiforov 3 schreef op 19 juli 2023 om 21:04:

open/sluit de onderstaande quote:

StephanPSV schreef op 19 juli 2023 om 20:53:

open/sluit de onderstaande quote:

Kleine1 schreef op 19 juli 2023 om 20:49:

open/sluit de onderstaande quote:

StephanPSV schreef op 19 juli 2023 om 19:50:

Haal Aster Vranckx en Donny van de Beek maar op. Dan zit je op het middenveld voorlopig goed.
Verder is gewoon centraal in de verdediging 1 kei een must. Wie dat moet zijn weet ik op het moment niet.
Maar svp alleen directe versterkingen zoals Lang eerder en Pepi vind ik ook een goede aankoop.



Wat zie jij toch in die Donny Vd Beek? Die jongen heeft nog nergens iets gepresteerd!
Dat is toch echt wel de laatste die ik erbij zou willen hebben …

Ik las ook ergens dat we een bod zouden willen doen op Stengs … ik denk dat dat maar weer van die fabeltjes zijn, maar ook die zie ik liever niet komen.



Prima nummer 10, mid 20, scorend vermogen, paar jaar geleden erg goed bij Ajax en op basis daarvan bij ManU beland, waar hij mislukt is. Wel ervaring, ook bij het Nederlands elftal.
Mits Sangare vertrekt heb je dan een heerlijk middenveld met Vranckx, Veerman en Van de Beek. Combinatie van talent en ervaring, dus prima in evenwicht.



Type Vd Beek heb je al met Til. Zelfde loop- en scorend vermogen. Zinloos om daar een tweede van te halen die een vermogen verdient en weinig restwaarde heeft.
We moeten ophouden in die categorie te scouten. Dat heeft ons de afgelopen jaren nauwelijks iets gebracht. We zijn ons continue aan het focussen op in het buitenland mislukte grootverdieners en zien de pareltjes in eigen land a la Micky van de Ven over het hoofd.



Aan welke middenvelders en centrale verdedigers in de Nederlandse competitie die een directe versterking zijn en ons richting de Champions League schieten denk je dan? Want om dat te halen is wel erg essentieel. Je hebt juist een mooie mix van ervaring en talent nodig.



Die Vd Beek heeft enkele jaren redelijk gepresteerd in Ajaks, toen dat team gewoon goed liep ... Daarna naar Premier league gegaan en totaal geflopt ... bijna niet gespeeld bij MU en bij Everton ... Nee, niet de categorie spelers die we moeten zoeken ...

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Guppie schreef op 19 juli 2023 om 17:09:

Afwachten/hopen dat er nog iemand voor Ramalho/Teze komt?????
Als de verdediging niet op de schop gaat, is je seizoen op voorhand al een fiasco.
Tegen dat geklungel is geen kruid gewassen dat heb je vorig jaar kunnen zien. Dramatisch
Met een fatsoenlijke verdediging hadden we nu allemaal een grijns op ons gezicht gehad.....zelfs zonder Gakpo en Madueke.



Hoe denk jij dat het werkt? Dat je die spelers op een lijst zet en dat er vervolgens altijd wel iemand komt om ze voor een mooie prijs te kopen?

Feit is dat PSV een hele sloot (centrale) verdedigers heeft die te groot zijn voor het servet en te klein voor het tafellaken. Baumgartl, Ramalho, Teze, Obispo en Boscagli. Allemaal zijn ze bruikbaar, zullen ze af en toe een wedstrijd goed spelen. Maar je weet ook dat ze allemaal weer fouten zullen gaan maken, dat ze onder druk niet 90 minuten lang foutloos blijven. En dat ze je dus punten (en daarmee prijzen) gaan kosten.

Maar die gasten verdienen zeer behoorlijke salarissen. Bedragen die kleinere (Nederlandse) clubs nooit van zijn leven gaan ophoesten. Bedragen die teams waar dit kaliber spelers een absolute versterking zou zijn, ook niet gaan ophoesten. Zeker niet als ze ook nog een transfersom moeten betalen.

Teze zou je nog in de markt kunnen zetten als een jonge, veelbelovende centrale verdediger. Ik denk dat er wel een club zou zijn die het met hem aandurft. Maar Teze is nou eigenlijk juist de jongen die ik het liefst bij PSV zou houden. Ramalho en Obispo, die mogen van mij liever vandaag dan morgen vertrekken om ruimte te maken voor nieuwe aankopen. Maar goed, ik zie het eerlijk gezegd niet zo 1-2-3 gebeuren dat zich op korte termijn iemand voor hen meldt. Heel misschien in het laatste deel van augustus als de paniek een beetje toeslaat. En dan zijn wij alweer veel te laat.

Ik ben het volledig met Nikiforov eens. PSV lijkt al jaren een stap te laat in het scoutingsproces, uitgezonderd het halen van Xavi Simons. PSV haalt steeds spelers die al zijn doorgebroken en veel moeten kosten. Of ze halen uitgerangeerde spelers of spelers met een krasje die in het buitenland al enorme salarissen verdienen. Het is maar goed dat er de afgelopen jaren een aantal goeie aanvallers uit de jeugdopleiding zijn doorgebroken, anders dan waren we allang failliet geweest.

Ik zie dus eerlijk gezegd voor de start van het seizoen geen nieuwe verdedigers komen. Er is al vaker gezegd dat er eerst iemand weg moet, voordat er ruimte is om iemand aan te trekken. Dat Baumgartl waarschijnlijk weg gaat, is mooi, maar eerlijk gezegd denk ik niet dat iemand rekening had gehouden dat hij terug zou komen.

En toegegeven, het is geen zekerheidje als je shopt in de categorie Ruben van Bommel, Thomas van den Belt, Mickey van de Ven of Thomas Beelen. Maar het is juist de grote kwaliteit van een scoutingsafdeling om te bepalen wie er wél en wie er niet kan doorgroeien. Als wij dat vanachter onze tv net zo goed kunnen bepalen, snap ik niet dat PSV überhaupt scouts in dienst heeft, want dan zou Earnest net zo goed af en toe even op dit forum kunnen kijken.

 

+1/-1

Kortom, als je geen verdediger(s) kunt lozen, moet je met dezelfde bras doorgaan?
Liggen dan de prioriteiten niet verkeerd wanneer je wel aanvallers blijft halen?
Steek het geld wat je nu in Pepi steekt dan maar eerst in een goede verdediger want ik zie meer heil in een sterke verdediging met daarnaast een aanval waarin je van tijd tot tijd gebruik zult moeten maken van Saibari en Van Duiven, dan in een gatenkaas achterin en een topaanval......
Je kunt idd bedenkingen hebben bij de scouting maar wat met de doorstroming van jeugd. Heel vaak zoeken zij hun heil bij een andere club omdat ze bij PSV geen kansen krijgen; gaat dat wel goed? Een Piroe had je er best bij kunnen hebben, terwijl we in de tussentijd 10 m;lj hebben verkwanseld aan Romero, die nu hij weer fit lijkt zomaar mag weglopen. Ik krijg wel eens het gevoel dat we Heeeeeel veel tijd steken in het beter maken van spelers voor andere clubs.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 30 pagina's: 1 2 3 4 ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 ... 26 27 28 29 30

PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Selectie seizoen 23/24