Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Selectie seizoen 23/24

Deze normale topic is open en bestaat uit 30 pagina's: 1 2 3 4 ... 7 8 9 10 11 12 13 14 15 ... 26 27 28 29 30

open/sluit de onderstaande quote:

BasArnhem schreef op 20 juli 2023 om 10:28:

open/sluit de onderstaande quote:

Guppie schreef op 19 juli 2023 om 17:09:

Afwachten/hopen dat er nog iemand voor Ramalho/Teze komt?????
Als de verdediging niet op de schop gaat, is je seizoen op voorhand al een fiasco.
Tegen dat geklungel is geen kruid gewassen dat heb je vorig jaar kunnen zien. Dramatisch
Met een fatsoenlijke verdediging hadden we nu allemaal een grijns op ons gezicht gehad.....zelfs zonder Gakpo en Madueke.



Hoe denk jij dat het werkt? Dat je die spelers op een lijst zet en dat er vervolgens altijd wel iemand komt om ze voor een mooie prijs te kopen?

Feit is dat PSV een hele sloot (centrale) verdedigers heeft die te groot zijn voor het servet en te klein voor het tafellaken. Baumgartl, Ramalho, Teze, Obispo en Boscagli. Allemaal zijn ze bruikbaar, zullen ze af en toe een wedstrijd goed spelen. Maar je weet ook dat ze allemaal weer fouten zullen gaan maken, dat ze onder druk niet 90 minuten lang foutloos blijven. En dat ze je dus punten (en daarmee prijzen) gaan kosten.

Maar die gasten verdienen zeer behoorlijke salarissen. Bedragen die kleinere (Nederlandse) clubs nooit van zijn leven gaan ophoesten. Bedragen die teams waar dit kaliber spelers een absolute versterking zou zijn, ook niet gaan ophoesten. Zeker niet als ze ook nog een transfersom moeten betalen.

Teze zou je nog in de markt kunnen zetten als een jonge, veelbelovende centrale verdediger. Ik denk dat er wel een club zou zijn die het met hem aandurft. Maar Teze is nou eigenlijk juist de jongen die ik het liefst bij PSV zou houden. Ramalho en Obispo, die mogen van mij liever vandaag dan morgen vertrekken om ruimte te maken voor nieuwe aankopen. Maar goed, ik zie het eerlijk gezegd niet zo 1-2-3 gebeuren dat zich op korte termijn iemand voor hen meldt. Heel misschien in het laatste deel van augustus als de paniek een beetje toeslaat. En dan zijn wij alweer veel te laat.

Ik ben het volledig met Nikiforov eens. PSV lijkt al jaren een stap te laat in het scoutingsproces, uitgezonderd het halen van Xavi Simons. PSV haalt steeds spelers die al zijn doorgebroken en veel moeten kosten. Of ze halen uitgerangeerde spelers of spelers met een krasje die in het buitenland al enorme salarissen verdienen. Het is maar goed dat er de afgelopen jaren een aantal goeie aanvallers uit de jeugdopleiding zijn doorgebroken, anders dan waren we allang failliet geweest.

Ik zie dus eerlijk gezegd voor de start van het seizoen geen nieuwe verdedigers komen. Er is al vaker gezegd dat er eerst iemand weg moet, voordat er ruimte is om iemand aan te trekken. Dat Baumgartl waarschijnlijk weg gaat, is mooi, maar eerlijk gezegd denk ik niet dat iemand rekening had gehouden dat hij terug zou komen.

En toegegeven, het is geen zekerheidje als je shopt in de categorie Ruben van Bommel, Thomas van den Belt, Mickey van de Ven of Thomas Beelen. Maar het is juist de grote kwaliteit van een scoutingsafdeling om te bepalen wie er wél en wie er niet kan doorgroeien. Als wij dat vanachter onze tv net zo goed kunnen bepalen, snap ik niet dat PSV überhaupt scouts in dienst heeft, want dan zou Earnest net zo goed af en toe even op dit forum kunnen kijken.



Eigenlijk klopt alles wat je zegt. Het probleem is ook nog dat die spelers helemaal geen reden hebben om moeite te doen om weg te komen. Ramalho zal denken dat hij best een realistische kans heeft op een succesvol jaar en dan volgend jaar gratis de deur uit te gaan en ergens nog een mooi contract tekenen. Obispo is geblesseerd en gaat nergens heen. Boscagli gaat het verschil ook niet maken maar die is door zijn blessure ver teruggeworpen waardoor er eigenlijk ook niemand interesse heeft. Teze is juist de speler die we nog het beste kunnen gebruiken en die lijkt als enige interessant voor andere clubs.

De oplossing is simpel, neem je verlies qua afschrijvingen en bespaar salaris. Dan kun je opnieuw opbouwen en dan zul je zelfs zien dat bv Teze/Boscagli heel bruikbaar zijn mits er een goede CV langs staat. Kun je volgend jaar de volgende stap maken.

Is Davidson Sanchez de oplossing? Dat zou kunnen op sportief gebied maar als het om wat voor reden (blessures/motivatie/niveau) tegen valt werp je jezelf weer 3 jaar terug in de tijd. Want een slecht presterende Sanchez gaan we ook niet kunnen verkopen. Financieel is het wel echt een soort van alles of niets als je daar 9 a 10 miljoen + 4 jaar salaris voor gaat lappen. Dat kan alleen goed gaan als het sportief succes oplevert.

Ajax, Feyenoord en PSV vissen op dit moment allemaal in dezelfde vijver waarbij je geen zekerheidjes koopt voor pakweg 5 a 10 miljoen. Hancko was wat dat betreft een schot in de roos en zelfs die Trauner (vergelijkbaar met Ramalho in Oostenrijk) bleek een homerun voor 1 miljoen. Ik ben echt fan van Jarred en hij zou perfect passen en die heb je al niet voor 10 a 12 miljoen dus ik denk dat je op zoek moet naar iets meer ervaren goedkopere CV waarbij je niet 3 jaar terug gesmeten wordt als het geen verbetering is tov Teze/Boscagli. Sanchez vind ik wel buiten bereik to be honest.

 

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Guppie schreef op 20 juli 2023 om 10:58:

Kortom, als je geen verdediger(s) kunt lozen, moet je met dezelfde bras doorgaan?
Liggen dan de prioriteiten niet verkeerd wanneer je wel aanvallers blijft halen?
Steek het geld wat je nu in Pepi steekt dan maar eerst in een goede verdediger want ik zie meer heil in een sterke verdediging met daarnaast een aanval waarin je van tijd tot tijd gebruik zult moeten maken van Saibari en Van Duiven, dan in een gatenkaas achterin en een topaanval......
Je kunt idd bedenkingen hebben bij de scouting maar wat met de doorstroming van jeugd. Heel vaak zoeken zij hun heil bij een andere club omdat ze bij PSV geen kansen krijgen; gaat dat wel goed? Een Piroe had je er best bij kunnen hebben, terwijl we in de tussentijd 10 m;lj hebben verkwanseld aan Romero, die nu hij weer fit lijkt zomaar mag weglopen. Ik krijg wel eens het gevoel dat we Heeeeeel veel tijd steken in het beter maken van spelers voor andere clubs.



@Guppie

De vraag is wat financieel verantwoord is. Een rijkere club zou gewoon nieuwe verdedigers kopen, waardoor de andere jongens zich misschien meer genoodzaakt zoeken om weg te gaan. Een rijkere club zou wat dat betreft ook makkelijker zijn verlies kunnen nemen. Maar SirTinus verwoordt het eigenlijk goed. Zoals het er nu voor staat, zou Ramalho gewoon weer basisspeler kunnen worden. Waarom zou hij weg willen? Volgend jaar is hij transfervrij en kan hij een mooi contract tekenen in de zandbak of ergens in de lagere regionen van Duitsland of Engeland.

Als PSV geen Pepi en Lang zou hebben gehaald, maar in plaats daarvan verdediger nummer 11 en 12 aan de selectie had toegevoegd, dan hadden we hier op het forum ook met zijn allen geroepen dat dat wanbeleid is.

De jeugd laten doorstromen klinkt natuurlijk altijd als een goede optie. Maar welke jeugdspeler die (vroeg) bij PSV is vertrokken in de laatste 15 jaar was nou eigenlijk goed genoeg voor PSV1? Sadilek doet het redelijk goed bij Twente, maar heeft zich bij PSV ook wel redelijk laten zien. Piroe doet het nu goed in de Championship, maar heeft m.i. bij PSV nooit laten zien dat hij goed genoeg is voor PSV. En zeker in het 2e seizoen onder Schmidt was hij wel gewoon onderdeel van de A-selectie. Ik was bij beide jongens zeker niet teleurgesteld dat ze vertrokken. En alle andere jeugdspelers hebben gewoon overal keihard aangetoond dat ze tekort kwamen voor de top.

Ik roep al langer dat PSV op dit moment gegijzeld is door de verkeerde keuzes en aankopen uit het verleden. En dat het in eerste instantie vooral belangrijk is dat de TD succesvol is op de verkoopmarkt. En dat dat veel makkelijker gezegd is dan gedaan. Het feit dat PSV zich nu genoodzaakt ziet om het contract van Baumgartl te ontbinden om van hem af te kunnen komen, spreekt wat dat betreft voor zich.

Als PSV voor De Ketelaere wil gaan, dan gaan we opnieuw voor een peperdure tussenoplossing die voor PSV, behalve misschien wat sportief succes, geen enkele financiële meerwaarde gaat hebben. Een speler die vorig jaar 35 miljoen gekost heeft zal een voor PSV-begrippen een enorm salaris krijgen en reken maar dat Milan voor de verhuur ook een flinke som wil zien.

Met betrekking tot Dávinson Sanchez ben ik het volledig met Sir Tinus eens. Sportief gezien, zeker gebaseerd op zijn prestaties bij Ajax 6 jaar geleden, zou het een meerwaarde zijn voor PSV. Maar ook hij is peperduur en qua doorverkoop over 2 jaar alweer wat aan de oude kant. Zaak is dat wij in staat zijn de nieuwe Davinson Sanchez uit Colombia op te halen voor de helft van zijn transferom en een kwart van zijn salaris.

Om eerlijk te zijn zie ik het op dit moment heel erg somber in. Ten opzichte van het einde van het seizoen hebben we Hazard / Silva vervangen door (prima) aankopen. Maar ondertussen zijn we met Branthwaithe, Guti en Simons wel 3 belangrijke spelers kwijt, waarbij Simons de enige échte topper was in de 2e seizoenshelft. Ondertussen is een groot deel van ons budget er reeds doorheen, en moeten we wachten op de verkoop van Sangaré voordat er weer wat mogelijk is. Onze verdedigers zitten, mede door blessures, muurvast.

Bosz moet wel een tovenaar van de bovenste plank zijn als hij in staat is om dit PSV te laten draaien als we over 2 weken naar Rotterdam gaan voor de Fruitschaal.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 20 juli 2023, 12:32:05.

 

+1/-0

Ik weet niet hoe het huurcontract van Richy Ledezma in elkaar steekt maar indien mogelijk zou ik Ledezma terughalen als vervanger van Simons.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

supercancellife schreef op 20 juli 2023 om 12:41:

Ik weet niet hoe het huurcontract van Richy Ledezma in elkaar steekt maar indien mogelijk zou ik Ledezma terughalen als vervanger van Simons.


18 wedstrijden, 0 goals en 4 assists voor NYC. Speelde gemiddeld ongeveer 55 minuten per wedstrijd.

Context: NYC ontbeert scorend vermogen (25 goals in 24 wedstrijden) en staat vrijwel onderaan.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

BasArnhem schreef op 20 juli 2023 om 12:23:

Als PSV voor De Ketelaere wil gaan, dan gaan we opnieuw voor een peperdure tussenoplossing die voor PSV, behalve misschien wat sportief succes, geen enkele financiële meerwaarde gaat hebben. Een speler die vorig jaar 35 miljoen gekost heeft zal een voor PSV-begrippen een enorm salaris krijgen en reken maar dat Milan voor de verhuur ook een flinke som wil zien.

Bosz moet wel een tovenaar van de bovenste plank zijn als hij in staat is om dit PSV te laten draaien als we over 2 weken naar Rotterdam gaan voor de Fruitschaal.



Precies, en Milan heeft geen haast denk ik en PSV wel. Daarnaast willen we niet meer opleiden voor andere clubs maar kunnen we een mogelijke transfersom voor CDK ook nooit betalen. En als we het kunnen betalen dan zou CDK wel gek zijn om een contract bij PSV te ondertekenen voor de helft van het salaris van wat hij nog 3 jaar in Milan opstrijkt na een eventueel succesvol jaar bij PSV. Het enige voordeel van huur is dat je waarschijnlijk, mits Milan en CDK het ook willen, het binnen een dag rond kunt hebben. Wij hebben een vacature, CDK wil spelen en Milan wil zijn waarde weer omhoog krikken. Het zou dus kunnen.

We moeten inderdaad de nieuwe Sanchez halen voor 1/4e van het salaris wat hij nu zou eisen. Maar het grote doel, succesroute, zou zijn om spelers op te leiden en ze in de Europese (sub)top af te zetten ipv andersom. Niet enkel qua salaris maar ook een mogelijke doorverkoop want niemand gaat 50 miljoen voor Gakpo betalen als hij daarvoor al 2 jaar mislukt was bij Lazio of Villarreal. En tot slot is de honger van spelers die nog naar de (sub)top willen groter dan spelers die er al zijn geweest.

Ik ben zelf niet zo somber want ik weet dat als het elftal als een puzzel in elkaar valt dat het ook heel snel kan gaan. Als Bakayoko uit de startblokken schiet of Sambo ineens mee blijkt te vallen is de upside van de huidige selectie wel hoog. Daarbij gaat het natuurlijk veel makkelijker zijn om te voetballen vanuit een goede organisatie en dat kan Bosz waarschijnlijk wel verzorgen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

11 Sir Tinus schreef op 20 juli 2023 om 13:19:

Ik ben zelf niet zo somber want ik weet dat als het elftal als een puzzel in elkaar valt dat het ook heel snel kan gaan. Als Bakayoko uit de startblokken schiet of Sambo ineens mee blijkt te vallen is de upside van de huidige selectie wel hoog. Daarbij gaat het natuurlijk veel makkelijker zijn om te voetballen vanuit een goede organisatie en dat kan Bosz waarschijnlijk wel verzorgen.



Als Bosz met min of meer hetzelfde elftal als RvN in staat is om verzorgd voetbal vanuit een goede organisatie te gaan spelen, dan is dat met terugwerkende kracht natuurlijk een enorme diskwalificatie van Ruud. Aangezien ik niet geloof dat Ruud een enorme pannenkoek was, denk ik persoonlijk niet dat het elftal vanzelf als een puzzel in elkaar valt.

Hopelijk ben ik hier zelf te zwartgallig over en zien we óf nog een aantal fitte en goede nieuwe spelers voor die tijd óf zien we inderdaad dat Bosz PSV verfrissend kan laten spelen.

 

+1/-0

Ik heb vertrouwen in Bosz, maar deze selectie herbergt echt te weinig kwaliteit. Je bent nu 2x op rij je MVP kwijt geraakt. Lang kan die rol vervullen, maar dat is een 1 op 1 vervanging. Sterker word je er zeker niet op. Er moet echt nog een man of 4/5 bij komen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Haroldinho schreef op 20 juli 2023 om 13:01:

open/sluit de onderstaande quote:

supercancellife schreef op 20 juli 2023 om 12:41:

Ik weet niet hoe het huurcontract van Richy Ledezma in elkaar steekt maar indien mogelijk zou ik Ledezma terughalen als vervanger van Simons.


18 wedstrijden, 0 goals en 4 assists voor NYC. Speelde gemiddeld ongeveer 55 minuten per wedstrijd.

Context: NYC ontbeert scorend vermogen (25 goals in 24 wedstrijden) en staat vrijwel onderaan.


Tja, inderdaad, net 2 maanden aan het ballen in een slecht draaiend team. Toch kon hij blijkbaar sommige supporters al snel overtuigen: https://www.youtube.com/shorts/EC7cTuic_MUlink

Weet zijn stempel zo te zien ook wel te drukken en ziet er qua fysiek ook goed uit: https://www.youtube.com/watch?v=ZRhEfFouSHYlink

Zijn fitheid / kwetsbaarheid blijft wel een punt van twijfel. Misschien weet de medische staf wat dat betreft meer want puur gekeken naar kwaliteit en creativiteit zou hij bij de besten horen van dit PSV, mijn inziens.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

BasArnhem schreef op 20 juli 2023 om 15:46:

open/sluit de onderstaande quote:

11 Sir Tinus schreef op 20 juli 2023 om 13:19:

Ik ben zelf niet zo somber want ik weet dat als het elftal als een puzzel in elkaar valt dat het ook heel snel kan gaan. Als Bakayoko uit de startblokken schiet of Sambo ineens mee blijkt te vallen is de upside van de huidige selectie wel hoog. Daarbij gaat het natuurlijk veel makkelijker zijn om te voetballen vanuit een goede organisatie en dat kan Bosz waarschijnlijk wel verzorgen.



Als Bosz met min of meer hetzelfde elftal als RvN in staat is om verzorgd voetbal vanuit een goede organisatie te gaan spelen, dan is dat met terugwerkende kracht natuurlijk een enorme diskwalificatie van Ruud. Aangezien ik niet geloof dat Ruud een enorme pannenkoek was, denk ik persoonlijk niet dat het elftal vanzelf als een puzzel in elkaar valt.

Hopelijk ben ik hier zelf te zwartgallig over en zien we óf nog een aantal fitte en goede nieuwe spelers voor die tijd óf zien we inderdaad dat Bosz PSV verfrissend kan laten spelen.



Ik ben er eigenlijk wel van overtuigd dat RvN een dramatisch slechte trainer is/was die een aantal maanden heeft kunnen teren op de automatismen die Schmidt erin had geslepen. Het elftal werd steeds meer los zand en het spel werd lopende het seizoen alleen maar slechter.

Nog even terugkomend op de scouting en aankoop. Daar zijn we het 100% over eens.
Het probleem zit alleen nog een laagje dieper: het ontbreken van technisch beleid. Dat blijkt uit de trainerskeuzes en daar vloeit een onsamenhangend en geldverslindend aankoopbeleid uit voort. Keeperscarrousel is een mooi voorbeeld: Miljoenen aan transfer- en huursommen en salaris verspild aan Mvogo, Drommel en Benitez terwijl je Unnerstall had. Een sterke TD had destijds aan Schmidt gemeld dat hij met het Unnerstall moest doen. Het is zoals jij terecht stelt aan de eigen jeugdopleiding te danken dat we nog perspectief als topclub hebben. Zonder de verkopen van Gakpo en Madueke gaan we ten onder aan het eigen dramatische aankoopbeleid en de geldverslindende huurdeals en transfervrije spelers. Spelers als Mvogo, Zahavi, Hazard, Silva en Hoever hebben nauwelijks iets toegevoegd maar wel miljoenen gekost.

 

+1/-1

Ik vind het overigens ook niet nodig dat een club als psv een gehuurde linksback van 32 jaar met miljoenen salaris onder contract heeft.
Aanvallend vind ik hem wel goed maar verdedigend is het ook geen geweldenaar.
Daar hoort gewoon een speler te staan die nog met winst verkocht kan worden.
Stewart moet gewoon puinruimen,te veel spelers gehuurd laatste seizoen die nu weg zijn.
De beste verdediger was een 19 jarige huurspeler en dat zegt al genoeg.

 

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Johntejong schreef op 21 juli 2023 om 08:48:

Ik vind het overigens ook niet nodig dat een club als psv een gehuurde linksback van 32 jaar met miljoenen salaris onder contract heeft.
Aanvallend vind ik hem wel goed maar verdedigend is het ook geen geweldenaar.
Daar hoort gewoon een speler te staan die nog met winst verkocht kan worden.
Stewart moet gewoon puinruimen,te veel spelers gehuurd laatste seizoen die nu weg zijn.
De beste verdediger was een 19 jarige huurspeler en dat zegt al genoeg.



En waarom is dat niet nodig? Je moet toch een linksback hebben of niet … en als je die zelf geen kunt leveren dan moet je er een kopen (als je genoeg geld hebt), of huren …
Of wil jij zonder linksback gaan spelen? Of wil je zeggen dat hij teveel verdient? Nou, als hij goed presteert, dan mag hij van mij veel salaris krijgen … en naar mijn mening was hij wel een van de meest betrouwbare spelers van vorig seizoen?!

 

+1/-1

Omdat ik vind dat Psv zelf een linksback hoort te scouten en met winst moet verkopen.
Als van Anholt volgend seizoen vertrekt heeft dat zeg 5 miljoen gekost aan salaris
Je krijgt er geen geld voor maar je moet wel nieuwe linksback kopen.
Dankzij dit onnodige gehuur de laatste seizoenen krijg je elk seizoen gaten in je selectie.
En je kan de vertrekkende huurspelers niet vervangen want hebt geen geld voor ze gekregen.
En dan moet je elke keer met verkoop van 1 of 2 spelers 5 of 6 spelers vervangen.
Huren doe je als je tegen einde van sluiting transfermarkt een buitenkansje kan halen.
Bijvoorbeeld je hebt jeugdspeler waar je niet helemaal van overtuigd bent en je wilt die plaats dubbel bezet hebben.
Az verkoopt gewoon 3 spelers weer voor 50 miljoen.
Dan kun je dat herinvesteren en aangezien ze betere scouting hebben als psv blijft er nog hoop geld over.
Psv moet naar een situatie dat als de spits verkocht wordt je met dat geld een nieuwe spits kan halen

Dit bericht is gewijzigd op 21 juli 2023, 14:05:22.

 

+1/-0

Heel langzaam worden we "klaargestoomd" voor weer een voorronde CL met een zwakke verdediging.
Hier en daar wordt al voorzichtig 'gelekt' naar allerlei media dat een centrum met Boscagli en Teze vooralsnog logisch is, nu de besprekingen over Sanchez nog tot niets leiden. Alsof Sanchez de enige CV ter wereld is.....
Hopelijk komt er nog een sterke CV, en panikeer ik te vroeg, maar zo niet dan zou ik dat toch wel uiterst triest vinden.
We kijken nu al enkele jaren naar een gatenkaas, hebben vorig jaar gezien hoe nauw het soms luistert in een voorronde CL, krijgen nu alsnog een herkansing tegen een waarschijnlijk gelijkwaardige tegenstander en wéér is er geen reet aan de verdediging gedaan.
Wil je dan CL spelen of vind je een paar rondjes EL wel genoeg?
Ik kan er met mijn pet niet bij.....

 

+1/-0

Ik zou liever een nieuwe keeper zien dan een nieuwe CV. Benitez heeft aardig wat afstandsschoten laten gaan. Ramalho was ook erg matig, maar die wordt waarschijnlijk niet gebruikt. Teze en Boscagli hebben het prima gedaan op CV.

Ik denk dat we vorig jaar moeten vergeten en kijken hoe we er voor staan ten opzichte van het laatste jaar Schmidt. Dan hebben we met V Aanholt en Sambo in ieder geval betere invulling op de backs. Hopelijk komt Mauro daar ook ooit weer bij voor langere tijd.

 

+1/-1

Benitez is gewoon een prima keeper voor ons en heeft gewoon de pech gehad dat hij een zaad verdediging voor hem heeft gehad afgelopen jaar.

Ben het met iedereen eens dat het te belachelijk is voor woorden dat er zolang niks aan de centrale verdediging is gedaan terwijl er is gebleken (en ook intern geroepen) dat daar al een aantal jaar het grootste pijnpunt ligt bij PSV.

-1 Sterke, ervaren verdediger is vereist en bij vertrek van een CV een 2e
-Kwaliteits vervanger ten opzichte van Xavi is daarnaast de grootste prioriteit. We hebben genoeg ‘koppen’ voorin maar komen simpelweg de individuele klasse tekort om wedstrijden open te breken. Zo’n speler moet nu eenmaal gehuurd worden uit de Europese top (op 2e plan geraakt bij hun club) dat is simpelweg niet anders. De vijver waaruit wij normaliter kunnen vissen betreft jonge talenten die al 15 miljoen kosten terwijl die nog niks hebben bewezen op het hoogste niveau. Wat dat betreft was Xavi een regelrechte schot in de roos
-Sangare is de enige DM die er nu rondloopt binnen onze selectie. Dus op die positie moet er minimaal 1 bij

Verder moet er niks gebeuren want dan zou het enkel gaan om breedte aankopen (zeg maar de Mwene’s van deze wereld) en laat daar maar jeugd voor doorstromen.

Babadi, Comenencia en Nassoh per direct overhevelen want die gasten hebben nu al aangetoond om over meer klasse te beschikken dan de meeste gearriveerde selectie spelers. Ook fysiek staan zij nu al hun mannetje

 

+1/-0

Wat is onze scouting eigenlijk aan het doen? Ik weer wel dat het nieuws alleen maar name dropping is. Maar wij gaan op voorspraak van de trainer voor een bekende speler die in Engeland niet meer aan de bak komt en in Nl al heeft gespeeld.
Als ik dan bij onze Amsterdamse vrienden de naam van die Kroatische verdediger voorbij zie komen, met ervaring in het nationale elftal en in de CL, en nog betaalbaar ook, dan begrijp ik niet waarom onze scouting niet met dit soort spelers komt. Ook de Kroatische middenvelder die Feyenoord graag wil hebben.
In het algemeen is alleen Sangare goed werk van de scouting, evenals Branthwait. Voor de rest weinig verrassingen en mij of meer bord op schoot scouting.
Ik snap prima dat een Braziliaans talent al lang niet meer haalbaar is (behalve misschien de Mauro weg). Maar er moeten toch meer spelers zoals Sanchez rondlopen in Zuid Amerika of Mexico. Inventief zijn en scouten voor jonge spelers met potentie zoals Sangare.
Nu is het makkelijk praten voor achter mijn toetsenbord, maar ik wacht toch echt met smart op de betaalbare potentiële topper.

 

+1/-0

Want een speler die international is en speelt in de Champions League is opeens geweldig scoutingswerk? Wacht de reacties maar af op moment als een speler in dit profiel in beeld is bij PSV. Dan krijg je exact dezelfde bord-op-schoot-reacties, aangezien iedere boerenlul dit op tv kan volgen.

Overigens moet Ajax meer dan 20 miljoen betalen voor die Sutalo, dus het is maar wat je betaalbaar wilt noemen.

 

+2/-1

open/sluit de onderstaande quote:

psv para siempre schreef op 24 juli 2023 om 10:47:

Wat is onze scouting eigenlijk aan het doen? Ik weer wel dat het nieuws alleen maar name dropping is. Maar wij gaan op voorspraak van de trainer voor een bekende speler die in Engeland niet meer aan de bak komt en in Nl al heeft gespeeld.
Als ik dan bij onze Amsterdamse vrienden de naam van die Kroatische verdediger voorbij zie komen, met ervaring in het nationale elftal en in de CL, en nog betaalbaar ook, dan begrijp ik niet waarom onze scouting niet met dit soort spelers komt. Ook de Kroatische middenvelder die Feyenoord graag wil hebben.
In het algemeen is alleen Sangare goed werk van de scouting, evenals Branthwait. Voor de rest weinig verrassingen en mij of meer bord op schoot scouting.
Ik snap prima dat een Braziliaans talent al lang niet meer haalbaar is (behalve misschien de Mauro weg). Maar er moeten toch meer spelers zoals Sanchez rondlopen in Zuid Amerika of Mexico. Inventief zijn en scouten voor jonge spelers met potentie zoals Sangare.
Nu is het makkelijk praten voor achter mijn toetsenbord, maar ik wacht toch echt met smart op de betaalbare potentiële topper.



Vranx is concreet in beeld voor het middenveld en Rik Elfrink meldde vorige week in die podcast van ze dat er ook een bod zou zijn gedaan op een verdediger uit Israel.

 

+3/-0

En gelukkig lijkt Stengs bij Feijenoord te tekenen ... was al bang dat wij daar ook interesse in zouden gaan hebben.

 

+1/-0

Israëlische verdediger is Stav Lemkin, die staat op transfermarkt voor 500 dz euro.
Als je die echt wil hebben moet dat toch lukken.
De scouting is gewoon bras.
Je moet in je scouting mensen hebben die de data van duizenden spelers bijhouden.
Scoutingteams in Scandinavië,Amerika, Oostblok etc.
Daar valt veel winst te halen.
Ze willen spelers nu zoals Sanchez en die 2 belgen die genoeg andere opties hebben dus daarom duurt het zo lang.
Als je je scouting op orde hebt had je allang verdediger gehad die geen 15 miljoen kost en 5 miljoen salaris.
Tijd tikt door.
Ik ben echt benieuwd.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 30 pagina's: 1 2 3 4 ... 7 8 9 10 11 12 13 14 15 ... 26 27 28 29 30

PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Selectie seizoen 23/24