Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Selectie seizoen 23/24

Deze normale topic is open en bestaat uit 30 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 26 27 28 29 30

Sowieso principieel zijn en weigeren hem aan Ajax te verkopen. Als hij niet wil verlengen dan maar naar een van de buitenlandse clubs die hem willen hebben of transfervrij de deur uit laten wandelen.

 

+1/-0

Ik weet dat het bij de transfer periode hoort maar kan psv niet gewoon niets meer delen met de media en pas van zich laten horen als een transfer 100% definitief is.

Als psv een speler wilt dan willen ajax of feyenoord hem ook ineens zie wijnaldum,pepi,lang, vd boomen.

Psv moet eens leren alles stil te houden.Zoals toen bij gotze.

Tevens moet psv sambo alleen verkopen als hij zijn contract niet verlengd en aan ajax minimaal 20 miljoen vragen. Laat ze maar dokken.

 

+2/-0

Geen idee wat PSV zou vragen, maar wat mij betreft liever voor pakweg 2 miljoen naar het buitenland dan 4 miljoen naar Ajax.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

alexpsv schreef op 16 juni 2023 om 20:09:

Ik weet dat het bij de transfer periode hoort maar kan psv niet gewoon niets meer delen met de media en pas van zich laten horen als een transfer 100% definitief is.

Als psv een speler wilt dan willen ajax of feyenoord hem ook ineens zie wijnaldum,pepi,lang, vd boomen.

Psv moet eens leren alles stil te houden.Zoals toen bij gotze.

Tevens moet psv sambo alleen verkopen als hij zijn contract niet verlengd en aan ajax minimaal 20 miljoen vragen. Laat ze maar dokken.




99 van de 100x wordt dit niet vanuit de club gelekt, maar vanuit het management van de speler. Daar kun je als club zelf ook niets aan doen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

alexpsv schreef op 16 juni 2023 om 20:09:


Psv moet eens leren alles stil te houden.Zoals toen bij gotze.

.



Daar waar wordt gewerkt wordt gepraat. Bestuurders, secretaresses, medewerkers, spelers, zaakwaarnemers, familie, bijna onmogelijk zaken niet uit te laten lekker behalve bij bliksemdeals.
Maar vergis je ook niet in de hoeveelheid “name dropping” in het wereldje hoor..

 

+2/-0

Cerny naar Wolfsburg. Had bij PSV zeker niet misstaan. Wat blessure gevoelig maar meer dan prima voetballer.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

abroad schg, reef op 23 juni 2023 om 13:32:

Cerny naar Wolfsburg. Had bij PSV zeker niet misstaan. Wat blessure gevoelig maar meer dan prima voetballer.



Dat klopt. Bovendien zijn de vleugels dun bezaaid. Met El Ghazi, Bakayoko en Simons houdt het niet over. Hazard, Savio, Silva weg. En Saibari vind ik niet goed genoeg. Die kan je nog een jaar verhuren en kijken hoe hij zich ontwikkelt. Maar dat er absolute kwaliteit op de flanken bij moet lijkt me duidelijk. Noa Lang zou dan de eerste moeten zijn. Maar eigenlijk wil je daarnaast nog iemand om op sterkte te zijn, ook kwantitatief. Of wordt Babadi al bij het eerste gehaald?

Dan zou de aanval zoiets worden:

Lang - Pepi - Bakayoko
Babadi - De Jong - El Ghazi

Met Simons op 10. Hoewel ik eigenlijk Simons liever in de aanval zie gezien zijn geweldige rendement qua goals en assists.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 23 juni 2023, 14:42:18.

 

+1/-0

Pepi is dus de eerste aankoop. Ik heb geen goed beeld van hem, maar ik vind het een hoop geld. Ook niet meteen de positie waar ik als eerste in zou investeren. Laten we hopen dat de technische leiding het beter ziet.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Pepi dus nog niet ijs en weder dienende PSV'er, maar het gaat aardig die kant op. Als alles meezit volgende week keuren en presenteren. Daarvoor moet nog wat water door de Dommel, Rijn en Donau.



Is die Elfrink stiekem 100 jaar oud ofzo? Kan er aub een petitie worden gestart om hem te lozen?

 

+2/-1

Wie houdt je tegen?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

James Sonny Crockett schreef op 23 juni 2023 om 16:41:

Pepi is dus de eerste aankoop. Ik heb geen goed beeld van hem, maar ik vind het een hoop geld. Ook niet meteen de positie waar ik als eerste in zou investeren. Laten we hopen dat de technische leiding het beter ziet.



In het huidige voetbal is een bedrag van 5 a 10 miljoen gewoon niks meer. 10 jaar geleden was het een hoop geld, maar tegenwoordig zijn de bedragen zo hoog dat 5 a 10 miljoen niks geks is.

 

+2/-0

Er zit wat mij betreft toch veel verschil tussen 5 en 10 miljoen.

 

+1/-0

We gaan zien of hij een meerwaarde is.
Op dit moment is hij nog actief in de Gold Cup, ik ben nooit zo enthousiast over de aankoop van spelers die 's zomers nog een toernooi afwerken, amper vakantie hebben en dan alweer volle bak aan de training moeten.
Vaak raken die als het seizoen een poosje bezig is (langdurig) geblesseerd.
Hij is nog wel heel jong, dus dat kan schelen

 

+1/-0

Pepi is niet aanwezig op de Gold Cup. Die staat te popelen om op 3 juli aan te sluiten bij de eerste training, als we de artikelen van de afgelopen weken moeten geloven.

Pepi is een jonge speler die bij een waardeloos en gedegradeerd FC Groningen nog behoorlijk wat ballen heeft binnengeschoten. Ook is hij international en heeft hij al redelijk wat interlandgoals op zijn naam. Op het moment suprème, het WK in Qatar, zat hij echter weer niet bij de selectie.

Ik denk dat Pepi geen zekerheidje is, maar dat het wel een speler is die zou kunnen gaan slagen. Ik ben vooral benieuwd of hij voetballend beter is dan Luuk de Jong. Het deed vorig jaar regelmatig pijn aan de ogen om Luuk ballen te zien aannemen of het spel te zien verplaatsen. Als Pepi voetballend van meer waarde gaat zijn, en daarnaast in de zestien regelmatig in scoringspositie gaat komen, dan zie ik het wel zitten. Als blijkt dat we na Zahavi en De Jong weer een dure spits hebben gehaald bij wie alle ballen van de voeten springen, dan denk ik dat het technische beleid / organisatie van de club definitief mijn vertrouwen zal gaan verliezen.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

BasArnhem schreef op 28 juni 2023 om 09:50:

Pepi is niet aanwezig op de Gold Cup. Die staat te popelen om op 3 juli aan te sluiten bij de eerste training, als we de artikelen van de afgelopen weken moeten geloven.

Pepi is een jonge speler die bij een waardeloos en gedegradeerd FC Groningen nog behoorlijk wat ballen heeft binnengeschoten. Ook is hij international en heeft hij al redelijk wat interlandgoals op zijn naam. Op het moment suprème, het WK in Qatar, zat hij echter weer niet bij de selectie.

Ik denk dat Pepi geen zekerheidje is, maar dat het wel een speler is die zou kunnen gaan slagen. Ik ben vooral benieuwd of hij voetballend beter is dan Luuk de Jong. Het deed vorig jaar regelmatig pijn aan de ogen om Luuk ballen te zien aannemen of het spel te zien verplaatsen. Als Pepi voetballend van meer waarde gaat zijn, en daarnaast in de zestien regelmatig in scoringspositie gaat komen, dan zie ik het wel zitten. Als blijkt dat we na Zahavi en De Jong weer een dure spits hebben gehaald bij wie alle ballen van de voeten springen, dan denk ik dat het technische beleid / organisatie van de club definitief mijn vertrouwen zal gaan verliezen.




Pepi is zeker geen begenadigd technicus. Hij werkt hard maar vrees dat je ogen vaak genoeg zeer gaan doen. Precies mijn vrees. Hopelijk blikt hij een ongelooflijke afmaker maar technisch gewoon erg matig.

 

+1/-0

Luuk is gewoon onze eerste spits en aanvoerder en het natuurlijk verloop moet zorgen dat Pepi net als Fabio Silva geleidelijk meer en meer kan spelen zodat we aankomend jaar in een situatie komen dat we 2 eerste spitsen hebben en een groot talent erachter. Luuk was slechts een paar miljoen en Pepi is wat duurder maar als je straks 3 spitsen hebt om 50 wedstrijden te spelen in een jaar voor samen 10 a 11 miljoen dan is dat volgens mij dikke prima. Ik zie het echt wel zitten in Pepi, zeker in een aanvallend team.

Bosz staat bekend om zijn aanvallend voetbal, de ED heeft weer meer degradatiekandidaten erbij gekregen en het verschil tussen top en daaronder zou groter en groter moeten worden. Mits Ajax en PSV fatsoenlijke trainers hebben uiteraard. Stel Pepi scoort hier volgend jaar 15 goals als 2e spits (invaller of om en om) en volgend jaar als basisspeler 20 goals dan verkoop je hem op 22 jarige leeftijd voor 40 miljoen. Ik vind het echt één van de best mogelijke investeringen die PSV had kunnen doen ware het niet dat het niet voor de absoluut korte termijn is. Als je het zo bekijkt is het wel ironisch dat we de eerste 8 miljoen (grootste aankoop sinds Baumgartl) stuk slaan op een spits die er wellicht pas over een half jaar staat.

Laat Bosz eerst maar eens met de huidige selectie op pad gaan. Wellicht ziet hij in Teze wel een RCV en in Boscagli wel een LCV zodat er maar 1 CV bij hoeft. Wellicht ziet hij in Vertessen wel een allround aanvallers waardoor we op rechts het kunnen proberen met wat we hebben en enkel op links hoeven te investeren. Wellicht maakt hij van Mauro of Saibari een rotatiespeler op het middenveld. We gaan het zien maar de aankopen die gedaan worden moeten waarde gaan creëeren in mijn ogen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Passievrucht schreef op 27 juni 2023 om 10:53:

open/sluit de onderstaande quote:

James Sonny Crockett schreef op 23 juni 2023 om 16:41:

Pepi is dus de eerste aankoop. Ik heb geen goed beeld van hem, maar ik vind het een hoop geld. Ook niet meteen de positie waar ik als eerste in zou investeren. Laten we hopen dat de technische leiding het beter ziet.



In het huidige voetbal is een bedrag van 5 a 10 miljoen gewoon niks meer. 10 jaar geleden was het een hoop geld, maar tegenwoordig zijn de bedragen zo hoog dat 5 a 10 miljoen niks geks is.



Gemiddeld genomen heb je daar 1 a 2 psv spelers voor…

 

+1/-0

Precies, dus dat is niks bijzonders.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

11 Sir Tinus schreef op 29 juni 2023 om 18:18:

Luuk is gewoon onze eerste spits en aanvoerder en het natuurlijk verloop moet zorgen dat Pepi net als Fabio Silva geleidelijk meer en meer kan spelen zodat we aankomend jaar in een situatie komen dat we 2 eerste spitsen hebben en een groot talent erachter. Luuk was slechts een paar miljoen en Pepi is wat duurder maar als je straks 3 spitsen hebt om 50 wedstrijden te spelen in een jaar voor samen 10 a 11 miljoen dan is dat volgens mij dikke prima. Ik zie het echt wel zitten in Pepi, zeker in een aanvallend team.

Bosz staat bekend om zijn aanvallend voetbal, de ED heeft weer meer degradatiekandidaten erbij gekregen en het verschil tussen top en daaronder zou groter en groter moeten worden. Mits Ajax en PSV fatsoenlijke trainers hebben uiteraard. Stel Pepi scoort hier volgend jaar 15 goals als 2e spits (invaller of om en om) en volgend jaar als basisspeler 20 goals dan verkoop je hem op 22 jarige leeftijd voor 40 miljoen. Ik vind het echt één van de best mogelijke investeringen die PSV had kunnen doen ware het niet dat het niet voor de absoluut korte termijn is. Als je het zo bekijkt is het wel ironisch dat we de eerste 8 miljoen (grootste aankoop sinds Baumgartl) stuk slaan op een spits die er wellicht pas over een half jaar staat.

Laat Bosz eerst maar eens met de huidige selectie op pad gaan. Wellicht ziet hij in Teze wel een RCV en in Boscagli wel een LCV zodat er maar 1 CV bij hoeft. Wellicht ziet hij in Vertessen wel een allround aanvallers waardoor we op rechts het kunnen proberen met wat we hebben en enkel op links hoeven te investeren. Wellicht maakt hij van Mauro of Saibari een rotatiespeler op het middenveld. We gaan het zien maar de aankopen die gedaan worden moeten waarde gaan creëeren in mijn ogen.



Ik vind dat deze post toch ook met een behoorlijke roze bril geschreven is. Wat Luuk de Jong vorig jaar in veel potten heeft gebracht, daar lusten de honden geen brood van. Gelukkig herpakte hij zich richting het einde met wat meer doelpunten, maar in voetballend opzicht hadden wij vorig jaar echt een zeer matige spits. Ik ben het met je eens dat ik verwacht dat Pepi een rol als Fabio Silva zal gaan vervullen. Van Duijven zal het moeten doen met kansjes als één van de spitsen geblesseerd is. Ondertussen hebben we ook Fofana nog rondlopen, maar die is onderhand bijna net zo blessuregevoelig als Romero.

Qua verdediging weet je gewoon dat het niks gaat worden met de spelers die we hebben. Tenzij er opeens vanuit het middenveld een ijzersterke organisatie neergezet gaat worden. Maar Veerman en Simons gaan daar niet voor zorgen, en de 4 CV's die we hebben zijn allemaal meer dan druk genoeg met zichzelf.

Dit PSV heeft in de organisatie een absolute kwaliteitsimpuls nodig. En ik heb nog geen enkele naam in het geruchtencircuit voorbij horen komen die dat zou moeten worden.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

BasArnhem schreef op 30 juni 2023 om 18:22:

open/sluit de onderstaande quote:





Dit PSV heeft in de organisatie een absolute kwaliteitsimpuls nodig. En ik heb nog geen enkele naam in het geruchtencircuit voorbij horen komen die dat zou moeten worden.



Dat is toch wel bijzonder hè.. er doet niets de ronde.. en dat terwijl er toch zoveel behoefte is aan spelers die die kwaliteit toevoegen.
Of men weet het bijzonder knap stil te houden of er speelt niets.. maar dat laatste dat kan ik me echt niet voorstellen.

Zeer benieuwd wat er binnenkort allemaal uit de hoge hoed komt!

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 30 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 26 27 28 29 30

PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Selectie seizoen 23/24