Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Selectie seizoen 23/24

Deze normale topic is open en bestaat uit 30 pagina's: 1 2 3 4 ... 13 14 15 16 17 18 19 20 21 ... 26 27 28 29 30

Diverse psv sites zoals:

http://www.psvinside.nllink

http://www.psvfans.nllink

 

+1/-0

http://www.psvinside.nllink en http://www.psvfans.nllink bijvoorbeeld en de andere bekende voetbal sites

 

+1/-0

Helemaal niks dus

 

+1/-0

Is prima. We zien het wel wat er gaat gebeuren qua in en uitgaande transfers

 

+1/-0

Die sites staan niet bepaald bekend om de kwaliteit die ze leveren. Rik Elfrink zijn bron is overigens ook op, die trapt alleen maar open deuren in.

Kwestie van wachten, ik gok dat er na de eerste ronde CL kwalificatie het eea gaat gebeuren. Ik verwacht dat Sangare dan weggaat en er vanzelf spelers binnen gaan komen waarvoor we simpel gezegd, geld voor op tafel moeten leggen.

Qua weggaan van spelers, ik denk dat het meevalt. Ik zie alleen geen echte meerwaarde voor El Ghazi. Ramalho heeft zijn momenten, maar kan in ED prima mee. Hoop wel dat bijv. een Debast hem snel voorbij zou kunnen gaan, mocht die komen.

Afwachten. Afwachten.

 

+1/-0

Die man roept telkens van alles, een paar pagina's terug werd de terechte vraag gesteld of de 1982 zijn geboortje jaar is.

 

+2/-0

Gewoon veel roepen, zal er vast wel iets bij zitten wat gaat gebeuren. Kun je daarna mooi zeggen dat je gelijk had 😂

 

+1/-0

Ik heb het al vaker geroepen: de spelers waar we niks aan hebben, die gaan niet zomaar weggekocht worden. Ja, een Bakayoko, Babadi en Veerman, die kunnen we verkopen. Maar die willen we uiteraard erbij houden. Een gebkesseerdr Obispo, of een Mwene, Ramalho, Til en El-Ghazi staan (waarschijnlijk en terecht) bij niemand op de radar. Als zich iemand zich voor deze mannen meldt, dan zal PSV echt wel serieus gaan praten. Wat dat betreft hopen dat onze Turkse vrienden van Besiktas doorzetten na het gerucht over de interesse in Anwar.

PSV haalt in het gunstigste geval Debast, Vranckx en Tillman. Maar dan moet Sangaré wel vertrekken, want anders hebben we niet genoeg geld.

We gaan het zien de komende weken! Vooralsnog was het tegen Feyenoord zeker niet onaardig, maar onze selectie is op dit moment nog wel heel erg smal.

 

+2/-0

Sangaré weg, Wijnaldum, Vranckx en Debast terug. Ziet er dan best aardig uit.

1. Benitez
2. Sambo
X. Debast
18. Boscagli
30. Van Aanholt
6. Vranckx
10. Wijnaldum
23. Veerman
11. Bakayoko
9. De Jong
7. Lang


En dan heb je met Drommel/Waterman, Mwene, Teze, Ramalho, Mauro, Til, Saibari, Babadi, El Ghazi, Pepi en Vertessen een redelijke bank.

 

+2/-1

Maar nog steeds qua aantallen te weinig middenvelders

 

+1/-0

Wijnaldum gaat tekort komen.

Ik ben echt heel erg bang dat er geen waardige vervanger voor Sangaré te vinden is. Gewoon een heerser op het middenveld. Pakt de bal zo makkelijk af en is zelf nooit van de bal te krijgen en kijkt altijd vooruit.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

nilgo schreef op 06 augustus 2023 om 22:17:

Wijnaldum gaat tekort komen.

Ik ben echt heel erg bang dat er geen waardige vervanger voor Sangaré te vinden is. Gewoon een heerser op het middenveld. Pakt de bal zo makkelijk af en is zelf nooit van de bal te krijgen en kijkt altijd vooruit.



Meestal begint de verheerlijking van een speler pas als hij weg is, bij Sangara nemen we alvast een voorschotje heb ik zo het idee.
In mijn beleving scoort hij zeker geen solide 8, maar zweeft hij in de wedstrijd zelfs tussen 9 en 3.
De reden waarschijnlijk ook dat topclubs nog niet (concreet) in de rij staan. Dat terwijl voor die clubs de 37,5 mln wisselgeld is..

 

+1/-0

Ik hoop niet dat PSV Vranckx als vervanger voor Sangaré ziet en daar alleen maar wat gaat doen als hij vertrekt. Want wie is nu de vervanger van Guti? Wie gaat er spelen als Sangaré/Vranckx geblesseerd, geschorst of rust moet krijgen?
Stewart had het daarnaast nog over dat hij in elke linie iets wil doen. En ook in de aanval is écht nog iets nodig. Daar heb je in ieder geval nog alternatieven op die posities op de flanken, maar een kwalitatieve vervanger zie ik ook daar niet.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

James Sonny Crockett schreef op 08 augustus 2023 om 04:33:

Ik hoop niet dat PSV Vranckx als vervanger voor Sangaré ziet en daar alleen maar wat gaat doen als hij vertrekt. Want wie is nu de vervanger van Guti? Wie gaat er spelen als Sangaré/Vranckx geblesseerd, geschorst of rust moet krijgen?
Stewart had het daarnaast nog over dat hij in elke linie iets wil doen. En ook in de aanval is écht nog iets nodig. Daar heb je in ieder geval nog alternatieven op die posities op de flanken, maar een kwalitatieve vervanger zie ik ook daar niet.



Misschien zien ze Boscagli als een vervanger van Guti … heeft natuurlijk bewezen ook op het middenveld aardig uit de voeten te kunnen. En dan als Boscagli daar speelt, dan misschien toch een Obispo in de verdediging??
Vergeet niet dat Guti ook een reserve rol had, dus waarschijnlijk heeft dat niet de eerste prioriteit voor de TD. Een vervanger voor Sangare daarentegen wel …
En een Mauro komt hopelijk ook nog terug, die kan dan ook op … ach, die kun je overal neerzetten.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

nilgo schreef op 06 augustus 2023 om 22:17:

Wijnaldum gaat tekort komen.

Ik ben echt heel erg bang dat er geen waardige vervanger voor Sangaré te vinden is. Gewoon een heerser op het middenveld. Pakt de bal zo makkelijk af en is zelf nooit van de bal te krijgen en kijkt altijd vooruit.



Je gaat Sangare niet snel en goed kunnen vervangen. Net zoals we Gakpo niet zomaar kunnen vervangen of Simons niet zomaar met een individu kunnen vervangen.

Echter kan je met dat geld wél het collectief versterken. Voor PSV is 35+ miljoen heel veel geld. Daar kan je een, weliswaar kwalitatief mindere controlerende middenvelder voor terug halen (bv Wijnaldum), maar dan hou je wel geld over om één of twee directe versterkingen in de verdediging te halen.

Stel je verkoop Sangare voor 37.5 miljoen. En je haalt:
Malik Tillman - 1mil - huurkosten
Aster Vranckx - 12 mil
Zeno Debast - 12 mil
Georginio Wijnaldum - Transfervrij

Dan ga je er als collectief op vooruit. Dan kan er ook eens iemand geblesseerd raken en heb je een sterkere bank. Hoe jammer ik het ook van Sangare zou vinden.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Passievrucht schreef op 09 augustus 2023 om 10:11:

open/sluit de onderstaande quote:

nilgo schreef op 06 augustus 2023 om 22:17:

Wijnaldum gaat tekort komen.

Ik ben echt heel erg bang dat er geen waardige vervanger voor Sangaré te vinden is. Gewoon een heerser op het middenveld. Pakt de bal zo makkelijk af en is zelf nooit van de bal te krijgen en kijkt altijd vooruit.



Je gaat Sangare niet snel en goed kunnen vervangen. Net zoals we Gakpo niet zomaar kunnen vervangen of Simons niet zomaar met een individu kunnen vervangen.

Echter kan je met dat geld wél het collectief versterken. Voor PSV is 35+ miljoen heel veel geld. Daar kan je een, weliswaar kwalitatief mindere controlerende middenvelder voor terug halen (bv Wijnaldum), maar dan hou je wel geld over om één of twee directe versterkingen in de verdediging te halen.

Stel je verkoop Sangare voor 37.5 miljoen. En je haalt:
Malik Tillman - 1mil - huurkosten
Aster Vranckx - 12 mil
Zeno Debast - 12 mil
Georginio Wijnaldum - Transfervrij

Dan ga je er als collectief op vooruit. Dan kan er ook eens iemand geblesseerd raken en heb je een sterkere bank. Hoe jammer ik het ook van Sangare zou vinden.



Inderdaad, zoals ik ergens anders ook al zei, van mij mag Sangare zsm weg (als het dan toch moet gebeuren), zodat we ook weer zsm de andere beoogde aankopen kunnen halen … Hoe sneller hoe beter, want voor je het weet zijn er ook andere kapers op de kust, zeker tegen het einde van de transferperiode.

 

+1/-0

Wat mij betreft is Sangare behouden prio 1. Die is echt elke wedstrijd de baas van het veld.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

legerjas schreef op 09 augustus 2023 om 20:10:

Wat mij betreft is Sangare behouden prio 1. Die is echt elke wedstrijd de baas van het veld.



Vraag is denk ik of je met zijn opbrengst als collectief sterker kunt worden. Want daar moet je het zoeken, niet specifiek op zijn positie.
Ik denk dat er zeker in de laatste linie iets moet gebeuren.

 

+1/-0

Maak me een beetje zorgen. Dat er een RCV moet komen is helder, hoop enorm op Debast. Maar een ander zorgenkindje is toch echt onze Linksback positie. Patrick van Aanholt is echt een dissonant in het frivole elftal wat er nu staat.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 30 pagina's: 1 2 3 4 ... 13 14 15 16 17 18 19 20 21 ... 26 27 28 29 30

PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Selectie seizoen 23/24