Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Selectie seizoen 23/24

Deze normale topic is open en bestaat uit 30 pagina's: 1 2 3 4 ... 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30

Engelse degradatiekandidaat klinkt zo negatief.

Er zijn namelijk ervaren spelers zoals Keane en Tarkowski, beide met een schat aan ervaring in de Premier League en in hun dertiger jaren. Beide spelers hebben op hun hoogtepunt een marktwaarde van ongeveer 30 miljoen bereikt en zijn beide (ondanks hun leeftijd) van grote waarde voor Everton.

Bovendien mogen we niet vergeten dat Ben Godfrey ook deel uitmaakt van het team, een aankoop die bijna 30 miljoen heeft gekost toen hij in 2020 werd gekocht.

Het is dus van essentieel belang om de situatie in het juiste perspectief te plaatsen. Lange Gerrit staat voor de uitdaging om te concurreren voor een centrale positie in het team, waarbij hij moet concurreren met drie zeer capabele medespelers.

 

+2/-0

Ik sluit niet uit dat ik de lat veel te hoog leg, maar echte talenten spelen gewoon op hun 21e.
Koeman speelde op zijn 20e voor Ajax, De ligt speelde al in het Nederlands elftal volgens mij.
Dat Branthwaithe de strijd moet aangaan met 3 routiniers neem ik gelijk van je aan, maar ik denk dat Everton na zijn redelijke seizoen bij PSV écht wel gekeken heeft wat er in zat.
Als je dan niet een van die oude spelers eruit kunt krijgen, denk ik dat je het net niet hebt.
Maar dat is MIJN mening. Er is zeker ook wat te zeggen voor jouw betoog, ik ga er allen deze keer niet in mee :-)

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Guppie schreef op 25 augustus 2023 om 14:29:

Ik sluit niet uit dat ik de lat veel te hoog leg, maar echte talenten spelen gewoon op hun 21e.
Koeman speelde op zijn 20e voor Ajax, De ligt speelde al in het Nederlands elftal volgens mij.
Dat Branthwaithe de strijd moet aangaan met 3 routiniers neem ik gelijk van je aan, maar ik denk dat Everton na zijn redelijke seizoen bij PSV écht wel gekeken heeft wat er in zat.
Als je dan niet een van die oude spelers eruit kunt krijgen, denk ik dat je het net niet hebt.
Maar dat is MIJN mening. Er is zeker ook wat te zeggen voor jouw betoog, ik ga er allen deze keer niet in mee :-)



Ruud van Nistelrooy kwam op zijn 22e pas naar PSV
Drogba ging op 26e jarige leeftijd pas naar Chelsea
Vardy werd op zijn 25e pas prof

Allemaal geen koekenbakkers

 

+1/-0

Blijkbaar zie ik het verkeerd, maar ik was helemaal niet zo onder de indruk van Branthwaithe. Ik wil gewoon een ouderwetse beul zien. Iemand van wie je bang wordt als je er tegenover staat. Dat is hij niet.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

James Sonny Crockett schreef op 25 augustus 2023 om 15:33:

Blijkbaar zie ik het verkeerd, maar ik was helemaal niet zo onder de indruk van Branthwaithe. Ik wil gewoon een ouderwetse beul zien. Iemand van wie je bang wordt als je er tegenover staat. Dat is hij niet.



Natuurlijk, velen verlangen naar het terugzien van spelers zoals Alex, die bekend stonden om hun fysieke speelstijl. Maar als we naar de huidige topverdedigers kijken, zijn er maar weinig die passen in het profiel van een echt robuuste verdediger.

Silva, Laporte, Marquinhos, etc.

In het moderne voetbal wordt er van verdedigers verwacht dat ze een breder scala aan vaardigheden beheersen. Hierbij valt te denken aan snelheid, vermogen om op te bouwen, nauwkeurig passen, sterke positionering en het vermogen om te koppen bij hoekschoppen en doelpogingen.

 

+2/-0

Oké. Maar ik vond Branthwaithe nergens in uitblinken.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

James Sonny Crockett schreef op 25 augustus 2023 om 16:14:

Oké. Maar ik vond Branthwaithe nergens in uitblinken.



Zeer goed in de lucht. Redelijk tweebenig met een goede inspeelpass en redelijk snel. Is al aardig wat.

 

+1/-0

Nu vranckx dus niet komt en sangare zo goed als weggaat wie moet psv dan halen.

Op dit moment hebben feyenoord en ajax betere aankopen gedaan en hun selectie beter op orde dan psv.


Echt vreemd dat psv bijv tillman heeft gehaald ipv een goede verdediger wat veel belangrijker is.

Ook pepi heeft mij nog niet overtuigd maar misschien is hij woensdag wel de verlosser.

 

+1/-1

Huh? Weet eigenlijk niet eens of ik je post serieus moet nemen..

Wat heeft Ajax gehaald dan wat kwalitatief zo goed is?
Sutalo is de enige bekende. Of / hoe hij gaat passen in de Ajax manier van spelen is nog afwachten.

Feyenoord had de selectie op orde, daar is wat vertrokken en wat teruggekomen, mast vindt het daar ook wat magertjes.

Noa doet het goed, Pepi heeft de kans nog niet echt gehad.
Schouten - Sambo - Babadi zijn toegevoegd, volgens mij zijn we wel oké bezig.
Tilman ben ik met je eens. Had daar ook liever een verdediger voor gezien.

 

+3/-0

Branthwaite was vrijwel elke wedstrijd goed tot uitstekend bij PSV. Snap niet waar de kritiek op is gebaseerd. Zou meteen de beste CV zijn die we hebben.

 

+2/-0

Lozano er bij zou ik toch wel een klein stuntje vinden hoor. Zal wel betekenen dat Bakayoko vertrekt wat aan de ene kant zonde is omdat we er maar kort naar hebben kunnen kijken, maar als er een PL club 25 of 30 miljoen euro voor hem neerlegt dan denk ik dat we dat wel gewoon moeten doen.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

EHVDGXT schreef op 26 augustus 2023 om 20:08:

Lozano er bij zou ik toch wel een klein stuntje vinden hoor. Zal wel betekenen dat Bakayoko vertrekt wat aan de ene kant zonde is omdat we er maar kort naar hebben kunnen kijken, maar als er een PL club 25 of 30 miljoen euro voor hem neerlegt dan denk ik dat we dat wel gewoon moeten doen.



Bakayoko voor 25-30 miljoen laten gaan
Lozano 10 miljoen kopen
15 mil voor een centrale verdediger

 

+3/-0

Lozano brengt wel veel gevaar in de diepte en goals.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Passievrucht schreef op 27 augustus 2023 om 08:45:

open/sluit de onderstaande quote:

EHVDGXT schreef op 26 augustus 2023 om 20:08:

Lozano er bij zou ik toch wel een klein stuntje vinden hoor. Zal wel betekenen dat Bakayoko vertrekt wat aan de ene kant zonde is omdat we er maar kort naar hebben kunnen kijken, maar als er een PL club 25 of 30 miljoen euro voor hem neerlegt dan denk ik dat we dat wel gewoon moeten doen.



Bakayoko voor 25-30 miljoen laten gaan
Lozano 10 miljoen kopen
15 mil voor een centrale verdediger



Ik zeg prima plan, niks meer aan doen! :cool

 

+1/-0

Jonge talentjes zijn duurder dan spelers die al wat kunnen tegenwoordig. Aan PSV om van die gekte te profiteren. Iemand van 28 moet nog wel even mee kunnen. Als we iemand als Gerrit erbij kunnen halen zitten we voorlopig ook weer beter achterin. Bakayoko is een groot talent, maar Lozano is voorlopig beter.

Als we ook nog Sagaré kunnen behouden is het al helemaal mooi! Dan hebben we wel wat dure bankzitters af en toe, maar aangezien we altijd blessures hebben is dat geen overbodige luxe.

 

+1/-0

We kunnen rekening houden met minstens 1 en anders 2 grote uitgaande transfers. Bakayoko en Sangare zullen dit zijn. Veel zal ook afhangen of PSV zich gaat plaatsen voor de Champions League.

Qua ingaande transfers zullen er denk ik nog 3 nieuwelingen gaan komen. Een centrale verdediger en ik verwacht Vranckx en Lozano. Dan denk ik dat PSV een behoorlijk goede ploeg krijgt.

 

+1/-0

Gaat Vranckx niet naar Fiorentina?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

EHVDGXT schreef op 27 augustus 2023 om 12:48:

open/sluit de onderstaande quote:

Passievrucht schreef op 27 augustus 2023 om 08:45:

open/sluit de onderstaande quote:

EHVDGXT schreef op 26 augustus 2023 om 20:08:

Lozano er bij zou ik toch wel een klein stuntje vinden hoor. Zal wel betekenen dat Bakayoko vertrekt wat aan de ene kant zonde is omdat we er maar kort naar hebben kunnen kijken, maar als er een PL club 25 of 30 miljoen euro voor hem neerlegt dan denk ik dat we dat wel gewoon moeten doen.



Bakayoko voor 25-30 miljoen laten gaan
Lozano 10 miljoen kopen
15 mil voor een centrale verdediger



Ik zeg prima plan, niks meer aan doen! :cool



Het plan uitvoeren is nog wel een wens van mij ;).

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

James Sonny Crockett schreef op 27 augustus 2023 om 11:46:

Lozano brengt wel veel gevaar in de diepte en goals.


Precies. In de het laatste jaar dat we Champions League speelden (2018, al vijf jaar geleden :\() kwam het gevaar eigenlijk alleen van Lozano en De Jong. Zijn snelheid is voor iedere verdediging een plaag. Die versnelling en topsnelheid zie ik op een of andere manier minder bij Bakayoko. Die vind ik toch een stuk logger.

open/sluit de onderstaande quote:

Albert Trestena schreef op 27 augustus 2023 om 13:27:

Jonge talentjes zijn duurder dan spelers die al wat kunnen tegenwoordig.


Gek is dat eigenlijk. Precies het tegenovergestelde van het bedrijfsleven. Ik snap dat in voetbal het fysieke component meespeelt, maar ervaring doet ook heel veel.

Zo'n Lozano, die is een paar weken geleden 28 geworden. Die zit qua combinatie fitheid/ervaring misschien wel op zijn hoogtepunt nu. Die kun je er echt prima bij hebben.

open/sluit de onderstaande quote:

James Sonny Crockett schreef op 27 augustus 2023 om 21:22:

Gaat Vranckx niet naar Fiorentina?


Die transfer was zo goed als rond, maar schijnt nu toch niet door te gaan (volgens Sacha Tavolieri, Belgische journalist).

 

+3/-0

Net naar Jong PSV gekeken. Daar zitten wel wat lichtpuntjes in de selectie. Schiks, van de Blaak, Land, Nassoh.
Naar vooral Tai Abed. Die gaat dit seizoen nog genoeg minuten maken in het eerste als hij deze lijn doortrekt. Werklust, slimmigheden en een fluwelen linkervoet.

 

+2/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 30 pagina's: 1 2 3 4 ... 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30

PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Selectie seizoen 23/24