Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Selectie seizoen 24/25

Deze normale topic is open en bestaat uit 34 pagina's: 1 2 3 4 ... 20 21 22 23 24 25 26 27 28 ... 30 31 32 33 34

Acht goals incasseren tegen PEC, NAC en NEC dit gaan we dus niet meer boven komen zonder fatsoenlijke verdedigende spelers.

Wanbeleid van de bovenste plank want de concurrentie is niet sterk

+1/-0

Ook ik denk dat we verdedigend moeten kopen, maar wie wil je er dan uitgooien ?
Linksback:
Mauro staat nu links, (functioneert heel redelijk) en binnenkort is ook Dest terug. Dest kan ook op rechts, maar ik zie hem liever op links, met Dest, Saibari en Lang heb je echt een gruwelijke linkerflank.
Links centraal
Boscagli / Obispo : Gaan we dan Boscagli vervangen? Die we perse wilden houden? Had hem dan verkocht in de winterstop. Nu gaat dat niet meer lukken.
Recht centraal
Flamingo... willen we die echt vervangen ?
Rechtsback :
Ledezma en Karsdorp. Ok hier kunnen we een nieuwe basisspeler gebruiken. Maar gaat dat de problemen oplossen?
Keeper:
Ik ben geen fan van Benitez, hij maakt vaak mooie reddingen maar laat te veel door. Niet eens zoveel blunders, maar bij elke goal tegen denk je toch ook, misschien ..... Tegen Excelsior zagen we dat Drommel niet veel beter is. Ik heb wel de indruk dat hij niet echt goed coacht. Elke hoekschop/vrije trap tegen is een chaos. in mijn ogen is het de taak van de keeper om te organiseren.

Kortom welke basisspelr moet er dan vervangen worden ?

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

PSVRijnwoude schreef op 02 februari 2025 om 11:37:

Linksback:
Mauro staat nu links, (functioneert heel redelijk) en binnenkort is ook Dest terug. Dest kan ook op rechts, maar ik zie hem liever op links, met Dest, Saibari en Lang heb je echt een gruwelijke linkerflank.
Links centraal
Boscagli / Obispo : Gaan we dan Boscagli vervangen? Die we perse wilden houden? Had hem dan verkocht in de winterstop. Nu gaat dat niet meer lukken.
Recht centraal
Rechtsback :
Ledezma en Karsdorp. Ok hier kunnen we een nieuwe basisspeler gebruiken. Maar gaat dat de problemen oplossen?
Keeper:
Ik ben geen fan van Benitez, hij maakt vaak mooie reddingen maar laat te veel door. Niet eens zoveel blunders, maar bij elke goal tegen denk je toch ook, misschien ..... Tegen Excelsior zagen we dat Drommel niet veel beter is. Ik heb wel de indruk dat hij niet echt goed coacht. Elke hoekschop/vrije trap tegen is een chaos. in mijn ogen is het de taak van de keeper om te organiseren.

Je zit dun in de kwalitatief goede verdedigers, en op rechtsback zeker. Karsdorp komt sowieso tekort, en Ledezma is een noodverband die verdedigend te licht is. Verder opteer ik voor een spits achter Luuk de Jong nu Pepi er een tijd uit zal liggen. Op het middenveld geloof ik het wel met de kwaliteit die in huis is, hoewel natuurlijk Tillman node gemist wordt.
Gelukkig is Nagalo weer terug, en Dest komt eraan. Het is kei en keihard nodig.

Dus een back en een spits. En dan bedoel ik niet de linksback van utrecht of twente pfff.

+1/-0

Ik snap echt niet dat de transfermarkt al weken open is en wij nog steeds niks gehaald hebben.
Tuurlijk moet je niet zomaar geld over de balk gaan smijten, maar nu zie je langzaam alles uit handen (voeten?) glippen.

We hebben gewoon geld, klaar. Dams heeft net ook weer 10 miljoen opgebracht, en van Lozano is ook nog wel over na bajraktarevic. En uiteindelijk hebben we geen topoverdediger gehaald afgelopen zomer terwijl daar toen wel geld voor was. Blijkbaar hebben we Boscagli en benitez (goede) aanbiedingen gedaan om toch te blijven. Waar ze overigens niet op ingegaan zijn. En Lozano stond ook hoog op de loonlijst. Dus ook in het salarishuis is er ruimte.

We spelen gewoon om de titel. Je hobbelt niet maar lekker mee. Moet spelers toch ook aanspreken.

Je speelt sowieso nog 2 wedstrijden CL.

Huidig elftal draait niet en er liggen dus goede kansen om daadwerkelijk minuten te gaan maken. Het is niet dat er spelers gezocht worden om alleen maar op de bank te zitten. Pepi was reserve maar kijk hoeveel hij gespeeld heeft en hoe hij zichzelf op de kaart heeft kunnen zetten.

Bosz is toch een trainer die de naam heeft spelers beter te maken en blijkbaar traint met ook graag onder Bosz (El Ghazi uitgezonderd)

Je moet toch spelers kunnen overtuigen om bij ons te komen ? Al dan niet tijdelijk als huur/etalage?
En nogmaals, tuurlijk bedoel ik niet dat je als een debiel moet uitgeven en kopen om maar te kopen, maar onze scouting zal toch wel iets hebben neem ik aan ? Of zijn die nog steeds alleen maar gefocest op Van der Berg....

+1/-0

PSVRijnwoude schreef op 02 februari 2025 om 13:22:
Of zijn die nog steeds alleen maar gefocest op Van der Berg....

Waarschijnlijk wachten we tot hij een keer een flinke blessure heeft zodat we hem als “buitenkansje” op kunnen halen..

+1/-0

Als we nog een reden nodig hebben om tegen de komst van die linksback van Twente te zijn; hier heb je er nog één.

fc-twente-stuurt-psv-doelwit-salah-eddine-naar-huis-niet-in-staat-om-te-spelen

+1/-0

Weer een dag voorbij... Nog 2 dagen

+1/-0

PSVRijnwoude schreef op 02 februari 2025 om 13:22:

Ik snap echt niet dat de transfermarkt al weken open is en wij nog steeds niks gehaald hebben.
Tuurlijk moet je niet zomaar geld over de balk gaan smijten, maar nu zie je langzaam alles uit handen (voeten?) glippen.

We hebben gewoon geld, klaar. Dams heeft net ook weer 10 miljoen opgebracht, en van Lozano is ook nog wel over na bajraktarevic. En uiteindelijk hebben we geen topoverdediger gehaald afgelopen zomer terwijl daar toen wel geld voor was. Blijkbaar hebben we Boscagli en benitez (goede) aanbiedingen gedaan om toch te blijven. Waar ze overigens niet op ingegaan zijn. En Lozano stond ook hoog op de loonlijst. Dus ook in het salarishuis is er ruimte.

We spelen gewoon om de titel. Je hobbelt niet maar lekker mee. Moet spelers toch ook aanspreken.

Je speelt sowieso nog 2 wedstrijden CL.

Huidig elftal draait niet en er liggen dus goede kansen om daadwerkelijk minuten te gaan maken. Het is niet dat er spelers gezocht worden om alleen maar op de bank te zitten. Pepi was reserve maar kijk hoeveel hij gespeeld heeft en hoe hij zichzelf op de kaart heeft kunnen zetten.

Bosz is toch een trainer die de naam heeft spelers beter te maken en blijkbaar traint met ook graag onder Bosz (El Ghazi uitgezonderd)

Je moet toch spelers kunnen overtuigen om bij ons te komen ? Al dan niet tijdelijk als huur/etalage?
En nogmaals, tuurlijk bedoel ik niet dat je als een debiel moet uitgeven en kopen om maar te kopen, maar onze scouting zal toch wel iets hebben neem ik aan ? Of zijn die nog steeds alleen maar gefocest op Van der Berg....

Je hebt het geluk dat je nu nog de mogelijkheid hebt om spelers aan te trekken en te anticiperen op blessures. Het zou fijn zijn als die mogelijkheid dan ook wordt benut.

Dat Lang niet voor 30 miljoen is verkocht zie ik als een gemiste kans. Perisic is in mijn ogen (zeker voor het teamspel) beter dan Lang en met die miljoenen had je een vleugelverdediger, een tijdelijke vervanger voor Pepi en een vervanger voor Boscagli kunnen/moeten halen.

Persoonlijk zie ik het somber in. Het lijkt heel moeilijk te zijn om fatsoenlijke versterkingen te halen voor PSV. De linksachter van Fc Twente mag wat mij betreft in Enschede blijven. De verdediging is al jaren de achilleshiel van PSV en dan verkopen ze ook nog Teze. Het ergste is nog wel dat ze met Karsdorp als vervanger aan komen zetten. AS Roma wilde niet voor niets heel graag van hem af.

Dit bericht is gewijzigd op 2 februari 2025, 19:34:24.

+1/-0

PSVRijnwoude schreef op 02 februari 2025 om 11:37:

Linksback:
Links centraal
Recht centraal
Rechtsback :
Keeper:

De zwakste kant is rechts als je iets doet moet je daar ingrijpen. Ledezma doet het boven verwachting, kun je niets verwijten maar mist snelheid, fysiek en meedogenloosheid. Karsdorp is brandhout, een dramatische miskoop.

M.i. zit een minstens zo groot probleem momenteel op het middenveld. Het vormverlies van Schouten en Veerman zorgt voor meer druk op de verdediging. Met name Veerman leidt zowel tegen Liverpool als NEC zoveel onnodig balverlies. En als je onder druk komt missen beide heren de meedogenloosheid in de duels.
En dan kom je meteen bij het grootste manco van deze hele selectie. We hebben heel veel goede voetballers maar nauwelijks jongens die bereid zijn het gras op te vreten als het tegenzit. En degenen die we hebben staan ook nog eens primair voorin (De Jong, Perisic, Tillman). Achterin hebben alleen Mauro en Flamingo dat.
Vergelijk dat met die Amsterdammers. Je ziet geen drie fatsoenlijke passes achter elkaar maar ze zijn wel fit en hebben de bereidheid om vol in de duels te gaan.

+1/-0

Dat laatste heeft te maken met motivatie.. taak van Bosz om dat voor elkaar te krijgen.. “hard work beats talent if…” enfin.. je kent ‘m..

+1/-0

PSV is volgens Fabrizio Romano akkoord met Loum Tchaouna. De Eindhovenaren hebben bij zijn club SS Lazio een huurdeal inclusief een verplichte koopoptie ingediend, zo meldt de transferexpert.

+1/-0

vaio schreef op 02 februari 2025 om 22:51:

PSV is volgens Fabrizio Romano akkoord met Loum Tchaouna. De Eindhovenaren hebben bij zijn club SS Lazio een huurdeal inclusief een verplichte koopoptie ingediend, zo meldt de transferexpert.

Ze zijn wakker geworden. Wel weer op het laatste moment. Zou hij nu al op lijstjes gestaan hebben (waarom dan nu pas gehaald), of was dit een onverwacht "buitenkansje" ?

Ik zie even snel langskomen 2 goals en 1 assist....
(hoeveel assists heeft brobbey? ;) )

+1/-0

PSVRijnwoude schreef op 02 februari 2025 om 23:16:

vaio schreef op 02 februari 2025 om 22:51:

Ze zijn wakker geworden. Wel weer op het laatste moment. Zou hij nu al op lijstjes gestaan hebben (waarom dan nu pas gehaald), of was dit een onverwacht "buitenkansje" ?

Ik zie even snel langskomen 2 goals en 1 assist....
(hoeveel assists heeft brobbey? ;) )

Zou een goede aanwinst zijn. Speelt helaas weinig in de Serie A, daarom ook veel minder goals en assists. Is snel, slim en kan op veel verschillende posities spelen.

https://www.footballtransfers.com/en/players/loum-tchaounalink

Speelde ook goed tegen Ajax in de Europa league. Ben wel blij dat PSV ambities toont en in ieder geval iets probeert met Pepi, Tillman in de lappenmand en Lang die vaak niet kan spelen... Hij blijkt ook graag naar PSV te willen, dat zie ik ook graag.

+1/-0

Waarom geen echte spits halen dit is een buitenspeler. Buitenspelers hebben we genoeg een spits niet.

Feyenoord heeft Rômulo Cardoso (22) en Stéphano Carrillo (18) op het oog. Dat zijn spitsen psv moet daar ook eens naar kijken. Haal desnoods depay terug op huurbasis met koop optie.

Tevens itakura halen nu Boscagli eruit ligt. Mauro jr gewoon linksback totdat dest terug komt.

+1/-1

Winters transferwindow is gewoon een hele lastige; niemand wil z'n beste spelers kwijtraken halverwege het seizoen. Er wordt vanalles geroepen tegen een komst van El Karouani of Sallah-Edine, maar dat zijn wel spelers die naar het PSV-niveau toe kunnen groeien. Een speler uit het buitenland staat er ook niet meteen. El Karouani is sterk met standaardsituaties en past prima in het PSV-spel, zeker met zijn overlap naar voren.

De verdediging is natuurlijk een lachertje. Het is eigenlijk een godswonder dat we met Ledezma, Flamingo, Boscagli en Mauro/Dams de tussenronde van de CL hebben bereikt. De onzekerheid die de laatste linie uitstraalt, heeft zijn uitwerking op de rest van de ploeg.

Voorin hebben we zonder Lang en Bakayoko geen diepgang. Perisic is leuk en aardig, maar komt altijd in de bal. Hij heeft veel ervaring, maar voegt niets toe aan het spel van PSV, dat wordt met Perisic in de ploeg alleen maar statischer.
Achter Luuk hebben we geen spits momenteel. Uneken is leuk om mee te varen als het goed gaat, maar in die situatie zitten we helaas niet.

Voor Ajax ben ik niet zo bang, die gaan genoeg punten laten liggen. Maar door de blessures die we hebben en de belangrijke spelers die er nu lang uitliggen, wordt het prolongeren van de titel een hele opgave.

Spelers halen die er meteen staan is vrijwel onmogelijk. Weet niet of die jongen van Lazio ook in de spits kan, maar op de flanken hebben we nu 5 spelers voor 2 plekken. Achterin moet je blij zijn met een El Karouani of Sallah-Edine, omdat je dan weer wat meer opties hebt. Misschien maakt die concurrentie de rest dan wat scherper.

+1/-0

Misschien zie ik het gewoon niet waar anderen het wel zien, maar ik vind het lachwekkend dat je af geeft op de kwaliteiten van je eigen team (en dat doe ik ook) en tegelijkertijd blij wordt van de linksbacks van respectievelijk Utrecht en Twente. En als je dan ook nog leest wat die clubs willen hebben voor hun spelers (en gelijk hebben ze), dan wordt het nóg erger.

+1/-0

Ronaldopsv schreef op 03 februari 2025 om 09:53:

Waarom geen echte spits halen dit is een buitenspeler. Buitenspelers hebben we genoeg een spits niet.

Feyenoord heeft Rômulo Cardoso (22) en Stéphano Carrillo (18) op het oog. Dat zijn spitsen psv moet daar ook eens naar kijken. Haal desnoods depay terug op huurbasis met koop optie.

Tevens itakura halen nu Boscagli eruit ligt. Mauro jr gewoon linksback totdat dest terug komt.

Dit klopt niet Ronaldo. Loum heeft de laatste tijd wel als buitenspeler gespeeld, maar is van oorsprong een centrum spits. Hij kan zowel op de buitenposities als centraal uit de voeten.

Loum Tchaouna (21 jaar) – marktwaarde 18.3 miljoen https://www.footballtransfers.com/nl/spelers/loum-tchaounalink

Romulo is meer een schaduwspits dan een pure centrumspits. Bovendien is het niveau van spelers waar Feyenoord op jaagt aanzienlijk lager. Als PSV-supporter zou je daar niet enthousiast van moeten worden. Dit zijn breedteaankopen en paniekaankopen.

Rômulo José Cardoso da Cruz (22 jaar) – marktwaarde 0.8 miljoen
https://www.footballtransfers.com/en/players/romulo-jose-cardoso-da-cruzlink

Stéphano Carrillo (18 jaar) – marktwaarde xxx
(Speelt bij Jong Santos Laguna, dus onbekend. Geen directe versterking, toekomst)

Feyenoord zoekt wel echt andere categorie spelers (paar niveaus lager). Wat niet erg is, maar daar wordt je niet direct sterker van.

+2/-0

Voordeel; de markt in NL is een dag langer open dan Engeland, Frankrijk, Italië en Spanje.
Mochtelijk vallen daar nog "buitenkansjes" op te pikken.

+1/-0

vaio schreef op 03 februari 2025 om 10:41:

Voordeel; de markt in NL is een dag langer open dan Engeland, Frankrijk, Italië en Spanje.
Mochtelijk vallen daar nog "buitenkansjes" op te pikken.

Is dat zo? Dat wist ik niet. Die landen sluiten dus vandaag. Dan zou mogelijkheden op kunnen leveren ja.

+1/-0

forza vessem schreef op 03 februari 2025 om 10:01:

......
Voor Ajax ben ik niet zo bang, die gaan genoeg punten laten liggen. Maar door de blessures die we hebben en de belangrijke spelers die er nu lang uitliggen, wordt het prolongeren van de titel een hele opgave.

Even reageren op dit fragment. Dit zie ik dus ook als probleem bij PSV, onderschatting.

Waarom zou ajax op zeker nog punten gaan verspelen? Dit (anti)voetbal van ze valt redelijk makkelijk vol te houden. Kwestie van scoren, en met Brobbey, Weghorst, Klaassen, Taylor, Traore, Berghuis is er altijd wel eentje die een beetje vorm heeft om er 1 in te prikken. En daarna (zoals VD Vaart gister al zei) de italiaanse muur optrekken en eventueel afcounteren. Kijk maar naar hun doelsaldo, 1 of 2 doelpunten is genoeg voor ze.

En echt veel lastige wedstrijden hebben ze ook niet meer. Ja, uit naar ons. En die gaan ze verliezen denk ik, alleen wij gaan vrees ik meerdere punten verspelen in andere potten (o.a. Feyenoord en Twente uit)

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 34 pagina's: 1 2 3 4 ... 20 21 22 23 24 25 26 27 28 ... 30 31 32 33 34

PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Selectie seizoen 24/25