Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Selectie seizoen 24/25

Deze normale topic is open en bestaat uit 33 pagina's: 1 2 3 4 ... 19 20 21 22 23 24 25 26 27 ... 29 30 31 32 33

open/sluit de onderstaande quote:

Passievrucht schreef op 30 januari 2025 om 12:17:

Is die Mitchel Bakker van Lille niets voor ons? Ik zat net de herhaling van Lille - Feyenoord te kijken, maar hij is bij best veel aanvallen betrokken.

- Nederlander
- Ervaring in CL
- PSG, Leverkussen, Atalanta
- 24 jaar
- Contract van 6 maanden (zal niet de wereld kosten)

Dan moet hij zelf (en z'n club) ook nog willen ...

+1/-0

Pepi staat blijkbaar toch maanden aan de kant.. psv gaat de markt op voor een nieuwe spits..
Memphis nog eens polsen?

+1/-0

vaio schreef op 31 januari 2025 om 12:57:

Pepi staat blijkbaar toch maanden aan de kant.. psv gaat de markt op voor een nieuwe spits..
Memphis nog eens polsen?

In ieder geval als noodverband voor de komende maanden misschien niet eens zo'n gek idee.

+1/-0

Kent iemand de Zuid-Amerikaanse markt?

Misschien loopt daar wel nieuwe type gimenez/pepi rond.

In Nederland is alleen parrot een goede vervanger voor pepi.

+1/-0

Ik zat te denken om Jovic te huren, Endrick zal wel niet mogelijk zijn.

+1/-0

Ik zou Teze en Vertessen proberen te huren, beide bekend met PSV en het voetbal dat Bosz de ploeg wil laten spelen.

+1/-0

romario35 schreef op 01 februari 2025 om 04:02:

Ik zou Teze en Vertessen proberen te huren, beide bekend met PSV en het voetbal dat Bosz de ploeg wil laten spelen.

Teze is helaas zwaar geblesseerd geraakt van de week.

+1/-0

Patdaddy schreef op 01 februari 2025 om 07:08:

Een (oud) PSV-er met een blessure… je verwacht het niet hè?!

+1/-0

Dat is een tegenvaller. Met name ook voor Teze natuurlijk.

Geertruida zou eenzelfde rol kunnen vervullen maar die speelt nog wel regelmatig bij Leipzig.

Angelino zou een geweldige aankoop zijn voor linksachter maar die speelt ook gewoon in de basis bij AS Roma. Dahl zou misschien nog kunnen (Zalewski gaat blijkbaar al naar Inter).

Voor de spitspositie zou ik anders kijken naar een speler die bij de internationale topteams buiten de boot valt (Zirkzee, Tel, Endrick, Sorloth, Abraham, Arnautovic, Batshuayi) of naar een Benteke, maar het is zeer de vraag of die spelers bij PSV als tweede spits willen fungeren.

+1/-0

romario35 schreef op 01 februari 2025 om 08:07:

Geertruida zou eenzelfde rol kunnen vervullen maar die speelt nog wel regelmatig bij Leipzig.

Angelino zou een geweldige aankoop zijn voor linksachter maar die speelt ook gewoon in de basis bij AS Roma. Dahl zou misschien nog kunnen (Zalewski gaat blijkbaar al naar Inter).

Voor de spitspositie zou ik anders kijken naar een speler die bij de internationale topteams buiten de boot valt (Zirkzee, Tel, Endrick, Sorloth, Abraham, Arnautovic, Batshuayi) of naar een Benteke, maar het is zeer de vraag of die spelers bij PSV als tweede spits willen fungeren.

Je hoeft ook niet perse een tweede spits te halen, de beste speelt gewoon zo makkelijk is het. We weten sowieso nog niet of Pepi dit seizoen gaat spelen. Ik zou het liefst iemand snel en bewegelijk zien zodat je ook mogelijk met 2 spitsen zou kunnen spelen wanneer nodig.

Maar ja een overbodige spits van een grote club huren gaat ook mijn voorkeur naar uit.

+1/-0

Patdaddy schreef op 01 februari 2025 om 08:12:

romario35 schreef op 01 februari 2025 om 08:07:

Je hoeft ook niet perse een tweede spits te halen, de beste speelt gewoon zo makkelijk is het. We weten sowieso nog niet of Pepi dit seizoen gaat spelen. Ik zou het liefst iemand snel en bewegelijk zien zodat je ook mogelijk met 2 spitsen zou kunnen spelen wanneer nodig.

Maar ja een overbodige spits van een grote club huren gaat ook mijn voorkeur naar uit.

Een iets ander type spits dan De Jong erbij zou wel fijn zijn inderdaad. Heb je toch meer wapens.

Volgend seizoen heb je als het goed is De Jong en Pepi weer dus ik zou nu ook voor huur gaan.

+1/-0

Huur wel. Maar ik zou toch voor iemand gaan die wel echt een centrumspits is (in een 4-3-3). Dat zijn De Jong en Pepi ook. Als je nu een ander type spits gaat halen, gaat dat ook weer iets doen met je spelpatronen. En het gaat al niet zo lekker op het moment.

+1/-0

Een spits die bij een andere topclub buiten de boot valt en die bij ons 2e spits wil zijn achter Luuk, zou je die vinden? Wel fijn als iemand erbij komt. Ik zie ook Perisic daar wel wat kunnen. Die kan alles. Maar heb je mss op de flank nodig. Ik was juist wel blij dat we geen reservespits als Mitroglou of Vinicius meer hebben haha die gasten waren cult maar konden niet veel.

+1/-0

Tijd is nog kort. Ben benieuwd waar PSV mee aan zal komen. Er is toch fors geld ontvangen voor Dams. Een rechtsback ipv een linksback zou ik ook niet gek vinden. Verder is er echt nog een aanvallende impuls nodig. Omdat PSV dit jaar de boel nogal onderschat en slap speelt moet er vaak met wissels gecorrigeerd worden, maar dan moet je wel een alternatief hebben. Ben bang dat men de alternatieven te duur vindt in deze winter. Dan maar hopen dat er op deadline day iemand net buiten de boot valt bij een topclub om te huren. Dinsdag 23.59u sluit de transfermarkt, dus ben erg benieuwd wat er nog gehaald gaat worden de komende 2 dagen.
Actie graag!

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 2 februari 2025, 11:32:59.

+1/-0

Reageer ik te opportunistisch als ik zeg dat er nodig wat frisse energie in onze selectie moet komen?

+1/-0

Psv moet niet in Nederland kijken maar over de landsgrenzen.

Clubs als fc utrecht, fc twente en az vragen ineens miljoenen meer voor spelers die dat helemaal niet waard zijn. Laat ze lekker die spelers houden.

Kijk gewoon eens in zuid-amerika of Scandinavië.

+1/-0

En dan na jaren graag weer eens wat defensieve kwaliteit. Aanvallend en middenveld zit best goed. Defensief al jaren onder de maat..

+1/-0

Het is ook duidelijk geworden de eerste ontslagen trainer uit de traditionele top 3 is niet priske of farioli maar peter bosz want woensdag uit de beker is exit bosz.

Bosz zijn manier is uitgewerkt en het wordt tijd voor een nieuwe trainer. Ik zou zeggen keuze genoeg o.a. Erik ten hag, Mark van bommel, ruud van nistelrooy of philip cocu en anders een buitenlandse trainer.

+1/-3

Dit zijn dezelfde spelers die in de eerste seizoenshelft zo'n beetje iedere ploeg op rolden. Ik heb misschien nog nooit zo'n groot verval gezien. Je kunt nu gewoon van iedereen verliezen.

+1/-0

Geen paniek. Morgen een nieuwe back, maandag een nieuwe CV en dinsdag een nieuwe spits. Alles onder controle.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 33 pagina's: 1 2 3 4 ... 19 20 21 22 23 24 25 26 27 ... 29 30 31 32 33

PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Selectie seizoen 24/25