Kleine1
Fan van PSV
Debutant Oranje
Uit: Tilburg
Vak: -
Forumreacties: 456
Reg.: 27 oktober 2019
Favoriete opstelling: geen
open/sluit de onderstaande quote:Passievrucht schreef op 30 januari 2025 om 12:17:
Is die Mitchel Bakker van Lille niets voor ons? Ik zat net de herhaling van Lille - Feyenoord te kijken, maar hij is bij best veel aanvallen betrokken.
- Nederlander
- Ervaring in CL
- PSG, Leverkussen, Atalanta
- 24 jaar
- Contract van 6 maanden (zal niet de wereld kosten)
Uit: Dongen
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 2.067
Reg.: 8 oktober 2005
Uit: Eindhoven Rockcity
Vak: Oost - V
Forumreacties: 2.083
Reg.: 30 augustus 2005
open/sluit de onderstaande quote:vaio schreef op 31 januari 2025 om 12:57:
Pepi staat blijkbaar toch maanden aan de kant.. psv gaat de markt op voor een nieuwe spits..
Memphis nog eens polsen?
Ronaldopsv
Fan van PSV
Speler O19
Vak: West - K
Forumreacties: 50
Reg.: 15 mei 2024
Uit: Utrecht
Vak: Zuid - CC
Forumreacties: 171
Reg.: 1 januari 2006
open/sluit de onderstaande quote:romario35 schreef op 01 februari 2025 om 04:02:
Ik zou Teze en Vertessen proberen te huren, beide bekend met PSV en het voetbal dat Bosz de ploeg wil laten spelen.
open/sluit de onderstaande quote:Patdaddy schreef op 01 februari 2025 om 07:08:
open/sluit de onderstaande quote:romario35 schreef op 01 februari 2025 om 04:02:
Ik zou Teze en Vertessen proberen te huren, beide bekend met PSV en het voetbal dat Bosz de ploeg wil laten spelen.
Teze is helaas zwaar geblesseerd geraakt van de week.
open/sluit de onderstaande quote:romario35 schreef op 01 februari 2025 om 08:07:
Dat is een tegenvaller. Met name ook voor Teze natuurlijk.
Geertruida zou eenzelfde rol kunnen vervullen maar die speelt nog wel regelmatig bij Leipzig.
Angelino zou een geweldige aankoop zijn voor linksachter maar die speelt ook gewoon in de basis bij AS Roma. Dahl zou misschien nog kunnen (Zalewski gaat blijkbaar al naar Inter).
Voor de spitspositie zou ik anders kijken naar een speler die bij de internationale topteams buiten de boot valt (Zirkzee, Tel, Endrick, Sorloth, Abraham, Arnautovic, Batshuayi) of naar een Benteke, maar het is zeer de vraag of die spelers bij PSV als tweede spits willen fungeren.
open/sluit de onderstaande quote:Patdaddy schreef op 01 februari 2025 om 08:12:
open/sluit de onderstaande quote:romario35 schreef op 01 februari 2025 om 08:07:
Dat is een tegenvaller. Met name ook voor Teze natuurlijk.
Geertruida zou eenzelfde rol kunnen vervullen maar die speelt nog wel regelmatig bij Leipzig.
Angelino zou een geweldige aankoop zijn voor linksachter maar die speelt ook gewoon in de basis bij AS Roma. Dahl zou misschien nog kunnen (Zalewski gaat blijkbaar al naar Inter).
Voor de spitspositie zou ik anders kijken naar een speler die bij de internationale topteams buiten de boot valt (Zirkzee, Tel, Endrick, Sorloth, Abraham, Arnautovic, Batshuayi) of naar een Benteke, maar het is zeer de vraag of die spelers bij PSV als tweede spits willen fungeren.
Je hoeft ook niet perse een tweede spits te halen, de beste speelt gewoon zo makkelijk is het. We weten sowieso nog niet of Pepi dit seizoen gaat spelen. Ik zou het liefst iemand snel en bewegelijk zien zodat je ook mogelijk met 2 spitsen zou kunnen spelen wanneer nodig.
Maar ja een overbodige spits van een grote club huren gaat ook mijn voorkeur naar uit.
James Sonny Crockett
Fan van PSV
Legende
Forumreacties: 14.272
Reg.: 30 november 2007
Een spits die bij een andere topclub buiten de boot valt en die bij ons 2e spits wil zijn achter Luuk, zou je die vinden? Wel fijn als iemand erbij komt. Ik zie ook Perisic daar wel wat kunnen. Die kan alles. Maar heb je mss op de flank nodig. Ik was juist wel blij dat we geen reservespits als Mitroglou of Vinicius meer hebben haha die gasten waren cult maar konden niet veel.
Tijd is nog kort. Ben benieuwd waar PSV mee aan zal komen. Er is toch fors geld ontvangen voor Dams. Een rechtsback ipv een linksback zou ik ook niet gek vinden. Verder is er echt nog een aanvallende impuls nodig. Omdat PSV dit jaar de boel nogal onderschat en slap speelt moet er vaak met wissels gecorrigeerd worden, maar dan moet je wel een alternatief hebben. Ben bang dat men de alternatieven te duur vindt in deze winter. Dan maar hopen dat er op deadline day iemand net buiten de boot valt bij een topclub om te huren. Dinsdag 23.59u sluit de transfermarkt, dus ben erg benieuwd wat er nog gehaald gaat worden de komende 2 dagen.
Actie graag!
Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 2 februari 2025, 11:32:59.
Ronaldopsv
Fan van PSV
Speler O19
Ronaldopsv
Fan van PSV
Speler O19
Het is ook duidelijk geworden de eerste ontslagen trainer uit de traditionele top 3 is niet priske of farioli maar peter bosz want woensdag uit de beker is exit bosz.
Bosz zijn manier is uitgewerkt en het wordt tijd voor een nieuwe trainer. Ik zou zeggen keuze genoeg o.a. Erik ten hag, Mark van bommel, ruud van nistelrooy of philip cocu en anders een buitenlandse trainer.
James Sonny Crockett
Fan van PSV
Legende
Forumreacties: 14.272
Reg.: 30 november 2007
Haroldinho
Fan van PSV
Mister PSV
Uit: Rotterdam