Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Selectie seizoen 24/25

Deze normale topic is open en bestaat uit 19 pagina's: 1 2 3 4 ... 15 16 17 18 19

open/sluit de onderstaande quote:

James Sonny Crockett schreef op 24 oktober 2024 om 19:17:

En nu ligt Schouten er weer weken uit. Is er ook wel eens een week dat er geen blessuregeval is?

Helaas niet zo lijkt het. Erg jammer dat wij dit PSV niet op volle kracht kunnen zien want veel langer zullen wij er niet van kunnen genieten.

Maar een volledig fitte selectie zou ook in Europa best mooie dingen kunnen laten zien:

——— Benitez ———-

- Karsdorp - Flamingo - Boscagli - Dest-

—- ————-Schouten —— Veerman —-

——- —————Tilman ———-

— Baka —- De Jong —— Lang ——

Dat is een mooi elftal met enorm veel voetbal met Saibari / Til / Perisic as goede opties als er meer loopwerk / fysiek nodig is

+1/-0

Boscagli verkopen,nu levert hij nog geld op en als vervanger bijv stefan de vrij halen.

Benitez loopt ook uit zijn contract misschien ook maar verkopen.

Als een club +/- 40 miljoen biedt voor bakayoko dan ook verkopen en een vervanger halen.

Verder een nieuwe buiten speler halen als vervanger van lozano, ruben van bommel lijkt mij wel geschikt.

Stijn van fc twente erbij en verhuren/verkopen land,babadi,dams,schiks, obispo,ledezma.

Ik weet niet hoe ver Dest is met zijn revalidatie anders graag een nieuwe backup linksback.

Elftal na de winterstop.

Benitez of een vervanger.

Karsdorp flamingo de vrij dest

Schouten veerman tillman

?? Pepi lang

Luuk de Jong moet pintchitter worden en erin komen als de nood hoog is. Luuk is helaas niet meer van het niveau van vorig seizoen.

+1/-0

Buitenspeler
Ik zou kijken naar een buitenspeler die op beide posities uit de voeten kan in de winterstop. Dit omdat Lozano vertrekt en ook Driouech er nog wel ff uitligt. Dan heb je alleen Lang en Bakayoko en Perisic (alleen competitie en beker) als buitenspelers. Dat maakt de spoeling wel erg dun.

Centrale verdediger
Omdat Boscagli vertrekt in de zomer zou ik ook alvast een centrale verdediger halen. Is Ko Itakura nog in beeld?

Rechtsback
Rechtsback opties blijf ik kwetsbaar vinden. Ik vind Karsdorp niet wendbaar genoeg, te weinig aanvallende impulsen en lang niet op het niveau toen hij Feyenoord verliet voor AS Roma. Ledezma is een noodverband, maar verdedigend niet sterk genoeg. Dus mocht een buitenkans zich voordoen..Dest vind ik dan meer linksback.

Babadi en Lang
Je merkt dat ze bij PSV 1 te weinig aan bod komen. Van voetballen bij Jong PSV worden ze ook niet direct beter. Zijn er clubs in de Eredivisie waar ze een wedstrijd of 17 kunnen spelen in de tweede seizoenshelft? Kun je in de zomer overwegen wat je ermee wil voor het nieuwe seizoen. Nu staan ze teveel stil in hun ontwikkeling.

Verder zou ik de selectie intact laten, tenzij er echt een geweldig, niet te weigeren bod, komt op een van onze spelers.

+1/-0

Ronaldopsv schreef op 15 december 2024 om 11:35:

Boscagli verkopen,nu levert hij nog geld op en als vervanger bijv stefan de vrij halen.

Benitez loopt ook uit zijn contract misschien ook maar verkopen.

Als een club +/- 40 miljoen biedt voor bakayoko dan ook verkopen en een vervanger halen.

Verder een nieuwe buiten speler halen als vervanger van lozano, ruben van bommel lijkt mij wel geschikt.

Stijn van fc twente erbij en verhuren/verkopen land,babadi,dams,schiks, obispo,ledezma.

Ik weet niet hoe ver Dest is met zijn revalidatie anders graag een nieuwe backup linksback.

Elftal na de winterstop.

Benitez of een vervanger.

Karsdorp flamingo de vrij dest

Schouten veerman tillman

?? Pepi lang

Luuk de Jong moet pintchitter worden en erin komen als de nood hoog is. Luuk is helaas niet meer van het niveau van vorig seizoen.

Je wilt Benitez,boscagli,bakayoko laten gaan en luuk uit de basis halen, maar de zwakste schakel karsdorp die wil je wel behouden??? Is maar goed dat bosz de trainer is en niet jij. Je gaat toch niet je hele basisteam veranderen op basis van een mindere periode. PSV moet in de winterstop alleen op zoek gaan naar een rechtsback en een vervanger voor lozano meer is er echt niet nodig.

+3/-0

Milan van ewijk als nieuwe rechtsback met karsdorp als back up.

Spelers met aflopende contracten zijn helaas niet meer 100% met hun gedachten bij psv, dus beter van de winterstop verkopen zoals Boscagli en benitez.

Daarnaast mag oppergard ook wel verkocht worden.

Van de zomer afscheid nemen van Dhr Bosz en hem vervangen door Erik ten hag of Ron Jans of misschien weer terug halen van Ruud van Nistelrooy.

Er moeten verdedigers komen met ervaring die flamingo kunnen helpen.

We kunnen nu wel concluderen dat het een spannende competitie wordt dit seizoen en dat psv er nog lang niet is, zeker als zondag van Feyenoord wordt verloren en die kans is heel groot nu Feyenoord in topvorm is en psv niet.

+1/-1

Het kan verkeren. Binnen een week van totale euforie naar bijna-crisis waarbij volgens sommigen de halve selectie en de trainer aan de kant gezet mogen worden. Bosz inruilen voor Ten Haag of RvN. Heel veel gekker moet het niet worden.

Het enige wat in de winterstop moet gebeuren is een verdedigende versterking. Daar is het kwalitatief en kwantitatief te mager. Gelukkig zijn Flamingo en Boscagli tot op heden fit anders val je direct terug op de te lichte Obispo of moet je Schouten terughalen.
Op rechtsback is Ledezma een heel positieve verrassing die wat mij betreft zondag weer in de basis staat. Over Karsdorp kan ik heel kort zijn (de constante factor bij alle ondermaatse partijen: Ajax, Shakthar, Brest, Heerenveen). Traag, ongemotiveerd, oogt niet fit. Contact per direct ontbinden.

De verliespartijen tonen aan dat een aantal spelers veel te wisselvallig zijn met Saibari en Lang als beste voorbeelden. Alleen al daarom mis je Schouten en Veerman, spelers die een hogere ondergrens hebben waar ze zelden/niet doorheen zaak.

Gisteren was een zeldzaam voorbeeld van een pot waarbij Bosz m.i. tactisch iets te verwijten valt. Ruimtes op het middenveld waren te groot omdat Saibari structureel te hoog stond. Te weinig diepgang door twee middenvelders op de flanken waardoor Luuk niet in het stuk voorkwam.

Alle vertrouwen dat we dit zondag rechtzetten. We hebben meer kwaliteit dan Feyenoord.

Benitez

Ledezma Flaming Boscagli Mauro
Schouten Veerman
Tillman
Bakayoko de Jong Lang

+4/-0

De klad komt er bij iedere ploeg wel even in. PSV stond er een week geleden heel prettig voor en nu is het ineens anders. Groot verval maar zoals Veerman zegt, keihard trainen. Het komt er straks echt wel weer uit.

Zaak is dat het niet te lang duurt. Winnen van Feyenoord is essentieel.

+1/-0

Rickardoko schreef op 15 december 2024 om 21:34:

De klad komt er bij iedere ploeg wel even in. PSV stond er een week geleden heel prettig voor en nu is het ineens anders. Groot verval maar zoals Veerman zegt, keihard trainen. Het komt er straks echt wel weer uit.

Zaak is dat het niet te lang duurt. Winnen van Feyenoord is essentieel.

Essentieel is het natuurlijk niet met een voorsprong van 6 punten. Zeker niet gezien het feit dat daarna de winterbreak eraan komt. Maar ik snap wat je bedoelt. Het zou wel lekker zijn om die Rotterdammers weer op 10 punten te zetten.

+1/-0

En belangrijker nog om met een goed gevoel de winterstop in te gaan.

+1/-0

Laat ze in hemelsnaam eens met een goeie verdediger op de proppen komen.
Flamingo is leuk, maar zet hier nou eens een beest naast.
Boscagli is er duidelijk niet meer bij met zijn koppie, dus hier inderdaad nog wat voor vangen en dan goed investeren.
Niet weer 2 maanden als een loops teefje achter een verdediger aanlopen die het dan toch niet wordt.
En iemand enig idee hoe het met onze super zomer aankoop gaat (Nagalo ofzo, bizar, weet geeneens zijn naam)?

+1/-0

Die ligt er nog maanden uit, dacht ik.

+1/-0

Nikiforov 3 schreef op 15 december 2024 om 20:02:

...

Alle vertrouwen dat we dit zondag rechtzetten. We hebben meer kwaliteit dan Feyenoord.

Benitez

Ledezma Flaming Boscagli Mauro
Schouten Veerman
Tillman
Bakayoko de Jong Lang

Ledezma terug erin ben ik volledig met je eens!
Verder weet ik niet of ik toch liever Dams ipv Mauro op LB zie ... ik vond Mauro ook zeer zwak tegen Heerenveen, en dan zeker in verdedigend opzicht. Werd een paar keer heel simpel voorbij gespeeld/gelopen.
Ik denk niet dat Veerman en Schouten samen zullen gaan spelen, zijn beide helaas nog geen 100%.

Eerst maar eens proberen om de bekerwedstrijd te winnen, en hopelijk weer een beetje goed wedstrijdritme en gevoel op te doen ... maar het is weer zo'n bekerwedstrijd waarin "amateurs" waarschijnlijk 200% meer inzet zullen tonen dan onze "professionals". Ben bang dat dat nog een best moeilijke wedstrijd kan gaan worden.

+1/-0

Ronaldopsv schreef op 15 december 2024 om 17:25:

Spelers met aflopende contracten zijn helaas niet meer 100% met hun gedachten bij psv, dus beter van de winterstop verkopen zoals Boscagli en benitez.

Van de zomer afscheid nemen van Dhr Bosz en hem vervangen door Erik ten hag of Ron Jans of misschien weer terug halen van Ruud van Nistelrooy.

We kunnen nu wel concluderen dat het een spannende competitie wordt dit seizoen en dat psv er nog lang niet is, zeker als zondag van Feyenoord wordt verloren en die kans is heel groot nu Feyenoord in topvorm is en psv niet.

Onvoorstelbaar... Record aantal punten, sinds lang weer eens kampioen, mooie voetbal en na 2 mindere wedstrijden moet de trainer maar vertrekken...
Met zulke supporters heb je geen vijanden nodig.

+10/-1

Ik heb MVV - Feyenoord zitten kijken.... Do I need to say more? :B :B :B :B :B :B

+2/-0

Yonci schreef op 18 december 2024 om 12:01:

.

Onvoorstelbaar... Record aantal punten, sinds lang weer eens kampioen, mooie voetbal en na 2 mindere wedstrijden moet de trainer maar vertrekken...

Haha leuk hè zo’n forum?
Waarbij mensen, niveau, achtergronden, opleidingen en daarmee inzichten verschillen.
Ik geniet er wel van.
Uit elke reactie haal je wel iets waarmee je je eigen beeld kunt aanpassen of juist bevestigen.

😃

+3/-0

Hmmm ik lees het iets genuanceerder hoor. Hij zegt nergens dat Bosz nu weg moet maar heeft het over "in de zomer" dus niet perse op basis van deze twee teleurstellende potjes.
De opties Ten Hag en van Nistelrooy vind ik dan weer niet zo tof en Jans wil niet lang meer door gaan. En of Jans sowieso een geschikte trainer voor PSV zou zijn betwijfel ik. Maar van mij mag Bosz nog best een seizoen blijven hoor.

+1/-0

Yonci schreef op 18 december 2024 om 12:01:

En dat is nog niet het ergste, maar die vervangers?! :D :B :kwaad :huh

+2/-0

Nou ja, het is dat Ten Hag inmiddels nogal aan onze vrinden uit Mokum gelieerd is, maar op zich zou ik hem best eens bij PSV terug willen zien. Heeft hier in de jeugd goed werk verricht destijds. Van Nistelrooij moet eerst een paar seizoenen vlieguren maken voor hij hier terug mag komen coachen.

+1/-0

Het is nog geen winterstop en de geruchten vliegen je al om de oren. Mauro naar Brazilië, Boscagli naar Fenerbahce en Bakayoko naar Newcastle. De rest zal spoedig volgen😉

+1/-0

Hendrikus schreef op 20 december 2024 om 12:21:

Het is nog geen winterstop en de geruchten vliegen je al om de oren. Mauro naar Brazilië, Boscagli naar Fenerbahce en Bakayoko naar Newcastle. De rest zal spoedig volgen😉

Nog niets gehoord waarvan ik denk dat spelers het daadwerkelijk ook zelf zouden willen. Vraag me af hoe onze jongens in de markt liggen. Nationaal lijken we vaak een maatje te groot, internationaal allemaal net geen top.
Ben benieuwd..

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 19 pagina's: 1 2 3 4 ... 15 16 17 18 19

PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Selectie seizoen 24/25