Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Selectie seizoen 24/25

Deze normale topic is open en bestaat uit 17 pagina's: 1 2 3 4 ... 11 12 13 14 15 16 17

Op zich valt de ambitie zeker te prijzen maar helaas lukken deze ‘extra kwaliteit transfers’ helaas niet elke keer als je PSV bent. Hoe vervelend ook, zou toch van beleid getuigen als PSV niet veel teveel uitgeeft aan een speler waar je vervolgens niet erg veel aan hebt / jaren aan vast zit. Wij gaan het zien.

 

+1/-0

Morgen, 30 augustus 2024 wordt de dag ... dan komt onze club met fantastisch transfer nieuws, en kan de adrenaline/stress van veel fans weer naar beneden.

Nog een beetje geduld jongens/meisjes ... :)

 

+1/-0

Zouden jongens zoals Chillwell en Chalobah die bij Chelsea weg moeten interessant kunnen zijn voor PSV?

 

+1/-0

Itakura had een afkoopclausule van vijftien miljoen euro in zijn contract, maar die had voor 30 juni gelicht moeten worden.
Nu kunnen ze vragen wat ze willen.....

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

11 Sir Tinus schreef op 28 augustus 2024 om 14:57:

open/sluit de onderstaande quote:

BasArnhem schreef op 28 augustus 2024 om 12:05:

Ik las deze week dat Wijndal 2,5 miljoen per jaar verdient. Die gaat PSV dus never nooit niet naar Eindhoven halen.



Dat ligt eraan. Als Ajax hem kwijt wil ivm salaris en PSV ziet het als een interessant idee dan kunnen ze hem voorschotelen dat hij voor 4 jaar kan tekenen maar wel tegen een minder salaris. Dan is het aan hem om te blijven hangen in zijn 'Ajax'tijd en elke keer verhuurd wil worden of dat hij de grote resetknop in drukt en voor zijn kans gaat bij Bosz.

Ik denk niet dat PSV het gaat doen want er zijn genoeg spelers die aangeboden worden die een mindere gok zijn maar toch is het ergens wel een mooi projectje.



Wijndal heeft nog een contract voor 3 jaar bij Ajax. No way dat die voor de helft van het salaris bij PSV gaat spelen. En Ajax wil waarschijnlijk heel graag van dat salaris af, maar ze gaan ook niet zomaar miljoenen toeleggen om een vertrek van Wijndal mogelijk te maken.

Ik verwacht eigenlijk ook dat binnenkort Van Aanholt aansluit bij de selectie. Die is ook niet goedkoop, maar heeft in ieder geval de afgelopen 2 jaar laten zien dat hij een bruikbare linksback is op PSV-niveau.

Verder hebben we nog 4,5 dag te gaan op de transfermarkt. Om onze verdediging te completeren, hebben we bijna 1 inkomende speler per dag nodig. Waarvan 3 basisspelers. Ik heb bijzonder weinig vertrouwen dat dat allemaal gaat lukken. Hopelijk zijn achter de schermen een aantal deals al vergevorderd, want anders ben ik bang dat we in de grote wedstrijden te kwetsbaar gaan zijn om het niveau van vorig jaar ook maar enigszins te kunnen benaderen.

 

+1/-0

Itakura wordt het dus ook niet... Doekhi? Hilgers? Alles beter dan wat er nu rondloopt... Dramatische zoektocht.

 

+1/-0

Nu weer Nagalo…

 

+1/-0

Je mag toch hopen dat er een aantal “principe” akkoorden liggen met plan X (zoals bijv Van Aanholt genoemd wordt).

 

+1/-0

Vorig jaar heeft stewart naar mijn idee veel geluk gehad met alles…. Hij is een complete ramp, en zakt nu als td in mijn ogen door de mand! Bijna 3(!)maanden de tijd gehad voor een rechter centrale verdediger, meer dan 7 a 8 weken wachten op een speler die niet komt, bijzonder naïef…. Nu inmiddels naar 4 keus doorgeschakeld, Nagalo, weer een Luckassen? Iedereen die roept dat stewart een fantastische td is, slaap lekker verder, 9 miljoen voor een Flamingo…. Karsdorp vind ik daarentegen een schot in de roos, net als Driouch, Tillman en Dest waren al nagenoeg binnen, dus dat was geloof ik niet zo moeilijk te managen…Al met al…. Ik vind ernie niet goed genoeg, hij heeft het redelijk verkloot, met name achterin….

 

+1/-6

Wat een gehuil hier. PSV is nog altijd héél dik favoriet om in 2025 kampioen te blijven. Er staat al een goed team en er komt maast Karsdorp ws nog iemand bij. De periode is nog niet voorbij.

Als je vindt dat PSV zo'n slecht team heeft, zet dan maar alles in op Feyenoord (4x) of Ajax (7,5x). Of bedenk je dat het toch niet zo slecht is allemaal.

 

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Albert Trestena schreef op 30 augustus 2024 om 07:30:

Er staat al een goed team en er komt maast Karsdorp ws nog iemand bij. De periode is nog niet voorbij.




Nee... er staat een goede aanval en een goed middenveld..

Onze verdediging is ruk op dit moment.
3 van de 4 in de laatste linie zijn niet goed genoeg (Dest buiten beschouwing gelaten).
Nr4 wil graag weg..

Daar kun je toch niet enthousiast over zijn?!

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

vaio schreef op 30 augustus 2024 om 08:16:

open/sluit de onderstaande quote:

Albert Trestena schreef op 30 augustus 2024 om 07:30:

Er staat al een goed team en er komt maast Karsdorp ws nog iemand bij. De periode is nog niet voorbij.




Nee... er staat een goede aanval en een goed middenveld..

Onze verdediging is ruk op dit moment.
3 van de 4 in de laatste linie zijn niet goed genoeg (Dest buiten beschouwing gelaten).
Nr4 wil graag weg..

Daar kun je toch niet enthousiast over zijn?!


Karsdorp, Flamingo zijn goed genoeg. Voor Boscagli komt ws een vervanger als hij gaat. Op links is het even overbruggen met Mauro en evt Van Aanholt totdat Dest terug is. Benitez is er voorlopig ook nog. Ten opzichte van vorig seizoen (veruit de beste verdediging in de Eredivisie) dus Teze en Ramalho weg en misschien Boscagli nog. Daar komen er ook weer drie voor terug met Karsdorp, Flamingo en nog één.

 

+1/-0

Er zijn met Sambo, Teze, Ramalho, Bella-Kotchap en Van Aanholt 5 verdedigers vertokken en er is één verdediger voor terug gehaald. Je speelt noodgedwongen met een aanvallende middenvelder op RB, een reserve RB is er niet. Onze LB voldoet niet.

Ik word er ook niet enthousiast van.

Ja, waarschijnlijk worden we hiermee kampioen, maar dat zegt genoeg over de eredivisie en over hoe goed onze andere linies zijn.

Ik laat me graag verrassen in de laatste dagen. Ik hoop op een aantal last-minute verrassingen a la Guardado, die nog niet in de media verschenen zijn, want van een Karsdorp word ik ook niet enthousiast.

 

+1/-0

Klassiek gevalletje is het glas halfvol of is het glas halfleeg... Feit is dat we niet zeker weten hoeveel er precies in het glas zit. Als Karsdorp komt (waar het op lijkt), dan is dat een Nederlandse rechtsback met ervaring op het hoogste niveau. Als hij fit is en blijft, dan kunnen we daar veel plezier van hebben.

Flamingo is een jonge speler die net 2 maanden bij een topclub zit. Die is sowieso niet gehaald om direct de sterren van de hemel te spelen en moet de tijd krijgen om zich in de basis te spelen. Wat hij tot nu toe laat zien is bij vlagen veelbelovend, maar ook bij vlagen heel nonchalant. Als er straks een kanon wordt gehaald om op RCV te spelen, dan kan hij zich iets meer in de luwte ontwikkelen.

Nagalo, waar nu over wordt gesproken, die blijkbaar onze 3e keus is na VD Berg en Itakura, hebben waarschijnlijk maar weinigen van ons zien spelen. Hij komt uit de Deense competitie van een ploeg die daar afgelopen seizoen wel om de titel heeft meegespeeld. Hij heeft, ondanks zijn jonge leeftijd, al 2 volledige seizoenen als basisspeler in de benen. Misschien valt het tegen, misschien is hij onze nieuwe Sangaré, maar dan in de verdediging.

Dan heb je nog een linksback nodig en dan ben je in feite klaar, als je inderdaad besluit om Boscagli aan zijn contract te houden.

We gaan het zien! Vandaag een hele spannende dag voor het behouden van Boscagli, Schouten, Veerman en Bakayoko, en dan wellicht nog in de laatste 3 dagen iets rustiger achterover zitten om te kijken of er nog iets naar Eindhoven komt.

 

+2/-0

Onze vriend Nagalo zal wel komen. Geen idee of het wat is - maar filmpjes zien er op zich wel interessant uit. E7m voor een jonge speler die allicht ook Boscagli kan opvolgen als lCV is niet gek en dan in de winterstop maar die sterke RCV halen.

Wel benieuwd hoe Bosz dit aanpakt. Karsdorp is een echte back, niet een jongen die zoals Teze als 3de CV kan spelen.

 

+1/-0

Ja er zijn vijf verdedigers vertrokken maar 2 daarvan waren basisspelers . Flamingo is een voorruitgang t.o.v Romalhio en Kasdorp is niet slechter dan Teze. We missen nu wel Dest dus dan moet tijdelijk opgevangen worden. Overige verdedigers waren vorig jaar ook alleen maar invallers . Het is bijzonder dat bijna hele team bij elkaar gebleven is ook al willen sommige spelers weg. Ik geloof niet dat men er met de pet naar gaat gooien

 

+3/-0

Maar wel een enorm verschil natuurlijk. Dest was fantastisch als aanvallende back (vaak ook nog eens beste vleugel aanvaller) + Teze goed complimentair omdat hij als derde Cv kon spelen. Ook ga ik er vanuit dat Ramalho verdedigend beter is dan Flamingo op dit moment.

Toch heel anders.

Ook benieuwd of PSV een poging heeft gewaagd bij Bakker, blijf dat een erg interessante LB vinden. Aanvallend sterk, goede linker, etc

 

+1/-0

Van Aanholt is blijkbaar geen optie meer. Dacht dat hij al met potlood ingevuld kon worden .. blijkbaar toch niet.

 

+1/-0

Ik denk dat het hierbij blijft.

Van de winterstop kijken hoe psv nationaal (minimaal top 3) en internationaal ervoor staat (hopelijk minimaal EL)

Misschien komen dan verdedigers goedkoper op de markt zoals Davinson Sánchez, stefan de vrij en itakura.

Misschien kan psv dam ook bijv bakayoko verkopen zodat er meer mogelijk is.

Voor nu ziet het er naar uit dat het hierbij blijft. Helaas te veel gegokt op sepp van den Berg.

Op naar de winterstop transfer periode.

 

+1/-0

In de winterstop worden spelers niet goedkoper.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 17 pagina's: 1 2 3 4 ... 11 12 13 14 15 16 17

PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Selectie seizoen 24/25