Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Selectie seizoen 24/25

Deze normale topic is open en bestaat uit 17 pagina's: 1 2 3 4 ... 13 14 15 16 17

Begrijp wat je zegt maar transfer van Tillman echt meer dan prima. 21 jaar, fysiek goed, technisch sterk, neusje voor de goal etc etc. Daar gaat PSV nog veel plezier aan beleven

 

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:

open/sluit de onderstaande quote:




Nu heb je qua middenveld / aanval misschien wel de beste selectie ooit, maar is er heel veel onzekerheid met betrekking tot de verdediging. Hopelijk kan Peter Bosz er wat van maken, maar de eerste 5 wedstrijden van het jaar hebben aangetoond dat er heel wat werk aan de winkel is.




Eens, al vind ik dat niet alleen aan de kwaliteit van de spelers in de verdediging liggen.

Er werd gisteren weer vanuit het middenveld vrijwel niet meeverdedigd en ook Bakayoko liet (weliswaar net zoals vaak vorig seizoen) gewoon zijn man gaan zodat Ledezma steeds tegen 2 kwam te staan. Veerman staat na 4 eredivisiewedstrijden, waaronder 2 potten als controleur op precies nul onderscheppingen, nul geblokte schoten en in totaal over die 4 wedstrijden 7 gewonnen grondduels van de 20.

Dit soort statistiek helpen de verdediging niet bepaald en ook dat zal er echt uit moeten, ook in de wedstrijden dat spelers zich misschien minder uitgedaagd voelen.

 

+5/-0

Er zijn heel veel mitsen en maren die er voor moeten zorgen dat de verdediging mee kan op niveau. Voorlopig zitten we daar nog niet van in de buurt. Achteraf gezien vind ik het toch wel jammer dat Bakayoko niet naar Saudi Arabië is vertrokken. Voor de jongen zelf is het natuurlijk een uitstekende beslissing, volledig genomen met het sportieve in gedachten. Maar hij staat wat mij betreft wel redelijk stil in zijn ontwikkeling en meer dan die 50 miljoen ga je niet voor hem krijgen. Zeker niet als het allemaal zo plichtmatig en tam blijft. Zo'n back van Go Ahead moet je willen vernietigen, maar het was weer erg magertjes.

Ik ben in ieder geval blij dat ook aankomend seizoen de eerste twee plekken recht geven op CL. Dat je dat niet zou halen lijkt ondenkbaar, maar goed, de eerste paar wedstrijden hebben aangetoond dat er nog genoeg werk is voor Bosz.

 

+1/-0

Toch een vreemd verhaal met Ndala, dat klaarblijkelijk alles is uitonderhandeld, maar er toch geen deal is.

 

+1/-0

Laten wij hopen dat het wel zo is? ED maakte al melding dat de jedusghe keuring al gedaan was?

Ben zeer enthousiast over deze jongen. Heb hem twee keer live aan het werk gezien en een echte publieks speler

De transferzomer van PSV zit er helemaal op. Ook de laatste versterking Joel Ndala komt naar Eindhoven.
Het Eindhovens Dagblad meldt vrijdagavond dat PSV en Manchester City rond zijn over de komst van de achttienjarige aanvaller. Ndala gaat voor één seizoen gehuurd worden, met een optie tot koop. De medische keuring is goed verlopen en naar verluidt volgt dinsdag de officiële bevestiging van beide partijen.

De Engelse linksbuiten gaat bij PSV voor het eerst 'volwassenvoetbal' spelen. De jeugdspeler van Manchester City kwam alleen nog uit voor jeugdelftallen.
De deal tussen PSV en Manchester City over Joel Ndala (18) is kogeltje rond. De aanvaller is medisch goedgekeurd en wordt een jaar gehuurd van Manchester City, met optie tot koop. Morgen volgt de bevestiging van alle partijen. Het is helemaal rond. pic.twitter.com/Sw3qaynJT7

— Rik Elfrink (@RikElfrink) September 2, 2024

 

+2/-0

Is nog helemaal niet zeker dat Ndala in het 1e gaat voetballen. Hij zal zich eerst moeten bewijzen bij Jong PSV.
Zo werd die Savio ook binnengehaald, maar heeft zich nooit echt laten zien …

Ik hoop natuurlijk dat het met deze jongen wel een schot in de roos is.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

abroad schreef op 03 september 2024 om 09:39:

Laten wij hopen dat het wel zo is? ED maakte al melding dat de jedusghe keuring al gedaan was?

Ben zeer enthousiast over deze jongen. Heb hem twee keer live aan het werk gezien en een echte publieks speler

De transferzomer van PSV zit er helemaal op. Ook de laatste versterking Joel Ndala komt naar Eindhoven.
Het Eindhovens Dagblad meldt vrijdagavond dat PSV en Manchester City rond zijn over de komst van de achttienjarige aanvaller. Ndala gaat voor één seizoen gehuurd worden, met een optie tot koop. De medische keuring is goed verlopen en naar verluidt volgt dinsdag de officiële bevestiging van beide partijen.

De Engelse linksbuiten gaat bij PSV voor het eerst 'volwassenvoetbal' spelen. De jeugdspeler van Manchester City kwam alleen nog uit voor jeugdelftallen.
De deal tussen PSV en Manchester City over Joel Ndala (18) is kogeltje rond. De aanvaller is medisch goedgekeurd en wordt een jaar gehuurd van Manchester City, met optie tot koop. Morgen volgt de bevestiging van alle partijen. Het is helemaal rond. pic.twitter.com/Sw3qaynJT7

— Rik Elfrink (@RikElfrink) September 2, 2024


Ah, ok, ik dacht even dat het al te laat zou zijn, gezien de deadline. Nu blijkt hij dus gisteren al binnengehaald te zijn.

 

+1/-0

Zou PSV nog een lijntje uitgooien naar Oumar Solet van RB Salzburg? Contract is ontbonden meldt Fabrizio Romano. Lijkt mij een interessante speler. Je kan wel aan spelers als Obispo vast blijven houden, maar dan weet je zeker dat het te weinig is. Of zou ie teveel (teken)geld eisen? Of vindt PSV het wel goed zo?
Ik blijf de verdediging de achilleshiel vinden. Een extra versterking zou niet misstaan vind ik.

 

+1/-0

Dat kan ik me niet voorstellen. Nagalo moet zich al in het elftal knokken, laat staan een tweede centrale verdediger.

 

+1/-0

Nagalo kan ook op rechts natuurlijk. Maar zover is het nog niet. Met onze zwakke vleugels blijf ik het dunnetjes vinden achterin, met name qua kwaliteit. Maar ik vrees dat ze eventuele nieuwe spelers niet meer voor de CL mogen inschrijven..

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 17 pagina's: 1 2 3 4 ... 13 14 15 16 17

PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Selectie seizoen 24/25