Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Selectie seizoen 24/25

Deze normale topic is open en bestaat uit 17 pagina's: 1 2 3 4 ... 10 11 12 13 14 15 16 17

open/sluit de onderstaande quote:

Glasman01 schreef op 27 augustus 2024 om 13:50:

Volgens elferink heeft psv 25 tot 30 miljoen te besteden. Waarom moet die gast dit vertellen, hij vertelt volgen mij veelste veel. Kijk naar feyenoord en Twente, die hebben beiden een verdediger gehaald, zonder dat de media hiervan af wist.Psv had intresse in van den berg en meneer moet het gelijk brengen, itakaura en weer elferink, en zo kunnen we nog wel even doorgaan. Elferink is een soort van paard van troje.



Die Rik is een grote zever en komt nooit eens met een primeurtje. Ik denk dat ze hem bij PSV ook niet zo heel erg serieus nemen.

 

+2/-0

Is Wijndal eventueel wat? Bij AZ speelde die goed (ook tegen PSV) en was hij behoorlijk fel. Waarom speelt hij nooit bij Ajax? Is hij toch een stuk slechter dan bij AZ? Kunnen wij zijn carrière weer vlot trekken?

 

+1/-0

Ik hoop toch echt dat Stewart, Brands & Bosz de selectie op een juiste manier inschatten. Zijn Dams, Bressers, Ledezma & Oppegard beter dan wij denken?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Remigio schreef op 28 augustus 2024 om 10:12:

Is Wijndal eventueel wat? Bij AZ speelde die goed (ook tegen PSV) en was hij behoorlijk fel. Waarom speelt hij nooit bij Ajax? Is hij toch een stuk slechter dan bij AZ? Kunnen wij zijn carrière weer vlot trekken?


Als je jezelf niet in de basis kan spelen in dit Ajax en afgelopen jaar ook niet dan moet er toch wat mis zijn.
Verders schijnt het geen leuke jongen in de groep te zijn.

 

+2/-0

Mask mij nog het meeste zorgen over Boscagli. Die is niet makkelijk te vervangen. Als je ziet hoeveel tijd het kost om een redelijke RCV te halen - zoek dan maar eens een goed voetballende LCV … Zo belangrijk in het voetbal dat PSV wil spelen. Neem aan dat onze vriend Nagalo op de nominatie staat om hen te vervangen maar met twee nieuwe cv’s - die ook nog eens totaal niet ingespeeld zijn - de CL in te gaan …

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

abroad schreef op 28 augustus 2024 om 11:51:

Mask mij nog het meeste zorgen over Boscagli. Die is niet makkelijk te vervangen. Als je ziet hoeveel tijd het kost om een redelijke RCV te halen - zoek dan maar eens een goed voetballende LCV … Zo belangrijk in het voetbal dat PSV wil spelen. Neem aan dat onze vriend Nagalo op de nominatie staat om hen te vervangen maar met twee nieuwe cv’s - die ook nog eens totaal niet ingespeeld zijn - de CL in te gaan …



Het is wat het is. Zo gaat dat in de voetballerij, tot op de laatste dag mogelijk dat spelers vertrekken. Het is niet ideaal, ik zie het liever ook anders, maar daar moeten we mee dealen.

 

+1/-0

Ik las deze week dat Wijndal 2,5 miljoen per jaar verdient. Die gaat PSV dus never nooit niet naar Eindhoven halen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

BasArnhem schreef op 28 augustus 2024 om 12:05:

Ik las deze week dat Wijndal 2,5 miljoen per jaar verdient. Die gaat PSV dus never nooit niet naar Eindhoven halen.



Dat ligt eraan. Als Ajax hem kwijt wil ivm salaris en PSV ziet het als een interessant idee dan kunnen ze hem voorschotelen dat hij voor 4 jaar kan tekenen maar wel tegen een minder salaris. Dan is het aan hem om te blijven hangen in zijn 'Ajax'tijd en elke keer verhuurd wil worden of dat hij de grote resetknop in drukt en voor zijn kans gaat bij Bosz.

Ik denk niet dat PSV het gaat doen want er zijn genoeg spelers die aangeboden worden die een mindere gok zijn maar toch is het ergens wel een mooi projectje.

 

+1/-1

open/sluit de onderstaande quote:

11 Sir Tinus schreef op 28 augustus 2024 om 14:57:

open/sluit de onderstaande quote:

BasArnhem schreef op 28 augustus 2024 om 12:05:

Ik las deze week dat Wijndal 2,5 miljoen per jaar verdient. Die gaat PSV dus never nooit niet naar Eindhoven halen.



Dat ligt eraan. Als Ajax hem kwijt wil ivm salaris en PSV ziet het als een interessant idee dan kunnen ze hem voorschotelen dat hij voor 4 jaar kan tekenen maar wel tegen een minder salaris. Dan is het aan hem om te blijven hangen in zijn 'Ajax'tijd en elke keer verhuurd wil worden of dat hij de grote resetknop in drukt en voor zijn kans gaat bij Bosz.

Ik denk niet dat PSV het gaat doen want er zijn genoeg spelers die aangeboden worden die een mindere gok zijn maar toch is het ergens wel een mooi projectje.



Mee eens. Natuurlijk zou psv dat salaris niet handhaven maar als die jongen enigszins in zichzelf gelooft / wil investeren dan zou het voor hem gewoon een prima transfer zijn, ook tegen mindere voorwaarden. Kan CL spelen in een allicht goed draaiend elftal en de weg naar boven weer inzetten. Deze jongen stond in zijn AZ tijd gewoon op de nominatie om international te worden.

Afgezien daarvan, nu weer veel geruchten omtrent Hilgers / PSV. Zou enigszins teleurstellend zijn als ze daarmee aankomen als basis CV …

 

+1/-0

Hebben we wel gelijk de beste linkerkant van NL..

 

+1/-0

28 augustus inmiddels. Dit is toch wel bijzonder beschamend dat je nu nog 3 verdedigers moet aantrekken. In feite de belangrijkste linie en al lang de achilleshiel. Haal dan maar van Aanholt terug, laat Flamingo staan en kijk in januari verder. Rechtsback hebben we niet maar hey kan gebeuren..

 

+1/-0

We gaan gewoon 3-4-3 spelen met 3 cv's en zonder backs. Schouten, Flamingo en Bosgagli achterin. We zullen ze hebben😊

 

+2/-0

Van Aanholt sowieso terug halen ja, die kan je er goed bij hebben!
Ook al zou het best triest zijn en getuigen van slechte scouting/technisch beleid.

 

+1/-0

Itakura Nagalo Mees Hilgers.

 

+1/-0

Trust the process...

 

+1/-0

Laten we het hopen. Ik probeer geduld te hebben, maar ik word er best wel droevig van als ik zie wat Stewart momenteel allemaal aan het rotzooien is. En dan gaan we straks nog eindigen met een speler van Twente ook? Sjongejonge.

 

+1/-0

Het doorselecteren lijkt een lachertje te worden...

 

+1/-0

Dit lijkt elke keer te gebeuren als een Nederlandse club de mogelijkheid heeft om stappen te zetten. Op de een of andere manier verneuken ze het dan gewoon.

 

+2/-0

Duidelijk is dat het bij PSV paniek is. Met alle respect voor Mees Hilgers, prima speler maar meer niet. Zulke spelers moet je zelf op kunnen leiden. Als dit de uitkomst is dan vind ik het wanbeleid.
Een fatsoenlijke achterhoede kun je dus niet opleiden en ook niet kopen... PSV staat voor schut.

 

+1/-0

Ernie Stewart is gewoon een hele zekere man.
En zit denk ik veel te hoog in de boom.
Dat het beleid van Psv is veranderd is me nu wel duidelijk.
Veerman 50 miljoen terwijl er 30 is geboden dan vraag ik me af,in welke competitie zou Veerman tot zijn recht komen.
In spanje hebben ze 100 betere Veermannen rond lopen, Engeland past hij totaal niet, dan misschien duitsland of Italië.
En die clubs onder de top kunnen geen 50 miljoen betalen.
Ik had goede hoop en het kan nog steeds maar begin nu toch wel sterk de indruk te krijgen dat ze veel te lang met spelers bezig zijn geweest die onhaalbaar waren.
En dat is opzich raar want vorig jaar met minder geld en meer tijdsdruk ivm cl kwalificaties lukte het wel.
De beste worden is moeilijk, maar de beste blijven is nog moeilijker blijkt nu wel weer.
Terwijl je unieke kans hebt/had om uit te lopen op je concurrenten in Nederland.
Maar ja, een verdediger die En met ruimte in de rug kan spelen En kan opbouwen En kan verdedigen die kan ook bij Barcelona of city spelen dus om die te vinden zal echt niet makkelijk zijn.
We gaan het zien.

 

+1/-1

Deze normale topic is open en bestaat uit 17 pagina's: 1 2 3 4 ... 10 11 12 13 14 15 16 17

PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Selectie seizoen 24/25