Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Selectie seizoen 24/25

Deze normale topic is open en bestaat uit 17 pagina's: 1 2 3 4 ... 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17

open/sluit de onderstaande quote:

Johntejong schreef op 23 augustus 2024 om 09:03:

open/sluit de onderstaande quote:

Hendrikus schreef op 23 augustus 2024 om 08:30:

open/sluit de onderstaande quote:



Waar in mijn post zeg ik dat er geen goede spelers komen.
En flauw van je om een verkeerd woordje.. Je kan ook inhoudelijk reageren.



Dat zeg ik ook helemaal niet!! Jij was in eerdere posts toch zo zeker dat er goede spelers aankwamen, "en dat is me er ene" waren jouw exacte woorden. In de post waarop ik hier reageer weet je het allemaal niet en "hoop" je dat het nog goed komt. Daar reageer ik dus op dat je eerst bijdehand verkondigt dat er wat aan komt en dat je nu dus net als wij het eigenlijk ook niet weet. Vrij inhoudelijk lijkt me dat. En ja champignons league snap ik ook wel maar dat is een geintje daar zou je wel tegen moeten kunnen toch?

 

+1/-0

Schouten gewoon nog jaar aan zijn contract houden,is pas 1 jaar bij Psv.
Levert volgend jaar net zoveel op.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Hendrikus schreef op 23 augustus 2024 om 10:07:

open/sluit de onderstaande quote:

Johntejong schreef op 23 augustus 2024 om 09:03:

open/sluit de onderstaande quote:

Hendrikus schreef op 23 augustus 2024 om 08:30:

open/sluit de onderstaande quote:



Waar in mijn post zeg ik dat er geen goede spelers komen.
En flauw van je om een verkeerd woordje.. Je kan ook inhoudelijk reageren.



Dat zeg ik ook helemaal niet!! Jij was in eerdere posts toch zo zeker dat er goede spelers aankwamen, "en dat is me er ene" waren jouw exacte woorden. In de post waarop ik hier reageer weet je het allemaal niet en "hoop" je dat het nog goed komt. Daar reageer ik dus op dat je eerst bijdehand verkondigt dat er wat aan komt en dat je nu dus net als wij het eigenlijk ook niet weet. Vrij inhoudelijk lijkt me dat. En ja champignons league snap ik ook wel maar dat is een geintje daar zou je wel tegen moeten kunnen toch?


Ja dat er goede spelers aankomen lijkt me duidelijk.. En dat is me er ene. Is een geintje.. Moet je toch tegen kunnen lijkt me?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Haroldinho schreef op 23 augustus 2024 om 10:02:

Napoli heeft zich gemeld voor Jerdy Schouten. Openingsbod van 20 miljoen Euro.



Ik denk dat PSV pas gaat nadenken bij 50-60 miljoen, wanneer Napoli dit biedt.
Wanneer PSG komt, nog ff 30 miljoen erbij doen vanwege het slinkse gedoe van PSG met Bayern om Simons nog maar een jaar te verhuren en volgend jaar voor 90 miljoen te verkopen, zodat PSV niets vangt.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

open/sluit de onderstaande quote:

Johntejong schreef op


Ja dat er goede spelers aankomen lijkt me duidelijk.. En dat is me er ene. Is een geintje.. Moet je toch tegen kunnen lijkt me?



Ja hoor kan ik prima hebben, ik zag alleen niet dat het een grap was maar dat kan aan mijn gevoel voor humor liggen natuurlijk.

Nu maar weer door dan naar belangrijkere zaken en dat is de hele dag op F5 drukken om te kijken of er al witte rook is.😉

 

+2/-0

Het is vooral erg flauw om te doen alsof je inside information hebt, terwijl je alleen maar aan het stangen bent.

Volgens mij is het ook niet zo zwart als we de situatie hier nu schetsen. Ja, Boscagli en Teze willen heel graag een overstap naar ploegen als Monaco en Brighton, terwijl dit als club sportief niet eens zozeer een stap omhoog is. Het gaat ze (waarschijnlijk) om een combinatie van uitdaging, zwaardere competitie en salaris (en voor Teze ook nog eens een lekker klimaat aan de Franse rivièra). Ja, we verliezen al een aantal keer de strijd van ploegen als Brentford, Stade Rennais en vorig jaar bijv. RC Lens (voor Spierings). Dat zijn clubs die weinig prijzen zullen pakken, maar die om dezelfde reden als Monaco en Brighton gewoon heel interessant zijn voor spelers. Het geld is er goed en het niveau van de competitie is hoog.

Maar vorig jaar zijn we erin geslaagd om Schouten uit de handen van Milan te houden, hebben we Noa Lang binnengehaald die een jaar eerder in zijn gedachten al schitterde in de Premier League. We hebben Dest en Tillman van de absolute Europese top binnen gehaald.

Er zijn voldoende vissen in de zee die geïnteresseerd zullen zijn in PSV. Dat kunnen (goedkope) aanstormende talenten zijn, die waarschijnlijk nog niet direct het niveau hebben. Maar er zullen ongetwijfeld ook Boscagli's en Teze's bij andere clubs onder contract staan die heel graag eens om de titel willen spelen. Die "Nederland" als uitdaging en avontuur zien. Het is alleen de kwestie om ze te vinden en te overtuigen van het project PSV.

Nu heb ik (nog steeds) een groot vertrouwen in Brands en ook Stewart. Van de namen die voorbij komen, blijkt in ieder geval een zekere ambitie. Al weten wij niet eens zeker of deze spelers echt bij PSV in beeld zijn, of dat ze 'aangeboden zijn' of gewoon uit de dikke duim van een journalist komen. De komende 10 dagen zal er nog een hoop gebeuren, en dat dat noodzaak is, is niet ideaal. Ook kun je voorzichtig zeggen dat we wellicht niet eens de favoriet voor de titel zijn gezien alles wat er gebeurt.

Maar laten we, als er weer een afwijzing komt, vooral het volgende niet vergeten. Voor ons als supporters is PSV de mooiste club ter wereld. Maar voor al die namen die voorbij komen, heeft PSV echt helemaal niks voor op de clubs die in dezelfde vijver vissen. En dat komt mijns inziens grotendeels door die waardeloze eredivisie die we hier hebben, waar je 10 clubs gewoon kan missen als kiespijn. Maar ondanks dat hebben we een goed niveau, goede faciliteiten, spelen we CL en om de prijzen en is PSV meermaals een goede opstap naar een grotere club gebleken. Er zijn echt wel spelers te vinden die ons zien zitten, en waarvan wij ook blij gaan zijn dat ze bij ons komen spelen!

 

+5/-0

Psv is vorig seizoen echt wel Europa door gegaan, door ons goede spel en de overtuiging waarmee we kampioen zijn geworden. Ik had hierdoor wel iets meer aantrekkingskracht verwacht, ook doordat we nu rechtstreeks in de CL spelen.

Schijnbaar is geld en de sport competitie een nog belangrijkere factor, aangezien ook onze sterkhouders een club als Brighton verkiezen boven onze club.

Stewart is nu aan zet, maar ik vraag me wel eens af hoeveel hulp hij krijgt van onze scouting. Hoe lang is het geleden dat we een goede spelers uit een vreemd land hebben aangetrokken? En wat is er gebeurd met onze connectie met Brazilië en Mexico? Wat is de meerwaarde van ambassadeurs als Salcido, Gomes, etc? (Al weet ik dat zij niet zoveel met scouting/transfers doen)

 

+1/-0

De volgende namen die rondzingen in de wandelgangen: Nicola Zalewski (AS Roma) en Oumar Solet (RB Salzburg).

Zalewski is een linkerverdiger/-middenvelder, meer een type Dest.

Solet, een centrale verdediger, zou een alternatief zijn voor Itakura als die transfer niet doorgaat.

Dit bericht is gewijzigd op 23 augustus 2024, 14:15:37.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

rafa schreef op 23 augustus 2024 om 13:59:

De volgende namen die rondzingen in de wandelgangen: Nicola Zalewski (AS Roma) en Oumar Solet (RB Salzburg).

Zalewski is een linkerverdiger/-middenvelder, meer een type Dest.

Solet, een centrale verdediger, zou een alternatief zijn voor Itakura als die transfer niet doorgaat.


Hoop geen Solet, veel te langzaam en klungelig

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

legerjas schreef op 23 augustus 2024 om 12:04:

Schijnbaar is geld en de sport competitie een nog belangrijkere factor, aangezien ook onze sterkhouders een club als Brighton verkiezen boven onze club.



Salaris en sportief lijken mij inderdaad de logische 2 belangrijkste factoren.

Men speelt in Engeland, bijna wekelijks (in ieder geval 20+) wedstrijden op een hoog niveau, terwijl de CL met wat pech "slechts" 8 wedstrijden is. De eredivisie staat er gewoon niet best op... niveau is 75-80% van de tijd niet interessant voor vele spelers.

Daarnaast verdienen ze veel meer in de PL of in Frankrijk. Dus zo gek is het niet dat we niet tegen deze clubs kunnen opboxen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

rafa schreef op 23 augustus 2024 om 13:59:

De volgende namen die rondzingen in de wandelgangen: Nicola Zalewski (AS Roma) en Oumar Solet (RB Salzburg).

Zalewski is een linkerverdiger/-middenvelder, meer een type Dest.

Solet, een centrale verdediger, zou een alternatief zijn voor Itakura als die transfer niet doorgaat.


Zalewski. Roma vraagt 12 miljoen, PSV zou 6 geboden hebben (soccernews.nl)

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:




Hoeveel jaar speelt die al niet?

 

+1/-0

En als volgend naampje kunnen we nu ook Renan Lodi invullen.
Goh, wat spannend.

 

+1/-0

Dat is trouwens wel een hele goede speler.

Genoeg spelers die ik weinig tot niet zie. Maar Lodi heb ik bij Atletico aan het werk gezien en die versie zou een absolute versterking zijn.

 

+1/-0

Wel verwonderlijk dat al die namen uitlekken

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

SteemzeN schreef op 24 augustus 2024 om 01:25:

Wel verwonderlijk dat al die namen uitlekken



Zoals Brandts in zijn TD dagen al eens zei, 95% van alle namen die je leest in de media zijn onzin.

 

+1/-0

Ernie Stewart was gisteren aanwezig bij de wedstrijd van gladbach om naar die japanner te kijken dus dat zal eerste keus zijn.
Pakt wel veel gele kaarten en ook best vaak geblesseerd.
In Denemarken wacht Nagalo op Psv.. Dus zal 1 van deze twee worden lijkt me zo.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Johntejong schreef op 24 augustus 2024 om 13:33:

Ernie Stewart was gisteren aanwezig bij de wedstrijd van gladbach om naar die japanner te kijken dus dat zal eerste keus zijn.
Pakt wel veel gele kaarten en ook best vaak geblesseerd.
In Denemarken wacht Nagalo op Psv.. Dus zal 1 van deze twee worden lijkt me zo.



Allicht dat Nagalo meer een mogelijke Boscagli vervanger is ?

Itakura idd niet zoveel wedstrijden en heel veel kaarten. Vorig jaar 9 in slechts 20 Bundesliga wedstrijden … zullen wel de vele slidings zijn. Lijkt vaak naar de grond te gaan als ik de highlights zo bekijk …?

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 17 pagina's: 1 2 3 4 ... 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17

PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Selectie seizoen 24/25