Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Selectie seizoen 24/25

Deze normale topic is open en bestaat uit 17 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17

Door alle namen die genoemd worden en die dan toch niet doorgaan krijgen verschillende mensen hier last van het "fear off missing out" syndroom. Ik wil ook dolgraag weten hoe we er op 2 september voorstaan maar houd voorlopig vertrouwen in onze directie. Pas na 2 september kunnen wij oordelen over de daadkracht van PSV.

 

+2/-0

Er zingt weer een nieuwe naam rond (voetbalprimeur):

PSV is in de race om de handtekening van Mikayil Faye van FC Barcelona.
Dat bevestigt het Eindhovens Dagblad na berichtgeving uit Spanje. De concurrentie is fiks, want meerdere clubs hebben het verdedigende talent uit Senegal op de korrel.

De achterhoede van PSV is momenteel hoofdpijndossier nummer één op de burelen in Eindhoven. Er moesten al spelers aangetrokken worden, en die noodzaak is met het naderende vertrek van Olivier Boscagli alsmaar groter geworden. Voor hem heeft directeur Earnest Stewart nu een nieuw alternatief op het oog: de twintigjarige Faye.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

vaio schreef op 21 augustus 2024 om 15:01:

Er zingt weer een nieuwe naam rond (voetbalprimeur):

PSV is in de race om de handtekening van Mikayil Faye van FC Barcelona.
Dat bevestigt het Eindhovens Dagblad na berichtgeving uit Spanje. De concurrentie is fiks, want meerdere clubs hebben het verdedigende talent uit Senegal op de korrel.

De achterhoede van PSV is momenteel hoofdpijndossier nummer één op de burelen in Eindhoven. Er moesten al spelers aangetrokken worden, en die noodzaak is met het naderende vertrek van Olivier Boscagli alsmaar groter geworden. Voor hem heeft directeur Earnest Stewart nu een nieuw alternatief op het oog: de twintigjarige Faye.



De Youtube-filmpjes van Faye maken op mij best wel indruk. Maar:
"Faye heeft bij FC Barcelona nog een contract tot medio 2027. Volgens Mundo Deportivo hebben ook FC Porto, AC Milan en de Franse clubs AS Monaco, Stade Rennes en Lille hem op de korrel. FC Barcelona zou overigens niet de volledige ‘controle’ over Faye willen verliezen. De Catalanen sturen naar verluidt aan op een terugkoopclausule."

Daarom acht ik de kans niet zo groot dat hij naar EHV komt. Maar ik laat me graag verrassen uiteraard!

 

+1/-0

Gevoelsmatig worden het zometeen enkele spelers waarvan de namen nog niet in de media zijn verschenen. De enige namen die wél kloppen zijn de namen van spelers die weg willen. Daar kunnen we dus sinds een paar minuten ook Benitez aan toevoegen.

Ernie zal in september wel een paar weekjes verlof nemen... :B

 

+1/-0

Ik neem aan dat er ook ervaring wordt aangetrokken in de verdediging.
Leuk een talentje van 20 van Barcelona, maar staat zo'n speler er dan ook meteen.
En dan denk ik, haal Philippe Sandler(27) jaar voor 3 a 4 miljoen op bij Nec.
En dat is geen cl niveau maar we spelen ook nog eredivisie en beker.
Zo'n jongen hoeft geen miljoenen salaris en kent de eredivisie en staat er meteen.
En je kan dalik wel allerlei talenten met allerlei nationaliteiten aantrekken maar die zullen ook even de tijd nodig hebben dat ze er staan.
Overigens heeft Psv zich nu onnodig in de nesten gewerkt, Boscagli,Teze en Benetiz allemaal aflopende contracten die niet wilde bijtekenen dus dit kon je verwachten.
(overigens kun je ook als Boscagli zeggen, jullie waren goed voor me toen ik er jaar uit lag met blessure, ik teken jaar bij en doe nu iets terug)
Flamingo zie ik eerder als back-up voor Schouten of Veerman.
Dus eigenlijk heb je dalijk nieuwe keeper nodig, rechter centrale verdediger, linker centrale verdediger, linksback(huur) en 2 rechtsback.. Nou succes Ernie... Go Ernie go..

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 21 augustus 2024, 16:04:15.

 

+1/-0

Sandler is een aardige speler en niet meer dan dat. En met het hoge intensiteit voetbal wat Bosz wil spelen scheurt of breekt die jongen binnen twee maanden alles af vrees ik.

 

+2/-0

Vorig jaar lukten de transfers van de lange adem - zie Schouten - en dan kan je iets moois neerzetten. Helaas is de positie van PSV dusdanig dat het zeker niet altijd zal lukken en dan kom je dus in de problemen. Natuurlijk zal psv best wat spelers halen maar deze hoeveelheid zo kort voor het sluiten van de markt is natuurlijk lastig … Van den Berg was een logische target maar dan hadden ze waarschijnlijk vorig jaar al moeten handelen.

De hele verdediging twee weken voor tijd opnieuw neerzetten is niet best - zeker ook gezien het specifieke voetbal dat Bosz speelt, behoeft aardig wat slijpen … Hier zijn blijkbaar toch wat inschattingsfouten gemaakt.

Wij gaan het zien

 

+1/-0

Vd Berg had je bij PEC moeten halen. Toen koos hij voor Liverpool. Dan kan je geluk hebben dat hij compleet mislukt (en vaak is dat ook zo bij jonge spelers), maar dat is niet het geval geweest. Je moet nu, zoals Stewart al eerder aan gaf, de nieuwe Vd Berg halen. Ik help het ze hopen dat het Flamingo is en voetballend zie ik wel wat in hem. Maar hij heeft ook nog heel veel te leren.

Er worden nu onderhand elk uur namen de wereld in geslingerd. Benieuwd wie nu uiteindelijk degenen zijn die aan de muur blijven plakken.

 

+1/-0

Heb nooit echt vertrouwen in Ernie gehad als het Amerikanen waren kon hij wel snel handelen. Ik laat me graag verrassen en hoop dat ik het mis heb maar het ziet er niet hoopvol uit. Ook flamingo vond ik niets en op dit moment overtuigt hij ook niet echt vind ik.

 

+1/-0

Elke fan wil het liefst vier weken voor de competitie een ingespeeld elftal op het veld zien. Helaas is door de enorme belangen aan de top onze rol die van een bescheiden buurtsuper vechtend tegen de grote jongens. Dat kun je nooit winnen en je zult moeten toeslaan als de grote jongens ergens wat laten liggen. En eigenlijk doen wij een niveautje lager precies hetzelfde. Als wij een speler willen wil die vervolgens ook niet naar Sparta of Heerenveen oid.Het wordt er allemaal niet leuker op, mede mogelijk gemaakt door de Uefa.

 

+2/-0

Het het heeft er alle schijn van dat PSV de eigen aantrekkingskracht (spelen om prijzen en CL) heeft overschat en de aantrekkingskracht van de grotere competities heeft onderschat. Grote zorg op dat onderdeel is nu Boscagli die m.i. essentieel is voor de huidige speelstijl. Dat contract had eigenlijk al in de periode De Jong verlengd moeten zijn gezien de sterke periode van Boscagli onder Schmidt.

Een kijkje in de machinekamer zou nu erg interessant zijn. Is er paniek zoals de namedropping in de media doet vermoeden of is de ogenschijnlijke rust er ook daadwerkelijk.

Op 2 september gaan we de balans opmaken. Voor nu geldt in ieder geval dat de kans groot is dat Bosz in zeer korte tijd een nieuwe defensie moet gaan kneden naar zijn speelstijl. Dat is hoe dan ook een minpunt. Ook kijkende naar de veelvoud aan nationaliteiten die wordt genoemd wat communicatie hoe dan ook een uitdaging maakt.

Potentiële plus is de deadline op 2 september die nog een paar dagen ruimte geven om een buitenkansje a la Guardado, Gotze op te pikken in de grote competities.
Voor de backposities neemt de kans op Wijndal en/of Van Aanholt toe.
De eerste wordt in ieder geval met de dag goedkoper.

 

+1/-0

Laten we in ieder geval blij zijn dat Montiel (waarschijnlijk) niet komt, met die rechtszaak en beperkte capaciteiten vraag ik me ten zeerste af in welk opzicht hij een meerwaarde had kunnen zijn. Die jongen van Barcelona en die Japanner bij BMG lijken me waardige versterkingen. Zet daar van Aanholt bij en hopelijk toch een Boscagli die blijft en dan staan we er weer prima op.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Slaro schreef op 21 augustus 2024 om 20:29:

Laten we in ieder geval blij zijn dat Montiel (waarschijnlijk) niet komt, met die rechtszaak en beperkte capaciteiten vraag ik me ten zeerste af in welk opzicht hij een meerwaarde had kunnen zijn. Die jongen van Barcelona en die Japanner bij BMG lijken me waardige versterkingen. Zet daar van Aanholt bij en hopelijk toch een Boscagli die blijft en dan staan we er weer prima op.


Dan hebben we nog wel een RB nodig.

 

+1/-0

3 verdedigers, en als Boscagli vertrekt, 4 verdedigers.
En misschien nog 2 keepers, als zowel Benitez als Drommel vertrekken.
En dan nog een rechtsbuiten, om voor te sorteren op het vertrek van Lozano.

Sterkte Stewart

 

+1/-0

Als Benitez vertrekt, kan Drommel natuurlijk voor zijn kans gaan.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

StephanPSV schreef op 21 augustus 2024 om 20:50:

3 verdedigers, en als Boscagli vertrekt, 4 verdedigers.
En misschien nog 2 keepers, als zowel Benitez als Drommel vertrekken.
En dan nog een rechtsbuiten, om voor te sorteren op het vertrek van Lozano.

Sterkte Stewart



Een vervanger voor Lozano kan je nog in de winter halen.

 

+1/-0

Toch maar eens bij Sergio Ramos informeren, zouden jullie daar blij mee zijn??? Heeft nog steeds geen club.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Patdaddy schreef op 21 augustus 2024 om 21:44:

Toch maar eens bij Sergio Ramos informeren, zouden jullie daar blij mee zijn??? Heeft nog steeds geen club.



Hij heeft geen enkele restwaarde, maar voegt in ieder geval direct heel veel ervaring en uitstraling aan de verdediging toe. Zou wel een stuntje zijn hoor! :)

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

James Sonny Crockett schreef op 21 augustus 2024 om 21:03:

Als Benitez vertrekt, kan Drommel natuurlijk voor zijn kans gaan.



Als Drommel niet naar Blackburn Rovers vertrekt is dat een optie.
Vraag is alleen of wij Drommel als eerste doelman moeten willen hebben.
Ik ben van mening van niet.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

StephanPSV schreef op 21 augustus 2024 om 20:50:

3 verdedigers, en als Boscagli vertrekt, 4 verdedigers.
En misschien nog 2 keepers, als zowel Benitez als Drommel vertrekken.
En dan nog een rechtsbuiten, om voor te sorteren op het vertrek van Lozano.

Sterkte Stewart



En dan ga je er gemakshalve nog maar even vanuit dat Schouten, Veerman en Bakayoko blijven... Reken maar, dat als er nog interesse op gang komt, hier wellicht ook nog wel een 'vertrekeis' wordt gesteld.

Een transfervrije status (in het geval van Boscagli, Teze en Benitez) is hartstikke lucratief. Vanaf 1 januari mag je met geïnteresseerde clubs praten, en tot die tijd speel je bij de beste ploeg van Nederland en in de CL. Ik snap niet hoe het kan dat ze nu in een keer opeens allemaal een vertrekeis hebben.

Daarnaast blijf ik erbij dat het enorm vreemd is dat PSV zich in de laatste halve maand zó ontzettend laat overvallen. Vier spelers wiens status aan het eind van het vorige seizoen al onzeker was, geven vlak na elkaar aan weg te willen. Ik neem aan dat er vanuit PSV toch met deze jongens gesproken is? Dat die jongens eerlijk hebben aangegeven open te staan voor een avontuur / uitdaging? Dan kun je toch afspraken maken over tot wanneer je wel/niet mee werkt aan een vertrek en voor welk bedrag?

Ik snap heel goed dat je graag naar Atleti wil, zeker als Spaanstalige speler. Maar je hebt een contract bij PSV en als ze enkel een fooitje voor je over hebben, dan kun je wel dingen gaan eisen, maar heb je in principe geen poot om op te staan, tenzij PSV eerder bepaalde toezegging heeft gedaan. Zelfde geldt voor Teze en Boscagli, al hebben die door hun staat van dienst wellicht iets meer opgebouwd bij PSV waardoor je geneigd bent om iets eerder met ze mee te denken.

Voor PSV zelf is dit funest. Een stabiele verdediging is het fundament van je elftal. Je kunt geen Bosz-bal spelen als iedere tegenaanval een kans oplevert. Wat is de kans dat je met vier vreemdelingen straks in 3 weken tijd een geoliede machine wordt?

Het is dat Ajax, AZ en Twente ook allemaal hun uitdagingen hebben, maar op dit moment lijkt Feyenoord de zaakjes toch het beste voor elkaar te hebben, ongeacht wie er uiteindelijk allemaal nog naar Eindhoven komen.

 

+2/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 17 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17

PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Selectie seizoen 24/25