Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Selectie seizoen 24/25

Deze normale topic is open en bestaat uit 17 pagina's: 1 2 3 4 ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17

Amen, perfect verwoord Basđź‘Ť, geen speld tussen te krijgen!

 

+1/-0

Mooi man, al die speculaties en paniek :D :D :D

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Passievrucht schreef op 22 augustus 2024 om 13:18:

Mooi man, al die speculaties en paniek :D :D :D



Zou niet zozeer van paniek spreken, eerder van
een gefundeerde zorg..

Kun jij beweren dat jij die niet deelt?

 

+1/-0

De frustratie zit er natuurlijk ook in dat je vrij weinig hoort. Althans, gevoelsmatig want langzamerhand druppelen toch heel wat namen door. Ik las eerder hier dat het ook een keuze is; nu voor zekerheid kiezen of wachten (en/of gokken) op de laatste dagen en meer kwaliteit binnen halen. Het voorbeeld Mwuene/Dest wat daarbij genoemd werd is daarin denk ik best wel exemplarisch. Je kunt nu een soort Mwuene kopen of wachten op een voltreffer en kwalitatieve impuls a la Dest. Dat laatste wil natuurlijk iedereen, maar het is tegen onze natuur in om tot het laatste te moeten wachten op zekerheid en dus raken we wat gefrustreerd.

Ik denk ook echt dat men bijvoorbeeld op linksback zo redeneert. Van Aanholt kunnen ze zo binnenhalen en ik denk met aangrenzende zekerheid te weten dat ze dit ook gaan doen als zich in de laatste dagen geen buitenkansje voordoet. Mogelijk is op meerdere posities wel een principe-akkoord maar kijken we nog even de kat uit de boom. Geen idee of het ook echt altijd zo werkt, ik speelde vroeger Football Manager en daar was dat niet nodig.

Los van frustraties, grijze haren en ongeduld brengt deze periode ook best wel wat moois. Al zal niet iedereen er zo over denken :D :D :D

 

+1/-0

Het zijn wel spannende tijden zo, het laatst dat ik zoveel heb lopen F5’en was toen Saviola zou komen :)

 

+1/-0

Mijn frustratie komt vooral voort uit het feit dat de een na de ander opeens lijkt aan te geven Ă©cht weg te willen. Dit had (mijns inziens) veel beter gemanaged kunnen worden. We zien straks op 3 september inderdaad hoe de vlag ervoor hangt. Linksom of rechtsom zullen we op 14 september tegen NEC aantreden met 10 veldspelers en een keeper. En hoe meer er nog weg gaan, hoe meer er binnen zullen komen.

Ik hoop ook stiekem op het vastleggen van Van Aanholt. Maar ik heb nu het gevoel dat Van Aanholt wel aardig aan het lijntje gehouden wordt. Wat als Patrick zometeen besluit bij een club in het Championship te tekenen? Of bij AZ? Dan is onze "veilige optie" opeens ook geen optie meer. En daarnaast, hoe lang duurt het voordat hij qua intensiteit weer op het niveau van de rest van de selectie zit?

Wachten op het laatste moment is overigens ook geen garantie op een voltreffer. PSV heeft al best vaak op de laatste dag langs de pot gepist, zeker als het gaat over verdedigende versterkingen. Vorig jaar was iedereen er ook van overtuigd dat we in de laatste dagen nog die kneiter van een CV gingen kopen. De verhalen in augustus gingen over Debast, over Branthwaite, over St. Juste, over Sanchez.. maar uiteindelijk huurden we een verdediger omdat Bayern op een paar minuten de deadline had gemist. Die uiteindelijk ook nauwelijks gespeeld heeft.

Ik wil geen ongefundeerde kritiek leveren op PSV, of in het bijzonder Stewart. Ze zijn met een proces bezig, zullen waarschijnlijk hun redenen hebben voor wat er nu gebeurt, maar ik kan toch niet naar deze situatie kijken zonder mijn wenkbrauwen te fronsen. Hopelijk zijn ze in staat om qua vertrek-eisen de boel nog enigszins in de kiem te smoren, en komen er daarnaast nog een aantal kwalitatieve versterkingen. We gaan het zien! Ik denk dat de F5-toetsen in de elektronica-zaken in Eindhoven e.o. als warme broodjes over de toonbank gaan de komende 11 dagen.

 

+2/-0

Wat betreft van Aanholt: ik vind dat hij afgelopen seizoen eigenlijk niet meer voldeed. In zijn invalbeurten was het aanvallend nog wel voldoende (niks spectaculairs), maar verdedigend zag het er vaak niet best uit.

Het frustrerende nu is dat er op dit moment niks uitlekt, waardoor we met z'n allen aan de buitenkant geen enkel idee hebben waar Stewart en consorten mee bezig zijn. Het lijkt erop dat ze hoog inzetten en voor kwaliteit gaan en dat opties zoals van Aanholt inderdaad de backup zijn. Ik vind het prima dat de lat omhoog gegaan is, maar dat brengt zeker ook risico's met zich mee omdat dergelijke spelers moeilijker te halen zijn.

PS. Ik neem overigens ook wel aan dat er toch wel 1 of 2 verdedigers bij Chelsea rondlopen die nu buiten de boot gaan vallen met hun selectie van 42 man (waanzinnig), maar die op korte termijn best een versterking voor PSV zouden kunnen zijn, in wat voor constructie dan ook.

 

+1/-0

Factuur
=======

DJ Egan-Riley (3x) E3.000.000,00
Korting (3 halen, 2 betalen) -E1.000.000,00
Bezorgkosten (gratis vanaf E100,00) 0,00

Totaal E2.000.000,00

Te voldoen voor 2 september 2024.

 

+1/-0

Door de naam van Faye kan blijkbaar ook al een streep worden gehaald:
https://www.fcupdate.nl/voetbalnieuws/2024/08/psv-tast-mis-dit-wordt-de-nieuwe-club-van-barcelona-talent-mikayil-fayelink

Erg jammer, dit leek me een uitstekende aanwinst!

 

+1/-0

Nu zie je van die rioolratten van de pers al de eerste berichten dat we Ramalho nooit hadden moeten laten gaan. Vorig seizoen wisten ze hem niet vaak genoeg tot de grond toe af te branden??

En van mij had hij gerust mogen blijven hoor maar dan als stand in van.., ja van wie eigenlijk.

 

+1/-0

We hadden Rugani kunnen hebben :\(

 

+1/-0

Is die Rugani dan zo'n wonderspeler? Zal niet voor niets als 30-jarige verhuurd worden van Juve dat ook maar liefst 23 punten achter op Internazionale eindigde.

Als we bij de deadline twee CV's erbij hebben waarmee we serieus vooruit kunnen en een keeper kunnen opstellen ben ik meer dan tevreden. Tot die tijd maar even afwachten. In het ergste geval verliezen bij Almere en tegen Kowet, maar die kans acht ik heel klein. Als er minder komt ga ik me wel zorgen maken. Als er ook nog aan Bakayoko en Veerman getrokken gaat worden uiteraard ook.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Albert Trestena schreef op 22 augustus 2024 om 23:41:

Is die Rugani dan zo'n wonderspeler? Zal niet voor niets als 30-jarige verhuurd worden van Juve dat ook maar liefst 23 punten achter op Internazionale eindigde.

Als we bij de deadline twee CV's erbij hebben waarmee we serieus vooruit kunnen en een keeper kunnen opstellen ben ik meer dan tevreden. Tot die tijd maar even afwachten. In het ergste geval verliezen bij Almere en tegen Kowet, maar die kans acht ik heel klein. Als er minder komt ga ik me wel zorgen maken. Als er ook nog aan Bakayoko en Veerman getrokken gaat worden uiteraard ook.



Er zal vast iemand komen. De prijs kwaliteit verhouding echter … Andere clubs zien ook wat er speelt. Psv kan natuurlijk niet met jeugd / backup de CL in …

 

+1/-0

Waar ik me vooral over verbaas is dat Psv al zijn geld zet op spelers van Barcelona, Fullham, sevilla, Liverpool en nu gladbach.
Volgens mij zijn de salarissen daar algemeen hoger als wat psv kan betalen.
En als wapenfeit die paar wedstrijdjes champignons league lijkt wel.
Ik mis de scouting in zuid Amerika, Scandinavië etc.
Dat je op de laatste transferdag nog een buitenkansje oppikt die in een topcompetitie buiten de boot valt snap ik,maar om vanaf het begin daar al je energie in te steken.
Spelers uit zuid amerika bijv hebben tijd van aanpassing nodig dus je had in de winterstop al spelers kunnen halen uit die competities.
Lijkt erop dat de scouting zijn werk niet goed doet of dat Psv alleen maar zekerheidjes wil aantrekken.
Maar we zullen het zien, misschien praten we alleen maar lof over Stewart na 2 september.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Johntejong schreef op 23 augustus 2024 om 07:39:

champignons league lijkt wel.
Ik mis de scouting in zuid Amerika, Scandinavië etc.
Dat je op de laatste transferdag nog een buitenkansje oppikt die in een topcompetitie buiten de boot valt snap ik,maar om vanaf het begin daar al je energie in te steken.
Spelers uit zuid amerika bijv hebben tijd van aanpassing nodig dus je had in de winterstop al spelers kunnen halen uit die competities.
Lijkt erop dat de scouting zijn werk niet goed doet of dat Psv alleen maar zekerheidjes wil aantrekken.
Maar we zullen het zien, misschien praten we alleen maar lof over Stewart na 2 september.


Vreemd, jij wist toch zo stellig te vertellen dat er wat goede spelers aankwamen?

En is dat weer een nieuwe competitie van de Uefa de "champignons" league🤔

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Hendrikus schreef op 23 augustus 2024 om 08:30:

open/sluit de onderstaande quote:

Johntejong schreef op 23 augustus 2024 om 07:39:

champignons league lijkt wel.
Ik mis de scouting in zuid Amerika, Scandinavië etc.
Dat je op de laatste transferdag nog een buitenkansje oppikt die in een topcompetitie buiten de boot valt snap ik,maar om vanaf het begin daar al je energie in te steken.
Spelers uit zuid amerika bijv hebben tijd van aanpassing nodig dus je had in de winterstop al spelers kunnen halen uit die competities.
Lijkt erop dat de scouting zijn werk niet goed doet of dat Psv alleen maar zekerheidjes wil aantrekken.
Maar we zullen het zien, misschien praten we alleen maar lof over Stewart na 2 september.


Vreemd, jij wist toch zo stellig te vertellen dat er wat goede spelers aankwamen?

En is dat weer een nieuwe competitie van de Uefa de "champignons" league🤔



Waar in mijn post zeg ik dat er geen goede spelers komen.
En flauw van je om een verkeerd woordje.. Je kan ook inhoudelijk reageren.

 

+1/-2

open/sluit de onderstaande quote:

abroad schreef op 23 augustus 2024 om 07:27:

open/sluit de onderstaande quote:

Albert Trestena schreef op 22 augustus 2024 om 23:41:

Is die Rugani dan zo'n wonderspeler? Zal niet voor niets als 30-jarige verhuurd worden van Juve dat ook maar liefst 23 punten achter op Internazionale eindigde.

Als we bij de deadline twee CV's erbij hebben waarmee we serieus vooruit kunnen en een keeper kunnen opstellen ben ik meer dan tevreden. Tot die tijd maar even afwachten. In het ergste geval verliezen bij Almere en tegen Kowet, maar die kans acht ik heel klein. Als er minder komt ga ik me wel zorgen maken. Als er ook nog aan Bakayoko en Veerman getrokken gaat worden uiteraard ook.



Er zal vast iemand komen. De prijs kwaliteit verhouding echter … Andere clubs zien ook wat er speelt. Psv kan natuurlijk niet met jeugd / backup de CL in …



Ik denk dat de mogelijkheden juist beter zijn aan het staartje van de periode. Vooral als Nederland nog wat bonusdagen heeft en er wat overtollige spelers over zijn zijn er de meeste kansen voor clubs als PSV. Ze zullen niet zo lang wachten omdat ze nu pas zien dat ze spelers nodig hebben.

 

+1/-0

De mogelijkheden voor een buitenkansje allicht naar je kan natuurlijk niet gokken dat 3-4 buitenkansjes lukken.

Hangt er vanaf hoe PSV er tegenaan kijkt. RCV en RB zijn een must - wrvanuit gaande dat Boscagli blijft en je denkt dat Mauro redelijk snel terug is + dat je met Flsmingo en t.z.t. Dest : Obispo genoeg dekking hebt. Voelt echter wat krap aan.

 

+1/-0

Napoli heeft zich gemeld voor Jerdy Schouten. Openingsbod van 20 miljoen Euro.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Haroldinho schreef op 23 augustus 2024 om 10:02:

Napoli heeft zich gemeld voor Jerdy Schouten. Openingsbod van 20 miljoen Euro.



Zullen ze een hoop plezier om hebben gehad in de bestuurskamer.

En…. Doorrrrrrrrrrr….

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 17 pagina's: 1 2 3 4 ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17

PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Selectie seizoen 24/25