Peejay
Fan van PSV
Mister PSV
Brons PSV Netwerk Cup Indoor 2006
Brons PSV Netwerk Cup 2004 op 't veld
Uit: -
Vak: Noord - S
Forumreacties: 4.761
Reg.: 11 januari 2002
Favoriete opstelling: geen
open/sluit de onderstaande quote:Haroldinho schreef op 23 augustus 2024 om 10:02:
Napoli heeft zich gemeld voor Jerdy Schouten. Openingsbod van 20 miljoen Euro.
Hendrikus
Fan van PSV
Sterspeler PSV
Uit: Helmond
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 224
Reg.: 16 januari 2021
open/sluit de onderstaande quote:open/sluit de onderstaande quote:Johntejong schreef op
Ja dat er goede spelers aankomen lijkt me duidelijk.. En dat is me er ene. Is een geintje.. Moet je toch tegen kunnen lijkt me?
BasArnhem
Fan van PSV
Basisspeler Oranje
Uit: Arnhem
Forumreacties: 1.489
Reg.: 18 juli 2017
Het is vooral erg flauw om te doen alsof je inside information hebt, terwijl je alleen maar aan het stangen bent.
Volgens mij is het ook niet zo zwart als we de situatie hier nu schetsen. Ja, Boscagli en Teze willen heel graag een overstap naar ploegen als Monaco en Brighton, terwijl dit als club sportief niet eens zozeer een stap omhoog is. Het gaat ze (waarschijnlijk) om een combinatie van uitdaging, zwaardere competitie en salaris (en voor Teze ook nog eens een lekker klimaat aan de Franse rivièra). Ja, we verliezen al een aantal keer de strijd van ploegen als Brentford, Stade Rennais en vorig jaar bijv. RC Lens (voor Spierings). Dat zijn clubs die weinig prijzen zullen pakken, maar die om dezelfde reden als Monaco en Brighton gewoon heel interessant zijn voor spelers. Het geld is er goed en het niveau van de competitie is hoog.
Maar vorig jaar zijn we erin geslaagd om Schouten uit de handen van Milan te houden, hebben we Noa Lang binnengehaald die een jaar eerder in zijn gedachten al schitterde in de Premier League. We hebben Dest en Tillman van de absolute Europese top binnen gehaald.
Er zijn voldoende vissen in de zee die geïnteresseerd zullen zijn in PSV. Dat kunnen (goedkope) aanstormende talenten zijn, die waarschijnlijk nog niet direct het niveau hebben. Maar er zullen ongetwijfeld ook Boscagli's en Teze's bij andere clubs onder contract staan die heel graag eens om de titel willen spelen. Die "Nederland" als uitdaging en avontuur zien. Het is alleen de kwestie om ze te vinden en te overtuigen van het project PSV.
Nu heb ik (nog steeds) een groot vertrouwen in Brands en ook Stewart. Van de namen die voorbij komen, blijkt in ieder geval een zekere ambitie. Al weten wij niet eens zeker of deze spelers echt bij PSV in beeld zijn, of dat ze 'aangeboden zijn' of gewoon uit de dikke duim van een journalist komen. De komende 10 dagen zal er nog een hoop gebeuren, en dat dat noodzaak is, is niet ideaal. Ook kun je voorzichtig zeggen dat we wellicht niet eens de favoriet voor de titel zijn gezien alles wat er gebeurt.
Maar laten we, als er weer een afwijzing komt, vooral het volgende niet vergeten. Voor ons als supporters is PSV de mooiste club ter wereld. Maar voor al die namen die voorbij komen, heeft PSV echt helemaal niks voor op de clubs die in dezelfde vijver vissen. En dat komt mijns inziens grotendeels door die waardeloze eredivisie die we hier hebben, waar je 10 clubs gewoon kan missen als kiespijn. Maar ondanks dat hebben we een goed niveau, goede faciliteiten, spelen we CL en om de prijzen en is PSV meermaals een goede opstap naar een grotere club gebleken. Er zijn echt wel spelers te vinden die ons zien zitten, en waarvan wij ook blij gaan zijn dat ze bij ons komen spelen!
legerjas
Fan van PSV
Sterspeler WK
Vak: Oost - X
Forumreacties: 291
Reg.: 7 juli 2011
Psv is vorig seizoen echt wel Europa door gegaan, door ons goede spel en de overtuiging waarmee we kampioen zijn geworden. Ik had hierdoor wel iets meer aantrekkingskracht verwacht, ook doordat we nu rechtstreeks in de CL spelen.
Schijnbaar is geld en de sport competitie een nog belangrijkere factor, aangezien ook onze sterkhouders een club als Brighton verkiezen boven onze club.
Stewart is nu aan zet, maar ik vraag me wel eens af hoeveel hulp hij krijgt van onze scouting. Hoe lang is het geleden dat we een goede spelers uit een vreemd land hebben aangetrokken? En wat is er gebeurd met onze connectie met Brazilië en Mexico? Wat is de meerwaarde van ambassadeurs als Salcido, Gomes, etc? (Al weet ik dat zij niet zoveel met scouting/transfers doen)
Vak: -
Forumreacties: 333
Reg.: 24 oktober 2005
De volgende namen die rondzingen in de wandelgangen: Nicola Zalewski (AS Roma) en Oumar Solet (RB Salzburg).
Zalewski is een linkerverdiger/-middenvelder, meer een type Dest.
Solet, een centrale verdediger, zou een alternatief zijn voor Itakura als die transfer niet doorgaat.
Dit bericht is gewijzigd op 23 augustus 2024, 14:15:37.
Johntejong
Fan van PSV
Basisspeler PSV
Forumreacties: 53
Reg.: 9 september 2022
Favoriete opstelling: 4-3-3
open/sluit de onderstaande quote:rafa schreef op 23 augustus 2024 om 13:59:
De volgende namen die rondzingen in de wandelgangen: Nicola Zalewski (AS Roma) en Oumar Solet (RB Salzburg).
Solet, een centrale verdediger, zou een alternatief zijn voor Itakura als die transfer niet doorgaat.
Passievrucht
Fan van PSV
Legende
Uit: Deurne
Forumreacties: 539
Reg.: 17 augustus 2005
open/sluit de onderstaande quote:legerjas schreef op 23 augustus 2024 om 12:04:
Schijnbaar is geld en de sport competitie een nog belangrijkere factor, aangezien ook onze sterkhouders een club als Brighton verkiezen boven onze club.
Forumreacties: 333
Reg.: 24 oktober 2005
Ook Layvin Kurzawa (linksback) wordt nu aan PSV gelinkt:
https://www.fcupdate.nl/voetbalnieuws/2024/08/psv-zoekt-contact-met-voormalig-psg-speler-en-frans-internationallink
Haroldinho
Fan van PSV
Mister PSV
Uit: Rotterdam
Vak: Noord - RR
Forumreacties: 2.073
Reg.: 23 september 2002
open/sluit de onderstaande quote:rafa schreef op 23 augustus 2024 om 13:59:
open/sluit de onderstaande quote:rafa schreef op 23 augustus 2024 om 17:31:
Ook Layvin Kurzawa (linksback) wordt nu aan PSV gelinkt:
https://www.fcupdate.nl/voetbalnieuws/2024/08/psv-zoekt-contact-met-voormalig-psg-speler-en-frans-internationallink
DieKaleMan
Fan van PSV
Sterspeler WK
Uit: Wist ik het maar
Forumreacties: 85
Reg.: 18 augustus 2011
James Sonny Crockett
Fan van PSV
Legende
Uit: Tilburg
Forumreacties: 14.196
Reg.: 30 november 2007
Uit: Roelofarendsveen
Forumreacties: 3.581
Reg.: 9 januari 2000
open/sluit de onderstaande quote:
Johntejong
Fan van PSV
Basisspeler PSV
Forumreacties: 53
Reg.: 9 september 2022
open/sluit de onderstaande quote:Johntejong schreef op 24 augustus 2024 om 13:33:
Ernie Stewart was gisteren aanwezig bij de wedstrijd van gladbach om naar die japanner te kijken dus dat zal eerste keus zijn.
Pakt wel veel gele kaarten en ook best vaak geblesseerd.
In Denemarken wacht Nagalo op Psv.. Dus zal 1 van deze twee worden lijkt me zo.
Het zal op de laatste week aankomen qua transfers. Benieuwd naar het effect van de nieuwe spelers op de ingespeeldheid van het team.
Ik verwacht nog wel het vertrek van Boscagli.
Van Ewijk - Itakura - Nagalo - Zalewski
Zou het zoiets worden, onze verdediging van begin september? Of komen er verrassingen / spelers die nog niet prominent in de media met PSV in verband zijn gebracht?
Albert Trestena
Fan van PSV
Legende
Uit: Hillegom
Forumreacties: 2.818
Reg.: 26 april 2007
Hendrikus
Fan van PSV
Sterspeler PSV
Uit: Helmond
Forumreacties: 224
Reg.: 16 januari 2021
Nu wordt er een keer een bod geaccepteerd maar weet de speler niet of hij wel naar PSV wil, dat is weer wat nieuws. Als je Pools international bent en 33 wedstrijden bij Roma hebt gespeeld zou je bij ons niet misstaan volgens mij. Maar wil Zalewski Rome wel verlaten voor de bruisende stad Eindhoven is de vraag?
PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Selectie seizoen 24/25