Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Selectie seizoen 24/25

Deze normale topic is open en bestaat uit 17 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17

Eens, Dams viel echt positief in vond ik. Veel meer lef en felheid dan Oppegard, Ik geef het je ook te doen als er al kritiek is en in de eerste minuut maak je een domme overtreding. Maar dat is wel het nivo wat gevraagd wordt en ik denk inderdaad niet dat hij het nivo gaat halen de komende tijd. Wat mij betreft start Dams de volgende wedstrijd ook indien er nog geen goede nieuwe linksback is aangetrokken.

Verder blijf ik in mijn achterhoofd houden dat PSV de grote broek aan mag trekken en laten zien hoe de verhoudingen zijn in Nederland op dit moment. Als Boscagli weg zou gaan, zou ik toch een informeren in Amsterdam hoeveel Hato zou moeten kosten. Ajax moet nog verkopen om niet enorm nat te gaan in de financiën zoals Kroes eerder gezegd heeft. Er is een nieuwe centrale verdediger aangetrokken, dus Hato moet linksback gaan spelen, waarvan ik me afvraag of het zijn beste positie is en of hij daar zelf wel wil spelen. Tegenwoordig staan daar veel vaker wingbackachtige types, dus een transfer wordt voor hem ook moeilijker. En PSV heeft precies zo'n type nodig. Ik vraag me af of het realistisch is, maar Ajax heeft in het verleden ook bij Bergwijn geinformeerd. Tijd deze stand eens gelijk te trekken.

 

+1/-0

PSV rond met Gonzalo Montiel,27 jaar, rechtsback van Sevilla en Argentinie.
Huur met koopoptie.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Yonci schreef op 20 augustus 2024 om 13:47:

PSV rond met Gonzalo Montiel,27 jaar, rechtsback van Sevilla en Argentinie.
Huur met koopoptie.



Dat is een van de namen die genoemd wordt inderdaad. Welke bron laat weten dat het rond is?

 

+3/-0

Over Montiel. Ervaring zegt ook niet alles. Bij Nottingham stond hij nu niet echt bekend als een goede verdediger. Fans zijn hem liever kwijt dan rijk. Ook buiten het veld niet onbesproken. Heeft een beschuldiging van verkrachting aan zijn broek hangen in een zaak die (volgens mij) nog steeds loopt. Zou een meisje tijdens een feest gedrogeerd hebben en verkracht. Waar of niet, vraag me wel af of PSV dat allemaal even goed heeft meegewogen of nu een wanhoopspoging doet onder druk van vertrekkende spelers en een naderende transferdeadline.

 

+3/-0

T is iig een verdediger die Montiel. Nog 2 te gaan. Ik verbaas me nu wel al een paar jaar aan het gebrek aan echte scouting bij psv. Alle namen die zijn gekomen of die nu weer genoemd worden zijn geen onbekende spelers. En ja, ik snap dat de strategie is om ook in de sterkere competities te kijken, maar af en toe een talent uit Zuid Amerika (denk aan Arias oid) moet toch ook mogelijk zijn? Onze grootste concurrent heeft de laatste jaren geen probleem met goede verdedigers scouten en binnenhalen (Senesi, Trauner, Hancko), hebben wij geen netwerk meer oid? Maargoed, nog twee weken.

 

+2/-0

Seppke vd Berg. Van 20 miljoen nu tijdelijk voor slechts 25 miljoen Pond.

 

+1/-0

Leverkusen mengt zich nu ook in de strijd…. Men heeft gegokt en pakt helemaal verkeerd uit, ik vind dit juist niet zakelijk genoeg….voordat hij meeging naar amerika, had men al moeten zeggen, nu deal anders schakelen wij door…. Al die weken wachten…. Terwijl je al lang een ander in had kunnen passen….

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Haroldinho schreef op 20 augustus 2024 om 16:02:

Seppke vd Berg. Van 20 miljoen nu tijdelijk voor slechts 25 miljoen Pond.



Irritante clubs daar in Engeland. Het voetbal is belachelijk duur door het financiële geweld door met name de Premier League. Dit is niet te doen.
PSV faalt nu ook wel. Hoe gaat we komend weekend spelen zonder enige verdediger. Je gokt als club veel te lang en onnodig. Deze week moeten er gewoon verdedigers komen. PSV gokt te veel en het lukt niet om door te pakken. Frusterend is de transfermarkt...

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Riverside schreef op 20 augustus 2024 om 17:00:

Leverkusen mengt zich nu ook in de strijd…. Men heeft gegokt en pakt helemaal verkeerd uit, ik vind dit juist niet zakelijk genoeg….voordat hij meeging naar amerika, had men al moeten zeggen, nu deal anders schakelen wij door…. Al die weken wachten…. Terwijl je al lang een ander in had kunnen passen….



Ze hebben ook al enige tijd aangegeven dat ze doorpakken en dat het vanuit Liverpool te lang duurt. Dus ik denk dat Sepp allang geen target meer is van PSV.

 

+1/-0

Tot dusverre word ik erg verdrietig van de slagkracht van PSV. Nog een kleine 2 weken. Andere PSV spelers zullen hier ook niet blij mee zijn verwacht ik. Wat vorig jaar zo goed uitpakte, is nu wachten wachten wachten. Reageren reageren reageren. Ik geef ook Boscagli groot gelijk dat hij zijn horizon wil verbreden.

Ik mis ook de kracht van de scouting. Kunnen we die niet beter opdoeken? Bij Jong PSV vind ik ook dat er niet veel soeps verdedigend rond loopt helaas.

PSV neemt veel te grote risico's. Die Oppegard heeft wel skills maar is een blind paard. Teze had er al geen zin meer in. Boscagli is afwachten. Flamingo moet nog reuzenstappen zetten. Over Obispo wil ik het niet eens hebben. Die komt al jaren tekort. Mauro is vaak geblesseerd. En de beste speler die we hebben in de verdediging is een halve aanvaller en die ligt er nog maanden uit. Wat een droevenis.

Naast die 4 verdedigers die nu gehaald moeten worden vraag ik mij af of er nog een vervanger komt voor Lozano. Ook dat duurt maar en duurt maar. En straks is het te laat. En in de winter zijn spelers veel duurder om te halen.
Ik ben er ff klaar mee.

Die Montiel huren is echt een zwaktebod.

 

+4/-3

open/sluit de onderstaande quote:

Ricardo Izecson Santos schreef op 20 augustus 2024 om 20:41:

Toch bijzonder dat het je keer op keer lukt om vooral jezelf belachelijk te maken. Complimenten daarvoor!



Waarom zou ik mezelf belachelijk maken? Dit is een forum en ik geef mijn mening. Of mag dat niet meer? Ik maak mij gewoon zorgen om de huidige selectie en vraag mij zeer af waar dit naartoe gaat. Ik vind de verdediging gewoon zwaar onvoldoende. Dat hebben we met z'n allen kunnen zien tegen RKC en Heracles.

 

+3/-1

Wij als supporters weten niets wat er gaande is.

Afwachten dus. Vorig jaar was de eerste transferperiode onder Ernie en dat ging niet onaardig.

 

+4/-0

Door de optie van den Berg kan in ieder geval een streep - zo lijkt het. Gaat voor 29 mln naar Brentford of Leverkussen.

Wat een bedragen……

Heel benieuwd wie er uiteindelijk uit de hoge hoed wordt getoverd. Ik hoorde recent nog de naam van Stefan de vrij vallen als speler met wie PSV onderhandelt. Heel benieuwd wie er uiteindelijk komt…

 

+2/-0

Terecht dat we van den Berg niet ophalen voor dergelijke absurde bedragen, die gast heeft één seizoen gevoetbald bij Mainz na zijn vertrek bij Zwolle.

 

+4/-0

Goed werk kost tijd, maar de tijd begint nu wel te dringen om 4 verdedigers te halen.

Ik begrijp dat Stewart lang wacht om voor de 1e keus te gaan, in dit geval waarschijnlijk Van de Berg. Naar mijn mening had hij tegelijkertijd al wel één of twee andere verdedigers kunnen halen, beide backs bijvoorbeeld.

Het is hopen dat het wachten wordt beloond en dat er over 2 weken een aantal kneiters a la Guardado binnen zijn gehaald. Zo niet, dan was het een zeer slechte transferperiode.

 

+1/-0

We weten helemaal niet wat er achter de schermen allemaal gebeurd en wat er op dit moment speelt.
Het lijkt nog heel kort, maar in de transferwereld is 10 dagen echt nog heel lang.

Kunnen alleen maar afwachten.

 

+4/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Passievrucht schreef op 21 augustus 2024 om 11:25:

We weten helemaal niet wat er achter de schermen allemaal gebeurd en wat er op dit moment speelt.
Het lijkt nog heel kort, maar in de transferwereld is 10 dagen echt nog heel lang.

Kunnen alleen maar afwachten.



Precies. Ik verwacht ook dat het dit jaar echt op de aller- allerlaatste dagen aan gaan komen aangezien de transfermarkt in Engeland 30 Augustus sluit en in Nederland 'pas' 2 September.

 

+1/-0

Fulham lijkt niet open te staan voor een vertrek van Kenny Tete naar PSV, aldus FC Update:
https://www.fcupdate.nl/voetbalnieuws/2024/08/psv-krijgt-nee-te-horen-voormalig-ajax-verdediger-kenny-tete-vertrekt-niet-naar-eindhovenlink

Ook onderdeel van Het Spel? Of zou men daarom hebben geïnformeerd naar Gonzalo Montiel (Sevilla)?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

rafa schreef op 21 augustus 2024 om 12:01:

Fulham lijkt niet open te staan voor een vertrek van Kenny Tete naar PSV, aldus FC Update:
https://www.fcupdate.nl/voetbalnieuws/2024/08/psv-krijgt-nee-te-horen-voormalig-ajax-verdediger-kenny-tete-vertrekt-niet-naar-eindhovenlink

Ook onderdeel van Het Spel? Of zou men daarom hebben geïnformeerd naar Gonzalo Montiel (Sevilla)?



Volgens mij is het allemaal namedropping. Vraag me af of PSV überhaupt geïnformeerd heeft naar Gonzalo Montiel. We zullen het na afloop pas weten als Ernie een interview geeft hoe de transferperiode verlopen is.

Er zijn al zoveel namen de revue gepasseerd, zoals: vd Berg, Rodriguez, Alvarez, Tete, Ko Itakura, van Aanholt, Gosens, Karsdorp, Nagalo, Struijk en nu Montiel.

Volgens mij weet niemand het. Zelfs PSV watchers zoals Rik Elfrink komen niet met nieuws. Af en toe komt hij met een open deur, dat we bezig zijn met verschillende namen, maar echt primeurs hoor je van hem niet. Blijkbaar houdt de technische staf het goed geheim.

We wachten het gewoon af.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 21 augustus 2024, 12:29:52.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

SteemzeN schreef op 20 augustus 2024 om 23:09:

Terecht dat we van den Berg niet ophalen voor dergelijke absurde bedragen, die gast heeft één seizoen gevoetbald bij Mainz na zijn vertrek bij Zwolle.



Juist, en dat is precies de reden dat wij zijn afgehaakt … waarom 20 miljoen of meer betalen voor een speler die nog niets bijzonders heeft laten zien?!
En geloof me maar, die zijn heus wel op andere plekken aan het zoeken … men gaat toch niet zitten wachten tot Liverpool misschien eens de prijs gaat verlagen …

 

+2/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 17 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17

PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Selectie seizoen 24/25