Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Selectie seizoen 24/25

Deze normale topic is open en bestaat uit 17 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 13 14 15 16 17

open/sluit de onderstaande quote:

Passievrucht schreef op 15 augustus 2024 om 08:54:

We hoeven helemaal niets te verkopen. Ik weet niet wie dat nu weer de wereld in heeft geholpen, maar dat is helemaal niet waar. Dat heeft Stewart meermaals gezegd, en is deze week wederom bevestigd.




Op 9 mei, nog in de euforie van het kampioenschap, gaf Brandts het volgende aan in een interview:

"We hebben opnieuw een goede uitgangspositie, alleen ligt de prioriteit nu bij het behouden van de groep die we hebben", laat Brands optekenen. "Daarnaast zijn er een paar posities waar we ons willen versterken. Die hebben we goed in beeld. We kijken nu eerst of we de opties kunnen lichten van Sergiño Dest en Malik Tillman. Dat is een wens."

"Als dit lukt, hoeveel is er dan nog over waar we wat mee kunnen doen?", gaat de directeur verder. "En daarnaast moeten wij altijd een grote uitgaande transfer doen." Brands legt uit waarom dat, ondanks de Champions League-inkomsten, noodzakelijk is. "Bijna geen enkele club kan de afschrijvingen op de spelers volledig dekken uit de exploitatie. We hoeven ons daar geen zorgen over te maken en er zit ook geen stress meer op. Onze afschrijvingen voor dit seizoen waren 25 miljoen. We kunnen dat uit de exploitatie halen, maar dan moeten we minder salarislasten nemen."


Dat wil PSV niet volgens Brands. Het doel is namelijk het team te versterken. "Tegenover die afschrijvingen staat dan een transfer."


link: https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/1198649/brands-over-transferplannen-psv.html

Natuurlijk zitten overal tientallen nuances aan en zal het ongetwijfeld ietsje genuanceerder liggen dan in deze 3 zinnen, maar de boodschap blijft overeind. De salarislasten van PSV zijn zodanig dat het nodig is om elk jaar een transfer te doen.

De namen die genoemd worden (bijv. Gosens) zullen de salarislast eerder omhoog brengen dan omlaag. Waarmee de noodzaak op een transfer alleen maar groter wordt.

Natuurlijk is het van mijn kant ook een behoorlijke portie speculatie, maar voor mij geldt simpelweg 1+1=2. PSV is superslagvaardig als het dat kan zijn, ook als het om reeds goed bezette posities gaat. Nu is de nood aan de man in de verdediging, en is het een kwestie van afdingen en afwachten. Inmiddels is van Teze ook alweer 1.5 week bekend dat hij onderweg is naar Monaco, maar blijft het toch enorm stil. Ik denk dat het niet zo gek is dat mijn conclusie dan is dat onze mogelijkheden op het moment niet zo groot zijn.

In de CL wordt je roemloos uitgeschakeld met de huidige staat van de verdediging. Een teruggekeer van Obispo en Mauro Jr. zou een beetje helpen, maar dat is ook geen top-kwaliteit.

Last remark: Lozano is inderdaad verkocht voor een aanzienlijk bedrag, maar dat geld zullen we waarschijnlijk nog niet binnen hebben. De toekomstige transferbedragen van Tillman en Dest zijn hypothetisch. Daar kan je nu natuurlijk geen inkomende transfers mee financieren.

 

+1/-0

Tijd voor weer eens een ouderwetse “transfer Friday”.
Inmiddels weer een week voorbij… en het klokje blijft tikken..

 

+1/-0

Hahaha … iedere morgen zit ik weer met genot en verbazing nieuwe berichten te lezen op dit forum, van al die supporters die steeds verder in de stress schieten omdat er nog geen nieuws is over versterking in de verdediging. En dat zal zo waarschijnlijk nog een dag of 15 aanhouden … heerlijk. En al die kritiek terwijl mensen geen idee hebben wat er allemaal gebeurt binnen de club (ik ook niet hoor, maar daarom ga ik ook geen kritiek leveren).

Ik heb mezelf voorgenomen om maar gewoon rustig af te wachten, en de balans op te maken zo gauw als de transfer deadline is verstreken … tja, natuurlijk blijft het spannend, maar ik heb het volste vertrouwen in onze directie.

 

+5/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kleine1 schreef op 16 augustus 2024 om 07:14:

Hahaha … iedere morgen zit ik weer met genot en verbazing nieuwe berichten te lezen op dit forum, van al die supporters die steeds verder in de stress schieten omdat er nog geen nieuws is over versterking in de verdediging. En dat zal zo waarschijnlijk nog een dag of 15 aanhouden … heerlijk. En al die kritiek terwijl mensen geen idee hebben wat er allemaal gebeurt binnen de club (ik ook niet hoor, maar daarom ga ik ook geen kritiek leveren).

Ik heb mezelf voorgenomen om maar gewoon rustig af te wachten, en de balans op te maken zo gauw als de transfer deadline is verstreken … tja, natuurlijk blijft het spannend, maar ik heb het volste vertrouwen in onze directie.



Haha, geen paniek of stress hier hoor, puur vermaak :)
Heb ook geen inside info, moet het ook doen met de media berichten zoals zovelen van ons.
Het is inderdaad wat je zegt.. rustig achterover leunen en afwachten :D

Misschien kunnen we ons in de tussentijd wat bezighouden met het zoeken van die penaltybal die Brobbey de Arena uit schoot? :D

 

+3/-0

Ik vind het mooi! Er komt weinig nieuws naar buiten, wat de technische staf van PSV dus goed doet! Weinig speculaties, weinig geruchten, dit is in het verleden wel eens anders geweest.

De mooiste periode van het jaar wat mij betreft en mooi om te zien hoe sommige inderdaad hard in de paniek schieten, alsof er helemaal niets gebeurd en alsof Stewart 24/7 aan het Playstationen is met Noa Lang.

 

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Passievrucht schreef op 16 augustus 2024 om 11:54:

Ik vind het mooi! Er komt weinig nieuws naar buiten, wat de technische staf van PSV dus goed doet! Weinig speculaties, weinig geruchten, dit is in het verleden wel eens anders geweest.

De mooiste periode van het jaar wat mij betreft en mooi om te zien hoe sommige inderdaad hard in de paniek schieten, alsof er helemaal niets gebeurd en alsof Stewart 24/7 aan het Playstationen is met Noa Lang.



Juist! … Mooi toch dat ze het zo goed geheim weten te houden, en dan hopelijk binnenkort plots weer een grandioze transfer weten te melden. Hoe eerder hoe beter natuurlijk, maar ja … dat hebben ze niet zelf in de hand.

 

+1/-0

Nou, ik schiet niet in de stress, maar blijkt dat men niet goed heeft geanticipeerd, of gecommuniceerd met bepaalde spelers…. Na Teze nu dus ook Boscagli met een vertrek wens, hij gaat niet weigeren om te spelen, maar wil de stap maken, eigenlijk ook best begrijpelijk na 5 jaar trouwe dienst, maar Ernie, hoe zit dat met die lijstjes? Of zag je deze ook niet aankomen? Blind gestaard op baka, Veerman en misschien Schouten, die misschien allen gewoon blijven?! En ook nog steeds geen backs? Of wou men met een fitte Mauro op de linksback de CL in? Ik vind dit alles heel bijzonder….straks iets van mosterd naar de maaltijd?

 

+1/-0

Schijnbaar kan en wil Boscagli graag naar Brighton. Ben benieuwd hoe dit nu weer gaat lopen, de laatste echte routinier in de verdediging kunnen we echt niet missen. When it rains, it pours...

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Riverside schreef op 16 augustus 2024 om 14:25:

Nou, ik schiet niet in de stress, maar blijkt dat men niet goed heeft geanticipeerd, of gecommuniceerd met bepaalde spelers…. Na Teze nu dus ook Boscagli met een vertrek wens, hij gaat niet weigeren om te spelen, maar wil de stap maken, eigenlijk ook best begrijpelijk na 5 jaar trouwe dienst, maar Ernie, hoe zit dat met die lijstjes? Of zag je deze ook niet aankomen? Blind gestaard op baka, Veerman en misschien Schouten, die misschien allen gewoon blijven?! En ook nog steeds geen backs? Of wou men met een fitte Mauro op de linksback de CL in? Ik vind dit alles heel bijzonder….straks iets van mosterd naar de maaltijd?



Die lijstjes liggen er voor elke positie wel hoor. Dat zijn trouwens gewoon digitale systemen waar je met 1 druk op de knop de gewenste database exporteert. Alle spelers staan daarin en met wat filters spuugt hij binnen 15 seconden de beste 10 opties uit. Inclusief huidige contractduur en geschatte prijs dat je een speler waarschijnlijk kunt oppikken.

Nogmaals, Ernie is echt wel op de hoogte van de wensen van onze huidige spelers en de waarschijnlijkheid dat iemand zal vertrekken. Een signaal dat een speler niet wil verlengen met nog maar 1 jaar contract ziet niemand over het hoofd. Daarnaast heeft Boscagli meermaals aangegeven verder te willen, voornamelijk zijn thuisland Frankrijk is meermaals gevallen.

Ik zou me nog niet al teveel zorgen maken als ik jou was. Is niet goed voor je.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 16 augustus 2024, 14:55:38.

 

+1/-0

Na een kampioenschap is het goed om je selectie te verversen zodat er weer frisse lucht waait in je selectie.
Als je voor Teze en Boscagli, spelers met een aflopend contract 25 miljoen samen kan krijgen moet je dat doen.
Als je je lijstjes klaar hebt moet je voor 25 miljoen makkelijk 2 of zelfs 3 versterkingen kunnen halen.
Voor Boscagli kun je Dario van den Buijs halen een voetballende verdediger die ook linies overslaat met zijn passes.

 

+1/-0

Laten we hopen dat PSV met andere lijstjes werkt dan John hier boven.

Het is ook wel echt allemaal te doen in die defensieve linie. De volgende die wil vertrekken. Als PSV hem echt wil houden en dit is geen spel, dan gaat het hier aan komen op people management. Ik zou eieren voor mijn geld kiezen waar het Teze betreft. Twee spelers die per se weg willen is te veel van het goede. Daar vind ik de transfersom ook nog te billijken. Boscagli is lastiger te vervangen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Kun je niet ergers anders gaan trollen?


Hoezo?

 

+1/-0

Omdat Dario van den Buijs prima op zijn plek zit bij een club van het niveau RKC Waalwijk...

Natuurlijk mag (en zal) het voor PSV niet als een verrassing komen dat óók Boscagli open staat voor een vertrek. Net als Teze is dat een jongen die al een jaar of 4 bij PSV zit, en op een leeftijd is gekomen dat een overgang naar een grotere competitie een logische vervolgstap is.

Voor PSV is het erg jammer dat je na een kampioensjaar je complete verdediging inclusief back-ups kwijtraakt. Naast de kwalificatie "jammer" zou je ook kunnen zeggen dat de opbouw in dat stuk van de selectie niet goed is geweest. Je verdediging bestond vorig jaar uit 3 huurspelers, 2 spelers met aflopend contract en 4 spelers met een 1-jarig contract. Die blessure van Dest is natuurlijk niet te plannen, maar als dat niet was gebeurd, dan had hij waarschijnlijk ook iets anders verkozen boven een contract bij PSV. Dat Teze en Boscagli na een paar uitstekende jaren in de belangstelling komen van andere clubs met nog 1 jaar contract, zal niemand verbazen.

Het grote probleem hiervan is dat er nu geen natuurlijke vervangers klaar staan voor onze verdedigers. Ervan uitgaande dat zowel Teze als Boscagli nog vertrekt, moet PSV 4 basiswaardige nieuwe verdedigers halen en inpassen. Dat is, op topniveau, voor geen enkele trainer te doen.

Ik hoop van harte dat PSV Boscagli weet te verleiden tot een contractverlenging, met daarbij de belofte komende zomer mee te werken aan een transfer voor een schappelijke transfersom. Dan weet je volgend jaar waar je aan toe bent, kan een speler als Flamingo aan de zijde van Boscagli toegroeien naar het gewenste PSV-niveau en blijft je as verder in stand.

Als zowel Teze als Boscagli vertrekken, dan zie ik het best somber in voor PSV dit seizoen. Zeker in de Champions League.

 

+5/-0

open/sluit de onderstaande quote:

open/sluit de onderstaande quote:

Johntejong schreef op 16 augustus 2024 om 15:31:

Kun je niet ergers anders gaan trollen?


Hoezo?



Waarschijnlijk omdat je met een verdediger van een degradatiekandidaat op de proppen komt en een paar van je vorige posts lijken ook vooral om bijdehand te doen te zijn geplaatst.
"Komt allemaal goed, komen paar goeie aan hoor".
"Er is er 1 onderweg.. En dat is me er ene"

Het lijkt er in ieder geval op dat je reacties probeert uit te lokken?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

BasArnhem schreef op 15 augustus 2024 om 11:29:

open/sluit de onderstaande quote:

Passievrucht schreef op 15 augustus 2024 om 08:54:

We hoeven helemaal niets te verkopen. Ik weet niet wie dat nu weer de wereld in heeft geholpen, maar dat is helemaal niet waar. Dat heeft Stewart meermaals gezegd, en is deze week wederom bevestigd.




Op 9 mei, nog in de euforie van het kampioenschap, gaf Brandts het volgende aan in een interview:

Dat wil PSV niet volgens Brands. Het doel is namelijk het team te versterken. "Tegenover die afschrijvingen staat dan een transfer."

link: https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/1198649/brands-over-transferplannen-psv.html




"PSV gaat transferverzoek niet inwilligen: 'Geen noodzaak spelers te verkopen'"

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/1219553/psv-gaat-boscagli-niet-verkopen.htmllink

"Marcel Brands heeft gereageerd op de transferperikelen rond Oliver Boscagli. De 26-jarige verdediger wil zijn carrière graag voortzetten bij Brighton & Hove Albion, maar PSV is niet van plan hem te laten gaan. "

"Er is geen noodzaak om spelers te verkopen. Er zal misschien ergens nog een uitzondering voorkomen, maar Boscagli is een speler die we willen behouden."

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

open/sluit de onderstaande quote:

Hendrikus schreef op 16 augustus 2024 om 15:58:

open/sluit de onderstaande quote:

Johntejong schreef op 16 augustus 2024 om 15:31:

Kun je niet ergers anders gaan trollen?


Hoezo?



Waarschijnlijk omdat je met een verdediger van een degradatiekandidaat op de proppen komt en een paar van je vorige posts lijken ook vooral om bijdehand te doen te zijn geplaatst.
"Komt allemaal goed, komen paar goeie aan hoor".
"Er is er 1 onderweg.. En dat is me er ene"

Het lijkt er in ieder geval op dat je reacties probeert uit te lokken?


Die verdediger van een degradatie kandidaat staat in het data systeem op de 3de plaats na Boscagli en Veerman met passes die linies overslaan.
En ja er zijn ook 2 goede verdedigers onderweg.
Overigens neem ik aan dat Boscagli dan bijtekent als ze hem niet laten gaan.
Als je nu 10 miljoen plus kan pakken moet je je lijstjes klaar hebben en een vervanger kunnen halen.
Psv kan die jongen toch niet volgend jaar gratis laten weggaan?

 

+1/-0

Vertrek Boscagli zou een zeer groot probleem zijn en begrijp dus ook best dat PSV hem niet wil laten gaan. Teze voor 10–12m lijkt mij daarintegen een bod waar PSV geen nee tegen kan zeggen met een een jarig contract.

 

+1/-0

Ik zou kunnen leven met het volgende scenario, obv wat in de media wordt genoemd:
- Teze weg > Tete of Van Ewijk. Tete verdedigend sterk, aanvallend minder en Van Ewijk andersom.
- Boscagli weg > Van den Berg of Nagalo (of liever 2 aankopen hier). Beide goed opbouwend.
- Dest geblesseerd > Gosens. Voldoende ervaring, verdedigend in orde en in aanvallend opzicht kan ie zijn steentje bijdragen.

Teze is te overzien. Heeft het aardig gedaan, maar niet cruciaal om te behouden.
Vooral een vertrek van Boscagli zal zich opbouwend laten voelen. Verdedigend is ie weer wat kwetsbaarder. Of weg of verlengen. Transfervrij vertrek is natuurlijk niet wenselijk.

 

+1/-0

Zit psv gewoon niet te slapen omtrent de rechtsback? Teze weg voor goed geld en karsdorp is voor niets op te halen…. Bosz krijgt hem echt wel weer aan de praat, daar twijfel ik niet over! Kun je geld investeren in gosens wat Teze opbrengt…. Dest is er nog lang niet weer… Word gewoon volgend seizoen, Mark my words….

 

+2/-0

Ook die belasting inspecteurs die overal hun plasje over willen doen…..

 

+4/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 17 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 13 14 15 16 17

PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Selectie seizoen 24/25