Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Selectie seizoen 24/25

Deze normale topic is open en bestaat uit 17 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 ... 13 14 15 16 17

open/sluit de onderstaande quote:

Johntejong schreef op 11 augustus 2024 om 08:01:

Ik zou het een stunt vinden maar denk dat het contracteren van Sepp van den berg niet gaat lukken.
Liverpool wil er eigenlijk niet vanaf en wil er 20 miljoen plus voor.
Ook zijn er meerdere clubs met serieuze interesse.
Het beleid van vorig jaar om nederlandse spelers aan te trekken die zich al hebben bewezen in het buitenland is succesvol gebleken.
Maar scouten ze eigenlijk ook nog in zuid Amerika of elders?
Zorg eens als Psv zijnde dat je er wat sneller bij bent.. Goede scout ziet talent ook in 2019 toen Sepp van den Berg voor 1.9 miljoen naar Liverpool vertrok.
Zelfde verhaal met Schouten.



De namen die je leest zijn echt van studio sport niveau. Waarom komen ze steeds uit bij uitgerangeerde 020 figuren.

 

+1/-0

Drommel keept echt een wereldpot tegen Jong Ajax. Hopelijk is er ook een club die Babadi wil huren, hij moet echt meters maken en als je het niveau van hem zag tegen Jong Ajax dan springen de tranen je in de ogen.

Dit bericht is gewijzigd op 12 augustus 2024, 22:50:38.

 

+2/-0

En ondertussen is er nog geen verdediger gepresenteerd. We hebben nog 2,5 week. Dus doe maar rustig aan. Wachten op een verdediger van 23 miljoen euro van 22 jaar. Natuurlijk is het een groot talent, maar kom op joh. Liverpool heeft dat geld niet nodig. Die houden hem er gewoon voor de leuk bij, of verhuren hem eind augustus. Doorschakelen!

 

+2/-1

Voor de linksback is Angelino mijn ideale optie. Dat is één van de beste backs die ik ooit bij PSV heb gezien. Hij is 27 jaar en bij Roma speelt hij niet wekelijks. Past met zijn voetballende kwaliteiten perfect in Bosz-ball. Haal op die man!

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Polstar schreef op 13 augustus 2024 om 11:09:

Voor de linksback is Angelino mijn ideale optie. Dat is één van de beste backs die ik ooit bij PSV heb gezien. Hij is 27 jaar en bij Roma speelt hij niet wekelijks. Past met zijn voetballende kwaliteiten perfect in Bosz-ball. Haal op die man!



Angelino is deze zomer juist definitief gekocht door AS Roma (koopoptie gelicht, ze huurde hem al van Leipzig). Dus die hebben wel plannen met hem gok ik.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

StephanPSV schreef op 13 augustus 2024 om 08:19:

En ondertussen is er nog geen verdediger gepresenteerd. We hebben nog 2,5 week. Dus doe maar rustig aan. Wachten op een verdediger van 23 miljoen euro van 22 jaar. Natuurlijk is het een groot talent, maar kom op joh. Liverpool heeft dat geld niet nodig. Die houden hem er gewoon voor de leuk bij, of verhuren hem eind augustus. Doorschakelen!


Waar ik mijn zorgen over maak is dat er komende 2,5 week spelers als Boscagli, Schouten en Veerman vertrekken. Probeer die maar eens te vervangen in dit tempo. Wat je dan kunt krijgen zijn spelers die elders overbodig zijn.

 

+1/-0

Vorige week gemeld dat de zaken defensief niet op orde waren. Sindsdien is er niets veranderd.

Wel lees ik dat Wijndal op de radar staat/stond. Ter herinnering dat is een speler die zelfs bij onze vrienden er niet aan te pas kwam.

Ik blijf er bij het is niet genoeg

 

+1/-0

Volgens mij wisten ze vanaf het einde vorig seizoen dat Ramalho weg zou gaan, verder dat Dest voorlopig niet voetbald en dat Teze en Boscagli nog maar 1 jaartje contract hebben. Dan hebben ze 3 maanden gehad om naar een paar goede verdedigers uit te kijken en lijstjes te maken. Krijg niet echt de indruk dat dit is gebeurd getuige de paniek namen die nu al de ronde doen. Net wat Red Bastard zegt, nog maar 2,5 week en het is klaar. Waar is de scouting in dit verhaal gebleven?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

DieKaleMan schreef op 13 augustus 2024 om 21:42:

Volgens mij wisten ze vanaf het einde vorig seizoen dat Ramalho weg zou gaan, verder dat Dest voorlopig niet voetbald en dat Teze en Boscagli nog maar 1 jaartje contract hebben. Dan hebben ze 3 maanden gehad om naar een paar goede verdedigers uit te kijken en lijstjes te maken. Krijg niet echt de indruk dat dit is gebeurd getuige de paniek namen die nu al de ronde doen. Net wat Red Bastard zegt, nog maar 2,5 week en het is klaar. Waar is de scouting in dit verhaal gebleven?



U vraagt, wij draaien. Schijnbaar staat ene Adama Nagalo op het lijstje. Burkina Faso, speelt in Denemarken.

 

+1/-0

Ik snap dat we voor de extraatjes hopen op de buitenkansjes.
Maar het gaat nu over het simpelweg in orde hebben van je basis elftal.
Ik zie ook te weinig transfer resultaat (los van Tillman en Dest).

 

+2/-0

Ik ben normaliter niet iemand die snel in de stress schiet, dus nu ook niet. Ik ben ook niet meteen heel kritisch op onze AD en TD omdat ik me besef dat e.e.a. niet zo makkelijk is als dat het vaak lijkt. Het is geen football manager...Maar....in dit geval vind ik wel echt dat we niet heel pro-actief lijken te handelen. De contractsituaties van Teze en Boscagli zijn gewoon bekend, je weet dat Ramalho gaat en je weet dat Dest uit de running is tot zeker de winterstop. Daarnaast weet je ook dat Flamingo van Utrecht komt, geen pure verdediger is en dus ook tijd nodig heeft. Je weet dat je Schouten het liefst op het middenveld hebt.

Nu is de markt, zeker met het EK ertussen, redelijk complex en komt die laat op gang. Ik vind het geen probleem om tot het einde van de transferwindow te wachten op buitenkansjes, maar ik heb er wel moeite mee om op 2 a 3 verdedigers te wachten aan het 'einde' van de transferwindow.

Teze zit met zijn hoofd in Monaco en dus moet je wat mij betreft het laatste bod accepteren. Boscagli moet je een sterk verbeterd contract aanbieden en absoluut niet verkopen. Die kun je niet missen. Ledezma zie ik overigens wel verrassen dit seizoen, al is dat wel een heel optimistische conclusie op basis van een wedstrijd tegen RKC. Maar ik was blij verrast en vind hem sowieso best een goede voetballer. Natuurlijk moet je bij vertrek Teze een rechtsback halen, maar Ledezma kan ons verbazen.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

PFL_STEIN_CITY schreef op 14 augustus 2024 om 09:28:

Ik ben normaliter niet iemand die snel in de stress schiet, dus nu ook niet. Ik ben ook niet meteen heel kritisch op onze AD en TD omdat ik me besef dat e.e.a. niet zo makkelijk is als dat het vaak lijkt. Het is geen football manager...Maar....in dit geval vind ik wel echt dat we niet heel pro-actief lijken te handelen. De contractsituaties van Teze en Boscagli zijn gewoon bekend, je weet dat Ramalho gaat en je weet dat Dest uit de running is tot zeker de winterstop. Daarnaast weet je ook dat Flamingo van Utrecht komt, geen pure verdediger is en dus ook tijd nodig heeft. Je weet dat je Schouten het liefst op het middenveld hebt.

Nu is de markt, zeker met het EK ertussen, redelijk complex en komt die laat op gang. Ik vind het geen probleem om tot het einde van de transferwindow te wachten op buitenkansjes, maar ik heb er wel moeite mee om op 2 a 3 verdedigers te wachten aan het 'einde' van de transferwindow.

Teze zit met zijn hoofd in Monaco en dus moet je wat mij betreft het laatste bod accepteren. Boscagli moet je een sterk verbeterd contract aanbieden en absoluut niet verkopen. Die kun je niet missen. Ledezma zie ik overigens wel verrassen dit seizoen, al is dat wel een heel optimistische conclusie op basis van een wedstrijd tegen RKC. Maar ik was blij verrast en vind hem sowieso best een goede voetballer. Natuurlijk moet je bij vertrek Teze een rechtsback halen, maar Ledezma kan ons verbazen.



Voor de Nederlandse competitie kan in vele wedstrijden Ledezma een toegevoegde waarde zijn met zijn voetballende kwaliteiten. Maar als hij tegen een echte linksbuiten komt kun je het shaken. Je ziet ook veel verdedigende kwetsbaarheid bij een Oppegard. We handelen niet joh. De situatie is allang en breed bekend. PSV had echt allang in ieder geval 1 verdediger moeten halen. Op deze manier raak je ook niet ingespeeld op elkaar als je tot eind augustus wacht.
Ik snap natuurlijk de complexiteit van de markt en dat ie laat op gang komt, maar in ieder geval 1 verdediger had allang gehaald moeten zijn. En dan heb ik het niet over Flamingo wat eigenlijk een middenvelder is.
Jaren terug toen Brands TD was werd er ook maar niet in de verdediging geïnvesteerd.

Die Nagalo is wellicht een interessante optie of Zeno van den Bosch. Ik ken ze verder niet. Van den Berg is helemaal geen 23 miljoen euro waard trouwens. Liverpool wacht gewoon tot deadline day en dan zal ie wel gaan.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

StephanPSV schreef op 14 augustus 2024 om 12:13:

open/sluit de onderstaande quote:

PFL_STEIN_CITY schreef op 14 augustus 2024 om 09:28:

Ik ben normaliter niet iemand die snel in de stress schiet, dus nu ook niet. Ik ben ook niet meteen heel kritisch op onze AD en TD omdat ik me besef dat e.e.a. niet zo makkelijk is als dat het vaak lijkt. Het is geen football manager...Maar....in dit geval vind ik wel echt dat we niet heel pro-actief lijken te handelen. De contractsituaties van Teze en Boscagli zijn gewoon bekend, je weet dat Ramalho gaat en je weet dat Dest uit de running is tot zeker de winterstop. Daarnaast weet je ook dat Flamingo van Utrecht komt, geen pure verdediger is en dus ook tijd nodig heeft. Je weet dat je Schouten het liefst op het middenveld hebt.

Nu is de markt, zeker met het EK ertussen, redelijk complex en komt die laat op gang. Ik vind het geen probleem om tot het einde van de transferwindow te wachten op buitenkansjes, maar ik heb er wel moeite mee om op 2 a 3 verdedigers te wachten aan het 'einde' van de transferwindow.

Teze zit met zijn hoofd in Monaco en dus moet je wat mij betreft het laatste bod accepteren. Boscagli moet je een sterk verbeterd contract aanbieden en absoluut niet verkopen. Die kun je niet missen. Ledezma zie ik overigens wel verrassen dit seizoen, al is dat wel een heel optimistische conclusie op basis van een wedstrijd tegen RKC. Maar ik was blij verrast en vind hem sowieso best een goede voetballer. Natuurlijk moet je bij vertrek Teze een rechtsback halen, maar Ledezma kan ons verbazen.



Voor de Nederlandse competitie kan in vele wedstrijden Ledezma een toegevoegde waarde zijn met zijn voetballende kwaliteiten. Maar als hij tegen een echte linksbuiten komt kun je het shaken. Je ziet ook veel verdedigende kwetsbaarheid bij een Oppegard. We handelen niet joh. De situatie is allang en breed bekend. PSV had echt allang in ieder geval 1 verdediger moeten halen. Op deze manier raak je ook niet ingespeeld op elkaar als je tot eind augustus wacht.
Ik snap natuurlijk de complexiteit van de markt en dat ie laat op gang komt, maar in ieder geval 1 verdediger had allang gehaald moeten zijn. En dan heb ik het niet over Flamingo wat eigenlijk een middenvelder is.
Jaren terug toen Brands TD was werd er ook maar niet in de verdediging geïnvesteerd.

Die Nagalo is wellicht een interessante optie of Zeno van den Bosch. Ik ken ze verder niet. Van den Berg is helemaal geen 23 miljoen euro waard trouwens. Liverpool wacht gewoon tot deadline day en dan zal ie wel gaan.



Eens wat betreft Ledezma en het risico dat je loopt in grote(re) wedstrijden. Voor de rest zeggen we volgens mij min of meer hetzelfde.

Ik lees nu dat het mogelijk bij het spel hoort om in de media aan te geven dat PSV gaat doorschakelen en niet wacht op van den Berg. Ik ben het met jou eens en dus ook met Perez (tenminste, ik dacht dat hij het was) dat van den Berg wel heel groot gemaakt wordt. Een soort verlosser. Ik heb hem niet gevolgd dus kan er geen oordeel over vellen, maar gevoelsmatig overdrijven we wel wat. We gaan het zien...

 

+1/-0

Het is niet alleen het vertrek van Ramalho en de contractsituaties van Teze en Boscagli. Het is ook dat Sambo en Van Aanholt zijn vertrokken. Dit waren 2 back-ups die weliswaar geen absolute toppers zijn, maar zeker Patrick was zeer bruikbaar als er een keer een probleem op de backpositie was. PSV heeft een vervanger gehaald voor de vertrokken Ramalho, maar voor Van Aanholt en Sambo is er niemand gekomen. Nu onze 2 blessuregevoelige reservisten Mauro en Obispo ook weer eens zijn uitgeschakeld, hebben we letterlijk niemand meer over en moeten we een beroep doen op de afgeschreven Oppegård en de eveneens gewogen en te licht bevonden aanvallende middenvelder Ledezma.

Afgelopen zaterdag winnen we met 5-1 van RKC, maar in het eerste kwartier had RKC 3 keer moeten scoren. In al die situaties zag onze verdediging er verre van betrouwbaar uit. Als je in die wedstrijd achter komt, dan gaan die gasten erin geloven en moet je 2x zo hard werken om nog 3 punten aan de wedstrijd over te houden. En...als een armzalig elftal als RKC al tot 3 100% kansen kan komen in het eerste kwartier, dan gaat werkelijk elke tegenstander die tegenover ons komt te staan zijn kansen wel krijgen tegen ons. Dat Feyenoord niet lekker draait, werd tegen Benfica en Monaco al duidelijk en afgelopen weekend tegen Willem 2 weer. Dat zij dus tegen ons 4x scoorden en overall ook een iets betere indruk maakten, is dus ook al iets wat ons zorgen zou moeten baren.

Ik snap dat het niet makkelijk is om als directie van PSV spelers te halen die én een versterking zijn voor PSV én daarnaast ook nog eens betaalbaar. Zeker omdat de lat na het vorige seizoen best hoog ligt. Er komt nu echter wel heel veel druk te liggen op de laatste 20 dagen van de transferperiode. We hebben simpelweg 3 basiswaardige nieuwe verdedigers nodig, als Teze vertrekt. En natuurlijk moeten eventuele uitgaande transfers van Boscagli, Benitez, Veerman, Schouten, Bakayoko of Pepi ook adequaat opgevolgd worden. En dat in de wetenschap dat er reeds meer dan 20 miljoen uitgegeven is aan Flamingo en Tillman, zonder dat er een klapper van een verkoop is geweest. En natuurlijk hebben we financieel wat meer lucht, maar we zijn PSV en zijn voor onze transferbalans afhankelijk van verkopen. Dus reken er maar op dat we eigenlijk een grote uitgaande transfer nodig hebben, voordat we weer wat geld kunnen investeren.

 

+1/-1

Dat laatste is niet zo, want er is een bod uitgebracht op Van Den Berg. Vraag is alleen hoeveel er nog in kas is. Overigens is voor de linksbackpositie bijvoorbeeld wat mij betreft geen groot budget nodig. Daar moet je eigenlijk gewoon iemand huren. Als je dan één goede centrale verdediger koopt, moet je alleen nog kijken naar een backup op rechtsback. Of je haalt een linker centrale verdediger.

 

+1/-0

Ja, dat zeggen meer mensen op het forum. Stewart heeft ook dat een grote verkoop "wel fijn, maar niet noodzakelijk" is. Dat geluid is echter heel anders dan aan het einde van vorig seizoen. Daarbij staat de balans op dit moment dus al ongeveer op -20 miljoen.

Ik zeg niet dat PSV nu helemaal niks meer kan doen, maar ik snap wel dat ze, zonder zekerheid over inkomsten, nu niet opnieuw met geld kunnen gaan smijten. Vorig jaar, en in het begin van de window, sloegen we spijkers met koppen voor de targets die we wilden hebben. Dat dat nu al een poos niet meer gebeurt, kan niet los gezien worden van de financiële situatie. Misschien moeten we dus toch maar hopen op die absolute topclub die zin heeft om 60 miljoen over te maken voor Bakayoko...

En een linksback huren vind ik zelf een heel goed idee. Maar welke club gaat er voor een habbekrats een speler aan PSV verhuren die goed genoeg is voor de basis van PSV? Ik denk dat dat soort spelers pas aan het eind van de window beschikbaar komt, als beetje duidelijk wordt welke jongens buiten de boot vallen bij de topclubs. En dan nog zullen ze niet goedkoop zijn.

 

+1/-0

Zullen de City's van deze wereld geen linksbacks meer in het assortiment hebben? Het is nogal snel beter dan Oppegard. Geen idee hoe lang Mauro uit de running is, maar dat zou normaal gesproken gewoon de backup van Dest zijn geweest en zou, wat mij betreft, een uitstekende vervanger zijn geweest.
Als je dan toch een speler moet verkopen voor het geld is Bakayoko inderdaad de meest interessante omdat die volgens mij het makkelijkst te vervangen is. Makkelijker dan Boscagli, Veerman of Schouten. Maar goed, als het last minute is ben je nog gezien.
We gaan zien hoe de groep er op 3 september uit ziet en van daaruit een oordeel vellen.

 

+1/-0

We kunnen pas in september een eindoordeel vellen maar het lijkt er toch sterk op dat PSV het defensiedossier wat te lichtzinnig heeft opgepakt en:
- ervan uit is gegaan dat Van den Berg hoe dan ook zou komen;
- de blessuregevoelige Mauro en Obispo fit zouden blijven;
- na hun blessures niet snel genoeg heeft geschakeld;
- Teze en Boscagli hoe dan ook blijven;

Voor nu ga ik ervan uit dat Teze alsnog vertrekt. Dat is economisch gezien verstandig en sportief niet onoverkomelijk.

In een ideale situatie staat er dan begin september (zonder tussentijds puntverlies) een achterhoede met Van den Berg, Boscagli, Mauro en een korte termijn versterking of Flamingo op links- of rechtsback.
Ik schat de kans nog steeds 50/50 dat Van den Berg alsnog komt.

In een potentieel rampscenario komt Van den Berg niet, raak je de onmisbare Boscagli toch kwijt en is Mauro er langer dan verwacht uit.
Dan moet je achterin opnieuw beginnen met het risico dat je onderweg al een paar punten laat liggen.

Over de backposities maak ik me overigens geen enorme zorgen. Dat kun je prima invullen met de namen die nu genoemd worden met inbegrip van Van Aanholt en Wijndal.
Daarbij ben ik benieuwd hoe lang het duurt voordat we de transfervrije Brenet aan dat rijtje toe kunnen voegen.

 

+1/-0

We hoeven helemaal niets te verkopen. Ik weet niet wie dat nu weer de wereld in heeft geholpen, maar dat is helemaal niet waar. Dat heeft Stewart meermaals gezegd, en is deze week wederom bevestigd.

"De club is weer landskampioen, de Champions League-miljoenen stromen binnen en PSV hoeft nu geen spelers te verkopen."

20 miljoen uitgegeven – in perspectief
Daarnaast wordt er beweerd dat er al 20 miljoen is uitgegeven. Dit klopt inderdaad. Maar hierbij wordt vergeten dat we Lozano en van Duiven voor 15 miljoen hebben verkocht. De uitgave balans staat daarom helemaal niet op 20 miljoen.
Daarnaast verzeker je je met het aantrekken van Dest en Tillman (voor in totaal gezamenlijk 12 miljoen) ook met toekomstige opbrengsten. Als je deze op het goede moment verkoopt, verdien je wellicht 50 miljoen [gezamenlijk] aan beide spelers.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 17 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 ... 13 14 15 16 17

PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Selectie seizoen 24/25