Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Selectie seizoen 24/25

Deze normale topic is open en bestaat uit 29 pagina's: 1 2 3 4 ... 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29

De overtrokken reacties van sommigen verraad soms ook wel een beetje de wijze waarop ze omgaan met teleurstellingen. Voetbal is een spelletje waarbij je kunt verliezen, ook tegen Zwolle. Je moet vooral zoeken naar de redenen hoe dit kan. Je kunt niet elke wedstrijd winnen, hoe graag ik dit ook wil.
Mij valt dit seizoen een aantal dingen op t.o.v. vorig seizoen:

1. Ik vind het hele seizoen al dat Boscagli zichzelf veel meer dan vorig jaar inschuift als middenvelder en daar kennelijk ook de ruimte voor krijgt. Het zal dus wel bij de tactiek horen dit seizoen. Vorig seizoen was dat naar mijn mening veel minder waardoor er ook veel minder gaten vielen achterin.

2. Peter Bosz komt dit seizoen veel meer in het nieuws met uitspraken en houding dan vorig jaar. Hij irriteert mensen terwijl je vorig seizoen veelal positieve geluiden hoorde om zijn persoon. Dit is geen argument waarom we slecht voetballen maar het valt me t.o.v. vorig seizoen op.

3. Tegenstanders weten beter dan vorig seizoen hoe ze ons moeten bespelen. Als het één club lukt (pak Brest als voorbeeld) gaan anderen zich daaraan spiegelen. Een toverformule is dan geboren en dan krijg je het ook tegen mindere tegenstanders lastiger.

4. Vertrouwen en vorm gaan hand in hand en gevoelsmatig was dat vorig seizoen een stuk meer aanwezig dan nu. Kan ook door blessures komen. Ik vind de Jong minder, ik vind Lang minder, ik vind Veerman minder, ik vind Schouten minder, ik vind Boscagli minder en ik vind Flamingo minder. Dat is simpelweg te veel. Ik kan nu over elke speler iets gaan roepen, dat is vrij simpel, maar we spelen gewoon - uitzonderingen daargelaten - minder goed.

5. Ik vind vooral het druk zetten veel minder goed dan vorig jaar. Dat kan ook aan puntje 3 liggen hoor. Het is aan de technische staf om een antwoord te vinden op de tactiek van veel tegenstanders. Persoonlijk zou ik Boscagli gewoon achterin laten en zorgen dat het daar stabiel is. De komende tijd zou ik met Schouten - Veerman - Saibari spelen en Pepi zou ik veel vaker laten starten dan nu. Tillman gaan we echt missen maar Til is niet de beste vervanger mijn inziens.

Het belangrijkste is nu om vooral achter de jongens te gaan staan en ze ook iets terug te geven voor de schitterende afgelopen anderhalf jaar. We zijn beter dan de concurrentie en ik vind het dan ook veel te negatief om nu al te spreken over spelers verkopen of geen kampioen meer worden. Ik schat de kans dat we kampioen worden op ongeveer 90%. Voor mij is eigenlijk de wedstrijd van morgen veel belangrijker dan die van Zwolle. Met een goed en rustig gevoel ga ik niet zitten morgenavond, maar tegelijkertijd hebben we de spelers ervoor om het ook weer snel om te draaien.

Voor de kleuren, de club en de stad! Achter de boys staan en dan wordt het wederom een mooi seizoen!!

+5/-0

Mateo Dams schijnbaar rond met Al Ahli. Per direct.

Edit: Wordt nu overal gemeld, bedrag tussen de 8 en 10 miljoen.
Wereld deal.

Dit bericht is gewijzigd op 27 januari 2025, 12:34:01.

+1/-0

Hangt er vanaf of/wat je ervoor terug krijgt. Deed het niet onaardig. Was wat onbesuisd af en toe, maar dat mag nog op die leeftijd.

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

vaio schreef op 27 januari 2025 om 13:29:

Hangt er vanaf of/wat je ervoor terug krijgt. Deed het niet onaardig. Was wat onbesuisd af en toe, maar dat mag nog op die leeftijd.

10 miljoen voor een 20-jarige, die inmiddels toch wel als te licht is bevonden, is echt absurd. Helemaal als je bedenkt dat hij nog maar een contract van 6 maanden heeft.

Ik zou snel schakelen en meteen Goes (AZ) of Pascal Struijk (Leeds) binnenhalen om alvast voor te sorteren op een mogelijk vertrek van Boscagli. Daarmee creëer je centraal meer opties. Dest komt terug, dus op de backposities ben je voorlopig wel goed voorzien.

+1/-0

Even los van of je hem moet halen; wat denk je dat AZ voor Goes gaat vragen?

+2/-0

James Sonny Crockett schreef op 27 januari 2025 om 15:39:

Geen 10 miljoen denk ik, wat denk jij?

+1/-0

Passievrucht schreef op 27 januari 2025 om 16:14:

James Sonny Crockett schreef op 27 januari 2025 om 15:39:

Geen 10 miljoen denk ik, wat denk jij?

Ik denk meer dan 10 miljoen.

+1/-0

Kunnen ze bakayoko niet ook kopen na liverpool. Dams en bakayoko voor de package deal van €50 miljoen ofzo iets.

Dan kan psv zich versterken met goede spelers.

Ik verwacht ook na de liverpool wedstrijd nog meer transfers zoals Boscagli en benitez en oppergard.

Misschien spelen Boscagli en benitez wl een top wedstrijd tegen liverpool en komt de interesse los.

Psv heeft vers bloed nodig om kampioen te worden.

+1/-1

Seriously, El Karouani?

+1/-0

Ronaldopsv schreef op 27 januari 2025 om 17:01:

Wat een onzin zeg. Waar haal je dat nou weer vandaan? Vorig jaar zijn ze met exact dezelfde groep overtuigend kampioen geworden. En in de eerste seizoenshelft hebben ze ook iedereen compleet overklast.

Bovendien komt er ongetwijfeld een vervanger voor Dams, en staan Driouech, Dest en Nagalo binnenkort weer op het veld.

Als ik jouw zeldzame posts en de toon ervan zo bekijk, lijkt het er sterk op dat je alleen maar uit bent op het zaaien van paniek of het creëren van een negatieve sfeer. Daar zit niemand op te wachten. Praat gewoon op het forum van de club waar je wél fan van bent. Kinderachtig.

+3/-0

"PSV, Hoffenheim en Stuttgart hebben de afgelopen dagen interesse getoond in de Anass Salah-Eddine", schrijft Romano. "Hij doet het uitstekend bij FC Twente en clubs blijven aandringen om hem nu vast te leggen."

PSV is op zoek naar een nieuwe linksback na het plotselinge vertrek van Matteo Dams naar Saoedische Al-Ahli, terwijl ook Fredik Oppegård op weg is. De Noor kan verkassen naar het Franse AJ Auxerre.

Dit bericht is gewijzigd op 28 januari 2025, 10:39:02.

+1/-0

Passievrucht schreef op 28 januari 2025 om 09:37:

Wat een onzin zeg. Waar haal je dat nou weer vandaan? Vorig jaar zijn ze met exact dezelfde groep overtuigend kampioen geworden. En in de eerste seizoenshelft hebben ze ook iedereen compleet overklast.

Bovendien komt er ongetwijfeld een vervanger voor Dams, en staan Driouech, Dest en Nagalo binnenkort weer op het veld.

Als ik jouw zeldzame posts en de toon ervan zo bekijk, lijkt het er sterk op dat je alleen maar uit bent op het zaaien van paniek of het creëren van een negatieve sfeer. Daar zit niemand op te wachten. Praat gewoon op het forum van de club waar je wél fan van bent. Kinderachtig.

Ik zit op de forum vd club waar ik fan van ben maar ik merk dat psv achteruit gaat ipv voorruit en geen ambitie meer toont. Zie bijv het niet laten meedoen van schouten in 1 vd belangrijkste wedstrijden van het seizoen. Peter bosz is zijn grip kwijt.

Er moet een nieuwe frisse wind komen om spelers weer te motiveren en als dat betekent dat bakayoko, Boscagli, benitez na liverpool weg willen dan moet psv dat doen en vervangers halen.

+1/-0

Ronaldopsv schreef op 28 januari 2025 om 13:48:

Ik zit op de forum vd club waar ik fan van ben maar ik merk dat psv achteruit gaat ipv voorruit en geen ambitie meer toont. Zie bijv het niet laten meedoen van schouten in 1 vd belangrijkste wedstrijden van het seizoen. Peter bosz is zijn grip kwijt.

Er moet een nieuwe frisse wind komen om spelers weer te motiveren en als dat betekent dat bakayoko, Boscagli, benitez na liverpool weg willen dan moet psv dat doen en vervangers halen.

Jij weet dat er bij PSV een kans is van 99.29% dat ze doorgaan naar de volgende ronde? Dat wil zeggen dat de belangrijkheid ook een stuk daalt. Beter iemand rust geven zodat hij van het weekend weer fit genoeg is. Zelfs met een flinke jas, ga je waarschijnlijk gewoon door, want er moet zoveel op zijn plek vallen (van andere wedstrijden) dat het bijna onmogelijk is.

Daarbij zullen spelers echt niet veel laten afhangen van de wedstrijd tegen Liverpool. Ze spelen daarna weer 2 wedstrijden voor de Champions League, dus ik zou niet weten waarom men na Liverpool per se zou willen vertrekken.

+1/-0

Passievrucht schreef op 28 januari 2025 om 16:19:

Jij weet dat er bij PSV een kans is van 99.29% dat ze doorgaan naar de volgende ronde? Dat wil zeggen dat de belangrijkheid ook een stuk daalt. Beter iemand rust geven zodat hij van het weekend weer fit genoeg is. Zelfs met een flinke jas, ga je waarschijnlijk gewoon door, want er moet zoveel op zijn plek vallen (van andere wedstrijden) dat het bijna onmogelijk is.

Daarbij zullen spelers echt niet veel laten afhangen van de wedstrijd tegen Liverpool. Ze spelen daarna weer 2 wedstrijden voor de Champions League, dus ik zou niet weten waarom men na Liverpool per se zou willen vertrekken.

🤫 Niet nodig om te reageren joh … Sommige mensen hebben gewoon geen greintje optimisme/realiteit. 🤭
😉

+1/-0

PSV is zowaar favoriet in de odds. Voor PSG wordt verrassend genoeg een gelijkspel verwacht.

+2/-0

Geen idee waar het commentaar naar jou toe vandaan komt, want ik vind dat je wel een punt hebt.
We hebben op rechtsback één matige bback en een matige middenvelder die op die positie is neergezet, maar niet voldoet.
Op linksback is het natuurlijk wachten op Dest. Mauro is een aardige back-up, een ideale twaalfde man voor veel posities. Dams begon aardig, maar voldeed niet.
Er is nog steeds geen vervanger Flamingo, die heeft noodgedwongen álles moeten spelen. Achter Flamingo zit een structureel geblesseerde jongeling óf Schouten, die - mits niet uit vorm - onze beste middenvelder is.

Ik wacht nog op een goede rechtsback. Idealiter iemand die ook op RCV uit de voeten kan. Wat mij betreft is dat belangrijker dan een nieuwe linksback, waar je met Dest en Mauro iets beter bezet bent.

+1/-0

Vind het onbegrijpelijk dat we geen rechtsback halen.

Deze zomer lukte het niet een goede rechtsback te vinden. Had verwacht dat Stewart namen klaar had liggen, en in de winter gelijk zou handelen. Maar hoor er niets over.

Wat we nu hebben voldoet totaal niet.

En daarnaast, sorteer voor op het vertrek Boscagli, haal een CV die alvast kan wennen. Boscagli lijkt al een tijdje minder, zit wellicht al met zijn hoofd bij een nieuwe club.

Nagalo nog helaas weinig van gezien, maar ook al is dat een kanjer, dan hebben we nog steeds een goede CV nodig.

+1/-0

che89 schreef op 29 januari 2025 om 17:13:

Vind het onbegrijpelijk dat we geen rechtsback halen.

Deze zomer lukte het niet een goede rechtsback te vinden. Had verwacht dat Stewart namen klaar had liggen, en in de winter gelijk zou handelen. Maar hoor er niets over.

Wat we nu hebben voldoet totaal niet.

En daarnaast, sorteer voor op het vertrek Boscagli, haal een CV die alvast kan wennen. Boscagli lijkt al een tijdje minder, zit wellicht al met zijn hoofd bij een nieuwe club.

Nagalo nog helaas weinig van gezien, maar ook al is dat een kanjer, dan hebben we nog steeds een goede CV nodig.

Dest speelt het liefst aan de rechterkant, maar door de aanwezigheid van Teze moest hij vorig jaar vooral als linksachter fungeren.

Mauro doet het uitstekend als back. Hij is als een mug die je meerdere keren tegenkomt wanneer hij wordt uitgespeeld. Tegen Liverpool speelde hij sterk en had Federico Chiesa niets in te brengen.

Karsdorp lijkt langzaam fitter te worden en is in mijn ogen een prima back-up.

Er zal ongetwijfeld een vervanger komen voor Dams/ Oppegard. Als dat een speler is die direct staat, kan Mauro als eerste back-up dienen voor zowel links als rechts.

Het probleem lijkt misschien groter dan het daadwerkelijk is.

+2/-0

Is die Mitchel Bakker van Lille niets voor ons? Ik zat net de herhaling van Lille - Feyenoord te kijken, maar hij is bij best veel aanvallen betrokken.

- Nederlander
- Ervaring in CL
- PSG, Leverkussen, Atalanta
- 24 jaar
- Contract van 6 maanden (zal niet de wereld kosten)

+1/-0

en aan Pepi wordt ook getrokken...

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 29 pagina's: 1 2 3 4 ... 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29

PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Selectie seizoen 24/25