Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Nederlandse competities » VAR

Deze normale topic is open en bestaat uit 60 pagina's: 1 2 3 4 ... 33 34 35 36 37 38 39 40 41 ... 56 57 58 59 60

Heerlijk ouderwets. Zahavi scoort, grens vlagt niet en scheids wijst naar de stip: doelpunt, juichen!

Zo groot voorstander als ik was van de VAR bij voorbaat, zo'n teleurstellend concept vind ik het nu. Discussies blijven of worden erger, Ajax wordt alleen maar meer gematst (geintje natuurlijk, of niet? 😉) en de euforie na goals is gehalveerd, omdat je altijd nog moet afwachten of er niet ergens nog een vinger een bal raakte en dat soort zaken, die er in de geest van voetbal vaak niet eens toe doen.
Dan is zo'n pot als gisteren lekker.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

tijn0 schreef op 22 juli 2021 om 17:07:

Heerlijk ouderwets. Zahavi scoort, grens vlagt niet en scheids wijst naar de stip: doelpunt, juichen!

Zo groot voorstander als ik was van de VAR bij voorbaat, zo'n teleurstellend concept vind ik het nu. Discussies blijven of worden erger, Ajax wordt alleen maar meer gematst (geintje natuurlijk, of niet? 😉) en de euforie na goals is gehalveerd, omdat je altijd nog moet afwachten of er niet ergens nog een vinger een bal raakte en dat soort zaken, die er in de geest van voetbal vaak niet eens toe doen.
Dan is zo'n pot als gisteren lekker.



Uit het AD:
"(...) Niet veel later ontplofte het stadion alsnog toen Ajax met een weergaloze aanval, waarbij Ryan Gravenberch, Berghuis (twee keer), Tadic en Haller de bal één keer rakend de gelijkmaker forceerden. Zo dachten ze ten minste, maar al snel bleek het een thema voor de VAR. Na minuten van lijnen trekken, ging er alsnog een streep door de fraaie treffer. (...)"
en
"(...) In zijn laatste duel als scheidsrechter gaf Kuipers nog een rode kaart aan Nicolás Tagliafico. Kuipers erkende in gesprek met ESPN dat hij eerst geel wilde trekken: ,,Ik dacht eerder aan geel. (...)"

Het lijkt wel mee te vallen met dat matsen.

 

+1/-0

Dit was die ene keer die de regel bevestigd....

 

+1/-0

Die rode kaart heeft dan ook weinig met de VAR te maken. Op advies van zijn assistenten gaf hij rood, niet omdat de VAR dat zei.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Nederbelg schreef op 09 augustus 2021 om 18:13:



Het lijkt wel mee te vallen met dat matsen.



Al vergeten wat de VAR wel en niet deed bij Blind/Lozano en Schwaab/Neres toen het er op aankwam in 2019?

En misschien nog even terugkijken naar de duels tussen de rivalen in januari en maart van dit jaar?

Het is maar wat je meevallen noemt. :huh

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

VHTLsaw schreef op 09 augustus 2021 om 22:43:

open/sluit de onderstaande quote:

Nederbelg schreef op 09 augustus 2021 om 18:13:



Het lijkt wel mee te vallen met dat matsen.



Al vergeten wat de VAR wel en niet deed bij Blind/Lozano en Schwaab/Neres toen het er op aankwam in 2019?

En misschien nog even terugkijken naar de duels tussen de rivalen in januari en maart van dit jaar?

Het is maar wat je meevallen noemt. :huh


Inderdaad, één zwaluw maakt nog geen zomer. Ik ben de 7 rode kaarten die ze vorig jaar niet kregen niet vergeten: Neres (natrappen), Klaiber (trap op enkel), Antony (natrappen), Tagliafico (tackle op enkel), Rensch (tackle op enkel), Martinez (trap op enkel), Alvarez (slaan).

Iedereen behalve Kenneth Perez vond de tackle van Tagliafico het schoolvoorbeeld van een rode kaart. Een aantal acties die ik hierboven noem waren nog vele malen erger, maar werden niet met rood bestraft, ondanks dat het vaak dezelfde tegenstander betrof.

Zoals de VAR Ajax vorig seizoen in het zadel heeft geholpen heeft bij mij een heel naar gevoel achter gelaten. Als dat dit jaar niet verandert wordt je geen kampioen, dat durf ik wel te zeggen.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

shevchenko schreef op 10 augustus 2021 om 09:08:

open/sluit de onderstaande quote:

VHTLsaw schreef op 09 augustus 2021 om 22:43:

open/sluit de onderstaande quote:

Nederbelg schreef op 09 augustus 2021 om 18:13:



Het lijkt wel mee te vallen met dat matsen.



Al vergeten wat de VAR wel en niet deed bij Blind/Lozano en Schwaab/Neres toen het er op aankwam in 2019?

En misschien nog even terugkijken naar de duels tussen de rivalen in januari en maart van dit jaar?

Het is maar wat je meevallen noemt. :huh


Inderdaad, één zwaluw maakt nog geen zomer. Ik ben de 7 rode kaarten die ze vorig jaar niet kregen niet vergeten: Neres (natrappen), Klaiber (trap op enkel), Antony (natrappen), Tagliafico (tackle op enkel), Rensch (tackle op enkel), Martinez (trap op enkel), Alvarez (slaan).

Iedereen behalve Kenneth Perez vond de tackle van Tagliafico het schoolvoorbeeld van een rode kaart. Een aantal acties die ik hierboven noem waren nog vele malen erger, maar werden niet met rood bestraft, ondanks dat het vaak dezelfde tegenstander betrof.

Zoals de VAR Ajax vorig seizoen in het zadel heeft geholpen heeft bij mij een heel naar gevoel achter gelaten. Als dat dit jaar niet verandert wordt je geen kampioen, dat durf ik wel te zeggen.



Met het risico dat ik uitgemaakt zal gaan worden voor Calimero, maar ik neem deze even mee. Dit heeft bij mij ook een vervelend gevoel c.q. zure nasmaak opgeroepen.

Dat in het tijdperk zonder VAR, Ajax regelmatig het voorkeur van de twijfel krijgt is tot daar aan toe, dat er echter volledige willekeur lijkt plaats te vinden in de bestraffingen na introduceren van de VAR, gaat echter veel te ver.

Sterker nog, onze Amsterdamse 'vrinden' lijken afgelopen twee seizoenen het kampioenschap in de schoot geworpen te krijgen door de KNVB. Op die manier kan men natuurlijk nooit spreken van een 'eerlijke competitie'.

Indien dat, dit seizoen niet veranderd, kan je voetballen als Barcelona in zijn hoogtij dagen onder Pep, maar tegen 12 man kun je natuurlijk niet winnen.

 

+3/-0

De opmerking van Nederbelg is inderdaad een beetje flauw. Eén wedstrijd (eigenlijk om des keizers baard) waarbij de VAR wél zijn werk doet, compenseert nog niet voor alle rare beslissingen in de onderlingen wedstrijden in het voorgaande seizoen.

Waar ik vooral op hoop, is dat de VAR dit jaar iets minder prominent aanwezig hoeft te zijn. Deels is dat natuurlijk afhankelijk van de arbitrage, als zij de juiste beslissingen nemen, helpt dat al een hoop. Maar verder hoop ik dat de VAR niet pietluttig op zoek gaat naar situaties waarbij niks aan de hand is (zoals vorig jaar de penalty bij RKC - Utrecht, de rode kaart voor Wriedt bij Willem 2 - PEC, maar bijv. ook de penalty die Madueke kreeg bij Twente - PSV (gemist door Zahavi)).

Waar ik me aan vast houd, is dat we op het EK niet één te makkelijk gegeven penalty voor hands hebben gezien. En dat terwijl het vorig jaar in de eredivisie een grote warboel was. Laten we hopen dat dit "beleid" is en dat dit ook voor het nieuwe seizoen geldt. Alleen maar penalties bij "echt" hands. Dus niet in de situaties met Viergever tegen Heracles, Gakpo tegen Twente (beide wel tegen PSV gefloten) en ook niet bij Gravenberch tegen PSV (die was al niet gefloten).

En hopelijk worden doodschoppen zoals Tagliafico zondag uitdeelde, ook consequent met rood bestraft. En geen smoesjes meer dat de scheidsrechter gesteund kan worden, maar dat hij het eigenlijk fout heeft gezien.

Diep in mijn hart hoop ik dat Kuipers op korte termijn de positie van Van Egmond gaat overnemen. Het is eigenlijk te schandalig voor woorden dat één van de slechtse scheidsrechters die Nederland gekend heeft, nu deze positie bekleed.

 

+1/-0

Die handsregel is al aangepast omdat het aantal penalty's daarvoor de spuigaten uitliep

 

+1/-0

Aangezien de scheidsrechter niet alles kan zien, of soms vanuit een verkeerde hoek een overtreding ziet, blijf ik toch wel voorstander van nieuwe technieken die de scheidsrechter kunnen ondersteunen zoals doellijntechnologie, oortjes met communicatie met de grensrechters en ook de VAR. Met wat kinderziekten blijkt de VAR een goed hulpmiddel, hoewel het af en toe wat lang duurt alvorens er duidelijkheid is over een bepaalde spelsituatie.

Dat ondanks die hulpmiddelen een bepaalde club bevoordeeld lijkt te worden omdat er blijkbaar veel mensen zijn met een sympathie voor die club, dat is een andere en zeer kwalijke zaak.

Voor wat betreft Kenneth Perez zijn mening over de kaart van Tagliafico: daarmee maakt Kenneth zichzelf volkomen belachelijk. Zelfs op het ajax-forum vinden ze die rode kaart volkomen terecht en dom (op de helft van de tegenstander, naast de zijlijn).

 

+1/-0

De var gaat pas werken als we daadwerkelijk weten waar de var naar kijkt. Op dit moment slaat het nergens op dat je niks van de communicatie mee krijgt als kijker. Het moment dat Zahavi een tik krijgt op de achterlijn. Daar werd door de Var niet eens naar gekeken terwijl dat ook daarna weer de nodige commotie opriep, waarbij Zahavi samen met Klaassen geel krijgt, terwijl Klaassen aan hem zit... Zal de volgende keer lekker makkelijk zijn om iemand een tweede gele kaart aan te naaien...

Maar er moet open communicatie komen, duidelijk worden aangegeven als de var iets terugkijkt, tijd stilzetten en de var moet oproep kunnen worden aangevraagd, anders is het nog steeds aan de regisseur om ergens de aandacht op te vestigen of niet... (remember de opmerking van de VAR in een duel dat de communicatie wel openbaar werd (geen idee meer welke): "er is nu ook aandacht op Foxsports voor de overtreding...) Dat de regisseur nog steeds zoveel macht heeft en dat duel waarbij Zahavi een tik kreeg geen één keer heeft herhaalt zegt wat mij betreft veel...

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

psver2012 schreef op 11 augustus 2021 om 10:43:

De var gaat pas werken als we daadwerkelijk weten waar de var naar kijkt. Op dit moment slaat het nergens op dat je niks van de communicatie mee krijgt als kijker. Het moment dat Zahavi een tik krijgt op de achterlijn. Daar werd door de Var niet eens naar gekeken terwijl dat ook daarna weer de nodige commotie opriep, waarbij Zahavi samen met Klaassen geel krijgt, terwijl Klaassen aan hem zit... Zal de volgende keer lekker makkelijk zijn om iemand een tweede gele kaart aan te naaien...

Maar er moet open communicatie komen, duidelijk worden aangegeven als de var iets terugkijkt, tijd stilzetten en de var moet oproep kunnen worden aangevraagd, anders is het nog steeds aan de regisseur om ergens de aandacht op te vestigen of niet... (remember de opmerking van de VAR in een duel dat de communicatie wel openbaar werd (geen idee meer welke): "er is nu ook aandacht op Foxsports voor de overtreding...) Dat de regisseur nog steeds zoveel macht heeft en dat duel waarbij Zahavi een tik kreeg geen één keer heeft herhaalt zegt wat mij betreft veel...



Een heel wezenlijk probleem, wat je hier aankaart,psver2012.

Er is enerzijds compleet gebrek aan openheid en communicatie vanuit VAR en KNVB.
Daarnaast blijkt regelmatig wat jij hier aankaart, dat de media een rol spelen bij wat er wel of niet ( eventueel achteraf pas ) bestraft wordt.

Het is van de zotte dat Zahavi geel krijgt na de overtreding van Klaassen die notabene niet eens bestraft werd door Kuipers.En dan uiteindelijk lafhartig beiden geel geeft terwijl Eran niets verkeerds deed.

Bjorn, die nog vaker in de fout ging met het wel bestraffen van de eenmalige schwalbe van Teze en het niet met geel afstraffen van de schwalbe van Tadic, diens herhaalde matennaaierij en het veelvuldig in woord en gebaar openlijk protesteren tegen zijn leiding.

De media negeren dit alles en prijzen Kuipers luidkeels om zijn arbitrage; dit terwijl hij niet eens Tagliafico rood wilde geven. Dat deed hij pas na tussenkomst van zijn assistent(en).

Ik ben het daarom ook slechts gedeeltelijk eens met wat BasArnhem over deze scheidsrechter te zeggen heeft.
Ja, het klopt dat hij beter is dan de abominabele Dick van Egmond was en is. Die functie had Mario van der Ende destijds dan ook moeten krijgen.

Maar dat is nu net het probleem; het systeem, niet de persoon.
Met slijmen en vriendjes in de media maak je carriere binnen de bond.

Wat onze coach vorig jaar overkwam is een ander voorbeeld van ongezonde media invloed in het dubieuze arbitrale systeem.
KNVB scheidsrechter Nijhuis mag doodleuk zijn eenzijdige visie geven in het Johan Derksen tv programma waar Schmidt veelvuldig wordt afgezeken. En de PSV coach wordt veroordeeld terwijl ESPN via gemanipuleerde beelden hem in een kwaad daglicht stelt bij de scheidsrechtersbaas.

Wat zou het mooi zijn als de VAR de eerlijke ingrepen bij de afgekeurde goal en het rood voortaan ook in de competitieduels tussen Ajax en PSV zou durven doen.
Ook al zullen diverse media daar niet blij mee zijn zoals Perez al liet blijken.

 

+1/-0

Kleine momenten in een wedstrijd zul je altijd houden en het is mijns inziens een illusie dat dat verandert. Soms heb je die mee, en soms heb je die tegen. Vaak zijn grote of thuisspelende ploegen op dit soort momenten net iets in het voordeel. Dat is niet correct uiteraard, maar gelukkig is dat bijna nooit beslissend voor de wedstrijd.

Als je de beelden terugkijkt, dan zie je dat niet Klaassen, maar Martinez een behoorlijke beuk geeft aan Zahavi. Dat was natuurlijk gewoon een overtreding, maar Kuipers zal dat niet goed gezien hebben. Daarna wil Klaassen Zahavi buiten de lijn leggen om het spel door te laten gaan en Zahavi staat plotseling verontwaardigd op uit de dood om Klaassen aan te vliegen. Wat mij betreft lost Kuipers het akkefietje goed op door ze beiden geel te geven, maar dit wordt inderdaad allereerst veroorzaakt doordat de scheidsrechter die beuk op Zahavi niet goed heeft beoordeeld.

Dat Teze een gele kaart krijgt, kan ik prima mee leven. Die ging onnodig liggen en had volgens mij al spijt van zijn actie tijdens het neergaan. Ik denk dat ik de schwalbe van Tadic gemist heb. Tenzij je het moment met Mwene in de eerste helft bedoeld, want daar wordt Tadic natuurlijk wel ten val gebracht. Als de scheidsrechter daar voor een penalty gefloten had, dan had de VAR dat niet teruggedraaid. Dat Tadic een vervelende speler is met zijn maniertjes, gebaartjes en geklaag richting de scheidsrechter, dat is bekend. De vraag is wanneer de maat voor een scheidsrechter vol is. Maar ook hier vind ik niet dat Kuipers een grote fout heeft gemaakt.

Dat hij Tagliafico geel wilde geven, maar op advies van zijn assistenten toch rood trok, vind ik aan de ene kant treurig en aan de andere kant prijzenswaardig. Ik had liever gehad dat hij het zelf als rood had beoordeeld, maar ik vind het een goed staaltje samenwerking dat je er als arbitraal trio op uit komt dat hier rood op zijn plaats is. Als hij geel had gegeven, had ik overigens graag gezien dat de VAR had ingegrepen, maar we zullen nooit weten of dat gebeurd was.

Al met al vind ik dat je binnen een wedstrijd altijd wat momentjes hebt die een scheidsrechter ook anders had kunnen beoordelen. Uiteindelijk denk ik dat Kuipers goed gefloten heeft, ondanks dat de gele kaarten van Zahavi en Klaassen voorkomen waren als hij de overtreding van Martinez juist had beoordeeld.

Ik ben zeer blij dat hij geen penalty gaf aan Tadic, en ook blij dat dat achteraf niet als fout is aangestipt. En ik ben ook blij dat Evert ten Napel heel duidelijk was in zijn commentaar dat het rood was.

Komend weekend de start van de competitie. Hopelijk blijft het de komende periode heel rustig in dit topic, want dat zou betekenen dat er geen reden is om te klagen over scheidsrechters en VAR.

 

+1/-0

Ik lees veel reacties op voordeel voor Ajax vanwege de VAR. Wij als PSV’ers en vele clubs met ons hadden dit voordeel graag zien veranderen door de VAR. Helaas is dat niet het geval en zullen we ermee moeten leven dat de Randstedelijke willekeur / voorkeur in stand blijft. Tenminste in die 27 jaar dat ik nu een seizoenkaart heb is dat nog nooit anders geweest. Wat ook nooit anders is geweest is dat men dan alleen Calimero als tegenargument heeft. Dat zie ik dan maar als bevestiging van ons gelijk omdat inhoudelijke tegenargumenten veelal achterwege blijven. Feit blijft ook dat wanneer we er goed voetbal en veel punten tegenover zetten, dat altijd wint van arbitrale en media invloed. Op naar nummer 25!

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Game on! schreef op 13 augustus 2021 om 08:44:

Ik lees veel reacties op voordeel voor Ajax vanwege de VAR. Wij als PSV’ers en vele clubs met ons hadden dit voordeel graag zien veranderen door de VAR. Helaas is dat niet het geval en zullen we ermee moeten leven dat de Randstedelijke willekeur / voorkeur in stand blijft. Tenminste in die 27 jaar dat ik nu een seizoenkaart heb is dat nog nooit anders geweest.


De voorkeur in Zeist voor die club uit Amsterdam is er inderdaad al decennia lang. Deze zorgde er voor dat scheidsrechters, zonder VAR, vaak in het voordeel van Ajax floten. Wij dachten toen dat een VAR alles eerlijker zou maken, omdat de VAR deze partijdigheid zou kunnen corrigeren. Wij vergisten ons alleen in het feit dat deze partijdige mannetjes met fluitje op het veld een dag later met de handen aan de knoppen zitten in het 'ARAG KNVB Replay Center' (ik weet het, het is een hele mond vol).

De partijdigheid is daarmee niet minder geworden. Sterker nog, hij is alleen maar toegenomen, aangezien die partijdige mannetjes extra hulpmiddelen hebben gekregen om hun clubje te helpen. Ieder wissewasje in het strafschopgebied van de tegenstander wordt opgespoord, om te kijken of er een penalty gegeven kan worden. En aan de andere kant gaat de VAR even naar de toilet als er een doodschop wordt uitgedeeld door een Ajacied of als er iemand aan de kant wordt gebeukt om een doelpunt te kunnen maken.

open/sluit de onderstaande quote:

Game on! schreef op 13 augustus 2021 om 08:44:

Feit blijft ook dat wanneer we er goed voetbal en veel punten tegenover zetten, dat altijd wint van arbitrale en media invloed. Op naar nummer 25!


Dit vind ik altijd zo'n dooddoener. Je kunt niet iedere wedstrijd net als zaterdag met 4-0 winnen. Zowel PSV als Ajax hebben meerdere wedstrijden per seizoen die gelijkgespeeld worden, met één doelpunt gewonnen of verloren. In die wedstrijden maakt zo'n partijdige VAR beslissing het verschil tussen 0, 1 of 3 punten. Daarmee zagen we Ajax afgelopen januari/februari het verschil maken en dat was een grote vorm van onrecht.

 

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:

shevchenko schreef op 13 augustus 2021 om 16:49:

open/sluit de onderstaande quote:

Game on! schreef op 13 augustus 2021 om 08:44:

Ik lees veel reacties op voordeel voor Ajax vanwege de VAR. Wij als PSV’ers en vele clubs met ons hadden dit voordeel graag zien veranderen door de VAR. Helaas is dat niet het geval en zullen we ermee moeten leven dat de Randstedelijke willekeur / voorkeur in stand blijft. Tenminste in die 27 jaar dat ik nu een seizoenkaart heb is dat nog nooit anders geweest.


De voorkeur in Zeist voor die club uit Amsterdam is er inderdaad al decennia lang. Deze zorgde er voor dat scheidsrechters, zonder VAR, vaak in het voordeel van Ajax floten. Wij dachten toen dat een VAR alles eerlijker zou maken, omdat de VAR deze partijdigheid zou kunnen corrigeren. Wij vergisten ons alleen in het feit dat deze partijdige mannetjes met fluitje op het veld een dag later met de handen aan de knoppen zitten in het 'ARAG KNVB Replay Center' (ik weet het, het is een hele mond vol).

De partijdigheid is daarmee niet minder geworden. Sterker nog, hij is alleen maar toegenomen, aangezien die partijdige mannetjes extra hulpmiddelen hebben gekregen om hun clubje te helpen. Ieder wissewasje in het strafschopgebied van de tegenstander wordt opgespoord, om te kijken of er een penalty gegeven kan worden. En aan de andere kant gaat de VAR even naar de toilet als er een doodschop wordt uitgedeeld door een Ajacied of als er iemand aan de kant wordt gebeukt om een doelpunt te kunnen maken.

open/sluit de onderstaande quote:

Game on! schreef op 13 augustus 2021 om 08:44:

Feit blijft ook dat wanneer we er goed voetbal en veel punten tegenover zetten, dat altijd wint van arbitrale en media invloed. Op naar nummer 25!


Dit vind ik altijd zo'n dooddoener. Je kunt niet iedere wedstrijd net als zaterdag met 4-0 winnen. Zowel PSV als Ajax hebben meerdere wedstrijden per seizoen die gelijkgespeeld worden, met één doelpunt gewonnen of verloren. In die wedstrijden maakt zo'n partijdige VAR beslissing het verschil tussen 0, 1 of 3 punten. Daarmee zagen we Ajax afgelopen januari/februari het verschil maken en dat was een grote vorm van onrecht.



Mee eens met die laatste conclusie op wedstrijd niveau maar ik bedoel eigenlijk over 34 wedstrijden. Met 16 punten achter ligt het natuurlijk niet aan die ene pot. Of anders gezegd als je veel punten binnenhaalt zijn de onderlinge duels niet beslissend.

 

+1/-0

Shevchenko heeft helemaal gelijk. We zullen zien dit seizoen, ik hou mn hart vast. Zeer belangrijk is in ieder geval dat de regels niet tijdens het seizoen aangepast mogen worden, dat is je reinste competitievervalsing. Afgelopen seizoen is dit helaas wel het geval geweest. Als het de spuigaten uit gaat lopen dan wordt het tijd een website te openen waarop alle dubieuze gevallen worden verzameld!

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

BasArnhem schreef op 12 augustus 2021 om 19:01:

Komend weekend de start van de competitie. Hopelijk blijft het de komende periode heel rustig in dit topic, want dat zou betekenen dat er geen reden is om te klagen over scheidsrechters en VAR.



Hopelijk wordt het juist niet rustig in dit topic.

Tenminste niet als , zoals menigeen vreest, de eerlijke arbitrage in Amsterdam een uitzondering blijkt te zijn omdat Kuipers nu geen verantwoording meer hoefde af te leggen aan zijn "bazen" in Zeist.

Er moet hoe dan ook voorkomen worden dat Ajax weer hetzelfde voordeel heeft - en PSV dus het nadeel - als tijdens onze ontmoetingen vorig seizoen.
Bij de 2-2 en 1-1 kwamen wel degelijk scheidsrechter, VAR en achteraf ook Dick van Egmond met zijn "uitleg" over rood of niet rood, Ajax te hulp.

En zoals diverse mede supporters, shevchenko, Game on! en anderen hier aangeven speelt dit al langer.

Wat vind jij, Bas, trouwens van de summiere cijfers die de KNVB woensdag verstrekte over de VAR "evaluatie" van het afgelopen seizoen?

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 13 augustus 2021, 21:44:49.

 

+1/-0

Uit verveling vanavond ajax maar eens gekeken. Veel sterker dan een slap nec. Basje Nijhuis de scheidsrechter. De 5 0 had volgens mij afgekeurd moeten worden door zowel de scheids en de Var. Maar nee mocht gewoon. Iemand anders dit gezien en zo ja wat is je mening?

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Psv_fan86 schreef op 14 augustus 2021 om 22:53:

Uit verveling vanavond ajax maar eens gekeken. Veel sterker dan een slap nec. Basje Nijhuis de scheidsrechter. De 5 0 had volgens mij afgekeurd moeten worden door zowel de scheids en de Var. Maar nee mocht gewoon. Iemand anders dit gezien en zo ja wat is je mening?



Nou maakt het voor deze wedstrijd niet uit, maar was toch behoorlijk gevaarlijk spel en naar mijn mening ook een overtreding. Das Basje hier niet voor fluit is niet wonderbaarlijk, want die man is sowieso niet wijs.

 

+2/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 60 pagina's: 1 2 3 4 ... 33 34 35 36 37 38 39 40 41 ... 56 57 58 59 60

PSV Forum » Nederlandse competities » VAR