Uit: Eindhoven
Vak: Noord - T
Forumreacties: 943
Reg.: 19 februari 2006
Favoriete opstelling: geen
shevchenko
Fan van PSV
Legende
Vak: Noord - T
Forumreacties: 1.651
Reg.: 13 april 2006
open/sluit de onderstaande quote:Ricardo Izecson Santos schreef op 22 augustus 2021 om 16:28:
En daar zit je dus met die interpretatie. Volgens onze fantastische arbitrage was het maar een duwtje en was er nauwelijks kracht gebruikt. Daarom is het geel in zijn ogen.
Kleine1
Fan van PSV
Debutant Oranje
Uit: Tilburg
Vak: -
Forumreacties: 375
Reg.: 27 oktober 2019
open/sluit de onderstaande quote:Ricardo Izecson Santos schreef op 22 augustus 2021 om 16:28:
En daar zit je dus met die interpretatie. Volgens onze fantastische arbitrage was het maar een duwtje en was er nauwelijks kracht gebruikt. Daarom is het geel in zijn ogen.
lang geleden
Fan van PSV
Sterspeler Oranje
Uit: Heesch
Forumreacties: 100
Reg.: 27 november 2014
https://www.youtube.com/watch?v=_ME1lAmRabwlink
Kijk in de herhaling naar de ogen van Alvarez, zeg genoeg. ROOD
labmaster J
Legende
Uit: Helmond
Vak: Noord - Ere Noord
Forumreacties: 355
Reg.: 17 april 2006
Forumreacties: 9.244
Reg.: 14 april 2008
open/sluit de onderstaande quote:shevchenko schreef op 22 augustus 2021 om 16:58:
Inderdaad. De woorden 'buitensporig' en 'verwaarloosbaar' maken het geheel zeer subjectief.
Ik heb het al vaker geopperd. De regels moeten aangepast worden om zo weinig mogelijk ruimte te laten voor interpretatie. Het is echt van de zotte dat een scheidsrechter moet gaan oordelen of een klap tegen iemands hoofd hard genoeg is om rood te geven. Een bewuste klap of schop zonder bal in de buurt zou altijd rood moeten zijn. Zeker bij een veelpleger als Alvarez (zie mijn post hierboven). Ze hadden hem beter kunnen verkopen voor 20 miljoen.
Ricardo Izecson Santos
Fan van PSV
Mister PSV
Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2006 op 't veld
Vak: Oost - X
Forumreacties: 17.027
Reg.: 30 juni 2003
open/sluit de onderstaande quote:VHTLsaw schreef op 22 augustus 2021 om 22:36:
open/sluit de onderstaande quote:shevchenko schreef op 22 augustus 2021 om 16:58:
Inderdaad. De woorden 'buitensporig' en 'verwaarloosbaar' maken het geheel zeer subjectief.
Ik heb het al vaker geopperd. De regels moeten aangepast worden om zo weinig mogelijk ruimte te laten voor interpretatie. Het is echt van de zotte dat een scheidsrechter moet gaan oordelen of een klap tegen iemands hoofd hard genoeg is om rood te geven. Een bewuste klap of schop zonder bal in de buurt zou altijd rood moeten zijn. Zeker bij een veelpleger als Alvarez (zie mijn post hierboven). Ze hadden hem beter kunnen verkopen voor 20 miljoen.
Nu weten we ook meteen waarom we nooit de resultaten van de VAR evaluatie te zien krijgen.
Met droge ogen beweert Reinold Wiedemeier , net als Higler en VAR Kamphuis dat dit geen buitensporig geweld is.
De zogenaamde analist Perez vond ook bij deze Ajacied dat het geen rood was.
Precies wat Kwakman bij ESPN opperde; als dit geen rood is kun je wel ophouden met de VAR.
Albert Trestena
Fan van PSV
Legende
Uit: Hillegom
Forumreacties: 2.818
Reg.: 26 april 2007
Favoriete opstelling: 4-3-3
open/sluit de onderstaande quote:
Higler zag het niet omdat hij de aanval volgde. De VAR kan dit natuurlijk wel zien en heeft geoordeeld of het wel of geen slaan is. Die vindt dat het geen gewelddadige impact heeft en dan blijkt het geen rood te zijn, maar geel. En dan grijp je als VAR niet in
...
"Dat is waar, maar er moet wel een bepaalde intensiteit in zitten. Het moet wel gewelddadig zijn, dus bij zo'n klein tikkie..
...
Spelers nemen tegenwoordig een ontzettend groot risico in tijden van de VAR. Als er rood getrokken wordt, heeft geen enkele speler die dit doet iets te vertellen
Vak: Zuid - EE
Forumreacties: 2.193
Reg.: 5 oktober 2007
Ineens gaat het om hoe hard het gaat en is een elleboog geel. Precies dezelfde situatie in Heerenveen met Lozano met dezelfde scheidsrechter, zonder var direct rood. Leg het mij maar uit… en dan heb ik het nu over het moment van Klaassen, vasthouden en losrukken met de elleboog
https://youtu.be/OjOfhwMzIb0link
open/sluit de onderstaande quote:psver2012 schreef op 23 augustus 2021 om 10:34:
Ineens gaat het om hoe hard het gaat en is een elleboog geel. Precies dezelfde situatie in Heerenveen met Lozano met dezelfde scheidsrechter, zonder var direct rood. Leg het mij maar uit… en dan heb ik het nu over het moment van Klaassen, vasthouden en losrukken met de elleboog
https://youtu.be/OjOfhwMzIb0link
BasArnhem
Fan van PSV
Basisspeler Oranje
Uit: Arnhem
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 1.489
Reg.: 18 juli 2017
open/sluit de onderstaande quote:
coendillen
Fan van PSV
Mister PSV
Uit: eindhoven
Vak: Noord - PP
Forumreacties: 502
Reg.: 12 november 2000
Ik heb nog veel (retorische) vragen:
Als de aanslag door Mazraoui vlak voor de 5-0 tijdens Ajax-NEC gedaan zou zijn door een PSV-speler, zou Nijhuis dan ook niet ingegrepen hebben?
Als de nekslag door Alvarez van Ajax gegeven zou zijn door een PSV-speler zou de VAR dan ook niet ingegrepen hebben?
Als de elleboog van Klaassen van Ajax gegeven zou zijn door een PSV-speler zou Higler dan ook slechts geel hebben gegeven?
Als de handsballen door Cambuur in de 16 gemaakt zijn in een wedstrijd tegen Ajax, zou van den Kerkhof dan ook de VAR niet geraadpleegd hebben?
Als de aanslag op de enkels van Madueke door een Cambuur-verdediger gedaan zijn op een Ajax-speler, zou van den Kerkhof dan ook de VAR niet geraadpleegd hebben?
Dit bericht is gewijzigd op 23 augustus 2021, 13:08:47.
Ricardo Izecson Santos
Fan van PSV
Mister PSV
coendillen
Fan van PSV
Mister PSV
Uit: eindhoven
Vak: Noord - PP
Forumreacties: 502
Reg.: 12 november 2000
Koen073
Fan van PSV
Debutant Oranje
Forumreacties: 416
Reg.: 23 september 2019
open/sluit de onderstaande quote:coendillen schreef op 23 augustus 2021 om 13:00:
Ik heb nog veel (retorische) vragen:
Als de aanslag door Mazraoui vlak voor de 5-0 tijdens Ajax-NEC gedaan zou zijn door een PSV-speler, zou Nijhuis dan ook niet ingegrepen hebben?
Als de nekslag door Alvarez van Ajax gegeven zou zijn door een PSV-speler zou de VAR dan ook niet ingegrepen hebben?
Als de elleboog van Klaassen van Ajax gegeven zou zijn door een PSV-speler zou Higler dan ook slechts geel hebben gegeven?
Als de handsballen door Cambuur in de 16 gemaakt zijn in een wedstrijd tegen Ajax, zou van den Kerkhof dan ook de VAR niet geraadpleegd hebben?
Als de aanslag op de enkels van Madueke door een Cambuur-verdediger gedaan zijn op een Ajax-speler, zou van den Kerkhof dan ook de VAR niet geraadpleegd hebben?
Ricardo Izecson Santos
Fan van PSV
Mister PSV
PSV Forum » Nederlandse competities » VAR