SouBavaria
Fan van PSV
Mister PSV
Uit: Eindhoven
Vak: West - JJ
Forumreacties: 3.364
Reg.: 23 december 2000
Favoriete opstelling: geen
Ricardo Izecson Santos
Fan van PSV
Mister PSV
Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2006 op 't veld
Uit: Helmond
Vak: Oost - X
Forumreacties: 17.027
Reg.: 30 juni 2003
shevchenko
Fan van PSV
Legende
Vak: Noord - T
Forumreacties: 1.651
Reg.: 13 april 2006
Vak: West - LL
Forumreacties: 552
Reg.: 22 februari 2007
Mijn persoonlijke hoogtepunt van de wedstrijd was toch wel Brobbey die na afloop een paar flinke vuisten wilde uitdelen aan de timmerman, de schilder en de student waar hij met zijn team zojuist van had verloren Kan je jezelf nog harder voor lul zetten?
Maar oprecht: na deze nieuwe deceptie kan ik me alleen maar afvragen: hoe lang gaat het duren voordat ze uit deze ellende komen? Het lijkt me dat hun spelers met de dag minder waard worden. Dit is niet zomaar iets wat binnen een seizoen weer overeind wordt getrokken.
Kleine1
Fan van PSV
Debutant Oranje
Uit: Tilburg
Vak: -
Forumreacties: 375
Reg.: 27 oktober 2019
open/sluit de onderstaande quote:Tylan schreef op 22 december 2023 om 11:21:
Mijn persoonlijke hoogtepunt van de wedstrijd was toch wel Brobbey die na afloop een paar flinke vuisten wilde uitdelen aan de timmerman, de schilder en de student waar hij met zijn team zojuist van had verloren Kan je jezelf nog harder voor lul zetten?
Maar oprecht: na deze nieuwe deceptie kan ik me alleen maar afvragen: hoe lang gaat het duren voordat ze uit deze ellende komen? Het lijkt me dat hun spelers met de dag minder waard worden. Dit is niet zomaar iets wat binnen een seizoen weer overeind wordt getrokken.
Kleine1
Fan van PSV
Debutant Oranje
Almere vak V
Fan van PSV
Mister PSV
Forumreacties: 4.499
Reg.: 28 juli 1999
SkieteWillem
Fan van PSV
Debutant Oranje
Uit: Geldrop
Forumreacties: 3
Reg.: 21 oktober 2020
open/sluit de onderstaande quote:SkieteWillem schreef op 22 december 2023 om 15:41:
Eigenlijk is dit een mooi klassiek Grieks drama....De Reus Ajax werd geveld door de dappere held Hercules! En hoog op de berg Olympus zagen de Goden dat het goed was...de trotse Godenzonen zijn diep gevallen...
11 Sir Tinus
Fan van PSV
Legende
Uit: Valkenswaard
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 20.909
Reg.: 15 april 2005
Het punt is gewoon dat Ajax super geduldig speelde maar elke keer als het de bal kwijt raakte was er geen rest verdediging en was een lange bal naar voren al gevaarlijk. Maar toen ze oppertunistisch gingen spelen kregen ze nog wel wat kansen omdat je dan het geluk op zoekt. Dat is tegen dit soort tegenstanders in mijn ogen altijd slimmer dan de bal rond laten gaan. Slinger er een bal in en hij kan altijd voor de voeten van iemand vallen, of een keeper die hem half weg bokst of een corner weg moet geven. Het was echt pure armoede.
Of je nu heel blij moet zijn dat Ajax uit de beker is geknikkerd weet ik niet. Als wij van Twente/Feyenoord winnen wel want dan ligt de route helemaal open maar als je nu toch ziet wat er nog bij de laatste 8 zit na de komende speelronde dan is het eigenlijk om je kapot te schamen als Eredivisie. Heerenveen eruit, Utrecht eruit, Twente/PSV eruit en tegelijk gaan er amateurs en rechterrijtje ED door. Het kan bv dit worden:
Feyenoord/PSV
AZ
Cambuur
ADO
Vitesse
NEC
Fortuna
Excelsior
Feyenoord/PSV of AZ moet die beker winnen anders hebben we als competitie wel een probleem. Maar wat je eigenlijk ook niet wilt is een finale Feyenoord-NEC in de Kuip, of AZ-Fortuna idem dito. De Eredivisie is failliet.
PSVeldhoven42
Fan van PSV
Debutant Oranje
Uit: Veldhoven
Forumreacties: 114
Reg.: 7 augustus 2019
open/sluit de onderstaande quote:XaviSimons schreef op 22 december 2023 om 16:42:
open/sluit de onderstaande quote:SkieteWillem schreef op 22 december 2023 om 15:41:
Eigenlijk is dit een mooi klassiek Grieks drama....De Reus Ajax werd geveld door de dappere held Hercules! En hoog op de berg Olympus zagen de Goden dat het goed was...de trotse Godenzonen zijn diep gevallen...
Deze is om in te lijsten 🤣🤣🤣
Kleine1
Fan van PSV
Debutant Oranje
open/sluit de onderstaande quote:11 Sir Tinus schreef op 22 december 2023 om 19:08:
Het punt is gewoon dat Ajax super geduldig speelde maar elke keer als het de bal kwijt raakte was er geen rest verdediging en was een lange bal naar voren al gevaarlijk. Maar toen ze oppertunistisch gingen spelen kregen ze nog wel wat kansen omdat je dan het geluk op zoekt. Dat is tegen dit soort tegenstanders in mijn ogen altijd slimmer dan de bal rond laten gaan. Slinger er een bal in en hij kan altijd voor de voeten van iemand vallen, of een keeper die hem half weg bokst of een corner weg moet geven. Het was echt pure armoede.
Of je nu heel blij moet zijn dat Ajax uit de beker is geknikkerd weet ik niet. Als wij van Twente/Feyenoord winnen wel want dan ligt de route helemaal open maar als je nu toch ziet wat er nog bij de laatste 8 zit na de komende speelronde dan is het eigenlijk om je kapot te schamen als Eredivisie. Heerenveen eruit, Utrecht eruit, Twente/PSV eruit en tegelijk gaan er amateurs en rechterrijtje ED door. Het kan bv dit worden:
Feyenoord/PSV
AZ
Cambuur
ADO
Vitesse
NEC
Fortuna
Excelsior
Feyenoord/PSV of AZ moet die beker winnen anders hebben we als competitie wel een probleem. Maar wat je eigenlijk ook niet wilt is een finale Feyenoord-NEC in de Kuip, of AZ-Fortuna idem dito. De Eredivisie is failliet.
Kleine1
Fan van PSV
Debutant Oranje
Als je bij hun op het forum leest, dan geven ze allemaal die assistent trainer de schuld ... en is het zielig voor John v/h Schip ...
Maar, naar mijn mening, heeft de hoofdtrainer toch nog steeds de touwtjes in handen voor deze wedstrijden, en hebben ze toch voor V/h Schip wegging, al wel samen een plan gemaakt voor deze wedstrijden?! Het zou me heel erg verbazen als de regie voor de laatste 2 wedstrijden volledig in handen is geweest van die assistent trainer ...
Armada Sur
Fan van PSV
Basisspeler Oranje
Forumreacties: 89
Reg.: 14 oktober 2017
James Sonny Crockett
Fan van PSV
Legende
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 14.196
Reg.: 30 november 2007
Jordy de Wijs
Fan van PSV
Basisspeler PSV
Uit: Gennep
Vak: Oost - W
Forumreacties: 19
Reg.: 30 juni 2022
Favoriete opstelling: 4-3-3
Almere vak V
Fan van PSV
Mister PSV
open/sluit de onderstaande quote:
Almere vak V
Fan van PSV
Mister PSV
Kan iemand de onbenulletjes op het Ajax-forum uit de droom helpen? Metz kan die Mikohatseflatse niet betalen. Daarom willen ze m de rest van het seizoen huren. Ajax zet een koopotie in het huurcontract van 15 miljoen. En nu denken ze in Amsterdam dat ze in Metz na afloop van dit seizoen wel 15 miljoen overmaken??
Niemand die daar denkt, het zal Metz jeuken, al zet je 25 miljoen in dat huurcontract. Een doorverkooppercentage van 50%. Wij huren m tot het eind van het seizoen en daarna tot ziens??
PSV Forum » Nederlandse competities » Ajax