DieKaleMan
Fan van PSV
Sterspeler WK
Uit: Wist ik het maar
Vak: -
Forumreacties: 85
Reg.: 18 augustus 2011
Favoriete opstelling: geen
Kleine1
Fan van PSV
Debutant Oranje
Uit: Tilburg
Forumreacties: 375
Reg.: 27 oktober 2019
open/sluit de onderstaande quote:abroad schreef op 21 oktober 2022 om 15:56:
Als je tegen dit Arsenal de linies niet dicht op elkaar houdt ga je er met veel goals verschil af. Doelsaldo is ook belangrijk om te overwinteren. Begrijpelijk dus. Nu hopen dat Arsenal er in Eindhoven wat minder in gaat + psv thuis iets neer kan laten zien.
PSVRijnwoude
Fan van PSV
Sterspeler PSV
Uit: Drenthe
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 400
Reg.: 15 februari 2021
Favoriete opstelling: 4-3-3
open/sluit de onderstaande quote:tijn0 schreef op 20 oktober 2022 om 20:31:
Vooropgesteld geef ik Ruud gelijk dat hij de bus parkeert in Londen.
Haroldinho
Fan van PSV
Mister PSV
Uit: Rotterdam
Vak: Noord - RR
Forumreacties: 2.073
Reg.: 23 september 2002
open/sluit de onderstaande quote:
Ik was na Cambuur even bang, maar ik durf, zelfs na een erg teleurstellende middag, wel te stellen dat het spel beter wordt. Vond ons vrij goed spelen, vandaag, alleen mis je de types Ooijer die er achterin voor zorgen dat er niemand door komt. Ik mis echt klasbakken achterin.
Als deze lijn wordt voortgezet, is er geen enkele reden om afscheid te nemen van Ruud. Maar er is nog wel genoeg groei te behalen.
Psver1982
Fan van PSV
Basisspeler PSV
Forumreacties: 70
Reg.: 22 april 2022
Ruud stap aub op. Je bent nog niet geschikt om een 1e elftal te lijden. Ga eerst maar ervaring opdoen bij een club als utrecht/Heerenveen ofzo.
Waar bleef guti voor meer balans in het elftal vandaag.
Peter bosz graag als vervanger halen aub.
Vd winter gakpo en sangare voor flink geld verkopen en daarmee het elftal versterken. Zowel verdediging als aanval. Beide spelers zitten met hun hoofd al in Engeland.
Wat een drama vertoning in vooral uitwedstrijden.
James Sonny Crockett
Fan van PSV
Legende
Forumreacties: 14.196
Reg.: 30 november 2007
Uit: Eindhoven
Vak: Noord - T
Forumreacties: 943
Reg.: 19 februari 2006
open/sluit de onderstaande quote:Psver1982 schreef op 23 oktober 2022 om 16:51:
Ruud stap aub op. Je bent nog niet geschikt om een 1e elftal te lijden. Ga eerst maar ervaring opdoen bij een club als utrecht/Heerenveen ofzo.
Waar bleef guti voor meer balans in het elftal vandaag.
Peter bosz graag als vervanger halen aub.
Vd winter gakpo en sangare voor flink geld verkopen en daarmee het elftal versterken. Zowel verdediging als aanval. Beide spelers zitten met hun hoofd al in Engeland.
Wat een drama vertoning in vooral uitwedstrijden.
Obelix
Fan van PSV
Basisspeler PSV
Forumreacties: 65
Reg.: 23 mei 2022
open/sluit de onderstaande quote:tijn0 schreef op 23 oktober 2022 om 16:47:
Ik was na Cambuur even bang, maar ik durf, zelfs na een erg teleurstellende middag, wel te stellen dat het spel beter wordt. Vond ons vrij goed spelen, vandaag, alleen mis je de types Ooijer die er achterin voor zorgen dat er niemand door komt. Ik mis echt klasbakken achterin.
Als deze lijn wordt voortgezet, is er geen enkele reden om afscheid te nemen van Ruud. Maar er is nog wel genoeg groei te behalen.
manbast74
Fan van PSV
Basisspeler Oranje
Forumreacties: 28
Reg.: 20 oktober 2018
Helaas blijft Ruud dezelfde fouten maken.
Hij blijft maar van mening dat Veerman, Simons moeten spelen op het middenveld.
Veerman vind zichzelf een nummer 8 speler. Helaas denkt hij alleen maar aanvallend en laat hij verdedigend steken vallen. Met een top verdediging kan dit nog, maar niet met de verdediging die we nu hebben staan.
Met de kwetstbaarheid van de verdediging hoort Sangare en Guiterrez ten alle tijden te spelen. (mits niet geschorst of geblesseerd).
Dan blijft alleen de nummer 10 positie over, en daar moet Ruud een keuze maken tussen Simons en Veerman. Om wat voor reden ook wilt hij beide laten spelen en dit gaat dan ten koste van Guiterrez. Ook vorig seizoen werd het middenveld stabieler toen Guti erin kwam.
Zolang onze verdediging knudde is, moet je met 2 middenvelders spelen die het gras opvreten en de gaten dichtlopen. Sangare kan dat niet alleen en Veerman verzaakt daarin.
Tevens echt gaan kijken of de verdediging versterkt kan worden komende winter. Liefst op 3 plekken, of alle 4.
open/sluit de onderstaande quote:Obelix schreef op 23 oktober 2022 om 18:37:
Ooijer? Als je nou Faber, Stam (verboden naam eigenlijk), Alex of Nielsen noemt, dan ben ik het met je eens. Of zelfs Moreno. Ooijer, nee niet echt.
Obelix
Fan van PSV
Basisspeler PSV
Forumreacties: 65
Reg.: 23 mei 2022
open/sluit de onderstaande quote:tijn0 schreef op 23 oktober 2022 om 19:32:
open/sluit de onderstaande quote:Obelix schreef op 23 oktober 2022 om 18:37:
Ooijer? Als je nou Faber, Stam (verboden naam eigenlijk), Alex of Nielsen noemt, dan ben ik het met je eens. Of zelfs Moreno. Ooijer, nee niet echt.
Ik kan Alex wel noemen, maar dat is de lat wel heel hoog leggen.
Ooijer is realistisch, en in zijn eerste periode bij PSV was hij - naar mijn mening - een uitstekende verdediger. Vooral iemand die het niet snel zou laten gebeuren dat we er 3 tegen Cambuur om de oren krijgen en 4 tegen Groningen.
James Sonny Crockett
Fan van PSV
Legende
Forumreacties: 14.196
Reg.: 30 november 2007
Psv speelde heel aardig, niet heel veel kansen maar de 0 1 hing in de lucht. Vervolgens valt de 1 0 en stort het helemaal in elkaar. Daar kan Ruud toch weinig aan doen hoor. Tot de 1 0 werd er vrij aardig verdedigd ook. Dat Guti voortaan moet spelen lijkt me duidelijk. Los zand achterin, Ruud gaat hopelijk M junior op de plek van max zetten, Gerrit voor Obispo.
PSV Oisterwijk
Fan van PSV
Mister PSV
Vak: Zuid - F
Forumreacties: 15.727
Reg.: 9 december 1999
We kunnen naar iedere wedstrijd die we niet winnen wel weer een analyse uitvoeren, maar dat micro denken leidt nergens toe. PSV is gewoon niet goed genoeg. Ook de trainer is niet goed genoeg.
Hoe kunnen we uitspreken dat we over Ajax heen willen gaan en met een onervaren trainer aan de slag gaan. Dat slaat gewoon nergens op.
Dit soort wedstrijden gaan we nog 5,6,7 keer krijgen dit seizoen.
Sec gezien is mi de selectie sterker en breder dan vorig jaar en toen waren we haast gelijkwaardig aan Ajax, met de investeringen die we gedaan hebben, en het behoud van Gakpo en Sangare verwacht ik meer van deze selectie en sowieso een meer stabiele indruk dan nu.
Ik denk dat Ruud er gewoon nog niet klaar voor is.
Edit:
Moet ik wel zeggen dan de 1-0 en 3-0 echt gewoon instelling is bij spelers. Ze denken ow het is Groningen maar, we hebben alle tijd, en dan is Groningen gretiger dan PSV en word en we gewoon 2x afgetroefd.
Rickardoko
Fan van PSV
Legende
Uit: Wezep
Forumreacties: 6.041
Reg.: 9 juli 2006
Ik kan de trainer weinig verwijten. PSV speelde prima. Het klopte gewoon maar door persoonlijke fouten die te vaak gebeuren heb je gewoon een gebrek aan kwaliteit. Dan krijg je er direct daarna nog 2 om de oren en stort je in. Als trainer wordt je dan gek maar wat moet hij dan doen? Het leek na Cambuur juist allemaal wat stabieler te worden. Wil je dit niet dan moet de defensie grondig versterkt worden.
PSV Forum » Algemeen PSV Forum » Ruud van Nistelrooij