Ricardo Izecson Santos
Fan van PSV
Mister PSV
Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2006 op 't veld
Uit: Helmond
Vak: Oost - X
Forumreacties: 17.027
Reg.: 30 juni 2003
Favoriete opstelling: geen
Uit: Doetinchem
Vak: -
Forumreacties: 446
Reg.: 3 augustus 2002
Ik ben voorstander van meer Nederlandse spelers zoals van den Boomen, maar ook Sydney van Hooydonk vind ik een zeer interessante speler als Silva weggaat.
Verder interessante opties: Karim Rekik, Stijn Spierings, Mees Hilgers en Milan van Ewijk
Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 5 mei 2023, 19:31:34.
thesimply1913bestie
Fan van PSV
Basisspeler PSV
Forumreacties: 9
Reg.: 8 juni 2022
Dan is toch dit mijn lijstje maar (Eredivisie):
Sahraoui (SC Heerenveen)
Tobias Lauritsen (Sparta Rotterdam)
Nestory Irankunda (Adelaide United)
Halilovic (SC Heerenveen)
Kitolano (Sparta Rotterdam)
Branco Van Den Boomen (FC Toulouse)
Gijs Smal (FC Twente)
Xavier Mbuyamba (FC Volendam)
Milan Van Ewijk (SC Heerenveen)
Ivan Pandur (Fortuna Sittard)
James Sonny Crockett
Fan van PSV
Legende
Uit: Tilburg
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 14.196
Reg.: 30 november 2007
Albert Trestena
Fan van PSV
Legende
Uit: Hillegom
Forumreacties: 2.818
Reg.: 26 april 2007
Favoriete opstelling: 4-3-3
open/sluit de onderstaande quote:James Sonny Crockett schreef op 07 mei 2023 om 11:10:
Ik word niet per se heel vrolijk van de namen die ik voorbij zie komen. We lijken een beetje te scouten á la AZ en das leuk maar ik denk niet dat je er kampioen mee word.
Ricardo Izecson Santos
Fan van PSV
Mister PSV
BasArnhem
Fan van PSV
Basisspeler Oranje
Uit: Arnhem
Forumreacties: 1.489
Reg.: 18 juli 2017
Als je in staat was geweest om iemand met de ervaring en statuur van Stefan de Vrij aan de selectie toe te voegen, dan was dat natuurlijk heel mooi geweest. Echter, hij heeft geen PSV-verleden en een overstap naar PSV zou voor hem dan ook niet de meest voor de hand liggende stap zijn. Als ik lees dat hij zijn contract bij Inter kan verlengen, dan zie ik geen enkele reden voor hem om PSV ook maar te overwegen. Noa Lang is een grossmaul die in een goed-draaiend Brugge leuke dingen liet zien, maar die vast niet staat te springen om naar PSV te komen, want hij droomde veel groter. Daarbij ben ik ook niet overtuigd van zijn toegevoegde waarde.
Verder zijn de namen die ik de laatste week voorbij hoor komen mijns inziens niet de namen die van PSV weer een topclub maken. Milan van Ewijk, Branco van den Boomen, Stijn Spierings, Etienne Vaessen, Tobias Lauritzen... het is selectie-opvulling waarvan er misschien wel iemand uiteindelijk in staat blijkt basisspeler te kunnen worden, maar die niet de kwaliteitsimpuls brengen die we nodig hebben om volgend jaar wel net dat beetje extra te hebben wat we dit jaar op momenten misten.
Ik hoop dat er achter de schermen andere dingen besproken worden dan die via Elfrink doorsijpelen naar de media. Doorselecteren is prima, maar dan moet je wel kwalitatief betere optie ervoor in de plaats krijgen, anders blijf je doorselecteren. Vooralsnog heb ik alle vertrouwen in het project PSV en ik verwacht dat Brands en Stewart er voor gaan zorgen dat we op tijd klaar gaan zijn voor de Europese kwalificatiewedstrijden. Dat waren we afgelopen jaar overigens ook wel redelijk, en zeker het jaar ervoor waren we misschien wel op ons best in juli/augustus.
Als Inter de CL misloopt is die verlenging verre van zeker. Club Brugge gaat wrs 4e worden en Lang is inmiddels flink in waarde gedaald. Denk dat dit wel het niveau is dat je moet nastreven komende transferwindow.
Eens met BasArnhem, rest vd namen is allemaal opvulling, die spelers kunnen ook bij FC Utrecht oid opduiken.
Ricardo Izecson Santos
Fan van PSV
Mister PSV
11 Sir Tinus
Fan van PSV
Legende
Uit: Valkenswaard
Forumreacties: 20.909
Reg.: 15 april 2005
open/sluit de onderstaande quote:BasArnhem schreef op 09 mei 2023 om 13:34:
Verder zijn de namen die ik de laatste week voorbij hoor komen mijns inziens niet de namen die van PSV weer een topclub maken. Milan van Ewijk, Branco van den Boomen, Stijn Spierings, Etienne Vaessen, Tobias Lauritzen... het is selectie-opvulling waarvan er misschien wel iemand uiteindelijk in staat blijkt basisspeler te kunnen worden, maar die niet de kwaliteitsimpuls brengen die we nodig hebben om volgend jaar wel net dat beetje extra te hebben wat we dit jaar op momenten misten.
Ik hoop dat er achter de schermen andere dingen besproken worden dan die via Elfrink doorsijpelen naar de media. Doorselecteren is prima, maar dan moet je wel kwalitatief betere optie ervoor in de plaats krijgen, anders blijf je doorselecteren. Vooralsnog heb ik alle vertrouwen in het project PSV en ik verwacht dat Brands en Stewart er voor gaan zorgen dat we op tijd klaar gaan zijn voor de Europese kwalificatiewedstrijden. Dat waren we afgelopen jaar overigens ook wel redelijk, en zeker het jaar ervoor waren we misschien wel op ons best in juli/augustus.
psv para siempre
Fan van PSV
Mister PSV
Uit: Den Haag
Forumreacties: 1.158
Reg.: 5 november 2004
Indien Guti en Sangare vertrekken zou ik Matusiwa graag zien komen. Weliswaar een product van 020, maar gezien ons verleden met ex 020 zie ik dit sowieso niet als een issue.
Ludovit Reis vind ik overigens ook een prima optie. Is nog jong, speelt bij jong oranje. In Duitsland weliswaar 2e Bundesliga (komend seizoen waarschijnlijk Bundesliga.
Forumreacties: 333
Reg.: 24 oktober 2005
open/sluit de onderstaande quote:psv para siempre schreef op 15 mei 2023 om 14:33:
Indien Guti en Sangare vertrekken zou ik Matusiwa graag zien komen. Weliswaar een product van 020, maar gezien ons verleden met ex 020 zie ik dit sowieso niet als een issue.
11 Sir Tinus
Fan van PSV
Legende
Uit: Valkenswaard
Forumreacties: 20.909
Reg.: 15 april 2005
open/sluit de onderstaande quote:rafa schreef op 16 mei 2023 om 14:42:
open/sluit de onderstaande quote:psv para siempre schreef op 15 mei 2023 om 14:33:
Had ik ook in gedachten, maar zie:
https://www.footballtransfers.com/nl/transfernieuws/fr-ligue-1/2023/05/azor-matusiwa-wil-nadenken-over-transfer-van-stade-de-reims-naar-ajaxlink
"Volgens het algoritme van FootballTransfers bedraagt de Expected Transfer Value (xTV) van Matusiwa 22 miljoen euro."
Voor wat het waard is natuurlijk, maar een bedrag van meer dan 10 miljoen gaat PSV neem ik aan niet betalen voor Matusiwa, als ze al interesse hebben…
Dan zie ik meer in een ‘package deal’ met de transfervrije Van den Boomen & Spierings. Deze beide heren spelen al enkele jaren samen bij Toulouse, dus ik neem aan dat ze elkaar wel goed aanvoelen/aanvullen in het veld. Dat lijkt me voor zowel de club als de betreffende spelers wel een pluspunt.
Marciano_Vink
Fan van PSV
Sterspeler EK
Uit: Etten-Leur
Forumreacties: 324
Reg.: 16 juni 2013
Rickardoko
Fan van PSV
Legende
Uit: Wezep
Forumreacties: 6.041
Reg.: 9 juli 2006
James Sonny Crockett
Fan van PSV
Legende
Uit: Tilburg
Forumreacties: 14.196
Reg.: 30 november 2007
Albert Trestena
Fan van PSV
Legende
Uit: Hillegom
Forumreacties: 2.818
Reg.: 26 april 2007
Favoriete opstelling: 4-3-3
Rickardoko
Fan van PSV
Legende
Uit: Wezep
Forumreacties: 6.041
Reg.: 9 juli 2006
De as die wat mij betreft moet blijven is: Benitez, Boscagli, van Aanholt, Mauro Junior, Guti, Veerman, Til, Simons, Bakayoko, de Jong en El Ghazi.
Sangare zal zeker verkocht worden. Brantwaithe, Silva en Hazard zullen vertrekken.
Obispo zal wel blijven maar ik vind hem niks met zijn fouten. Teze, tsja kun je ook niet veel mee. Mwene is te vervangen en Ramalho voegt ook niets toe.
Prioriteiten zijn rechtsback (van Ewijk), 2 centrale verdedigers (Lyanco, Southampton is gedegradeerd), vervanger Sangare (Spierings en van den Boomen).
Vervanger Gakpo en Madueke (Lang en Danjuma).
2e spits (Pepi?)
2e keeper (Vaessen?)
Basis volgend seizoen:
Benitez
Van Ewijk, Lyanco, Boscagli, van Aanholt
Guti, Veerman, Simons
Danjuma, de Jong, Lang
Dan staat er volgens mij een behoorlijke selectie.
PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Selectie seizoen 23/24