B O M M E L
Fan van PSV
Mister PSV
Uit: Belfast
Vak: -
Forumreacties: 20.925
Reg.: 6 februari 2000
Favoriete opstelling: geen
open/sluit de onderstaande quote:Marciano_Vink schreef op 20 augustus 2025 om 16:04:
Wanner is binnen!
Ngalo —> 2029 🆗
Babadi —> 2028 🆗
Geruchten:
Middenveld: Mijnans (am) Hamer (am) Stroeykens (am) Boving (am), Bidon (am)
Aanval: Svedberg (la) Schjelderup (la) Endrick (sp) Romain Mundle (ra)
Marciano_Vink
Fan van PSV
Sterspeler WK
Uit: Etten-Leur
Forumreacties: 357
Reg.: 16 juni 2013
open/sluit de onderstaande quote:B O M M E L schreef op 20 augustus 2025 om 17:49:
open/sluit de onderstaande quote:Marciano_Vink schreef op 20 augustus 2025 om 16:04:
Wanner is binnen!
Ngalo —> 2029 🆗
Babadi —> 2028 🆗
Geruchten:
Middenveld: Mijnans (am) Hamer (am) Stroeykens (am) Boving (am), Bidon (am)
Aanval: Svedberg (la) Schjelderup (la) Endrick (sp) Romain Mundle (ra)
Goeie summary, maar
Nagalo —> 2029 deze speler is niet 🆗!
Babadi —> 2028 alsnog verhuren svp
Middenveld: Na komst Wanner komt er echt niks meer voor AM lijkt me zo; Til and Saibari heb je ook voor die positie, en Jim Koller kon ook nog wel eens aan het eerste gaan ruiken.
Aanval: Na komt Man gaan we niet Dele Thomas' progressie in de weg lopen met nog een vleugel-aankoop lijkt me?
Geruchten:
Spits: Zirkzee, El Bilal Touré
Marciano_Vink
Fan van PSV
Sterspeler WK
B O M M E L
Fan van PSV
Mister PSV
Uit: Belfast
Forumreacties: 20.925
Reg.: 6 februari 2000
Marciano_Vink
Fan van PSV
Sterspeler WK
open/sluit de onderstaande quote:B O M M E L schreef op 20 augustus 2025 om 19:52:
Yep als relatief goedkope, eredivisie-bewezen optie acht ik Dessers een prima kandidaat. Maar schijnt geblesseerd?
Uit: Utrecht
Vak: Zuid - CC
Forumreacties: 216
Reg.: 1 januari 2006
Favoriete opstelling: 4-3-3
Het is niet te hopen dat PSV al te lang zonder spits gaat voetballen. Van Duiven is nog veel te licht en Pepi en Plea zijn geblesseerd.
Groningen en Telstar gaan misschien nog wel lukken zonder spits (hopelijk keert Pepi nog terug) maar daarna volgen NEC uit, Ajax en de Champions League.
Aan de ene kant is het logisch dat Stewart de tijd neemt maar het zou toch ook wel fijn zijn als een nieuwe spits minstens een week mee kan trainen voordat de moeilijkere wedstrijden komen. Internationals zijn niet beschikbaar in de week voor de uitwedstrijd tegen NEC.
Mogelijk dat PSV nog wacht tot het einde van de deadline of hiertoe genoodzaakt is. Dan worden sommige transfers die medio augustus niet mogelijk waren wel mogelijk in de laatste dag of dagen van de deadline. De lijntjes zullen wel uitgezet zijn. Ik verwacht dat men een speler gaat huren die bij een topclub buiten de boot valt. Mee eens dat je die liever vandaag hebt dan morgen, maar zo werkt het helaas niet. Die topclubs willen zekerheid over hun selectie voor het seizoen 2025/2026 en dan wachten ze het liefst tot eind augustus met eventuele transfers. Dus ik verwacht zelf pas volgende week beweging rondom een nieuwe spits. En mogelijk dat er ook nog een linksback wordt aangetrokken.
Het wordt wederom zoals elk seizoen weer een spannende 1,5 week. Want aan de uitgaande kant kan natuurlijk ook nog wel wat gebeuren. Flamingo, Dest, Veerman, Schouten, Saibari, Pepi, etc.
En natuurlijk verhuur van Babadi en Land..
Wanner is binnen!
Op basis van mijn zomerlijstje, de uitspraken van Bosz dat Land en Babadi verhuurd mogen worden, en de blessure van Plea verwacht ik nog minimaal 1 back, een spits en een CM
Keepers:
Benitez —> Olij 2029 ✅
Kovar (gehuurd met optie tot koop) ✅
Schiks —> 2027 🤔
Verhuurd: Drommel 2027 ✅
Verdedigers
Mauro —> 2029 ✅
Dest —> 2028 🆗
Flamingo —> 2029 🆗
Ngalo —> 2029 🆗
Obispo —> 2027 🤔
Boscagli —> Gasirowski 2030 ✅
Malacia —> ❌
Ledezma —> ❌
Karsdorp —> Sildillia 2030 ✅
Middenveld:
Saibari —> 2029 🆗
Til —> 2028 ✅
Veerman —> 2028 ✅
Tillman —> Wanner 2030 ✅
Land —> 2029 ✅
Babadi —> 2028 🆗
Schouten —> 2030 ✅
Aanval
Lang —> Van Bommel 2030 ✅
Bakayoko —> Man 2029 ✅
Pepi —> 2030 ✅
Bajrakterovic —> 2029 ✅
Driouech —> 2029 🆗
De Jong —> Plea 2028 ✅
Perizic —> 2027 ✅
Inkomsten; 99,5 mln
Bakayoko 23 mln
Tillman 37,5 mln (35 en 40 wordt genoemd)
Lang 28 mln
Dams (9 mln - huursom Malacia) 7 mln
Peersman 0,5 mln
Opleidingsvergoeding Madueke 1,4 mln
Opleidingsvergoeding Aboukhlal 0,1 mln
Doorverkoop + opleidingsvergoeding Doan 2 mln
Uitgaven: 67 mln
Olij 3 mln
Kovar (huursom)
Perizic tekenbonus (schatting; 2 mln)
Gasirowski 9,5 mln
Van Bommel 16 mln
Sildillia (6 mln)
Plea (3,5 mln)
Man (8,5 mln)
Wanner (16 mln)
Sidibe (2,5 mln) JONG PSV
Geruchten:
Back positie: Malanda (lv/lcv), Young (rv, rcv)
Spits: Dessers, Zirkzee, El Bilal Touré
Kleine1
Fan van PSV
Basisspeler Oranje
Uit: Tilburg
Forumreacties: 531
Reg.: 27 oktober 2019
open/sluit de onderstaande quote:
Na het wegvallen van Plea moet nu nog alles op alles gezet worden om een nieuwe spits binnen te halen. Mede daarom verwacht ik verder niet heel veel beweging meer in de selectie van PSV.
BasArnhem
Fan van PSV
Sterspeler Oranje
Uit: Arnhem
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 1.602
Reg.: 18 juli 2017
Ook voor de wedstrijden tegen FC Groningen en Telstar is het vervelend dat we niet compleet zijn. Naast een spits missen we nu ook Veerman, want inhoudt dat de bank wel heel erg licht gaat worden. Hoe gaan we een eventuele blessure opvangen, of wat gaan we doen als het onverhoopt niet lekker loopt tegen FC Groningen?
Hopelijk kan Wanner snel aansluiten, zodat we op het middenveld ook een extra kwalitatieve optie krijgen. Verder lijkt het me vooral ook van belang wat PSV van Pepi verwacht. Is hij inderdaad over korte tijd weer volledig inzetbaar? Of blijft het nog een periode kwakkelen met wel / niet kunnen spelen? Als de verwachting is dat Pepi de serie NEC-uit, CL-speelronde 1 en Ajax-thuis 3x kan spelen, kun je nog even wachten met een spits aantrekken. Als dat niet lukt, zul je dus inderdaad iemand moeten hebben die er op 13 september staat.
Laten we alsjeblieft hopen dat er aan de uitgaande kant niks meer gebeurt.
open/sluit de onderstaande quote:Kleine1 schreef op 22 augustus 2025 om 11:40:
Na het wegvallen van Plea moet nu nog alles op alles gezet worden om een nieuwe spits binnen te halen. Mede daarom verwacht ik verder niet heel veel beweging meer in de selectie van PSV.
Dus jij denkt dat Earnie zich alleen bezighoudt met het binnenhalen van een nieuwe spits, en geen tijd heeft om iets anders te doen ... nou, ik schat hem toch iets hoger in ...
Kleine1
Fan van PSV
Basisspeler Oranje
Uit: Tilburg
Forumreacties: 531
Reg.: 27 oktober 2019
open/sluit de onderstaande quote:romario35 schreef op 22 augustus 2025 om 16:10:
Dus jij denkt dat Earnie zich alleen bezighoudt met het binnenhalen van een nieuwe spits, en geen tijd heeft om iets anders te doen ... nou, ik schat hem toch iets hoger in ...
Je kunt iedere cent maar één keer uitgeven hè.
Plea heeft een transfersom gekost en krijgt een salaris. Ik weet niet in hoeverre de kosten gedekt worden door een verzekering.
Nieuwe spelers kosten ook weer geld. Je moet een transfersom of huursom betalen en het zijn profs die een salaris vragen.
Ik dacht dus niet zozeer aan de tijd. 😉
open/sluit de onderstaande quote:Kleine1 schreef op 22 augustus 2025 om 16:55:
open/sluit de onderstaande quote:romario35 schreef op 22 augustus 2025 om 16:10:
Je kunt iedere cent maar één keer uitgeven hè.
Plea heeft een transfersom gekost en krijgt een salaris. Ik weet niet in hoeverre de kosten gedekt worden door een verzekering.
Nieuwe spelers kosten ook weer geld. Je moet een transfersom of huursom betalen en het zijn profs die een salaris vragen.
Ik dacht dus niet zozeer aan de tijd. 😉
Aaah op die manier .... dat had ik verkeerd begrepen ja.
Ja, nu ook Wanner "binnen is", zal er buiten een spits inderdaad niet heel veel meer gebeuren (tenzij er nog iemand weggaat). Ik denk ook dat Bosz hiermee wel content is, als er een spits bijkomt.
Albert Trestena
Fan van PSV
Legende
Uit: Hillegom
Forumreacties: 2.871
Reg.: 26 april 2007
Bij een normale club is 3 keepers, 7 verdedigers, 7 middenvelders, 7 aanvallers, plus nog wat aanvulling uit Jong ruim voldoende. Vooral als iedereen op meerdere posities kan spelen kun je altijd schuiven. Daarom is het misschien wat overdreven om alle spelers die weg gaan te gaan vervangen. Achterin kan het met 7 lui en Kuhn, Waayers, etc. wellicht wel.
Dat gezegd hebbende is het nu wel al drama met Veerman, Pepi en Mauro die minder speeltijd hebben dan verwacht en Plea die nu al lang uit de roulatie is.
BasArnhem
Fan van PSV
Sterspeler Oranje
Uit: Arnhem
Forumreacties: 1.602
Reg.: 18 juli 2017
Ik laat de keepers even buiten beschouwing, maar dan heb je dus 21 man voor 10 posities. Dan kun je rustig 4 man missen en heb je nog altijd 7 mensen op de bank zitten, zelfs als je het niet aanvult met jeugdspelers. Mijns inziens heeft het allemaal te maken met selectie-opbouw.
Natuurlijk heeft iedereen de ambitie om in de basis te spelen, maar je gaat een Itakura bijv. niet halen voor de bank. Een Land of Babadi zal eerder accepteren dat hij niet veel speeltijd krijgt, dan een Joey Veerman. En voorin moet je ook echt een aantal spelers hebben die vanaf de bank hun potentie kunnen laten zien in plaats van dat ze stikchagrijnig op de bank zitten omdat ze vinden dat ze moeten spelen.
In de huidige selectie PSV heeft met Sildillia, Til, Saibari, Pleá en Man vijf spelers die allemaal moeiteloos zouden moeten kunnen spelen als er iemand uit de basis niet beschikbaar is. Deze vijf zullen allemaal ook meer dan genoeg minuten gaan maken gezien het drukke programma van PSV. Al valt Pleá nu natuurlijk weg, dus die moet vervangen worden, omdat je anders geen reservespits meer hebt.
De overige selectiespelers bij PSV zijn Nagalo, Obispo, Land, Babadi, Driouech en Bajraktarevic. Dit zijn allemaal die qua status en prestaties niks te eisen hebben, hun plekje nog helemaal moeten verdienen en daar misschien ook afhankelijk zijn van blessures in de hoofdmacht. Deze groep spelers zou je, als ze het verdienen, idealiter meer kansen geven dan Bosz het afgelopen seizoen gedaan heeft. Want doordat ze nauwelijks kansen hebben gehad, kunnen ze ook geen stappen in hun ontwikkeling zetten. En kun je dus ook niet beoordelen of iemand voldoende potentie heeft voor PSV of niet.
Je kan stellen dat PSV op dit moment een prima selectie heeft, alleen dat er centraal achterin wel een stapje terug in kwaliteit gedaan wordt indien je moet terugvallen op Nagalo of Obispo. Stel dat je nog (tijdelijk) afscheid neemt van Babadi en Land, heb je in aantallen geen 7 middenvelders meer. Dat betekent dat je terug moet gaan vallen op Van den Berg of Sibidé als er blessures komen.
Wat mij huren we nog een vervanger voor Pleá, en dan zijn we klaar voor het komende seizoen! Of we met dat elftal in staat zijn om weer bij de beste 24 in de CL te komen, is dan de grote vraag. We hebben dermate veel wisselingen ondergaan dat dat nog een beetje koffiedik kijken is. Maar dan staat er in ieder geval een selectie die op papier voldoende veelzijdig is om in Nederland weer om de titel te spelen, en die - als het gaat lopen - een heel hoog niveau zou kunnen gaan halen.
Goldensands
Fan van PSV
Mister PSV
Forumreacties: 591
Reg.: 27 april 2000
open/sluit de onderstaande quote:abroad schreef op 25 augustus 2025 om 17:54:
Als PSV idd nog een LB zoekt is 3+2 voor el karouani niet heel gek … Leuker dan Spartak al zou hij wel zware concurrentie hebben …
open/sluit de onderstaande quote:Goldensands schreef op 25 augustus 2025 om 18:51:
open/sluit de onderstaande quote:abroad schreef op 25 augustus 2025 om 17:54:
Als PSV idd nog een LB zoekt is 3+2 voor el karouani niet heel gek … Leuker dan Spartak al zou hij wel zware concurrentie hebben …
Kan me niet voorstellen dat Utrecht akkoord gaat met €5m. Voor dat bedrag is het een interessante optie voor PSV
Rickardoko
Fan van PSV
Legende
Uit: Wezep
Forumreacties: 6.068
Reg.: 9 juli 2006
PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Selectie 2025/2026