Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Maatschappelijke discussies » Corona

Deze normale topic is gesloten en bestaat uit 171 pagina's: 1 2 3 4 ... 121 122 123 124 125 126 127 128 129 ... 167 168 169 170 171

Natuurlijk een loonopslag!
En een perspectief! Namelijk dat we de zorg aan gaan passen aan de demografische ontwikkeling in ons land.

 

+4/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Remigio schreef op 13 november 2021 om 09:24:

open/sluit de onderstaande quote:

Soemba schreef op 12 november 2021 om 09:07:

https://www.knack.be/nieuws/factcheck/factcheck-nee-robert-malone-is-niet-de-uitvinder-van-de-mrna-vaccins/article-longread-1756849.html?cookie_check=1636704172link

Robert Malone is geen uitvinder van het mRNA vaccin. Is een viroloog ja, maar zijn uitspraken zijn al eens gefactchecked en daar blijft dus weinig van staan.




Zal ik mijn eigen factcheck eens maken over Pfizer? Dan snap je hoe dat werkt;

Pfizer also has legal issues as a result of several of their medications. In the past years, Pfizer had to pay court settlements from lawsuits filed against them by patients and accusations of illegal marketing. The most expensive settlement that Pfizer has paid was over 2.3 billion paid as a fine to resolve civil and criminal penalties of illegal marketing for four medications including Bextra, Geodon, Zyvox, and Lyrica.

The company has also faced thousands of lawsuits for medical injuries caused by their medications including drugs such as Bextra, Celebrex, Chantix, Effexor, Zoloft, Prempro, Depo-testosterone, and Lipitor. Many of these lawsuits have been resolved or settled, however some remain in court systems.


Conclusie: dit bedrijf is niet betrouwbaar en moet je geen zaken mee willen doen.

Iedereen mag het zijne ervan vinden, ook op dit forum. Ik irriteer mij vooral aan mensen die denken te kunnen garanderen dat er na die 2 prikjes niks met je aan de hand is op langere termijn, terwijl de makers niet eens weten hoe lang bijv een boosterprik werkend blijft. Er zijn inmiddels genoeg casussen gevonden voor bijwerkingen op korte termijn (die er eerst niet zouden zijn, kijk de filmpjes maar terug van de eerste maanden na het prikken).

Ik kan je al zeggen dat de doses voor de 4e prik door de overheid al is ingekocht (publieke informatie), dus die gaat er ook komen jongens. Het is niet heel lastig het beleid te volgen: wij kopiëren Israël maar dan met een paar maanden vertraging. Die discussies die de kamer heeft is voor de show en voor de details, de beslissing is al lang genomen.

Ik vraag mij af of voorstanders van de prik zin hebben om hun leven lang geboosterd te worden. Net als het griepvaccin dat grotendeels niet werkt en de zorg massaal links laat liggen.


Wat fact check je hier nu? Dat ze rechtszaken tegen zich aangespannen gekregen hebben? Dan klopt het inderdaad. Er is bijna geen enkel bedrijf dat nog nooit een rechtszaak tegen zich heeft gehad. Maar goed goed mag je dan iemand die in aanraking is gekomen met de politie etc dan ook niet meer vertrouwen? Wil niet zeggen dat het een perfecte partner is en dat ze nooit fouten maken integendeel. Dat zullen ze zelf dan ook nooit zeggen.

Waar ik me aan erger met name zijn die gasten die tegen alles schoppen wat besloten wordt. Restaurants gaan bedreigen die zich aan de regels houden. Mensen bedreigen die in spotjes spelen etc. Of de mensen die roepen dat ze tegen vaccinatie zijn omdat ze niet weten wat er in zit. Vervolgens te zien zijn met een peuk in de handen en richting mcdonalds gaan on te snacken. Dan heb je het niet begrepen.

Erger nog iemand die ik gisteren tegen kwam legde een link tussen een afwijking die mij ongeboren kind mogelijk is vast gesteld. Iets wat gewoon weg totale onzin is. Maar hij geloofd er stellig in

 

+8/-1

open/sluit de onderstaande quote:

Soemba schreef op 13 november 2021 om 19:04:

open/sluit de onderstaande quote:

Remigio schreef op 13 november 2021 om 09:24:

open/sluit de onderstaande quote:

Soemba schreef op 12 november 2021 om 09:07:

https://www.knack.be/nieuws/factcheck/factcheck-nee-robert-malone-is-niet-de-uitvinder-van-de-mrna-vaccins/article-longread-1756849.html?cookie_check=1636704172link

Robert Malone is geen uitvinder van het mRNA vaccin. Is een viroloog ja, maar zijn uitspraken zijn al eens gefactchecked en daar blijft dus weinig van staan.




Zal ik mijn eigen factcheck eens maken over Pfizer? Dan snap je hoe dat werkt;

Pfizer also has legal issues as a result of several of their medications. In the past years, Pfizer had to pay court settlements from lawsuits filed against them by patients and accusations of illegal marketing. The most expensive settlement that Pfizer has paid was over 2.3 billion paid as a fine to resolve civil and criminal penalties of illegal marketing for four medications including Bextra, Geodon, Zyvox, and Lyrica.

The company has also faced thousands of lawsuits for medical injuries caused by their medications including drugs such as Bextra, Celebrex, Chantix, Effexor, Zoloft, Prempro, Depo-testosterone, and Lipitor. Many of these lawsuits have been resolved or settled, however some remain in court systems.


Conclusie: dit bedrijf is niet betrouwbaar en moet je geen zaken mee willen doen.

Iedereen mag het zijne ervan vinden, ook op dit forum. Ik irriteer mij vooral aan mensen die denken te kunnen garanderen dat er na die 2 prikjes niks met je aan de hand is op langere termijn, terwijl de makers niet eens weten hoe lang bijv een boosterprik werkend blijft. Er zijn inmiddels genoeg casussen gevonden voor bijwerkingen op korte termijn (die er eerst niet zouden zijn, kijk de filmpjes maar terug van de eerste maanden na het prikken).

Ik kan je al zeggen dat de doses voor de 4e prik door de overheid al is ingekocht (publieke informatie), dus die gaat er ook komen jongens. Het is niet heel lastig het beleid te volgen: wij kopiëren Israël maar dan met een paar maanden vertraging. Die discussies die de kamer heeft is voor de show en voor de details, de beslissing is al lang genomen.

Ik vraag mij af of voorstanders van de prik zin hebben om hun leven lang geboosterd te worden. Net als het griepvaccin dat grotendeels niet werkt en de zorg massaal links laat liggen.


Wat fact check je hier nu? Dat ze rechtszaken tegen zich aangespannen gekregen hebben? Dan klopt het inderdaad. Er is bijna geen enkel bedrijf dat nog nooit een rechtszaak tegen zich heeft gehad. Maar goed goed mag je dan iemand die in aanraking is gekomen met de politie etc dan ook niet meer vertrouwen? Wil niet zeggen dat het een perfecte partner is en dat ze nooit fouten maken integendeel. Dat zullen ze zelf dan ook nooit zeggen.

Waar ik me aan erger met name zijn die gasten die tegen alles schoppen wat besloten wordt. Restaurants gaan bedreigen die zich aan de regels houden. Mensen bedreigen die in spotjes spelen etc. Of de mensen die roepen dat ze tegen vaccinatie zijn omdat ze niet weten wat er in zit. Vervolgens te zien zijn met een peuk in de handen en richting mcdonalds gaan on te snacken. Dan heb je het niet begrepen.

Erger nog iemand die ik gisteren tegen kwam legde een link tussen een afwijking die mij ongeboren kind mogelijk is vast gesteld. Iets wat gewoon weg totale onzin is. Maar hij geloofd er stellig in



Vind het virus dan ook totaal niet eng, maar de gedachtegang en gedrag van bepaalde mensen het meest zorgwekkend en eng.

 

+4/-0

open/sluit de onderstaande quote:

romario4wethoudervanjuine schreef op 13 november 2021 om 10:23:

Pappen en nathouden helpt idd niet.
Lockdowns en andere lapperdeflap maatregelen zijn uitstel van....
Geven eigenlijk alleen maar meer ruimte aan het virus verder te muteren.

De oplossing lijkt me simpel


7) Had niet gevaccineerden en kwetsbaren met extra maatregelen zoveel mogelijk afgezonderd.


Schaduwzijdes zijn:
Dat voor kwetsbaren en niet gevaccineerden extra maatregelen hadden gegolden.
Maar dat lijkt me eerlijker dan nu de hele samenleving met extra maatregelen te treffen om die kleinere groep te beschermen. Beetje omgekeerde wereld.



Wanneer mogen de niet gevaccineerden dan weer terug de maatschappij in? Of worden ze blijvend in een soort concentratiekampen geplaatst tot ze zijn overleden of vermoord?

 

+3/-8

Pffft, het is een eigen keus om te vaccineren of niet. Het is niet alsof mensen er niets aan kunnen doen als ze geen prik hebben gehad. Zo komt het af en toe over. Het is geen aangeboren afwijking dat je ongevaccineerd bent. Je kan gewoon even prikken, zo gepiept, en niemand die het erg vindt als je even over je schaduw stapt. Ongevaccineerden zijn geen etnische minderheid of iets dergelijks, zoals Ioden tijdens de bezetting.

 

+8/-2

Ik vind 2G vaccinatie dwang wel echt veel te er gaan. Keuzevrijheid, ook als je die keuzes niet helemaal begrijpt om wat voor reden dan ook, is iets heiligs. Ik wil graag begrip op brengen dat we nog jaren met strenge maatregelen moeten leven, maar het lukt me niet meer zo goed. We redden daarmee een paar honderd mensen die heel hun leven een ongezonde levensstijl hebben gekozen, en we duperen daarmee miljoenen mensen. Dat staat in mijn ogen niet in verhouding. Vooral niet als je weet dat er regelmatig 10.000 mensen sterven aan de griep, elk jaar 20.000 aan roken en 40.000 aan ongezond eten. En bij rokers zijn dat ook nog vaak relatief jonge mensen waarvan een groot deel, doordat er zoveel verslavende middelen in zitten, niet vrijwillig meer rookt. Als je echt zogenaamd mensenlevens wilt redden en vrijheid geen waarde heeft moet je roken en ongezond eten verbieden. Dan heb je ook meteen het tekort aan IC bedden opgelost, want bijna iedereen op de IC heeft ernstig overgewicht. Nu kiest de overheid gewoon voor populistische maatregelen na twee jaar angst in de media (angst verkoopt). Wie weet zie ik wel wat zaken over het hoofd, als dat zo is hoor ik het graag en als ik de juiste onderbouwing hoor pas ik graag m’n mening aan.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 14 november 2021, 06:31:16.

 

+5/-6

open/sluit de onderstaande quote:

salieman schreef op 13 november 2021 om 23:02:

open/sluit de onderstaande quote:

romario4wethoudervanjuine schreef op 13 november 2021 om 10:23:

Pappen en nathouden helpt idd niet.
Lockdowns en andere lapperdeflap maatregelen zijn uitstel van....
Geven eigenlijk alleen maar meer ruimte aan het virus verder te muteren.

De oplossing lijkt me simpel


7) Had niet gevaccineerden en kwetsbaren met extra maatregelen zoveel mogelijk afgezonderd.


Schaduwzijdes zijn:
Dat voor kwetsbaren en niet gevaccineerden extra maatregelen hadden gegolden.
Maar dat lijkt me eerlijker dan nu de hele samenleving met extra maatregelen te treffen om die kleinere groep te beschermen. Beetje omgekeerde wereld.



Wanneer mogen de niet gevaccineerden dan weer terug de maatschappij in? Of worden ze blijvend in een soort concentratiekampen geplaatst tot ze zijn overleden of vermoord?



Walgelijk dit.
Ga terug de geschiedenisboeken in aub.

Ongevaccineerd en/of je nergens aan houden zorgt er deze dagen niet voor dat je vermoord wordt , of wel?? Sterker nog, zelfs als je overal tegen bent en nu Corona oploopt, doodziek bent, krijg je nog steeds zorg.
Was in de concentratiekampen wel even anders, toch????

Dit bericht is gewijzigd op 14 november 2021, 08:17:51.

 

+6/-4

Nederland is zo'n goed land om in te wonen, waardoor we zo weinig te klagen hebben op persoonlijk niveau, dat we maar besluiten te doen of we in een dictatuur of zelfs nazi-bewind leven. Puur omdat onze eigenlijke levens zo veilig en saai zijn. Daarom gaan we ons maar opwinden over 5G masten, en vaccins. Dan lijkt het leven nog wat.

 

+5/-4

We lopen ons nu ook allemaal op te winden over een ziekte die voor 1 op 10.000 mensen nog gevaarlijk lijkt te zijn met de huidige vaccinatiegraad.

 

+5/-4

Uiteraard is de situatie voor ongevaccineerden momenteel op geen enkele manier te vergelijken met die van de ***** in de concentratiekampen. Echter, Hitler begon na zijn aantreden ook niet meteen de volgende dag met het vergassen van *****, dit was een proces van vele jaren. Wij leven hier in Nederland in een soort naïeve zelfgenoegzaamheid dat oorlog, uitsluiting of andere collectieve wreedheden hier nooit meer plaats zullen gaan vinden omdat we zogenaamd geleerd hebben van de geschiedenis en we nu instituten hebben als de EU. Ik vind dat we best waakzaam mogen zijn op de huidige ontwikkelingen. De overheid heeft de laatste tijd regels ingesteld die we met zijn allen twee jaar geleden nooit voor mogelijk hadden gehouden. En als ik zie hoe bijvoorbeeld hier op het forum leden die ik qua niveau van de postings over het algemeen hoog heb zitten zich al gaan uiten over het uitsluiten van ongevaccineerden dan baart mij dat wel zorgen.

 

+6/-5

Hitler had al een machtsgreep gepleegd, met veel van zijn aanhangers, in Munchen, en toen hij daardoor in de bak belandde, schreef hij een boek met al zijn foute ideeën. Als je al de vergelijking wil maken, dan toont het alleen maar aan dat Hitler begon met hele foute ideeën en die kon uitwerken en dat Mark Rutte wellicht een stuntelende zak hooi is, maar je hem toch niet bepaald als fascist kan omschrijven.

Ik snap dat een qr code een bepaalde vorm van discriminatie kan zijn, maar dat is ook zo voor rijbewijzen of leeftijdsgrenzen.

 

+6/-2

open/sluit de onderstaande quote:

tijn0 schreef op 14 november 2021 om 11:30:

Hitler had al een machtsgreep gepleegd, met veel van zijn aanhangers, in Munchen, en toen hij daardoor in de bak belandde, schreef hij een boek met al zijn foute ideeën. Als je al de vergelijking wil maken, dan toont het alleen maar aan dat Hitler begon met hele foute ideeën en die kon uitwerken en dat Mark Rutte wellicht een stuntelende zak hooi is, maar je hem toch niet bepaald als fascist kan omschrijven.

Ik snap dat een qr code een bepaalde vorm van discriminatie kan zijn, maar dat is ook zo voor rijbewijzen of leeftijdsgrenzen.



Erg kortzichtig. Je hoeft ook niet je rijbewijs elk half jaar te halen. Daarnaast waarom iemand zo forceren om zich te vaccineren met een slecht vaccin. Niet slecht omdat het niet werkt tegen Covid (tijdelijk), maar omdat het je lichaam afbreekt.

Daarnaast als je elk half jaar een prik moet halen om met de maatschappij mee te doen dan zou het ook al bedenkingen moeten oproepen.

Kijk bijvoorbeeld naar onderstaande informatie ...en vertel me dan nog eens dat het vaccin goed werkt en dat iedereen dit in zijn lichaam moet hebben zitten om anderen veilig te laten voelen. Want het gaat niet om veilig zijn maar om veilig voelen.

https://stomson2001.wordpress.com/2021/09/18/are-covid-vaccines-engineered-to-disable-our-immune-systems/link

https://originalrebel.net/2021/10/04/dr-nathan-thompson-shows-covid-19-vaccines-causing-autoimmune-damage-in-patient-after-antibodies-testing/link

https://rumble.com/voeisj-dr-rochagn-kilian-blowing-the-whistle-on-covid-19-vaccines-and-d-dimer-leve.htmllink

https://twitter.com/PlanZip/status/1459561206289780742link

https://www.youtube.com/watch?v=ihjNDf32_Ac&t=2slink

Verder waarom zou je niet vertrouwen op je immuunsysteem en wel vertrouwen op de farmaceutische industrie en de overheid die geen enkel ethisch besef hebben.

https://brownstone.org/articles/79-research-studies-affirm-naturally-acquired-immunity-to-covid-19-documented-linked-and-quoted/link


Als afsluiting:
If you cannot question it, it's not science it's propaganda.

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 14 november 2021, 14:26:40.

 

+3/-5

open/sluit de onderstaande quote:

Ehv040 schreef op 14 november 2021 om 08:09:

open/sluit de onderstaande quote:

salieman schreef op 13 november 2021 om 23:02:

open/sluit de onderstaande quote:

romario4wethoudervanjuine schreef op 13 november 2021 om 10:23:

Pappen en nathouden helpt idd niet.
Lockdowns en andere lapperdeflap maatregelen zijn uitstel van....
Geven eigenlijk alleen maar meer ruimte aan het virus verder te muteren.

De oplossing lijkt me simpel


7) Had niet gevaccineerden en kwetsbaren met extra maatregelen zoveel mogelijk afgezonderd.


Schaduwzijdes zijn:
Dat voor kwetsbaren en niet gevaccineerden extra maatregelen hadden gegolden.
Maar dat lijkt me eerlijker dan nu de hele samenleving met extra maatregelen te treffen om die kleinere groep te beschermen. Beetje omgekeerde wereld.



Wanneer mogen de niet gevaccineerden dan weer terug de maatschappij in? Of worden ze blijvend in een soort concentratiekampen geplaatst tot ze zijn overleden of vermoord?



Walgelijk dit.
Ga terug de geschiedenisboeken in aub.

Ongevaccineerd en/of je nergens aan houden zorgt er deze dagen niet voor dat je vermoord wordt , of wel?? Sterker nog, zelfs als je overal tegen bent en nu Corona oploopt, doodziek bent, krijg je nog steeds zorg.
Was in de concentratiekampen wel even anders, toch????



Je let gewoon niet op wat er overal op de wereld staat te gebeuren. Kijk naar Oostenrijk en Australie en de VS. (Het staat er niet letterlijk, dus is ook deels eigen interpretatie...maar wel een logische als je besluiten die politici aldaar maken extrapoleert naar de toekomst)

https://steverotter.com/concentration-camps-for-the-unvaccinated/link

https://www.abc.net.au/news/2021-08-27/qld-coronavirus-going-alone-on-quarantine-facility-wellcamp/100410932link

In Oostenrijk mogen mensen die niet gevaccineerd zijn vanaf maandag alleen maar hun huis uit voor de noodzakelijk dingen. In feite heb je huisarrest.

In Australie worden ongevaccineerden in kampen opgesloten. Wellicht gebeurt dat in Europa straks ook omdat we straks allemaal een 'Certification of Vaccination Identification' moeten hebben. Dus de ongevaccineerden zijn dan makkelijk op te sporen voor een huis aan huis bezoek..
zie hieronder:
https://twitter.com/Riga75050534/status/1459679849669439490link


Corona is niet het enige op de wereld, ook al word dat overal gepromoot.
https://rumble.com/vop6sp-wetenschappers-met-een-kritische-blik-op-de-corona-crisis.htmllink

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 14 november 2021, 14:45:06.

 

+3/-4

open/sluit de onderstaande quote:

salieman schreef op 14 november 2021 om 13:48:


Verder waarom zou je niet vertrouwen op je immuunsysteem en wel vertrouwen op de farmaceutische industrie en de overheid die geen enkel ethisch besef hebben.



Hoho, het is niet míjn beleid. Ik vertrouw op mijn immuunsysteem (denk het virus al gehad te hebben, maart vorig jaar) en maak me voor mij geen enkele zorgen. Maar mijn vader is longpatient en ik ken nog wel meer zwakken in de familie. Dus daarom heb ik me laten prikken. Betekent niet dat ik het allemaal maar eens ben met Hugo en Mark. Ik zoek er alleen niets achter, die lui proberen ook maar keuzes te maken met informatie die op dat moment voor handen is.

 

+4/-0

Leuk statistiekje,
Er zijn 116 ziekenhuizen in Nederland en er liggen 330 patiënten op de ic.
Dus nog geen 3 per ziekenhuis en de zorg is zwaar overbelast.
Ligt dit dan aan de ongevaccineerde (terwijl het merendeel gevaccineerd is wat er ligt) of gaat er op overheid niveau iets mis?

 

+2/-5

Beide.

 

+4/-1

Er gaat al een jaar lang van alles mis en ik denk dat de gevaccineerden en ongevaccineerden het over één ding in ieder geval eens zijn, en dat is dat het belachelijk is dat de zorg niet opgeschaald is.
Ik wilde die prik ook eerst voor de ander halen, solidair zijn. Maar toen kreeg ik het dus en was dat niet meer nodig. En maar goed ook want je kunt anderen nog steeds besmetten en mijn moeder belde me net op, ze heeft corona met 2 Pfizers in haar lijf. Best ziek ook.
Ook wat betreft de vaccins komen ze iedere keer op beloftes terug. 2 Prikken was voldoende, 70% dekking en we zijn er vanaf en je kunt andere niet meer besmetten. Ze weten niet eens wat het op korte termijn doet (Jansen is al wel klaar nu, daar kom je straks Oostenrijk al niet meer mee in), laat staan op de lange termijn.
Als mijn herstelbewijs verloop kies ik er voor om iemand op te zoeken die het heeft in plaats van te prikken als ik het nu mag zeggen. Voor mij stelde het niks voor en ik blijf dan liever een paar dagen binnen.

 

+2/-2

Maar je bent wel blij dat je moeder gevaccineerd is?

 

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:




Als je vindt dat het aan de onngevaccineerden ligt en je wellicht ook bang voor ze bent met je dubbele vaccinatie, moet je maar in je kelder gaan zitten met een helm op en elke 6 maanden je even laten boosteren. Ik denk dat je dan wel veilig bent.

Vorig jaar hadden we 1500 coronapatienten op de IC en was dat code zwart. Nu hebben we er 300 liggen en is het weer code zwart? We praten hier over 2 bussen vol met mensen om een heel land weer plat te leggen. Echt waanzin.

 

+4/-4

open/sluit de onderstaande quote:

Remigio schreef op 15 november 2021 om 01:26:

open/sluit de onderstaande quote:




Als je vindt dat het aan de onngevaccineerden ligt en je wellicht ook bang voor ze bent met je dubbele vaccinatie, moet je maar in je kelder gaan zitten met een helm op en elke 6 maanden je even laten boosteren. Ik denk dat je dan wel veilig bent.

Vorig jaar hadden we 1500 coronapatienten op de IC en was dat code zwart. Nu hebben we er 300 liggen en is het weer code zwart? We praten hier over 2 bussen vol met mensen om een heel land weer plat te leggen. Echt waanzin.



Compleet gestoord inderdaad, selectieve verontwaardiging. De kans dat je de loterij wint is ondertussen ongeveer even groot als de kans dat je nog sterft aan corona. Maar politici kiezen voor de makkelijke weg, want als er dertig mensen geen zorg kan worden geboden staan daar 500 camera’s op. Op problemen die een factor 10.000 erger zijn waar geen 500 camera’s op staan, maken politici zich weer niet druk. Zegt in mijn ogen genoeg.

 

+3/-3

Deze normale topic is gesloten en bestaat uit 171 pagina's: 1 2 3 4 ... 121 122 123 124 125 126 127 128 129 ... 167 168 169 170 171

PSV Forum » Maatschappelijke discussies » Corona