Kleine1
Fan van PSV
Debutant Oranje
Uit: Tilburg
Vak: -
Forumreacties: 375
Reg.: 27 oktober 2019
Favoriete opstelling: geen
open/sluit de onderstaande quote:Ricardo Izecson Santos schreef op 05 januari 2024 om 10:13:
Twente zie ik nog wel weg zakken. Die beginnen volgende week thuis tegen AZ en moeten dit seizoen nog uit naar PSV, Feyenoord, Ajax én AZ.
James Sonny Crockett
Fan van PSV
Legende
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 14.196
Reg.: 30 november 2007
Almere vak V
Fan van PSV
Mister PSV
Forumreacties: 4.499
Reg.: 28 juli 1999
open/sluit de onderstaande quote:James Sonny Crockett schreef op 14 januari 2024 om 15:41:
Toch wel verrassend dat Henderson richting Ajax lijkt te trekken. Wat moet die gozer wel niet laten vallen aan salaris om in de Eredivisie te komen spelen?
James Sonny Crockett
Fan van PSV
Legende
Koen073
Fan van PSV
Debutant Oranje
Forumreacties: 416
Reg.: 23 september 2019
open/sluit de onderstaande quote:Almere vak V schreef op 14 januari 2024 om 16:03:
open/sluit de onderstaande quote:James Sonny Crockett schreef op 14 januari 2024 om 15:41:
Toch wel verrassend dat Henderson richting Ajax lijkt te trekken. Wat moet die gozer wel niet laten vallen aan salaris om in de Eredivisie te komen spelen?
Goed man! De hoofdprijs betalen voor een Engelsman van 33...
Kleine1
Fan van PSV
Debutant Oranje
Zal wel een huurconstructie worden van een 5 mln per jaar of zo …
En die Henderson wil zich in de kijker spelen voor EK, en die kijkt volgens mij niet eens verder dan dat. Kan goed na een half jaar weer genoeg voor hem zijn.
Maar hoe moet hij zich in de kijker spelen in zo’n team? Denken ze nu echt dat hij in z’n eentje een heel team aan het draaien krijgt? En trouwens, het grote probleem zich hem toch in die verdediging … dus ik zie niet hoe hij dat gebrek aan kwaliteit daar goed gaat maken …
Red Bastard
Fan van PSV
Mister PSV
Forumreacties: 2.113
Reg.: 27 oktober 2001
open/sluit de onderstaande quote:Kleine1 schreef op 15 januari 2024 om 08:04:
Zal wel een huurconstructie worden van een 5 mln per jaar of zo …
En die Henderson wil zich in de kijker spelen voor EK, en die kijkt volgens mij niet eens verder dan dat. Kan goed na een half jaar weer genoeg voor hem zijn.
Maar hoe moet hij zich in de kijker spelen in zo’n team? Denken ze nu echt dat hij in z’n eentje een heel team aan het draaien krijgt? En trouwens, het grote probleem zich hem toch in die verdediging … dus ik zie niet hoe hij dat gebrek aan kwaliteit daar goed gaat maken …
James Sonny Crockett
Fan van PSV
Legende
Dat zal het niet zijn. Er zijn een hoop mensen op de achtergrond aan de slag bij Ajax, dus een afleidingsmanoeuvre is dit niet. Ik denk ook niet dat alle hoop gevestigd is op Henderson, maar men zal een aantal routiniers willen halen. Een beetje zoals men deed toen Blind en Tadic werden aangetrokken. Daarmee werd een behoorlijk opwaartse lijn ingezet.
PSVRijnwoude
Fan van PSV
Sterspeler PSV
Uit: Drenthe
Forumreacties: 400
Reg.: 15 februari 2021
Favoriete opstelling: 4-3-3
Wij haalden ook een wat oudere Gotze en daarvoor Guardado en dat pakte ook prima uit. Ze laten namelijk ook anderen beter presteren / uit de verf komen. Dat hij zich in de kijker wil spelen snap ik, en dan is ajax helaas een goede keuze. Twee keer winnen en alle schijnwerpers staan weer op ajax en de superlatieven komen weer uit de kast. Reeel gezien kunnen ze de conference league ook gewoon winnen, zoveel bijzonders zit daar nu ook weer niet in. En dan zal je zien dat dat toernooi opeens heel hoog wordt aangeschreven. Zeker Europees. De prestaties van feyenoord in dat toernooi leverden ze ook veel belangstelling tegen hoge prijzen op.
Ik hoop echt dat deze gozer niet komt, ik zie ajax graag onder plek 4 eindigen. Ook voor ons van belang dat ze zo laag mogelijk europees voetbal halen, dat scheelt een hoop centen. Ik denk dat wij ook heel wat gaan kwijtraken aan het eind van het seizoen dus ook weer flink zullen moeten bouwen.
Kleine1
Fan van PSV
Debutant Oranje
Nou, om weer goed te gaan presteren zullen ze toch met wat meer (goede) transfers op de proppen moeten komen … Dit team heeft echt onvoldoende kwaliteiten! Als je gisteren toch weer zag hoe die verdediging stond te blunderen … ze mogen blij zijn dat die keeper een engeltje op z’n schouders had.
En daarbij zal het een hele klus voor ze worden om dat financieel voor elkaar te krijgen. Ze hebben net nog een 40 miljoen of zo moeten lenen om de korte termijn verplichtingen te voldoen … dus naar mijn mening zal alles in deze transferperiode gehuurd moeten worden … of ze moeten weer “naar de bank”, of een andere tactiek verzinnen.
Hypo666crisy
Fan van PSV
Basisspeler Oranje
Uit: Noordwijk (ZH)
Forumreacties: 340
Reg.: 6 februari 2018
Jongens... nog niks aan de hand blijkbaar:
https://ajax.supporters.nl/nieuws/artikel/53288/%27Transfer-Jordan-Henderson-onbespreekbaar-voor-Al-Ettifaq%27link
Albert Trestena
Fan van PSV
Legende
Uit: Hillegom
Forumreacties: 2.818
Reg.: 26 april 2007
Favoriete opstelling: 4-3-3
Wat dat betreft maakt dit seizoen weinig uit. Ze gaan Feyenoord en Twente niet voorbij dus CL is gevlogen. Laat ze dan maar lekker hun geld alvast weggeven voor Henderson. Beter dat dan dat ze in de zomer een echt plan maken.
Hato schijnt wel de beste voetballer ooit te zijn. Het zal wel. Ik zie het er niet in. Het enige lastige is dat ze straks wellicht weer zakken met geld krijgen door een club die scout op AN. Wel nog maar een jaartje contract.
James Sonny Crockett
Fan van PSV
Legende
shevchenko
Fan van PSV
Legende
Uit: Eindhoven
Vak: Noord - T
Forumreacties: 1.651
Reg.: 13 april 2006
open/sluit de onderstaande quote:Albert Trestena schreef op 15 januari 2024 om 19:38:
[...]
Het enige lastige is dat ze straks wellicht weer zakken met geld krijgen door een club die scout op AN. Wel nog maar een jaartje contract.
Uit: Newcastle
Forumreacties: 32
Reg.: 28 augustus 2003
Ik denk dat Henderson alleen aan zichzelf en zijn bankrekening denkt. Hij is zielsongelukkig in de zandbak maar heeft zijn 35 miljoen pond wel op het droge. Probleem is echter dat als hij binnen 5 jaar na vertrek weer terug is in Engeland HMRC graag de helft van zijn buitenlandse inkomsten wil. Dat is waar de schoen wringt, vandaar dat hij graag voor 1.5 jaar naar Ajax wil want dat is "in de buurt" en hij kan daarna sowieso terug naar de PL zonder £17000000 af te tikken. Al-Ettifaq moet alleen wel mee willen werken.
Kleine1
Fan van PSV
Debutant Oranje
open/sluit de onderstaande quote:janvs schreef op 16 januari 2024 om 12:00:
Ik denk dat Henderson alleen aan zichzelf en zijn bankrekening denkt. Hij is zielsongelukkig in de zandbak maar heeft zijn 35 miljoen pond wel op het droge. Probleem is echter dat als hij binnen 5 jaar na vertrek weer terug is in Engeland HMRC graag de helft van zijn buitenlandse inkomsten wil. Dat is waar de schoen wringt, vandaar dat hij graag voor 1.5 jaar naar Ajax wil want dat is "in de buurt" en hij kan daarna sowieso terug naar de PL zonder £17000000 af te tikken. Al-Ettifaq moet alleen wel mee willen werken.
Uit: Dongen
Forumreacties: 1.971
Reg.: 8 oktober 2005
open/sluit de onderstaande quote:Albert Trestena schreef op 15 januari 2024 om 19:38:
Hato schijnt wel de beste voetballer ooit te zijn..
James Sonny Crockett
Fan van PSV
Legende
shevchenko
Fan van PSV
Legende
Uit: Eindhoven
Vak: Noord - T
Forumreacties: 1.651
Reg.: 13 april 2006
open/sluit de onderstaande quote:James Sonny Crockett schreef op 16 januari 2024 om 22:19:
Ik niet. Ben helemaal klaar met het jochie. Veel plezier in Amsterdam.
PSV Forum » Nederlandse competities » Ajax