Wolffie Thijskraan
Fan van PSV
Mister PSV
Geen lid meer
open/sluit de onderstaande quote:Ricardo Izecson Santos schreef op 28 september 2020 om 19:45:
open/sluit de onderstaande quote:11 Sir Tinus schreef op 28 september 2020 om 18:59:
Ik denk dat dit voor de seizoenkaarthouders die voor de optie hebben gekozen van 50/50, dat dit financieel ook een zware dobber is. Want omdat er 1 wedstrijd met publiek is gespeeld krijg je niet de helft terug. En er is niets wat erop duidt dat we voor april/mei van dit probleem af zijn dus dit wordt een lang jaar.
PSV Seizoen Club Card FiftyFifty
Je behoudt je eigen plek en betaalt de helft van de reguliere prijs van je seizoenkaart. Worden er komend seizoen meer dan negen wedstrijden met publiek gespeeld? Dan betaal je per wedstrijd bij. Worden er helemaal geen wedstrijden met publiek gespeeld? Dan ontvang je de helft van je betaling terug. Je betaalt in dat geval dus maar 25% van de originele prijs van jouw Seizoen Club Card. Hiermee behoud je toch je plek en steun je de club uiteraard ook. PSV stelt naast deze refund geen aanvullende tegemoetkoming beschikbaar indien er niet of minder voor publiek gespeeld wordt.
In de mail die PSV afgelopen week heeft gestuurd staat duidelijk dat die voorwaarden voor de seizoenkaart pas gaan gelden als er gebruik werd gemaakt van een tweede wedstrijd.
Ricardo Izecson Santos
Fan van PSV
Mister PSV
Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2006 op 't veld
Uit: Helmond
Vak: Oost - X
Forumreacties: 17.027
Reg.: 30 juni 2003
Favoriete opstelling: geen
Wolffie Thijskraan
Fan van PSV
Mister PSV
Geen lid meer
Vak: -
Forumreacties: 9.244
Reg.: 14 april 2008
Gisteren een keertje een hele uitzending van Jinek gekeken.
Omdat ik vond dat dit de juiste aanpak is; jong en oud met elkaar in gesprek gaan en zoveel mogelijk mensen uit allerlei disciplines met elkaar laten praten over maatregelen. Dat zal de draagkracht daarvan verhogen vermoed ik.
Geen tegenstellingen kweken maar gezamenlijk (deel)oplossingen zoeken nu we voorlopig nog met het virus opgescheept zitten.
Scorendemiddenvelderaub
Fan van PSV
Mister PSV
Geen lid meer
Als het zo blijft doorgaan ben ik bang dat over tijdje de hele competitie weer wordt stilgezet.
Spelers van Napoli 2 weken in quarantaine, aflastingen van wedstrijden.
Zou mij niet verbazen,wat een ramp zou dat zijn en hoe gaat het dan met Europese wedstrijden en de financieen die clubs uitbetaald krijgen.
Hoe denken jullie hierover?
Forumreacties: 9.244
Reg.: 14 april 2008
open/sluit de onderstaande quote:Scorendemiddenvelderaub schreef op 06 oktober 2020 om 16:58:
Als het zo blijft doorgaan ben ik bang dat over tijdje de hele competitie weer wordt stilgezet.
Zou mij niet verbazen,wat een ramp zou dat zijn en hoe gaat het dan met Europese wedstrijden en de financieen die clubs uitbetaald krijgen.
Ricardo Izecson Santos
Fan van PSV
Mister PSV
Fair Play Cup PSV Netwerk Cup 2006 op 't veld
Uit: Helmond
Forumreacties: 17.027
Reg.: 30 juni 2003
open/sluit de onderstaande quote:Scorendemiddenvelderaub schreef op 06 oktober 2020 om 16:58:
eindhovian
Fan van PSV
Debutant Oranje
Forumreacties: 124
Reg.: 28 september 2020
Wat ik niet kan volgen... Volgens Jaap van Dissel (de Nederlandse expert op dit gebied) zijn mondkapjes volslagen zinloos, maar waarom draagt dan nu ineens een kwart van de Nederlanders toch mondkapjes? Als het nut zou hebben zou ik er meteen eentje opzetten, maar is het nu geen symboolpolitiek? Wel vreemd dat de top-expert hier volledig genegeerd wordt in zijn adviezen.
Klompje
Fan van PSV
Mister PSV
Derde plek PSV Netwerk Battle 2007
Uit: Gent
Vak: Noord - SS
Forumreacties: 13.072
Reg.: 23 juli 2000
open/sluit de onderstaande quote:eindhovian schreef op 08 oktober 2020 om 15:15:
Wat ik niet kan volgen... Volgens Jaap van Dissel (de Nederlandse expert op dit gebied) zijn mondkapjes volslagen zinloos, maar waarom draagt dan nu ineens een kwart van de Nederlanders toch mondkapjes? Als het nut zou hebben zou ik er meteen eentje opzetten, maar is het nu geen symboolpolitiek? Wel vreemd dat de top-expert hier volledig genegeerd wordt in zijn adviezen.
Klompje
Fan van PSV
Mister PSV
Scorendemiddenvelderaub
Fan van PSV
Mister PSV
Geen lid meer
Uit: Eindhoven
Vak: Noord - T
Forumreacties: 943
Reg.: 19 februari 2006
Albert Trestena
Fan van PSV
Legende
Uit: Hillegom
Forumreacties: 2.818
Reg.: 26 april 2007
Favoriete opstelling: 4-3-3
Ik denk dat er nu sprake is van een groot Peter-en-de-wolf-effect. Al de hele zomer horen we dat het helemaal mis gaat, terwijl er niets aan de hand is. Nu het sinds september wel weer begint te dreigen, maar niets vergeleken met maart, is het lastig om de ernst nog op de mensen over te krijgen.
Dit systeem voor meer dan een jaar kan gewoon niet. Iedereen overtreedt wel een regel af en toe, en mensen worden er steeds makkelijker in. Of zijn hier mensen die sinds maart anderhalve meter weten te houden van iedereen?
Wat dat betreft is het Ierse systeem, wat bij Zondag met Lubach werd laten zien, veel beter en vooral duidelijker. Dan worden de maatregelen automatisch aangepast aan de besmettingsgraad in een gebied. Ik zou het alleen wel aanpassen dat alleen naar erstige gevallen wordt gekeken.
Nikiforov 3
Fan van PSV
Basisspeler Oranje
Forumreacties: 627
Reg.: 27 juli 2017
open/sluit de onderstaande quote:Klompje schreef op 10 oktober 2020 om 16:47:
En wat zou dat verborgen doel dan kunnen zijn? Theoretisch? En wie weet er van?
Klompje
Fan van PSV
Mister PSV
James Sonny Crockett
Fan van PSV
Legende
Uit: Tilburg
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 14.196
Reg.: 30 november 2007
Nikiforov 3
Fan van PSV
Basisspeler Oranje
Forumreacties: 627
Reg.: 27 juli 2017
open/sluit de onderstaande quote:Klompje schreef op 11 oktober 2020 om 21:17:
Dus mondkapjes zijn om de macht van de EU uit te breiden?
En wie werkt nu allemaal mee aan dat grotere doel? Mark Rutte, het RIVM, iedereen die op een IC werkt?
Klompje
Fan van PSV
Mister PSV
PSV Forum » Maatschappelijke discussies » Corona