Armada Sur
Fan van PSV
Basisspeler Oranje
Vak: -
Forumreacties: 89
Reg.: 14 oktober 2017
Favoriete opstelling: geen
Ruud is duidelijk geen Arne Slot die er bij Feyenoord veel meer uit haalt dan er ogenschijnlijk in zit. Maar zou een andere trainer hier nou veel meer mee kunnen? Ik ben sinds 1987 supporter en dit moet toch wel het meest kwaliteitsarme zooitje zijn wat ik in 35 jaar voorbij heb zien komen. Deze tweede seizoenshelft wordt een hele diepe gifbeker met zeer waarschijnlijk ook nog eens playoffs erachteraan.
JorisDeDraak
Fan van PSV
Mister PSV
Geen lid meer
Marciano_Vink
Fan van PSV
Sterspeler EK
Uit: Etten-Leur
Forumreacties: 324
Reg.: 16 juni 2013
Vooropgesteld: Ruud is en blijft mijn alltime voetbalheld. Maar wat is hij de laatste wedstrijden in GODSNAAM aan het doen. El Ghazi heeft het niet. Iedereen, maar dan ook iedereen ziet dat. Behalve Ruud.
Vandaag kom je met 10 man te staan, en kun je nog maar 1 ding doen. Compact staan en met snelle mensen in de omschakeling tot kansen komen. Dus wat doe je: je haalt je gevaarlijkste aanvaller eraf, zet er een verdediger bij en laat de al 4 weken niet renderende El Ghazi staan.
Alsjeblieft, iemand, leg het me uit…..
open/sluit de onderstaande quote:Armada Sur schreef op 24 januari 2023 om 19:42:
Ruud is duidelijk geen Arne Slot die er bij Feyenoord veel meer uit haalt dan er ogenschijnlijk in zit. Maar zou een andere trainer hier nou veel meer mee kunnen? Ik ben sinds 1987 supporter en dit moet toch wel het meest kwaliteitsarme zooitje zijn wat ik in 35 jaar voorbij heb zien komen. Deze tweede seizoenshelft wordt een hele diepe gifbeker met zeer waarschijnlijk ook nog eens playoffs erachteraan.
psvdebeste23
Legende
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 1.403
Reg.: 6 augustus 2005
Rickardoko
Fan van PSV
Legende
Uit: Wezep
Forumreacties: 6.041
Reg.: 9 juli 2006
James Sonny Crockett
Fan van PSV
Legende
Uit: Tilburg
Forumreacties: 14.196
Reg.: 30 november 2007
masterloverboy
Fan van PSV
Sterspeler WK
Uit: Breda
Forumreacties: 43
Reg.: 3 juni 2011
Hypo666crisy
Fan van PSV
Basisspeler Oranje
Uit: Noordwijk (ZH)
Forumreacties: 340
Reg.: 6 februari 2018
Haroldinho
Fan van PSV
Mister PSV
Uit: Rotterdam
Vak: Noord - RR
Forumreacties: 2.073
Reg.: 23 september 2002
open/sluit de onderstaande quote:
legerjas
Fan van PSV
Sterspeler WK
Vak: Oost - X
Forumreacties: 291
Reg.: 7 juli 2011
Ruud ontslaan zou belachelijk zijn, alleen al omdat dat gedaan wordt door degene die je 2 beste aanvallers verkoopt en niets terughaalt. En dat terwijl het seizoen gewoon doorgaat. De club laat Ruud hier keihard vallen.
Nee,hij doet niet alles goed. El Ghazi moet heel snel naar de bank en vandaag had hij veel sneller aanvallend moeten wisselen, maar bij de club, daar gaat het fout. Alle ambities lijken overboord gegooid.
Marciano_Vink
Fan van PSV
Sterspeler EK
Uit: Etten-Leur
Forumreacties: 324
Reg.: 16 juni 2013
open/sluit de onderstaande quote:
Psver1982
Fan van PSV
Basisspeler PSV
Forumreacties: 70
Reg.: 22 april 2022
Ruud is er nog niet klaar voor om hoofdtrainer te zijn maar wie ze echt weg moeten sturen zijn de mensen die en gakpo en madueke verkopen in 1 seizoen. Terwijl het seizoen nog vol op bezig was en psv nog mee kon doen om de prijzen.
Psv haal nu maar een nieuwe trainer
Louis van gaal of Peter bosz misschien.
Wordt desnoods een satelliet club van chelsea ofzo maar met het bestuur en rvc van nu zal het nooit wat worden.
legerjas
Fan van PSV
Sterspeler WK
Vak: Oost - X
Forumreacties: 291
Reg.: 7 juli 2011
De verkoop van Gakpo was blijkbaar niet te voorkomen. De verkoop van Madueke kon ik nog best wel begrijpen, maar wat ik niet begrijp is dat er blijkbaar totaal niets voorbereid is om één of twee vervangers te halen. Daar hoef je mbt Madueke niet eens slechter van te worden. NIETS, is er voorbereid
PSV Forum » Algemeen PSV Forum » Ruud van Nistelrooij