Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Algemeen PSV Forum » Ruud van Nistelrooij

Deze normale topic is open en bestaat uit 22 pagina's: 1 2 3 4 ... 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22

Ruud is duidelijk geen Arne Slot die er bij Feyenoord veel meer uit haalt dan er ogenschijnlijk in zit. Maar zou een andere trainer hier nou veel meer mee kunnen? Ik ben sinds 1987 supporter en dit moet toch wel het meest kwaliteitsarme zooitje zijn wat ik in 35 jaar voorbij heb zien komen. Deze tweede seizoenshelft wordt een hele diepe gifbeker met zeer waarschijnlijk ook nog eens playoffs erachteraan.

 

+2/-0

Ik heb hetzelfde gevoel als uit bij Emmen onder van Bommel een paar jaar geleden. Dit gaat niet meer goed komen. Niet vandaag, niet dit seizoen, nooit meer onder Ruud.
Verschil is dat ik toen dacht dat met een andere trainer wel beter zou zijn gegaan, nu heb ik zelfs die hoop niet meer.

 

+1/-0

Vooropgesteld: Ruud is en blijft mijn alltime voetbalheld. Maar wat is hij de laatste wedstrijden in GODSNAAM aan het doen. El Ghazi heeft het niet. Iedereen, maar dan ook iedereen ziet dat. Behalve Ruud.

Vandaag kom je met 10 man te staan, en kun je nog maar 1 ding doen. Compact staan en met snelle mensen in de omschakeling tot kansen komen. Dus wat doe je: je haalt je gevaarlijkste aanvaller eraf, zet er een verdediger bij en laat de al 4 weken niet renderende El Ghazi staan.

Alsjeblieft, iemand, leg het me uit…..

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Armada Sur schreef op 24 januari 2023 om 19:42:

Ruud is duidelijk geen Arne Slot die er bij Feyenoord veel meer uit haalt dan er ogenschijnlijk in zit. Maar zou een andere trainer hier nou veel meer mee kunnen? Ik ben sinds 1987 supporter en dit moet toch wel het meest kwaliteitsarme zooitje zijn wat ik in 35 jaar voorbij heb zien komen. Deze tweede seizoenshelft wordt een hele diepe gifbeker met zeer waarschijnlijk ook nog eens playoffs erachteraan.



Kwaliteit ontbreekt, maar tegen Sparta, Fortuna en Emmen 2 punten pakken is ongehoord. Daarvoor is dit team echt nog wel te goed.

Maar misschien vindt er een wonder plaats in de tweede helft.

 

+2/-0

Het gaat m niet meer worden onder Ruud
Geen lijn in t spel en geen motivatie bij de spelers

 

+2/-0

Je stelt ook alleen maar middelmaat op Ruud. Veerman lekker laten banken. Aardige vent ben je Ruud maar als trainer ben je te vroeg begonnen. Je had je nooit over moeten laten halen door Brands. Je had elders vlieguren moeten maken.

 

+2/-0

Ik heb er bar weinig vertrouwen in. Het zilverwerk verkopen, maar tot dusverre is er niets voor teruggekomen. En het ging al moeizaam. Tja, dat kan je je simpelweg niet permitteren. Ik erger mij al een best lange tijd helaas aan het armetierige spel.

 

+1/-0

Waarom spelen we nu nog met 4 verdedigers? Nu rent Max nog weleens blind naar voren, maar counteren doen we niet. Misschien als we toevallig gelijk maken.

 

+1/-0

Vooropgesteld: PSV hoort 9 van de 10 keer te winnen van Emmen. En een misstap kan altijd. Maar het worden er nu echt te veel. Ik gaf al eerder aan dat het een wonder zou zijn als men die 2e plek zou pakken. Nee, het is een prestatie als je hier Europees voetbal mee haalt.

 

+1/-0

We hadden voor cocu moeten gaan maar nee daar was zijn spel te saai voor. Misschien is dat wel zo maar we werden wel kampioen.

 

+1/-1

Ik zie echt geen andere optie, dan afscheid nemen. Dit gaat helemaal verkeerd dit seizoen.

 

+1/-0

Wie wil je nu nog neerzetten dan? Rutten?

 

+1/-0

Nee, dit komt niet meer goed. We zullen vol voor de bekerwinst moeten gaan nu. En dat betekent dat bepaalde toezeggingen teruggedraaid moeten worden. Heel vervelend voor Drommel.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Hypo666crisy schreef op 24 januari 2023 om 20:45:

Wie wil je nu nog neerzetten dan? Rutten?



Eerlijk, geen idee. Bosz? Ik ben niet zo bekend met trainers.

Wat ik wel zie is dat het spel al 6 maanden waardeloos is, dat ons dat deelname CL heeft gekost, en heeft geleid tot puntverliezen tegen Emmen, Cambuur, Fortuna Sittard en Groningen. Ongeveer de 5 slechtste teams uit de competitie.

Enige lichtpuntjes waren er wel: JCS, Arsenal, Ajax en die pot tegen Feyenoord was ook wel leuk.

Was elk puntverlies terecht? Zeker niet, maar is er een stijgende lijn? Ook zeker niet.

Ik heb geen idee wat het plan van dit PSV is, behalve hopen op individuele bevliegingen.

@Haraldinho we kunnen de EL nog winnen, directe plaatsing CL!

 

+1/-0

Ruud ontslaan zou belachelijk zijn, alleen al omdat dat gedaan wordt door degene die je 2 beste aanvallers verkoopt en niets terughaalt. En dat terwijl het seizoen gewoon doorgaat. De club laat Ruud hier keihard vallen.

Nee,hij doet niet alles goed. El Ghazi moet heel snel naar de bank en vandaag had hij veel sneller aanvallend moeten wisselen, maar bij de club, daar gaat het fout. Alle ambities lijken overboord gegooid.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Hypo666crisy schreef op 24 januari 2023 om 20:45:

Wie wil je nu nog neerzetten dan? Rutten?



Alsjeblieft, schrijf dat niet. Er leest vast iemand uit de PSV leiding mee die dat een heel best idee vindt

 

+1/-0

De club laat Ruud inderdaad keihard vallen, helemaal mee eens. Schandalige vertoning van bovenaf.

 

+2/-0

Daar komt bij dat je met de verkoop van je 2 beste aanvallers ook je 3e aanvaller verliest. Luuk de Jong krijgt nu geen fatsoenlijke voorzet meer. Dus ik denk dat je vanaf nu met Bakayoko op rechts en Veerman hangend op links moet gaan spelen, om toch nog wat voorzetten te krijgen.

 

+1/-0

Ruud is er nog niet klaar voor om hoofdtrainer te zijn maar wie ze echt weg moeten sturen zijn de mensen die en gakpo en madueke verkopen in 1 seizoen. Terwijl het seizoen nog vol op bezig was en psv nog mee kon doen om de prijzen.

Psv haal nu maar een nieuwe trainer
Louis van gaal of Peter bosz misschien.

Wordt desnoods een satelliet club van chelsea ofzo maar met het bestuur en rvc van nu zal het nooit wat worden.

 

+1/-0

De verkoop van Gakpo was blijkbaar niet te voorkomen. De verkoop van Madueke kon ik nog best wel begrijpen, maar wat ik niet begrijp is dat er blijkbaar totaal niets voorbereid is om één of twee vervangers te halen. Daar hoef je mbt Madueke niet eens slechter van te worden. NIETS, is er voorbereid

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 22 pagina's: 1 2 3 4 ... 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22

PSV Forum » Algemeen PSV Forum » Ruud van Nistelrooij