Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Selectie seizoen 24/25

Deze normale topic is open en bestaat uit 18 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 ... 14 15 16 17 18

Dat het (oud) Ajacieden zijn, interesseert me geen reet. Maar ik word ook niet heel vrolijk van veel van die namen. Wat voor signaal geef je af als je geïnteresseerd zou zijn in een speler die niet goed genoeg is voor het Ajax van dit moment? Ik hoop dat er toch wat andere namen zijn die op het lijstje staan. En dat Stewart eens spijkers met koppen gaat slaan. Ik vind dat je wel een risico neemt gezien de dunne bezetting achterin. Natuurlijk, het is de Eredivisie. Maar dat kan ook resulteren in arrogantie en vervolgens gemakzucht. En PSV heeft vorig seizoen juist succes geboekt met een hongerige, aanvallende speelstijl.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Red Bastard schreef op 07 augustus 2024 om 16:34:

Mijn hemel, de namen die voorbij komen zijn echt vreselijk. Tete, Wijndal, Neres. Zullen we ons shirt ook aanpassen naar wit met een rode baan?



bah... zullen we dat niet doen ;)
Oud Ajaxieden maakt me niets uit (die hebben in het verleden ook regelmatig bijgedragen aan onze successen) zolang ze ons maar beter maken.

 

+1/-0

Natuurlijk zijn spelers die ons beter maken welkom. De vraag is in hoeverre het realistisch is om dat van deze namen te verwachten. Andy van der Meijde en Patrick Kluivert waren natuurlijk ook geen doorslaand succes ;-)

Tot nu toe blijkt dat Stewart de lat voor potentiële aanwinsten behoorlijk hoog legt. Daarom heb ik er wel vertrouwen in dat hij niet zomaar een bod gaan doen op Wijndal. Ik denk dat de kans het grootst is dat we straks Sepp van den Berg hier verwelkomen, en 2 versterkingen voor de back-posities die nog niet heel hard in de media geroepen zijn.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Passievrucht schreef op 07 augustus 2024 om 10:10:

open/sluit de onderstaande quote:

DieKaleMan schreef op 06 augustus 2024 om 13:58:

Lees nu ook dat Tete een serieuze optie is.
Het moet toch niet gekker worden.
Dit betekend alleen maar dat er werkelijk geen ruk tijd is besteed aan het versterken van de verdediging.
Zoals al jaren en jaren het geval is.
Lekker langzaam aan doen met Van Aanholt, die tekent dan ook ergens anders.
Krijgen we weer 1 of andere huur constructie en we weten allemaal donders goed hoe het gegaan is met de vorige gehuurde verdediger (Bollie Ketchup).
Lijkt wel of wij als supporter ons drukker maken dan diegene die het zouden moeten doen.



Bella Kotchap was pure pech. Dat die zolang geblesseerd zou zijn, had niemand kunnen voorspellen. In de basis was het een goede huur. Een jonge speler die nog net te jong was om in de premier league in het eerste te spelen. Wel al een geschatte waarde van bijna 20 miljoen. Zou bij PSV meters kunnen maken, helaas gebeurde dat niet.

Daarnaast kennen we best wat succes huurconstructies: Branthwaite, Tillman, Dest, etc. Uiteraard heeft mijn voorkeur voor koop van spelers, maar een goede huur kan een directe kwaliteitsimpuls zijn voor een team.




Armel Bella-Kotchap was ten tijde van z'n huurovergang naar PSV basisspeler van Southampton wat dat jaar was gedegradeerd uit de Premier League. Had 24 wedstrijden gespeeld. Daarbij had ie al bij de Duitse selectie gezeten, dus nog nét te jong om in de Premier League te spelen is niet helemaal juist. Zou zonder z'n blessure "pech" gewoon een top aanwinst zijn geweest.

 

+1/-0

Verdeeedigers? Hopelijk vissen we niet teveel achter het net. Duurt te lang. We zijn straks echt niet ingespeeld hoor als de renovatie van de verdediging zo lang duurt.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

BasArnhem schreef op 08 augustus 2024 om 12:21:

Natuurlijk zijn spelers die ons beter maken welkom. De vraag is in hoeverre het realistisch is om dat van deze namen te verwachten. Andy van der Meijde en Patrick Kluivert waren natuurlijk ook geen doorslaand succes ;-)

Tot nu toe blijkt dat Stewart de lat voor potentiële aanwinsten behoorlijk hoog legt. Daarom heb ik er wel vertrouwen in dat hij niet zomaar een bod gaan doen op Wijndal. Ik denk dat de kans het grootst is dat we straks Sepp van den Berg hier verwelkomen, en 2 versterkingen voor de back-posities die nog niet heel hard in de media geroepen zijn.



Dit zou natuurlijk prima zijn! vd Berg is een directe versterking. En de 2 back-posities gaan we nog moeten ondervinden.

Het is ongelooflijk stil uit het PSV kamp, waarschijnlijk gebeurt er veel achter de schermen. Ik geloof niet dat Ernie stil zit. Hopelijk zien we snel ergens witte rook!

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Passievrucht schreef op 09 augustus 2024 om 08:36:

open/sluit de onderstaande quote:




Dit zou natuurlijk prima zijn! vd Berg is een directe versterking. En de 2 back-posities gaan we nog moeten ondervinden.

Het is ongelooflijk stil uit het PSV kamp, waarschijnlijk gebeurt er veel achter de schermen. Ik geloof niet dat Ernie stil zit. Hopelijk zien we snel ergens witte rook!



Laat dat dan aub niet al te lang duren.
Feyenoord liet afgelopen seizoen zien hoe het is om heel het seizoen in de achtervolging te zitten.

 

+1/-0

En als er dan berichten in de media verschijnen dat Feyenoord de deal met Van de Berg wil kapen, dan word ik toch een beetje zenuwachtig... Natuurlijk zal Feyenoord, als ze Geertruida en/of Hancko verkopen, een topverdediger nodig willen aantrekken. Ook Feyenoord heeft dan natuurlijk voldoende financiële middelen. Zul je net zien dat deze jongen vroeger in een Feyenoord-pyjama heeft geslapen :P

Uiteraard zal PSV een back-up plan hebben voor als het met Van de Berg mislukt, maar het zou toch mooi zijn als we onze A-targets gewoon binnen halen en niet hoeven door te schakelen naar plan B, C of nog verder.

 

+1/-0

PSV is van plan om Union Berlin een concrete aanbieding te doen voor Robin Gosens. Dat meldt de Duitse tak van Sky Sport vrijdagmiddag. Tot dusver voerde PSV alleen nog gesprekken met de speler zelf, maar een concrete aanbieding ligt in de lijn der verwachting.

PSV is nog altijd naarstig op zoek naar defensieve versterkingen en ziet in Gosens een uitstekende kandidaat voor de linksbackpositie. De dertigjarige Duitser zou zelf ook wel oren hebben naar een vertrek uit Berlijn. PSV is niet de enige club die Gosens op de korrel heeft, ook het Italiaanse Torino is nadrukkelijk in de markt voor de vleugelverdediger.

De Eindhovenaren voerden volgens Sky Sport al enkele gesprekken met Gosens zelf, maar lijkt nu concreet te gaan worden richting zijn huidige club Union Berlin. De Duitsers staan niet te springen om zijn vertrek en zouden hem er graag bij houden. Union Berlin is alleen bereid om te onderhandelen als er een goed bod op tafel komt voor de back.

De Bundesliga-club zou ten minste tien miljoen euro willen ontvangen. Gosens kwam vorige zomer over van Internazionale voor zo'n dertien miljoen euro. De Duitser heeft een rijk verleden in Nederland. Hij speelde eerder voor Vitesse, FC Dordrecht en Heracles Almelo. Gosens ligt nog tot medio 2028 vast in Berlijn.

 

+1/-0

Gosens vind ik een prima keuze👍, alleen vraagprijs vind ik te gortig, jaren geleden heb ik zijn naam hier op dit forum al genoemd, speelde toen bij Heracles, waar ik veel kom, ging toen naar Italië, waar ze het in hem zagen! Prima versterking, kan goed Nederlands, komt uit de streek van Duitsland wat grenst aan de Achterhoek, ik hoop dat dit doorgaat🙏, ideale linksback voor meerdere jaren, Dest straks op rechts, tot die tijd kan Flamingo (of Karsdorp?) daar prima staan!

 

+1/-0

Nou, Teze is dus weg. Dat valt me vies tegen. Dat gedrag had ik niet achter hem gezocht.

 

+1/-0

Slecht gehandeld tot nu toe van PSV

- je weet dat spelers weggaan of wegmoeten (casus Ramalho, Sambo, van Aanholt, koptchap)

- er wordt gesproken over van den berg (duur, uiterst talentvol maar nog wel enkel een talent) dat is dus niet genoeg

Het resultaat is dat er nu een uiterst onevenwichtige verdediging staat, hetgeen vorig jaar soms kon worden opgelost door Schouten in de verdediging te plaatsen. Anticiperen op de problemen en weggaande spelers is helaas tot op heden te weinig gebeurdt

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

James Sonny Crockett schreef op 09 augustus 2024 om 15:03:

Nou, Teze is dus weg. Dat valt me vies tegen. Dat gedrag had ik niet achter hem gezocht.



Amsterdamse praktijken.. heel jammer inderdaad.

Van Duiven onderweg naar ManCity.
Benieuwd wat/wie er allemaal uit de hoge hoed gaan komen de komende 2,5 week.
Zal toch wat meer gas gegeven moeten worden.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

psvdebeste23 schreef op 09 augustus 2024 om 17:22:

Slecht gehandeld tot nu toe van PSV

- je weet dat spelers weggaan of wegmoeten (casus Ramalho, Sambo, van Aanholt, koptchap)

- er wordt gesproken over van den berg (duur, uiterst talentvol maar nog wel enkel een talent) dat is dus niet genoeg

Het resultaat is dat er nu een uiterst onevenwichtige verdediging staat, hetgeen vorig jaar soms kon worden opgelost door Schouten in de verdediging te plaatsen. Anticiperen op de problemen en weggaande spelers is helaas tot op heden te weinig gebeurdt



Want jij weet precies wat onze technische staf aan het doen is??

Ik word zo moe van al die berichten waarin mensen suggereren dat PSV helemaal niets aan doen is …
Ieder jaar weer hetzelfde … en kijk naar vorig jaar, uiteindelijk stond er een prachtige selectie! Ja, de verdediging had misschien iets beter gekund, maar dan nog hadden we echt weinig doelpunten tegen.

Geef de PSV directie en staf aub even tijd, en vertrouwen. Dit is nu eenmaal hoe het tegenwoordig werkt (met die te lange transferperiodes) ….

 

+4/-1

Op een of andere site stond dat Sutalo de ideale vervanger voor Sepp van de Berg zou zijn??

 

+1/-0

What the fuck is er aan de hand met onze verdedigers?

 

+1/-0

Ik zou het een stunt vinden maar denk dat het contracteren van Sepp van den berg niet gaat lukken.
Liverpool wil er eigenlijk niet vanaf en wil er 20 miljoen plus voor.
Ook zijn er meerdere clubs met serieuze interesse.
Het beleid van vorig jaar om nederlandse spelers aan te trekken die zich al hebben bewezen in het buitenland is succesvol gebleken.
Maar scouten ze eigenlijk ook nog in zuid Amerika of elders?
Zorg eens als Psv zijnde dat je er wat sneller bij bent.. Goede scout ziet talent ook in 2019 toen Sepp van den Berg voor 1.9 miljoen naar Liverpool vertrok.
Zelfde verhaal met Schouten.

 

+2/-0

Ben het helemaal met je eens johntejong👍, ik hoop iig dat Gosens deze week word doorgepakt en gepresenteerd, kan hij zondag tegen z’n oude clupie maar dan daar voor het eerst op echt gras😂👍🙏

 

+1/-0

Complimenten trouwens voor Ledezma. Ja, het is maar RKC maar hij vulde het gisteren prima in op die positie.

 

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Johntejong schreef op 11 augustus 2024 om 08:01:

Ik zou het een stunt vinden maar denk dat het contracteren van Sepp van den berg niet gaat lukken.
Liverpool wil er eigenlijk niet vanaf en wil er 20 miljoen plus voor.
Ook zijn er meerdere clubs met serieuze interesse.
Het beleid van vorig jaar om nederlandse spelers aan te trekken die zich al hebben bewezen in het buitenland is succesvol gebleken.
Maar scouten ze eigenlijk ook nog in zuid Amerika of elders?
Zorg eens als Psv zijnde dat je er wat sneller bij bent.. Goede scout ziet talent ook in 2019 toen Sepp van den Berg voor 1.9 miljoen naar Liverpool vertrok.
Zelfde verhaal met Schouten.



'Ik kon in de zomer naar Bayern München, PSV of Liverpool', blikt Van den Berg terug. 'Ik was ervan onder de indruk dat zulke grote clubs mij wilden aantrekken en dacht dat PSV een geweldige optie voor mij zou zijn, want als jonge jongen ben ik altijd fan geweest van die club. Maar, toen Liverpool kwam, wist ik dat ik hierheen wilde komen. Mijn gevoel voor deze club is mega.'

https://www.vi.nl/nieuws/dromen-worden-werkelijkheid-voor-van-den-berg-bij-liverpoollink

 

+4/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 18 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 ... 14 15 16 17 18

PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Selectie seizoen 24/25