Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Selectie seizoen 24/25

Deze normale topic is open en bestaat uit 19 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 ... 15 16 17 18 19

Op een of andere site stond dat Sutalo de ideale vervanger voor Sepp van de Berg zou zijn??

+1/-0

What the fuck is er aan de hand met onze verdedigers?

+1/-0

Ik zou het een stunt vinden maar denk dat het contracteren van Sepp van den berg niet gaat lukken.
Liverpool wil er eigenlijk niet vanaf en wil er 20 miljoen plus voor.
Ook zijn er meerdere clubs met serieuze interesse.
Het beleid van vorig jaar om nederlandse spelers aan te trekken die zich al hebben bewezen in het buitenland is succesvol gebleken.
Maar scouten ze eigenlijk ook nog in zuid Amerika of elders?
Zorg eens als Psv zijnde dat je er wat sneller bij bent.. Goede scout ziet talent ook in 2019 toen Sepp van den Berg voor 1.9 miljoen naar Liverpool vertrok.
Zelfde verhaal met Schouten.

+2/-0

Ben het helemaal met je eens johntejong👍, ik hoop iig dat Gosens deze week word doorgepakt en gepresenteerd, kan hij zondag tegen z’n oude clupie maar dan daar voor het eerst op echt gras😂👍🙏

+1/-0

Complimenten trouwens voor Ledezma. Ja, het is maar RKC maar hij vulde het gisteren prima in op die positie.

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Johntejong schreef op 11 augustus 2024 om 08:01:

Ik zou het een stunt vinden maar denk dat het contracteren van Sepp van den berg niet gaat lukken.
Het beleid van vorig jaar om nederlandse spelers aan te trekken die zich al hebben bewezen in het buitenland is succesvol gebleken.
Zorg eens als Psv zijnde dat je er wat sneller bij bent.. Goede scout ziet talent ook in 2019 toen Sepp van den Berg voor 1.9 miljoen naar Liverpool vertrok.

'Ik kon in de zomer naar Bayern München, PSV of Liverpool', blikt Van den Berg terug. 'Ik was ervan onder de indruk dat zulke grote clubs mij wilden aantrekken en dacht dat PSV een geweldige optie voor mij zou zijn, want als jonge jongen ben ik altijd fan geweest van die club. Maar, toen Liverpool kwam, wist ik dat ik hierheen wilde komen. Mijn gevoel voor deze club is mega.'

https://www.vi.nl/nieuws/dromen-worden-werkelijkheid-voor-van-den-berg-bij-liverpoollink

+4/-0

Johntejong schreef op 11 augustus 2024 om 08:01:

De namen die je leest zijn echt van studio sport niveau. Waarom komen ze steeds uit bij uitgerangeerde 020 figuren.

+1/-0

Zoals ook Dest en Lang?

+1/-0

Drommel keept echt een wereldpot tegen Jong Ajax. Hopelijk is er ook een club die Babadi wil huren, hij moet echt meters maken en als je het niveau van hem zag tegen Jong Ajax dan springen de tranen je in de ogen.

Dit bericht is gewijzigd op 12 augustus 2024, 22:50:38.

+2/-0

En ondertussen is er nog geen verdediger gepresenteerd. We hebben nog 2,5 week. Dus doe maar rustig aan. Wachten op een verdediger van 23 miljoen euro van 22 jaar. Natuurlijk is het een groot talent, maar kom op joh. Liverpool heeft dat geld niet nodig. Die houden hem er gewoon voor de leuk bij, of verhuren hem eind augustus. Doorschakelen!

+2/-1

Voor de linksback is Angelino mijn ideale optie. Dat is één van de beste backs die ik ooit bij PSV heb gezien. Hij is 27 jaar en bij Roma speelt hij niet wekelijks. Past met zijn voetballende kwaliteiten perfect in Bosz-ball. Haal op die man!

+1/-0

Polstar schreef op 13 augustus 2024 om 11:09:

Voor de linksback is Angelino mijn ideale optie. Dat is één van de beste backs die ik ooit bij PSV heb gezien. Hij is 27 jaar en bij Roma speelt hij niet wekelijks. Past met zijn voetballende kwaliteiten perfect in Bosz-ball. Haal op die man!

Angelino is deze zomer juist definitief gekocht door AS Roma (koopoptie gelicht, ze huurde hem al van Leipzig). Dus die hebben wel plannen met hem gok ik.

+1/-0

StephanPSV schreef op 13 augustus 2024 om 08:19:

En ondertussen is er nog geen verdediger gepresenteerd. We hebben nog 2,5 week. Dus doe maar rustig aan. Wachten op een verdediger van 23 miljoen euro van 22 jaar. Natuurlijk is het een groot talent, maar kom op joh. Liverpool heeft dat geld niet nodig. Die houden hem er gewoon voor de leuk bij, of verhuren hem eind augustus. Doorschakelen!

Waar ik mijn zorgen over maak is dat er komende 2,5 week spelers als Boscagli, Schouten en Veerman vertrekken. Probeer die maar eens te vervangen in dit tempo. Wat je dan kunt krijgen zijn spelers die elders overbodig zijn.

+1/-0

Vorige week gemeld dat de zaken defensief niet op orde waren. Sindsdien is er niets veranderd.

Wel lees ik dat Wijndal op de radar staat/stond. Ter herinnering dat is een speler die zelfs bij onze vrienden er niet aan te pas kwam.

Ik blijf er bij het is niet genoeg

+1/-0

Volgens mij wisten ze vanaf het einde vorig seizoen dat Ramalho weg zou gaan, verder dat Dest voorlopig niet voetbald en dat Teze en Boscagli nog maar 1 jaartje contract hebben. Dan hebben ze 3 maanden gehad om naar een paar goede verdedigers uit te kijken en lijstjes te maken. Krijg niet echt de indruk dat dit is gebeurd getuige de paniek namen die nu al de ronde doen. Net wat Red Bastard zegt, nog maar 2,5 week en het is klaar. Waar is de scouting in dit verhaal gebleven?

+1/-0

DieKaleMan schreef op 13 augustus 2024 om 21:42:

Volgens mij wisten ze vanaf het einde vorig seizoen dat Ramalho weg zou gaan, verder dat Dest voorlopig niet voetbald en dat Teze en Boscagli nog maar 1 jaartje contract hebben. Dan hebben ze 3 maanden gehad om naar een paar goede verdedigers uit te kijken en lijstjes te maken. Krijg niet echt de indruk dat dit is gebeurd getuige de paniek namen die nu al de ronde doen. Net wat Red Bastard zegt, nog maar 2,5 week en het is klaar. Waar is de scouting in dit verhaal gebleven?

U vraagt, wij draaien. Schijnbaar staat ene Adama Nagalo op het lijstje. Burkina Faso, speelt in Denemarken.

+1/-0

Ik snap dat we voor de extraatjes hopen op de buitenkansjes.
Maar het gaat nu over het simpelweg in orde hebben van je basis elftal.
Ik zie ook te weinig transfer resultaat (los van Tillman en Dest).

+2/-0

Ik ben normaliter niet iemand die snel in de stress schiet, dus nu ook niet. Ik ben ook niet meteen heel kritisch op onze AD en TD omdat ik me besef dat e.e.a. niet zo makkelijk is als dat het vaak lijkt. Het is geen football manager...Maar....in dit geval vind ik wel echt dat we niet heel pro-actief lijken te handelen. De contractsituaties van Teze en Boscagli zijn gewoon bekend, je weet dat Ramalho gaat en je weet dat Dest uit de running is tot zeker de winterstop. Daarnaast weet je ook dat Flamingo van Utrecht komt, geen pure verdediger is en dus ook tijd nodig heeft. Je weet dat je Schouten het liefst op het middenveld hebt.

Nu is de markt, zeker met het EK ertussen, redelijk complex en komt die laat op gang. Ik vind het geen probleem om tot het einde van de transferwindow te wachten op buitenkansjes, maar ik heb er wel moeite mee om op 2 a 3 verdedigers te wachten aan het 'einde' van de transferwindow.

Teze zit met zijn hoofd in Monaco en dus moet je wat mij betreft het laatste bod accepteren. Boscagli moet je een sterk verbeterd contract aanbieden en absoluut niet verkopen. Die kun je niet missen. Ledezma zie ik overigens wel verrassen dit seizoen, al is dat wel een heel optimistische conclusie op basis van een wedstrijd tegen RKC. Maar ik was blij verrast en vind hem sowieso best een goede voetballer. Natuurlijk moet je bij vertrek Teze een rechtsback halen, maar Ledezma kan ons verbazen.

+1/-0

PFL_STEIN_CITY schreef op 14 augustus 2024 om 09:28:

Ik ben normaliter niet iemand die snel in de stress schiet, dus nu ook niet. Ik ben ook niet meteen heel kritisch op onze AD en TD omdat ik me besef dat e.e.a. niet zo makkelijk is als dat het vaak lijkt. Het is geen football manager...Maar....in dit geval vind ik wel echt dat we niet heel pro-actief lijken te handelen. De contractsituaties van Teze en Boscagli zijn gewoon bekend, je weet dat Ramalho gaat en je weet dat Dest uit de running is tot zeker de winterstop. Daarnaast weet je ook dat Flamingo van Utrecht komt, geen pure verdediger is en dus ook tijd nodig heeft. Je weet dat je Schouten het liefst op het middenveld hebt.

Nu is de markt, zeker met het EK ertussen, redelijk complex en komt die laat op gang. Ik vind het geen probleem om tot het einde van de transferwindow te wachten op buitenkansjes, maar ik heb er wel moeite mee om op 2 a 3 verdedigers te wachten aan het 'einde' van de transferwindow.

Teze zit met zijn hoofd in Monaco en dus moet je wat mij betreft het laatste bod accepteren. Boscagli moet je een sterk verbeterd contract aanbieden en absoluut niet verkopen. Die kun je niet missen. Ledezma zie ik overigens wel verrassen dit seizoen, al is dat wel een heel optimistische conclusie op basis van een wedstrijd tegen RKC. Maar ik was blij verrast en vind hem sowieso best een goede voetballer. Natuurlijk moet je bij vertrek Teze een rechtsback halen, maar Ledezma kan ons verbazen.

Voor de Nederlandse competitie kan in vele wedstrijden Ledezma een toegevoegde waarde zijn met zijn voetballende kwaliteiten. Maar als hij tegen een echte linksbuiten komt kun je het shaken. Je ziet ook veel verdedigende kwetsbaarheid bij een Oppegard. We handelen niet joh. De situatie is allang en breed bekend. PSV had echt allang in ieder geval 1 verdediger moeten halen. Op deze manier raak je ook niet ingespeeld op elkaar als je tot eind augustus wacht.
Ik snap natuurlijk de complexiteit van de markt en dat ie laat op gang komt, maar in ieder geval 1 verdediger had allang gehaald moeten zijn. En dan heb ik het niet over Flamingo wat eigenlijk een middenvelder is.
Jaren terug toen Brands TD was werd er ook maar niet in de verdediging geïnvesteerd.

Die Nagalo is wellicht een interessante optie of Zeno van den Bosch. Ik ken ze verder niet. Van den Berg is helemaal geen 23 miljoen euro waard trouwens. Liverpool wacht gewoon tot deadline day en dan zal ie wel gaan.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 19 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 ... 15 16 17 18 19

PSV Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Selectie seizoen 24/25