Transparent
Inloggen
Sluiten

PSV Forum » Nederlandse competities » VAR

Deze normale topic is open en bestaat uit 60 pagina's: 1 2 3 4 ... 40 41 42 43 44 45 46 47 48 ... 56 57 58 59 60

Ajax mag weer handballen in de eigen 16 :slaap

 

+1/-0

Ging via het eigen lichaam, vergelijkbaar met Teze vorig jaar wat ook geen strafschop was

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Ricardo Izecson Santos schreef op 19 december 2021 om 16:04:

Ging via het eigen lichaam, vergelijkbaar met Teze vorig jaar wat ook geen strafschop was


Is dat een regel? Destijds kwamen we ook goed weg.

 

+1/-0

Ja.

 

+1/-0

Volgens mij is die regel ook weer niet zo zwart-wit. Maar in ieder geval is vaak de conclusie dat een speler daar niet veel aan kan doen, terwijl er mijns inziens niet heel veel verschil is met de voorwaardelijke opzet als de bal van dichtbij door een tegenstander wordt gespeeld.

Antony kwam ook weer eens goed weg met geel bij die klap in het gezicht bij Malacia.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:



Ok, bedankt, niets gezegd dan :p.

Stomme regel wel. Je zou zeggen dat juist als de bal op eigen lichaam komt dat je moet aanvoelen waar de bal is en dat biedt extra ruimte aan interpretatie. En deze arm was flink van het lichaam af

 

+1/-0

Ik vind het ook een stomme regel. Het was zijn eigen technische onkunde, die tot de handbal leidde.

 

+1/-0

Hoe zit het nou eigenlijk met het buitenspel.

Op het moment dat je een assist geeft en buitenspel stond, kan de VAR toch niet meer ingrijpen?
Die goal van Götze mag dan toch niet afgekeurd worden, omdat Vinicius buitenspel stond?

Of heb ik iets verkeerd begrepen?

 

+1/-0

Dacht dat dat met aanvallend hands was. Een handsbal die niet bewust was. Hele rare regel ook, trouwens.

 

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Koen073 schreef op 20 december 2021 om 08:19:

Hoe zit het nou eigenlijk met het buitenspel.

Op het moment dat je een assist geeft en buitenspel stond, kan de VAR toch niet meer ingrijpen?
Die goal van Götze mag dan toch niet afgekeurd worden, omdat Vinicius buitenspel stond?

Of heb ik iets verkeerd begrepen?



Nee, dat maakt niet uit. Buitenspel als je actief aan de aanval meedoet kan door de VAR teruggedraaid worden. Wat dat betreft dus terecht afgekeurd. Het enige waar je over kan discussieren is of de bal niet door de RKC speler bewust geraakt werd waardoor er een nieuwe situatie ontstaat. Daar is van de zomer hier discussie over gevoerd; ik vind dat dit 'gewoon' buitenspel is, maar er zijn genoeg voorbeelden waarbij de VAR eerder dit jaar anders beslist heeft.

 

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

tijn0 schreef op 20 december 2021 om 08:26:

Dacht dat dat met aanvallend hands was. Een handsbal die niet bewust was. Hele rare regel ook, trouwens.



Je hebt gelijk, was ik daarmee in de war.
Regels zijn niet meer te volgen evenals de regelwijzigingen.

 

+1/-0

Video Ajax Referee

 

+1/-0

Gewoon optyfen met deze onzin

 

+1/-0

Bizar dat dit doelpunt blijft staan, hoe ver over de zijlijn moet die bal gaan dan??
En ze zien het niet??

Donder maar op met die VAR.

 

+1/-0

Komen we weer op dezelfde discussie die we altijd hebben. VAR weet niet 100% zeker dat hij erover is maar wel 99% en grijpt dan niet in.

Zo'n flauwekul dit. Zo duidelijk dat die over de lijn was. Jammer dat dit al de 4e wedstrijd op rij is tegen hun met dubieuze VAR beslissingen.

 

+2/-0

En dan heb ik een ajax collega die nog durft te zeggen dat ie twijfelt. Wat een lamlul.

 

+1/-0

Wat heb ik toch een hekel aan die partijdige arbitrage.

 

+1/-0

forumillustratie

forumillustratie

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 23 januari 2022, 16:52:42.

 

+1/-0

Je ziet duidelijk een groene streep tussen de zijlijn en bal... man man man en dan nog twijfelen??

 

+1/-0

De zoveelste keer dat PSV benadeeld is door een illegale goal.
Wanneer houdt dat eens op.

 

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 60 pagina's: 1 2 3 4 ... 40 41 42 43 44 45 46 47 48 ... 56 57 58 59 60

PSV Forum » Nederlandse competities » VAR