romario4wethoudervanjuine
Fan van PSV
Mister PSV
Vak: -
Forumreacties: 39.431
Reg.: 24 mei 2001
Favoriete opstelling: geen
Je moet wel in acht nemen dat dit virus door haar wereldwijde omvang reeds diverse keren gemuteerd is. Zo verwonderlijk is het dus niet dat bepaalde vaccins en dan ook nog eens in bepaalde doelgroepen afneemt.
Ook het "eenvoudige" al decennia onomstreden influenza vaccin is maar relatief kort werkzaam.
Dus, nee, ik deel je observatie op dit punt niet.
Nikiforov 3
Fan van PSV
Basisspeler Oranje
Vak: Oost - X
Forumreacties: 627
Reg.: 27 juli 2017
Dat klopt. Maar bij influenza wordt van jaar tot jaar een 'berekende gok' gemaakt voor de samenstelling van het vaccin. Nu geven we boosters ontwikkeld op Alpha terwijl Delta leading is.
Daarnaast zijn er de nodige experts die onderbouwd aangeven dat het zomaar mogelijk is dat de vaccins juist zorgen voor mutaties en mogelijk zelfs ernstigere mutaties. Onderstaand een artikel met de nodige onderbouwende studies. En dit zijn geen antivaxxers maar wetenschappers die ernstige bedenkingen hebben tegen het wereldwijd gevoerde beleid net zoals de al vaker aangehaalde Geert van den Bossche, Luc Montaignier en Robert Malone. Ik ga hier niet verkondigen dat deze mensen het perse bij het rechte eind hebben maar het zou zinvol zijn als de beleidsmakers ook openstaan voor andere inzichten en deze meningen ook een breder podium krijgen in de publieke discussie. Ik wil kritische mensen en afwijkende meningen aan tafel van een praatprogramma en niet de directeur van Pfizer met een verkoopverhaal.
https://brownstone.org/articles/20-essential-studies-that-raise-grave-doubts-about-covid-19-vaccine-mandates/link
Klompje
Fan van PSV
Mister PSV
Derde plek PSV Netwerk Battle 2007
Uit: Gent
Vak: Noord - SS
Forumreacties: 13.072
Reg.: 23 juli 2000
Remigio
Fan van PSV
Mister PSV
Winnaar Fair Play Award PSV Netwerk Cup 2004
Uit: Amsterdam
Forumreacties: 6.153
Reg.: 26 maart 2000
open/sluit de onderstaande quote:romario4wethoudervanjuine schreef op 11 november 2021 om 21:18:
(Is voor mij mede een van de argumenten waarom ik de mensen die nu nog vrezen over lange termijn effecten van de vaccinaties heb gewezen om eens te studeren wat een vaccin is, wat het doet en hoe het eindig is qua werking en effect....)
Dit bericht is gewijzigd op 12 november 2021, 01:28:07.
Remigio
Fan van PSV
Mister PSV
Winnaar Fair Play Award PSV Netwerk Cup 2004
Uit: Amsterdam
Forumreacties: 6.153
Reg.: 26 maart 2000
Naar mijn mening is de oplossing acceptatie. Accepteren dat het virus niet meer weggaat en accepteren dat zware / oude / onderliggend lijden - mensen een kans hebben het niet te overleven. Pech.
Het vaccin is een optie voor zij die dat willen en lijkt net zo slecht te werken als het griepvaccin.
Dat lijkt mij minder schadelijk dan wat nu gebeurt met de economie, de psychische problemen waar mensen mee kampen en alle andere zorg etc die nu niet door kan gaan.
Overigens zijn de grafieken die de NOS gebruikt (de y as) lachwekkend manipulatief.
Uit: Rotterdam (geboren Brabander)
Forumreacties: 1.088
Reg.: 8 januari 2008
Uit: Eindhoven
Vak: Noord - T
Forumreacties: 943
Reg.: 19 februari 2006
eindhovian
Fan van PSV
Debutant Oranje
Forumreacties: 124
Reg.: 28 september 2020
Het grootste probleem is momenteel niet zozeer de ongevaccineerden, maar dat een groot deel van de bevolking een zeer ongezonde levensstijl heeft. Zag laatst een plaatje voorbij komen met de tekst “als 80% van de IC-patiënten ernstig overgewicht heeft, moet je dan niet de toegang tot de McDonald’s beperken in plaats van de toegang tot de sportscholen?”
Uit: Eindhoven Rockcity
Vak: Oost - V
Forumreacties: 2.059
Reg.: 30 augustus 2005
romario4wethoudervanjuine
Fan van PSV
Mister PSV
Forumreacties: 39.431
Reg.: 24 mei 2001
open/sluit de onderstaande quote:We weten nog helemaal niks van de lange termijn effecten van een mrna vaccin. De bedenker(!) ervan heeft daar zelf ook twijfels over en raadt het niet aan om aan kinderen te geven
Scorendemiddenvelderaub
Fan van PSV
Mister PSV
Geen lid meer
open/sluit de onderstaande quote:eindhovian schreef op 12 november 2021 om 06:36:
Het grootste probleem is momenteel niet zozeer de ongevaccineerden, maar dat een groot deel van de bevolking een zeer ongezonde levensstijl heeft. Zag laatst een plaatje voorbij komen met de tekst “als 80% van de IC-patiënten ernstig overgewicht heeft, moet je dan niet de toegang tot de McDonald’s beperken in plaats van de toegang tot de sportscholen?”
philipske
Fan van PSV
Sterspeler WK
Forumreacties: 1
Reg.: 25 november 2010
Lekker dan,dat treft PSV in 3 stevige thuiswedstrijden waar het publiek de 12e man kan zijn.In de eredivisie Vitesse en FC Utrecht , heerenveen is uit. cruciaal is de europa league wedstrijd tegen Sturm graz.Door de onzekere situatie zullen weinigen kaarten voor de bekerwedstrijd tegen Fortuna aanschaffen. Dan blijft Eagles voor de winterstop over. Publiek is bepalend in de moeilijkste wedstrijden.Ajax heeft in het huidige programma besiktas uit staan ,speelt dus mogelijk tegen sporting gewoon weer voor publiek, ze moeten dan enkel tegen WII een potje thuis zonder publiek ,rkc en sparta uit.Daar zit en geen cruciale europese wedstrijd bij,bovendien uit,en een makkelijker programma eredivisie,waarvan ze maar 1 keer thuispubliek missen.Hoe gaat de KNVB dit oplossen.We hebben het al niet meer over de schandalige intrede van het VAR seizoen , het uitstellen en omdraaien van competitieprogramma,en het stilleggen van een competitie.Ook nu weer is dit eigenlijk ook competitievervalsing,en heeft het zelfs ook europees gevolgen.Natuurlijk snap ik het beleid omtrent corona,dat is ook het belangrijkste en dit het gevolg ervan.Tegelijkertijd is PSV een miljoenenbedrijf,die zwaar getroffen kan worden door de maatregelen en invloed en besluitvormingen anderzijds.Dat is al gebleken,en nu kan dit opnieuw voor de 3e seizoen op rij grote gevolgen hebben.
Uit: Eindhoven Rockcity
Vak: Oost - V
Forumreacties: 2.059
Reg.: 30 augustus 2005
Nikiforov 3
Fan van PSV
Basisspeler Oranje
Forumreacties: 627
Reg.: 27 juli 2017
open/sluit de onderstaande quote:romario4wethoudervanjuine schreef op 12 november 2021 om 07:05:
open/sluit de onderstaande quote:We weten nog helemaal niks van de lange termijn effecten van een mrna vaccin. De bedenker(!) ervan heeft daar zelf ook twijfels over en raadt het niet aan om aan kinderen te geven
Wie is dat, wat zegt hij dan en waar kan ik die info lezen?
Verder gaan we weer voor de buhne ja!
De horeca, waarvan de cijfers al tijden zeggen dat daar slechts minimale besmettingen vandaan komen krijgt de volgende klap! Om 19.00 dicht wil eigenlijk zeggen dat de verdienmomenten wederom aan hun neus voorbij gaan.
Verder zit er imo niet een maatregel bij die echt groot effect sorteert.
En als het "het afgeven van een signaal" is, dan is het wel precies het verkeerde signaal.
Namelijk, of je je nou wel of niet laat vaccineren, het maakt toch geen donder uit.
Ik geloof ansich in vaccins, maar als dit de route is die men wil volgen, dan laat ik de volgende beurt wel aan mij voorbij gaan, en ik ken in mijn persoonlijke kring een hoop mensen die er zo over denken.
Goed signaal omt, en bedankt!
Scorendemiddenvelderaub
Fan van PSV
Mister PSV
Geen lid meer
open/sluit de onderstaande quote:Nikiforov 3 schreef op 12 november 2021 om 08:13:
open/sluit de onderstaande quote:romario4wethoudervanjuine schreef op 12 november 2021 om 07:05:
Wie is dat, wat zegt hij dan en waar kan ik die info lezen?
Verder gaan we weer voor de buhne ja!
De horeca, waarvan de cijfers al tijden zeggen dat daar slechts minimale besmettingen vandaan komen krijgt de volgende klap! Om 19.00 dicht wil eigenlijk zeggen dat de verdienmomenten wederom aan hun neus voorbij gaan.
Verder zit er imo niet een maatregel bij die echt groot effect sorteert.
En als het "het afgeven van een signaal" is, dan is het wel precies het verkeerde signaal.
Namelijk, of je je nou wel of niet laat vaccineren, het maakt toch geen donder uit.
Ik geloof ansich in vaccins, maar als dit de route is die men wil volgen, dan laat ik de volgende beurt wel aan mij voorbij gaan, en ik ken in mijn persoonlijke kring een hoop mensen die er zo over denken.
Goed signaal omt, en bedankt!
Robert Malone, de man is onder meer op Twitter te volgen.
Verder: hopelijk resulteren deze maatregelen in een collectieve wake-up.
Dit heeft helemaal niets met virusbestrijding te maken: weer jagen we mensen massaal slecht geventileerde binnenruimtes in. We hebben helemaal niets geleerd na 1,5 jaar.
Je zou je bedrijf eens zo moeten runnen. Na drie maanden kun je deuren sluiten.
Ik zal er weer eens een voorzichtige voorspelling aan wagen:
- tot en met maart geen publiek bij sportwedstrijden
- medio december horeca weer volledig dicht en amateursport op slot
- januari weer avondklok
Allemaal voor de volksgezondheid
Vak: West - JJ
Forumreacties: 894
Reg.: 28 mei 2007
Soemba
Fan van PSV
Debutant Oranje
Forumreacties: 21
Reg.: 28 april 2020
https://www.knack.be/nieuws/factcheck/factcheck-nee-robert-malone-is-niet-de-uitvinder-van-de-mrna-vaccins/article-longread-1756849.html?cookie_check=1636704172link
Robert Malone is geen uitvinder van het mRNA vaccin. Is een viroloog ja, maar zijn uitspraken zijn al eens gefactchecked en daar blijft dus weinig van staan.
SouBavaria
Fan van PSV
Mister PSV
Forumreacties: 3.364
Reg.: 23 december 2000
shevchenko
Fan van PSV
Legende
Vak: Noord - T
Forumreacties: 1.651
Reg.: 13 april 2006
Deze nieuwe maatregelen zijn een flinke tegenvaller. Ten eerste leek alles erop dat het om 2 weken ging, maar ze hebben er dus een week aan vast geplakt. En ten tweede had ik nooit verwacht (misschien naïef) dat voetbalwedstrijden weer zonder publiek gespeeld zouden worden. Horeca eerder dicht had ik wel verwacht, maar eerder 21:00 of 22:00, geen 19:00.
Weet je wat het is. Deze 3 weken is voor mij helemaal prima. Ik sluit mezelf wel weer op, maar het probleem is dat je van tevoren weet dat het daarmee niet gedaan is. Allerlei 'tijdelijke' maatregelen die ze nu invoeren zijn niet tijdelijk, die worden dalijk weer verlengd.
SouBavaria
Fan van PSV
Mister PSV
Forumreacties: 3.364
Reg.: 23 december 2000
open/sluit de onderstaande quote:shevchenko schreef op 12 november 2021 om 09:28:
Deze nieuwe maatregelen zijn een flinke tegenvaller. Ten eerste leek alles erop dat het om 2 weken ging, maar ze hebben er dus een week aan vast geplakt. En ten tweede had ik nooit verwacht (misschien naïef) dat voetbalwedstrijden weer zonder publiek gespeeld zouden worden. Horeca eerder dicht had ik wel verwacht, maar eerder 21:00 of 22:00, geen 19:00.
Weet je wat het is. Deze 3 weken is voor mij helemaal prima. Ik sluit mezelf wel weer op, maar het probleem is dat je van tevoren weet dat het daarmee niet gedaan is. Allerlei 'tijdelijke' maatregelen die ze nu invoeren zijn niet tijdelijk, die worden dalijk weer verlengd.
PSV Forum » Maatschappelijke discussies » Corona